AEG L8FB96ES

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L8FB96ES op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

Peters 27-06-2017

Super goede wassende wasmachine!

Geschreven voor: AEG L8FB96ES

De wasmachine wast de kleding goed schoon, en gebruikt relatief weinig stroom.
De wasmachine kan ook stomen en dat programma gebruik ik regelmatig, met name voor kleding die even opgefrist moet worden.
Wij zijn heel tevreden over deze wasmachine.

Pluspunten

• stoomfunctie
  • schone was
  • laag stroomverbruik
  • makkelijk te bedienen
  • voldoende wasprogramma's

Minpunten

• programma's duren relatief lang

Leon 12-06-2017

Makkelijk te bedienen aanrader

Geschreven voor: AEG L8FB96ES

We hebben deze aeg wasmachine gekozen omdat hij dubbel pompen heeft waardoor de was sneller klaar en droger eruit komt voordeel korter in de droger bespaard tijd en energie ook heeft hij een grote trommel met stoom functie

Remco Schoorl 09-06-2017

1 woord, TOP!!!!! Wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FB96ES

wij hebben samen thuis deze wasmachine gekocht in combinatie met een nieuwe AEG droger, over de wasmachine zijn we zeer te spreken (ook over de droger). Elke was komt er weer schoon en fris uit en je merkt dat de De ProSense®-technologie echt zijn werk doet. Zelf zijn we maar met ze 2e en is 9kg wassen eigenlijk veel te veel voor ons maar door de nieuwe technologie kan hij het wasprogramma aanpassen op het gewicht.

de stoom functie werkt perfect en kan ook vaak gebruikt worden om gewoon even wat kleren op te frissen

Al met al zijn we erg blij met onze nieuwe aankoop en bij elke was denk ik nog steeds, je krijgt waar voor je geld met een AEG.

Pluspunten

• De ProSense®-technologie
  • mooi uiterlijk
  • energie zuinig
  • wasprogramma naar eigen wens invullen
  • Stoom functie werkt erg goed

Minpunten

• touchscreen kan beter.
  • liever fysieke knoppen

Bruinsma 09-06-2017

8 kg wasmachiene AEG L8FB96ES

Geschreven voor: AEG L8FB96ES

zeer goede machine hij doe wat er gezegd is wel jammer dat er er binnen in de wasmachine geen lampje meer zit

Pluspunten

• alles zeer goed

Minpunten

• geen verlichting in de trommel