AEG L7FE06ES - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L7FE06ES op Kieskeurig.nl.

Rita 03-02-2021

Super wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FE06ES

Wat een geweldige aanschaf dit apparaat zeer duidelijke display een kind kan de was doen zo simpel is het

Loes 17-01-2021

wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FE06ES

Er kan veel tegelijkertijd in. Jammer dat hij niet los kan centrifugeren. Voor de kleine wasje moet er minimaal 3 kg in. Dus even de zwemkleding spoelen ziet er niet meer in, want dat is te weinig om te centrifugeren.

Dennie 03-01-2021

functioneel en mooi design

Geschreven voor: AEG L7FE06ES

Mooi design, eenvoudig te installeren. Goede stappenplan toegevoegd en werkt super! Genoeg en functionele wasporgramma's. Ook de service van Coolblue was super.
Een aan te raden product en goede prijs/kwaliteit verhouding

TS 24-11-2020

Een mooie wasmachine van 10 kg

Geschreven voor: AEG L7FE06ES

Een wasmachine van 10 kg die er mooi en degelijk eruit ziet. Echter het deurtje voelt niet echt stevig. Uit gebreide keuze aan programma`s en energie zuinig.

hs1234 13-11-2020

De stille apparaat

Geschreven voor: AEG L7FE06ES

ben zo blij met mijn nieuwe wasmachine in passen grote dekens in
En veel kleding dus ben altijd snel klaar met de was en ze zijn al bijna droog als ik ze ophang ook is het echt bijna geluidloos soms zet ik heb rond 1 of 2 uur in de nacht aan en je hoort niks heerlijk apparaat ik geef ze graag zelfs 10 sterren als het kon

Trixie 11-11-2020

Goede en stille wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FE06ES

De machine is erg ruim en wast goed schoon. De stoom functie is ideaal. Hij is ook erg stil zelfs tijdens het centrifugeren. Het enige min puntje is dat de machine niet over trommel verlichting beschikt. Dit had mijn vorige AEG wel en dat mis ik een heel klein beetje.

Arno 31-05-2020

Heerlijke grote machine

Geschreven voor: AEG L7FE06ES

Stille grote wasmachine met heel veel inhoud en programma keuze.
Standaard zijn de programma's vrij lang maar deze zijn goed in te korte met de functie tijd besparen.
De machine kort vaak zelf het programma nog verder afhankelijk van de belading.
Tijdens het wassen hoor je hem niet je hoort alleen de was en het water in de trommel.
Met centrifugeren maakt hij meer geluid maar dat is ook logisch met een 1600 toeren machine.

lorenzo442 21-10-2019

Top apparaat

Geschreven voor: AEG L7FE06ES

Zeer fijne machine en door de 10kg trommel ideaal om snel je wasmand leeg te wassen. Ook de verschillende wasprogramma’s zijn fijn in gebruik. Het apparaat is ook nog eens mooi om te zien staan.. wij hebben hem gecombineerd met de warmtepomp droger van dezelfde serie en ziet er super uit.

gstijn 17-10-2019

Ruil die tiptoetsen maar in voor degelijke draaiknoppen!

Geschreven voor: AEG L7FE06ES

Wast prima, lagere belading wast iets schoner overigens, dat is logisch, maar fijn dat ik grote spreien, dekbedden en zo moeiteloos kwijt kan. 1600 toeren is perfect als voorbereiding voor het drogen, weinig restvocht. Nadeel is wel: De tiptoetsen zijn of te gevoelig of reageren slecht, vandaar liever ook of betere tiptoetstechnologie, of weer naar draaiknoppen terug. Hoe dan ook stel ik naast 'vaste programma's' graag ook eigen programma-aflopen samen. Verder mis ik een aparte 'alleen centrifugeren' voorkeuze, nu moet je een combi maken uit bestaande programma's.

Brigitte32 27-09-2019

2 jaar in gebruik

Geschreven voor: AEG L7FE06ES

ik heb dit product nu bijna 2 jaar in gebruik ik moet zeggen dat ik er meer van verwacht had AEG is niet zo maar een merk helaas is in die 2 jaar het display al vervangen en moederboard nu is het klepje van de wasmachine laden er spontaan afgevallen helaas ook kapot daarnaast de eerste maanden was hij inderdaad erg stil nu durf ik hem niet eens meer aan te zetten in de nacht omdat zelfs mijn overburen hem horen dus geluid neemt n verloop van tijd heel erg toe helaas ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje spijt heb van deze aankoop helaas

maleenje 20-08-2019

Zeer goede wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FE06ES

Fijne wasmachine! Ruime keuze aan programma’s en extra instellingen.
Past meer dan voldoende wasgoed in en wast goed schoon! Ook die 1600 toeren op het katoenprogramma is fijn, het is zo droog!
Aanrader!

h.w.kammer 13-02-2019

Geweldige machine

Geschreven voor: AEG L7FE06ES

Tot op heden ben ik zeer tevreden over de machine hij doet wat hij moet doen en is zeer gebruikers vriendelijk alleen vind ik.het jammer dat er niet alleen gecentrifuseerd kan worden.

R Wemekamp 27-06-2018

Prettige wasmachine!

Geschreven voor: AEG L7FE06ES

Deze wasmachine een paar maand ingebruik. Had er al de droger variant van. Heerlijke grote trommel. Ruim voldoende was programma’s voor verschillende stoffen. We vind ik de tip-toetsen niet altijd goed werken. Soms moet je meerde male drukken, soms na één maak drukken vlieg je zo langs alle tempraturen heen en moet he alle weer langs om bij de juiste tempratuur te kom.
Verder fijn in het bedien.

m geeve 28-05-2018

Een kind kan de was doen !!

Geschreven voor: AEG L7FE06ES

Mooi model lekker groot maar door de grote trommel (denk ik ) komt de was er toch minder droog uit ondanks zijn 16oo toeren dan mijn vorige wasmachine van 1400 toeren (daar ging 7 kg in ) ik zou daarom de volgende keer toch voor een iets kleinere trommel gaan en dus voor een minder natte was verder wel tevreden maar daarom zou ik hem niet aanraden

gm Schuur 28-05-2018

fantastische wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FE06ES

ben erg tevreden met de wasmachine
was erg schoon
lange wastijd maar dan heb je de was wel weer schoon duurt het programma te lang dan kun je voor een kortere tijd kiezen

Yvonne 14-01-2018

Goede wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FE06ES

Mooie wasmachine met voldoende programma's en mogelijkheden voor kleine en grote wasjes .
Mooie grote trommel waar zelfs een tweepersoons dekbed in past. Ik ben tot nu toe zeer tevreden!!