LG FH4J5TN8

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG FH4J5TN8 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Rudolf Janssen 07-03-2019

geruisloos,wast super

Geschreven voor: LG FH4J5TN8

Ik heb de machine een week geleden gekocht,maar het verbaasde ons hoe mooi geruisloos hij draait,en het leek ook of de was veel witter er uit kwam dan de vorige machine,tot nu toe zeer tevreden en zeker voor die prijs

DannyKelly 06-03-2019

Super wasmachine, niet helemaal stil, maar wel Aanbeveling !

Geschreven voor: LG FH4J5TN8

Mijn 1e LG wasmachine na jaren van AEG en Siemens(Bosch). Wat een kanjer, ideaal 8 kilo, die ik ook af en toe benut, bijv. met beddegoed en wasmatjes. Machine nu een maand in gebruik en bijna 100 % score. Dat komt doordat hij wel stil is, maar centrifugeren is niet altijd stil en ook de waterinlaat gaat schoksgewijs met geluiden gepaard.
De programmaduur is na enig onderzoek als volgt het beste in te stellen:
Katoen 40 Gr. 1.400 T. Normaal op 1:36 en Intensief 1:53; verkorten levert 19 min. winst op, maar Let Op: hij moet wel wassen, uitproberen zou ik zeggen.
Katoen Groot 40 Gr. 1.400 T. Verkort op 1:34 en Intensief verkort 1:51.
VERKORTEN: Tik heel kort op Tijdbesparen (2e van Links) zodat een Vliegend T-shirt verschijnt, dit werkt super.
Garantie: uiteraard 2 jaar=standaard, LG geeft 10 Jaar op de Motor, maar dat geldt UITSLSUITEND op het ONDERDEEL, Reparatiekosten + Voorrijkosten moeten wel betaald worden. Ik zou altijd aanspraak maken op coulance-regeling bij stuk gaan binnen 10 jaar, vooral voor de Motor !
Tot slot: ik heb een 8 kilo wasmachine voor mij alleen en die lading gebruik ik ook wel, niet altijd en ik gebruik hem zo 4 - 5 maal per maand. Ik ga er dan ook vanuit dat ik zeker 10-15 jaar ongestoord gebruik kan maken van deze super LG-wasmachine !!

Pluspunten

• Mooie wasmachine, ook met zilveren deur
  • Wassen lekker stil
  • Start uitstel ideaal
  • Start/stop signaal uitschakelbaar, gelukkig !

Minpunten

• Centrifugeren is best stil, maar niet geluidloos
  • Waterinlaat gaat schoksgewijs, niet geluidloos
  • Afstellen voetjes luistert heel nauwkeurig

Glimlach 17-08-2018

Fijne wasmachine

Geschreven voor: LG FH4J5TN8

Voor deze prijs een hele goede wasmachine-mooi uiterlijk-veel programma's-makkelijke bediening-weinig geluid en heel belangrijk wast ook nog heel goed en schoon. Waarom een dure wasmachine kopen voor deze prijs heb je topkwaliteit. Aanrader.

Bernadette Havinga 26-10-2017

grote deuropening erg fijn

Geschreven voor: LG FH4J5TN8

zeer goede wasmachine heel stil en de was word super schoon, geen zeepvlekken meer in de was. en komt. zelfs nachtmodus erg tevreden over heel geruisloos. een wasmachine met heel veel opties.

Pluspunten

• heel stil ben zeer tevreden
  • nachtmodus ook bijna geruisloos

Cicek 18-06-2017

Grote trommel met stille nachtmodus

Geschreven voor: LG FH4J5TN8

Na 15 jaar ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe wasmachine. Voor mij was het belangrijk dat hij gebruiksvriendelijk was en dat er redelijk veel in één wasbeurt gewassen kon worden. Wij hebben een huishouden met een twee kinderen waarbij dagelijks de trommel draait. Deze wasmachine kan 8 liter wasgoed draaien en hierbij is hij redelijk stil. Superhandig is hiernaast de nachtmodus voor als de kinderen in bed liggen. Wat de eerste dagen enige tijd heeft gekost is wennen aan de nieuwe opties maar dat zal bij elke wasmachine hetzelfde zijn. De handige schema in de handleiding was hierbij zeer behulpzaam en was na een paar dagen niet eens meer nodig. Het design is niet super modieus maar wel netjes afgewerkt. Het touchscreen aan de rechter bovenzijde voor aanpassingen in standaardprogramma’s ziet er sjiek uit. De prijs-kwaliteit verhouding is naar mijn mening zeer goed. Gebruiksvriendelijke machine, veel opties, kan grote hoeveelheden wasgoed hebben en heeft in verhouding een zeer lage prijs. Deze wasmachine is voor zowel kleine als grote huishoudens aan te raden.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Stille nachtmodus

Geertje 07-06-2017

Met plezier wassen!

Geschreven voor: LG FH4J5TN8

Ik heb jarenlang een bovenlader gehad en wilde wel eens een andere wasmachine. Deze LG heeft een mooi design en een grote deur. Heel handig dat er een kort wasprogramma opzit (30 minuten) en een "mix" was waar je eigenlijk alles mee kan wassen. Machine weegt eerst de was en stelt dan de duur van het programma in. Beetje lastig dat je niet vooraf weet hoe lang dit is maar na een paar keer wassen kan je dit wel inschatten. Bovendien scheelt het met de knop "tijdsbesparing" al snel de helft van de was tijd, wat heel handig is als de was niet zo vies is want sommige programma's zijn echt veel te lang. Temperatuur en toerental kan per wasbeurt aangepast worden. Ook een losse centrifugeerronde voor een handwasje kan. De was komt er zeer schoon en vrij droog en met weinig kreukels uit. Als je programma klaar is klinkt er een vrolijk deuntje en de deur kan dan ook meteen open. Enige minpunt is dat alleen het programma katoen een lading van 8kg aankan, de rest is aangepast. Ik weet niet of dat bij andere machines ook zo is. Vind dat hij vrij weinig geluid maakt, alleen bij het water nemen staat hij wat te bonken.

Pluspunten

• Schone was
  • Handige wasprogramma's

Minpunten

• Herrie bij water nemen

Stephen 04-06-2017

iPad wasmachine

Geschreven voor: LG FH4J5TN8

Dit is echt een wasmachine voor de vrijgezel man ;-) Hij is heel makkelijk in de bediening, het werkt bijna even makkelijk als een moderne smartphone. Deze LG heeft verschillende programma's waar je vrij snel doorheen kan scrollen. Ik vind het nachtprogramma fijn want dan maakt het minder lawaai, en dus mijn leven een stuk stiller. Deze LG ziet er modern uit , en past daarom ook goed in mijn nieuwe appartement. Mijn punten van kritiek zijn, ik mis een aparte programma om extra te centrifugeren en de machinedeur voelt een beetje licht en kwetsbaar aan.

Pluspunten

• Bediening is soepel
  • Snel en maakt goed schoon

Minpunten

• lichte deur
  • geen mogelijkheid om los te centrifugeren

Danny 07-02-2019

Los centrifigeren: Goed kijken in de handleiding, kanie wel !!!

Bradley 29-03-2017

Piekfijne verzorging van je wasgoed

Geschreven voor: LG FH4J5TN8

Deze wasmachine heeft mijn verwachtingen overtroffen. Toen hij geleverd werd tilden ze hem de trap op en was hij in 20 minuten geïnstalleerd. Ik kon direct gaan wassen! En dat is me uitstekend bevallen. Voor elke soort was is er een apart programma en je kunt de temperatuur en centrifuge zelf instellen. De anti-kreuk functie werkt zichtbaar! Daarnaast is de trommel lekker groot en geschikt voor 8 kilo. Je kan dus al je beddengoed in een keer wassen. Na afloop speelt de wasmachine een leuk muziekje om je te laten weten dat hij klaar is! Ik raad deze machine aan iedereen aan! Het scherm is makkelijk te bedienen en ik was weer met plezier.

Pluspunten

• Goed resultaat
  • Grote trommel
  • Wasprogramma's precies afgesteld op je wensen

Minpunten

• Luide centrifuge aan de plek waar hij staat.

maantje 1950 28-03-2017

Grote inhoud

Geschreven voor: LG FH4J5TN8

Ik heb sinds een aantal weken deze of machine in gebruik en moet zeggen ben er heel tevreden over.
Ik heb altijd een Mieke machine gehad maar dacht ,zeker gezien de aankoopprijs, ga eens voor deze. Ik moet zeggen nog geen minuut spijt gehad. Was even wennen aan de instelling van de programma's, maar nu ik dat ook onder de duim heb kan ik echt zeggen hij is en waar boven verwachting goed. Kan hem iedereen aanbevelen.

Colwick 25-03-2017

Goed product

Geschreven voor: LG FH4J5TN8

Ik had hiervoor een kleiner wasmachine dus ik was op zoek naar een groter daarom heb ik deze gekozen. Wauww wat een ding. qua verwachting had ik niet veel want mijn oude machine was zo slecht ik dacht alles is beter dan dat. Ik had heel veel oude kleren die gewassen moeten worden heb alles binnen 2 dagen gewassen er pas zoveel kleren er in niet normaal. Het is super makelijk te gebruiken je heb verschillende voor geprogrammeerde programma’s zoals:
• Donkere kleren
• Mix kleren
• Zacht kleren
• Baby Kleren
• Spoed stand
• Enzo
Dus zelf je man/kind kan de was doen. Dus ik zou deze product zeker kopen.

carla 22-03-2017

super wasmachine

zeer goede wasmachine
grote vul opening
geluid zeer stil
veel keuzes
iedere keer weer leuk om te wassen
hij weegt de was en de zeeppoeder verspreid hij goed
geen witte vlekken meer in de was
zeker een aanrader.

Pluspunten

• stil
  • grote trommel
  • prijs is zeer goed

Minpunten

• geen
  • geen

Thea 21-03-2017

stille willie

mooie stille machine
veel voor geprogrammeerde programma's
veel bedieningsgemak
helaas voor mij een paar minuten puntjes
achter die grote deur zit maar een kleine opening voor 8 kilo
ik mis de knopjes voor temperatuur instellen..en centrifuge...omdat het voor geprogrammeerde programma's zijn .en ik af en toe mijn eigen zin wil doen .
ik kan dus geen duidelijke aanbeveling doen
omdat iedereen anders is...wat hij moet doen..en dat is wassen..doet hij prima
maar ik mis de eigenwijze dingetjes
zoals temperatuur met centrifugeren
beveel hem aan die meneen aan die bedieningsgemak en schone was willen

Pluspunten

• schone was
  • stille motor
  • veel voor geprogrammeerde programmas

Minpunten

• mis temperatuur knop
  • rubber nat onder het deurtje

Danny 07-02-2019

Temperatuur + Centrifugeren: Goed kijken in de handleiding en op de machine !!!

Taartenmiep 18-03-2017

Lekkere wasmachine

Geschreven voor: LG FH4J5TN8

Wasmachine wast goed schoon en zorgt voor een lekkere geur van je wasmiddel. Erg moeten wennen aan de bediening, maar alles went. Heel veel programma's, sommige duren echt veel te lang, ik ga geen 3,5 uur wachten op een bonte was die mijn vorige machine in 58 minuten deed. Dit zijn met name de programma's die hij eerst gaat wegen die duren echt achterlijk lang. De normale programma's zijn, wel met gebruik van de knop tijdsbesparing, rond een uur. Witte was erg schoon, heerlijk. Hij is een stuk stiller dan mijn vorige machine. Erg hinderlijk is het waterpakken aan het begin van de programma's die heel veel herrie maken. Hij heeft een vrolijk muziekje als je hem aanzet, en eentje als hij klaar is. Slot van de deur gaat er meteen af als hij klaar is, erg fijn, bij mijn oude moest ik dan altijd nog een tijd wachten.

Pluspunten

• Wast erg schoon
  • Stil
  • Gaat meteen open als hij klaar is

Minpunten

• Veel te lange wasprogramma s
  • Herrie bij het pakken van water

Danny 07-02-2019

Lange wasprogramma's: Één keer kort op Verkorten drukken en er verschijnt een "vliegend" t-shirt --> scheelt al gauw de helft !!!