LG FH4J6TS8

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG FH4J6TS8 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Wai Cheng 05-04-2021

Groot

Geschreven voor: LG FH4J6TS8

Anderhalf terug machine had het begeven. Keuze was een LG of een Samsung. Vanwege de prijs hebben we de LG gekozen. Het is een prettig wasmachine om te gebruiken. Na een halve jaar gebruikt viel ons op dat het centrifugeerprog. wel veel lawaai maakt en de terugslag van de water toevoer erg hard bonkt in de leiding, wat eerst niet was. Soms is de was niet goed verdeeld en tijdens het centrifugeren wilt het ervan door gaan. Sinds kort een probleem bijgekomen. Er lekt water uit het onderkant van de deur. Deurrubber zien nog wel goed uit.

Pluspunten

• Veel functies
  • Makkelijk bediendingspaneel
  • Grote trommel

Minpunten

• Wifi bediening voor mobiel werk niet echt
  • Maakt veel lawaai tijdens centrifugeren
  • terugslag water omdanks een demper
  • Lekkende deurrubbers

J 08-06-2019

Paar dagen LG in gebruik

Geschreven voor: LG FH4J6TS8

In eerste instantie ziet de machine er goed uit.
Was stilt, programma’s jammer dan graden soms niet hoger kunnen maar is vast ter bescherming van je kleren denk ik. (Was graag alles op 60gr)
Balen dat je niet ziet hoeveel minuten het programma duurt dit komt past na een tijdje inbeeld.

Met wassen de laatste 6minuten met centrifugeren erg veel lawaai hou ik mijn hand op het bovendek in de hoek is die stil🤔

Met de volgende was erin hetzelfde probleem jammer.

Stoom functie waar iedereen het over heeft geen idee welk programma word bedoelt.

Door het erge lawaai op het laatst stuur ik het retour dit kan ik de buren niet aan doen

Pluspunten

• Mooie machine
  • Wast stil
  • Past tijd aan aan gewicht

Minpunten

• Laatste 6minuten lawaai (centrifugeren)
  • Tijd niet in beeld pas na paar minuten
  • Pakt met aanzetten 6 keer 2sec water
  • App kan niet op iphone
  • Stoomfunctie nog niet gevonden

Lex 13-03-2019

Veel lawaai

Geschreven voor: LG FH4J6TS8

Ik wilde graag een stille machine en had in het verleden goede ervaring met een LG machine. Wat een teleurstelling deze machine. Hij is veel te licht en danst met veel lawaai door de badkamer. En ja, hij staat waterpas op een betonnen vloer. Ik heb de machine teruggestuurd en heb gekozen voor een Siemens. Hopelijk bevalt dat beter.

Pluspunten

Minpunten

• Niet stabiel
  • Veel lawaai bij centrifugeren
  • Met 60 kilo te licht voor een 8 kilo machine

giessenjo 19-11-2018

mooie LG machine met veel bedienings gemak

Geschreven voor: LG FH4J6TS8

Dit is een mooie machine met veel moderne features. genak van bediening, wast goed.
Echter deze machine heeft Smart Diagnosis en die werkt niet geweldig. Ik krijg namelijk de foutmelding niet door. Ook heb ik een lek gehad vanwege lage kaliteit rubbers in de deur.

Pluspunten

• bedienings gemak
  • Speciale functies zoals programma aanpassen
  • Stoomfunctie is een plus,
  • 10 jaar garantie op lagers (niet op rest)

Minpunten

• Rubbers van deur gaan lek na 12 mnd
  • Smartdiagnosis werkt niet altijd goed
  • machine maakt hoog geluid bij centrifugeren.

R.R. van der Meij 21-06-2018

Mooie wasmachine gekocht bij Bemmel en Kroon

Geschreven voor: LG FH4J6TS8

Was machine gekocht bij Bemmel en kroon gisteren besteld vandaag netjes geleverd tot nu toe erg tevreden met de machine

Pluspunten

• mooie machine met veel mogelijkheden
  • Vriendelijk en goed geholpen bij aanschaf
  • Super snel geleverd
  • Mooie prijs

Michael 04-07-2017

Mooi Design

Geschreven voor: LG FH4J6TS8

Onze oude wasmachine was kuren aan het vertonen en uitgekomen bij de LG FH4J6TS8. Nu bijna 3 weken in gebruik en het is een superding! Het is even wennen hoe de toetsen werken maar dit heb je zo onder de knie. Instellen van de temperatuur, toerental, tijdbesparing zijn echt duidelijk en wat niet kan is ook meteen zichtbaar. De sportkleding van onze kinderen komen lekker schoon en fris uit de wasmachine. De stoomfunctie werkt prima de was is echt minder nat en gekreukt. beoordelen, het design vd LG FH4J6TS8 is echt een plaatje. Tot nu toe een prima wasmachine met een goede prijs kwaliteit verhouding :-)

Pluspunten

• Mooie design
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Donkere wasdeur
  • Tag on niet geschikt voor iphone

A 01-09-2017

De kleur van de wasdeur of een tag on zijn niet relevant voor het wasresultaat.

Leny 25-06-2017

Wasmachine met grote inhoud

Geschreven voor: LG FH4J6TS8

Deze wasmachine maakt niet veel herrie. Zeker als ik hem vergelijk met mijn oude is dit een verademing.
Groot voordeel vind ik de ruime opening, waardoor hij makkelijk te vullen is. Het programma is heel simpel in te stellen, door middel van een draaiknop. Even puzzelen was het om uit te vinden hoe je de juiste temperatuur en centrifugeersnelheid moest instellen. De gebruiksaanwijzing was daar voor mij niet helemaal duidelijk in. Na een paar keer gebruik lukt het en blijkt het vrij eenvoudig.

Pluspunten

• Grote vulopening
  • Grote inhoud
  • Weinig geluid

Minpunten

• Irritant zoemend geluid

Mark_dk 25-06-2017

Veel voor weinig

Geschreven voor: LG FH4J6TS8

Onze oude wasmachine was helaas overleden en wij zochten een nieuwe, wij kwamen uit bij de LG FH4J6TS8. Stil, duidelijk, 8KG en strak design.

Wat een fijne wasmachine. De programma’s zijn erg duidelijk en je kan de wasmachine zonder gebruiksaanwijzing gebruiken. Je kan nooit een verkeerde temperatuur selecteren omdat het programma de niet te gebruiken temperaturen niet selecteerbaar maakt, dit is ook van toepassing op het toerental. De was komt er echt erg droog uit, de droger heeft maar nog maar 60% van de tijd nodig t.o.v. de oude 1200 toeren wasmachine.

Wat fijn is dat er zoveel standaard wasprogramma’s op zitten dat iedereen in huis de was kan doen. Het kan niet fout gaan. Wat wel jammer is dat de connect fucntie een functie is wat via NFC werkt en daar moet je wel een geschikt telefoon voor hebben.

Pluspunten

• 8KG
  • Still
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Connect functie niet bruikbaar
  • Beperkte stoom functie

lotte 27-03-2017

zeeeer stille en grote wasmachine

Geschreven voor: LG FH4J6TS8

we gebruiken hem nu 1 week...
tot nu toe zeer tevreden. er kan lekker veel in...
en weegt dan hoeveel er in zit. en past daardoor zijn tijd aan en dat met 1 was programma. van 1 uur en 18 min werd deze zeer schoon en geen vlek meer te zien.
tot nu toe krijg ik er weer zin in om alles te wassen en wat echt een plus punt is. Hij is erg stil. dit omdat ik savonds altijd was. wel heeel erg fijn

Pluspunten

• grote trommel
  • erg stil
  • gebruiksvriendelijke display

Minpunten

• donkere trommel

stifmeister 27-03-2017

Aanbeveling waard

Geschreven voor: LG FH4J6TS8

We hebben de LG FH4J6TS8 wasmachine nu een week in gebruik.
Grote laaddeur en zonder de gebruiksaanwijzing te hoeven lezen meteen de eerste was gedraaid.
Ideaal, de wasmachine weegt de was en rekent dan de duur uit van het programma.
Bij kleine wasjes is het programma snel klaar in ruim een uurtje en bij een flinke zware was duurt het langer dan 4 uur, maar komt alles er zeer schoon uit.
De wasmachine centrifugeert maar tot 1400 maar de was komt er net zo “droog” uit als bij 1600 toeren.
Voor het toevoegen van wasmiddel hebben we eerst gekozen voor wasmiddel in de trommel.
Wanneer we het wasmiddel in het bakje toe wilde voegen, moesten we toch de gebruiksaanwijzing gaan raadplegen.
Helemaal achterin het boekje dan eindelijk gevonden welk vakje bestemd was voor de hoofdwas.
Wasverzachter vakje is niet te missen.
De wasmachine maakt weinig geluid en sluit het programma af met een melodietje.
Tot nu toe zeer tevreden.

Pluspunten

• Prakties
  • eenvoudig menu

Hilly 25-03-2017

mooi design

Geschreven voor: LG FH4J6TS8

Ik ben heel tevreden met deze wasmachine. Het uiterlijk is mooi en de was is goed schoon. De machine wast heel stil, maar het centrifugeren op 1400 toeren maakt wel redelijk veel lawaai. De bediening is heel makkelijk met het touchscreen display.

Pluspunten

• touchsreen
  • design
  • heel stil bij het wassen

Minpunten

• geluid bi 1400 toeren

RJ 20-03-2017

Grote wasmachine die zijn programma aanpast

Geschreven voor: LG FH4J6TS8

Onze oude wasmachine was aan vervanging toe en per toeval uitgekomen bij de LG FH4J6TS8. Nu bijna 2 weken in gebruik en hij bevalt prima! Het is even wennen hoe de toetsen werken maar daarna is het kinderspel. Instellen van de temperatuur, toerental, tijdbesparing (tip!) zijn echt duidelijk en wat niet kan (bv 1400 toeren centrifugeren bij speciale was) is ook meteen duidelijk. Onze babykleren (vaak goed vies) komen er keurig uit en een stuk droger dan bij onze Indesit die we hiervoor hadden. 8kg klonk groot maar ook al vul je hem maar voor de helft dan weegt hij de hoeveelheid en past dan de tijdsduur automatisch aan. Erg fijn omdat je anders een heel programma draait voor een halve machine. De stoomfunctie waar ze hem mee aanprijzen kan ik nog niet goed beoordelen, maar ik vind de was wel schoon en zelf wat minder gekreukt, ik neem aan dat dit de stoom is dus. Verder is hij ook nog wel mooi voor een wasmachine, nadeel is wel dat de deur erg donker is dus je ziet de was niet goed (mocht je willen weten of er iets wel of niet inzit). Kwalitatief een prima apparaat met goede prijs/kwaliteit verhouding tot nu toe!

Pluspunten

• Was wegen en tijdsduur aanpassen
  • Makkelijke bediening (na wennen)
  • Was goed schoon
  • Stil

Minpunten

• Smart functionaliteit heeft NFC nodig
  • Niet goedkoopste
  • Draaischijf soms niet duidelijk wel programma

RSvAalst 19-03-2017

Zuinig, stil, cool design, stoomfunctie

Geschreven voor: LG FH4J6TS8

Ik heb de LG FH4J6TS8 nu twee weken en ik ben er zeer over te spreken. De wasmachine werd netjes op de afgesproken tijd geleverd en door 2 deskundige heren aangesloten.
Waarom ik voor deze LG gekozen heb, is vanwege het stylische design van de deur en het feit dat hij triple A+ 30% zuinig is. Inmiddels kan ik ook zeggen, dat er aan mijn verwachtingen is voldaan. De was komt er door de stoomfunctie super zacht uit en een stuk droger ook dan bij mijn vorige wasmachine. De buren zullen ook wel blij zijn, want de LG is erg stil tijdens het centrifugeren. Zowel sportkleding als fijne stoffen komen er door de grote verscheidenheid aan programma’s netjes uit.
Wat mij vrolijk maakt, is het vrolijke deuntje als je hem aan/uit zet. Het touchscreen is niet zo gebruiksvriendelijk als ik in eerste instantie dacht, maar samen met de handleiding, die overigens in 5 talen is, ben je er binnen 2 minuten uit. Mooi extraatje is de Bluetooth functie om bijvoorbeeld storingen uit te lezen.
Al met al een zeer positieve aankoop en ik kan de LG FH4J6TS8 zeker aanraken!

Pluspunten

• Zuinig
  • Cool design
  • Stoomfunctie

Minpunten

• Touchscreen in begin onduidelijk

phloch 19-03-2017

Mooie uitstraling

Geschreven voor: LG FH4J6TS8

Heb door aanraden van de familie deze zeer zuinige 3 maal A plus LG wasmachine aangeschaft.
Want er werd gezegt dat deze wasmachine heel veel waar voor z'n geld gaf.
Voor wat deze LG wasmachine zou kunnen viel de prijs dan ook heel erg mee.
Heb deze wasmachine nu een aantal weken in gebruik en inderdaad kan de machine
wel heel erg veel.
De programma's zijn erg eenvoudig, dus het instellen is zo gebeurt.
Met de 8 kilo laadvermogen ook erg handig voor grote en kleine gezinnen.
Moest er wel even aan wennen hoe stil deze wasmachine is.
De was word perfect schoon en de wasmachine geeft ook een deuntje als hij
klaar is wat ik wel handig vind.
De wasmachine is ook heel erg mooi afgewerkt en met zijn grote deur ook een echte blikvanger.
Nu ik deze wasmachine zelf wat beter heb leren kennen en gebruiken vind ik het zeker
een aanrader voor ieder gezin.
Een echte topper.

Pluspunten

• 8 kilo inhoud
  • Stil
  • zuinig