Zanussi ZWY61225NW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zanussi ZWY61225NW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Henkepenk 01-04-2022

Lawaai maker

Geschreven voor: Zanussi ZWY61225NW

Mooie machine wast goed. heeft 1 minpunt. heel veel lawaai bij het centrifugeren. het is net of er een straaljager landt niet normaal. Bij het wassen is het wel rustig.

e************@g******** 29-08-2021

Veel, heel veel lawaai…

Geschreven voor: Zanussi ZWY61225NW

Deze machine maakt zoveel lawaai alsof er een helikopter landt. Het wasmiddel blijft voor de helft zitten in het bakje en wasverzachter loopt helemaal niet weg. We hebben hem ingeruild voor een andere. Over het energielabels: op internet staat A++, echter op de sticker die bij de machine wordt geleverd staat:F-label. Wat zou het nu zijn?

LTT 01-07-2021

Compact, Redelijk stil, eenvoudig maar met kanttekening

Geschreven voor: Zanussi ZWY61225NW

Lekker compact en intuitieve interface. Jammer dat je met het 30@30 programma alleen 800tpm kan centrifugeren. Ik vindt dat dan de was er net te "nat" uit komt. Ik gebruik het meest "ECO 40-60" Programma op 30 (ja Dertig) graden en tijdkeuze "Snel" Dan duurt het 1 uur en 38 minuten maar dan kan je wel op 1200 tpm centrifugeren. De was komt er dan redelijk goed droog uit. Er zit geen waterstop bij. Die moet je dan wel los bijkopen.

Pluspunten

• Compact
  • "Snel" Tijdkeuze halveert de tijd.
  • 6Kg Laad gewicht
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• 30@30 alleen 800 tpm Centrifugeren
  • Geen geintegreerde waterstop

Tanja502 23-12-2020

Teleurstelling

Geschreven voor: Zanussi ZWY61225NW

Vanwege ruimtegebrek een bovenlader nodig. Deze kwam als één van de betere uit de tests. Helaas klopt dat niet helemaal: wasmachine is heel snel te zwaar geladen en gaat dan 'dansen', het wasverzachterbakje zit continu verstopt, alleen keuze tussen heel korte opfrisprogramma's, die niet goed schoon wassen, of zeer langdurige (2 tot 3 uur) programma's. Die laatste zijn niet bepaald milieuvriendelijk, daarbij krimpt mijn kleding en verbleekt zeer snel.

Pluspunten

• Past in kleine ruimtes
  • Ziet er mooi uit aan de buitenkant

Minpunten

• Kan weinig was tegelijk verwerken
  • Wasverzachterbakje verstopt snel
  • Korte programma's wassen niet schoon
  • Niet milieuvriendelijk
  • Was krimpt en bleekt

Paul Meelker 10-04-2020

goede wasmaschine, gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Zanussi ZWY61225NW

Ik heb het gekocht omdat het een bovenlader is. Vindt het prettig qua instellen van de programma.
Ook fijn dat er een 30 minuten programma heeft en dat je de andere programma"s kan halveren qua tijd. ik ben er heel tevreden over.

Pluspunten

• 30 minuten programma.
  • je kan de andere programma"s halveren qua tijd

anton 06-11-2019

Prima wasmachine

Geschreven voor: Zanussi ZWY61225NW

Uitstekende kleine wasmachine voor eenpersoonshuishouden of vakantiehuis. Zeer makkelijk en gebruikersvriendelijk te bedienen, maakt weinig geluid. Handige wasprogramma's voor de meeste situaties die ook nog wat aangepast kunnen worden, bijv. 'snel' of 'intensief'.

Pluspunten

• gebruikersvriendelijk
  • weinig geluid

Louise 02-02-2018

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Zanussi ZWY61225NW

Ik ben kleiner gaan wonen en had daarom alleen plaats voor een bovenlader wasmachine. Daar mijn vorige voorlader een Zanussi was die ik tien jaar probleemloos heb gehad en ik een droger van Zanussi heb, koos ik wederom voor Zanussi. De machine is gebruiksvriendelijk voor iemand die niet van toeters en bellen houdt. Maakt niet al te veel herrie zeker niet als je de machine op een dempende mat zet. Kan niet anders zeggen dan tot nu toe zeer tevreden.

Pluspunten

• display toont resttijd
  • past in kleine ruimte
  • was komt er ondanks 1200 toeren droog genoeg uit