AEG L6FB84GS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L6FB84GS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

rejo81 06-06-2019

Stille wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FB84GS

Wij hadden een 9 jaar oude BEKO wasmachine, die van de 1 op andere dag, niet meer centrifugeerde. De trommel draaide niet meer. Dus zsm op zoek naar een andere. Bij de EP in het centrum geweest en alles uitgelegd. We hadden nu een hele simpele met een draaiknop en verder geen poespas. Behalve dan tijds uitstel waar we toch nooit wat mee deden. Het enige wat we wilden was meer kilo's. Nu hadden we 6 en wilden naar 8. Uiteindelijk kwamen binnen ons budget niks tegen, maar hij had wel deze AEG. Was iets duurder, maar wel wat we wilden. Na enige uitleg besloten om deze te nemen. Draait nu voor de 2e dag, dus kan er nog niet heel veel over zeggen. Maar wat me wel gelijk opviel is dat ie echt heel stil is. Met was draaien hoor je t niet eens. Centrifugeren op 1200 toeren hoor je t wel wat, maar dendert niet door het hele huis heen. Tevens kan er heel veel was in. Ook past ie de tijd aan naar de hoeveelheid kg was er in zit. Er zit zelfs een speciaal programma op om de wasmachine te reinigen. Dus tot nu toe erg tevreden mee.

Pluspunten

• Stil
  • Past grote hoeveelheid was in.
  • Automatisch aanpassen van de tijd ahv aantal kg
  • Programma wasmachine reinigen

HUISENGA 25-05-2019

Mooi als je het apparaat niet gebruikt

Geschreven voor: AEG L6FB84GS

IK kocht dit apparaat omdat de mijne mielle na 27 jaar stuk ging. Wat een grote teleurstelling een waardeloos apparaat TRILLEN EN ENORM VEEL HERRIE

Pluspunten

• mooi als je hem niet gebruikt.

Minpunten

• LAWAAI.
  • HERRIE
  • WAARDELOOS

Brigitte Mommers 03-04-2019

makkelijk te bedienen

Geschreven voor: AEG L6FB84GS

Een paar maanden geleden uit deze serie de wasdroger gekocht en daar dik tevreden over, dus vandaar de keuze om ook voor de wasmachine uit deze serie te gaan.
Hoewel pas een paar dagen in bezit en dus pas een paar wasjes gedraaid te hebben kan ik zeggen dat ik hier ook al content mee ben

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • weinig geluidshinder
  • extra kort programma voor minder dan 8 kg wasgoed

Minpunten

• (nog) geen

Tinie Smulders 21-09-2018

Grote opening heel fijn voor was in te laden

Geschreven voor: AEG L6FB84GS

Nog maar net in bezit maar tot nu toe heel blij mee.Zeer geruisloos en grote trommel ben heel blij dat de verkoper hem aangeraden heeft.

Jolanda Udo 17-06-2018

Duidelijk display, grote deuropening.

Geschreven voor: AEG L6FB84GS

Duidelijke display, makkelijker te bedienen. Ruime deuropening. Trommel inhoud prima. De achterwand sprinkt iets maar binnen onder het bovenblad, waardoor je makkelijker achter de machine kunt schoonmaken.