Miele WT 2780 WPM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WT 2780 WPM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Enzo2009 01-05-2013
Geschreven voor: Miele WT 2780 WPM

Een geweldige wasmachine behalve wanneer je net als wij 3 katten hebt waarvan 2 langharig!
Na een half jaar kreeg ik storingen van 'draai de kraan open' tot 'storing waterafvoer'.
et wassen ging goed, alleen stond heel soms na het pluizen spoelen een laagje water in de trommel, de storingen kwamen steeds vaker, en vooral bij het wit/bonte was programma-drogen, en na 5/6x iemand over de vloer te hebben gehad is het apparaat helemaal opengemaakt en kwam er een gigantische haar/stofbal uit. Niet eens zozeer omdat er zoveel kattenharen in mijn wasgoed zitten, maar omdat ze lang zijn blijft alles natuurlijk aan elkaar knopen en krijg je al heel snel een hele bal in je machine.
Mij werd daarna verteld dat de machine eigenlijk niet geschikt is voor mensen met huisdieren of dat je je wasgoed voor het de droger ingaat compleet haarvrij moet maken. Dat is praktisch onmogelijk en kost ongelofelijk veel tijd. Ik heb mijn best gedaan, dingen die erg harig waren niet meer in de droger gestopt, vaker gespoeld dan ik ooit heb gedaan, 1x per week de machine op 90 graden aan met azijn om alles maar door te spoelen, en nu, een half jaar later, weer precies hetzelfde probleem.
Wij kunnen met geen mogelijkheid een droger kwijt, ook niet bovenop de wasmachine dus daar zit je dan. Een apparaat van 2000 euro waarvoor je om het half jaar 300 euro uit moet geven om het open te laten maken om er een haarbal uit te vissen.
Het is slecht voor de machine dus de duurzaamheid gaat zo wel achteruit natuurlijk, ik koop niet voor niets een Miele, in de hoop er heel wat jaartjes zonder problemen mee vooruit te kunnen. Van mij mogen ze voortaan bij apparaten gaan zetten voor wie het wel/niet geschikt is, dat scheelt een hoop ellende.

gaastra 21-01-2011
Geschreven voor: Miele WT 2780 WPM

wat een geweldig apparaat.
een 40gr was is in 3,5 uur schoon en kastdroog!
vele mogelijkheden en zeer stil.
zeer gebruikersvriendelijk.

ma8 23-08-2012

Wanneer je in winkels navraag doet dan reageren ze op deze wasmachine heel negatief. Kan niet veel in de droger. Verbruikt veel water en energie. Eerder kapot. Ze zeggen dat het geen miele wasmachine is wat je gewend bent. Je kan alleen een dekbedhoes en sloop kwijt en dan moet je al drogen.
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze wasmachine. De medewerkers van miele mogen ook reageren.

Bram 45 08-03-2013

Beste Gaastra, kunt u mij vertellen of u nog zo tevreden bent over u Miele WT 2780 WPM.
Reden ik wil er ook een aanschaffen.

Met vriendelijke groet Bram

speedyjose 05-07-2010
Geschreven voor: Miele WT 2780 WPM

Net één week deze machine, maar tot nu toe bevalt hij erg goed en is wassen echt leuk! Wij hadden een hele oude Miele, dus voor ons zou alles een verbetering zijn, maar deze machine lijkt wel een goede keuze. Geen negatieve dingen nog te melden.