AEG L6FB86GW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L6FB86GW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

AnnaB313 19-01-2020

Goed schoon, niet te lang wasprogramma

Geschreven voor: AEG L6FB86GW

Ik was op zoek naar een Miele, maar vond deze erg duur. Uiteindelijk kwam ik bij deze AEG uit, en heb deze nu sinds begin augustus 2019. Ik heb de wasmachine nu 5 maanden en ben er nog steeds heel blij mee. Wat ik heel belangrijk vind is dat de machine niet 3 uur staat te draaien, dat vind ik gewoon te lang. Hier kan ik een 20min was op doen, en als ik fijne was heb (blousen bijvoorbeeld) duurt het 41min (ik klik hierbij twee keer tijdsbesparing aan, als ik die niet aanklik zou het 1uur en 8 min duren, wat ook nog goed te doen is). Een was op 40graden duurt ongeveer 1,5 uur met tijdsbesparing aan. Ik heb ook het programma zonder tijdsbesparing geprobeerd en niet gemerkt dat er verschil is in hoe schoon de was werd. Dus ik gebruik de tijdsbesparing nogal graag.
Bij mij staat de wasmachine in de garage dus ik had sowieso niet zoveel last van het geluid bij de oude (wat een rammelding was), maar deze hoor ik nauwelijks. M'n oude spoelde niet goed en centrifugeerde nauwelijks, deze AEG is wat dat betreft een fantastische verbetering, maar ik vind ook dat ik niet anders had mogen verwachten.

Pluspunten

• Tijdsbesparing knop
  • Startuitstelknop is eigenlijk ook wel handig
  • Goed spoelen & centrifugeren
  • Goed schone was

Minpunten

• Nog geen

maurice 25-02-2019

Hiervoor hoef je echt geen miele te kopen.

Geschreven voor: AEG L6FB86GW

Machine geleverd gekregen als vervanger/opvolger van de L6FB84GW. Enige verschil is het toerental van de centrifuge (1600 ipv 1400). Het is een degelijk machine met grote kuip en goed werkend touchscreen. Machine werkt heel stil, zelfs bij centrifugeren. Genoeg diversiteit in de programma's om alle denkbare wassen te draaien. Met de optie voor het verkorten van de wastijd, duren de programma's ook niet overdreven lang (volle machine katoen net iets langer dan een uur).

Pluspunten

• Stil
  • Voldoende programma's
  • Stabiel, loopt niet
  • Ingebouwde waterstop in de slang
  • Intuïtieve bediening

Minpunten

• Wasmiddelbakje voelt wat "iellig"

Peetje 20-08-2017

Fijne machine

Geschreven voor: AEG L6FB86GW

Deze machine is makkelijk in gebruik. Ruim voldoende keuze in programma's , die je dan ook nog met temperatuur, centrifuge snelheden en tijd verder kan aanpassen. Ruime vulopening. Stil . Wast schoon. Kan natuurlijk veel in met 8 kg inhoud.
Ik heb dit type geleverd gekregen ipv de AEG L6FB86IW . Het verschil dat ik kon vinden was het gewicht en de prijs. Dus de reviews daarvan kunnen m.i. hier ook van toepassing zijn.

Pluspunten

• Stil
  • veel mogelijkheden
  • wast schoon
  • duidelijke display
  • makkelijke bediening

Robert en Jannie 20-05-2017

Groot vul opening en hoge centrifuge snelheid

Geschreven voor: AEG L6FB86GW

Wij hebben deze wasmachine gekocht voor zijn grote vul opening en zijn hoge centrifuge snelheid,en natuurlijk speld de prijs kwaliteit verhouding en rol wat zeer goed is.

Pluspunten

• grote vul opening
  • hoge centrifuge snelheid
  • prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• tot zo veer geen

Marlies B 19-05-2017

Aeg', laat je dus ECHT NIET in de steek

Geschreven voor: AEG L6FB86GW

Aeg maakt waar wat zij belooft. Een stille en zeer gebruikersvriendelijke machine met ook nog eens een knap uiterlijk. Ik ben meer dan tevreden met mijn nieuwe aanschaf. Mijn vorige machine, een zanussi, is niet te vergelijken.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Makkelijk bedienbaar
  • Timer en uitstelbaar

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Mevr. 19-05-2017

Wast prima schoon

Geschreven voor: AEG L6FB86GW

Machine wast zeer schoon, is vriendelijk in de bediening en heeft een mooie ruime laadklep. Mooie uitstraling.

Pluspunten

• gemakkelijke bediening
  • ruime laadmogelijkheid