Miele WKM132WPS PWASH2.0&TDOS XL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WKM132WPS PWASH2.0&TDOS XL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Trijn Wierenga 06-11-2018

Miele WKM132WPS PWASH2.0&TDOS XL

De wasmachine is gemakkelijk te bedienen en zuinig in gebruik. Minder water verspilling, een gedeelte van het water wordt hergebruikt. Voordeel het wasmiddel UltraPhase 1 / 2 is volgens de juiste samenstelling gedoseerd en geen geknoei van vloeibare wasmiddelen e.d.
Het werken met de caps voor wol, donker e.a. wasgoed zijn handig en bevallen mij prima. Mijn wollen vesten en truien komen er schoon en fris uit. ( natuurlijk niet gekrompen tijdens het wolprogramma) Op de display staat: "caps verwijderen"en daarna pas openen. Mijn derde Miele wasmachine en weer een goede investering.

Pluspunten

• zuinig in gebruik
  • gemakkelijk te bedienen
  • gratis UltraPhase 1 / 2 voor 6 maanden
  • Caps en Ultra Phase worden snel geleverd

Minpunten

• nog niet kunnen vinden

harpjuffie 05-07-2018

Twin dos wasmachine, zuinig en handig in gebruik

Een betrouwbare machine, waar je simpel je programma's kunt instellen. Het zuinige verbruik van wasmiddelen is een pre. De wasmachine blijft bovendien erg schoon van binnen zonder neergeslagen zeepresten. Ook het kunnen instellen van een starttijd is makkelijk. Bovendien energiezuinig. Zijn geld meer dan waard. het bestellen van de was units is bij Miele zelf en goedkoop en je hebt een snelle service.

Cockie 28-06-2018

Grote deur mooi uiterlijk

Super handige wasmachine met een eigen wasmiddel dosering en vele mogenlijkheden voor oa het opshudden en wassen ven skikleding. Ook handig is het voorstrijken met warme lucht. Leuk om alles uit te proberen. Gratis van Miele een half jaar wasmiddel.

S VENEMA 25-06-2018

Vertrouwd disign, duidelijke bediening

Hoewel mijn miele er na 12 jaar mee ophield, toch weer voor miele gekozen. De machine die zelf doseert. Twindos, of met caps. Maar ook andere wasmiddelen kunnen gewoon gebruikt worden. GEEFT GEWELDIG. GOEDE WASRESULTATEN. veel eigen keuze inbreng bij keuze wasprogramma. EN de zoemer/ eindsignaal kan helemaal uitgeschakeld.
Ik ben super blij met mijn nieuwe maatje.

Pluspunten

• Bediening
  • Wasmiddel keuze
  • Geluidsniveau tijdens wassen. Mooi stil

10-06-2018 10-06-2018

Miele Twindos WKM 132 wps

Sinds 2 weken deze wasmachine in gebruik, mijn oude Miele was nu 23 jaar oud, en ik wilde nu ook qua zuinigheid in gebruik een nieuwe. Na goed uitfilteren wat ik wel en niet wilde bleek dit de beste keuze. Met name het twindos systeem vind ik super, ik gebruikte nooit een wasbol, ik schonk altijd zelf wat in mijn bakje. Nu hoef ik daar niet over na te denken, ik geef alleen mijn vuilgraad aan en klaar. en ik heb ook nog een lege casette die ik met mijn eigen wasmiddel kan vullen, dus je bent niet verplicht om het Mile wasmiddel te gebruiken, maar waar ik in eerste instantie bang voor was , dat het Miele wasmiddel niet lekker zou ruiken,.. maar ik vind de geur prima, lekker fris en je blijft het goed ruiken.
Ik moet wel wennen aan de langere was tijd i.v.m. zuinigheid in energie, maar ik stel mijn klok in en de was is klaar als ik thuiskom en dan heb ik genoeg tijd voor een volgende was. Ook kan ik de powerwas gebruiken, prima voor handdoeken en de was tijd is korter en evengoed goed schoon. Ik ben zeer tevreden met mijn enigszins dure aanschaf, maar als hij weer net zo lang meegaat is dit een prima investering. (Nu nog even sparen voor de droger!) ...........

Dedelijn 06-05-2018

Schoon en zuinig!

Zeer betrouwbare wasmachine die schoon wast en zuinig is met stroom, water en wasmiddelen. Duidelijke programma's en eenvoudige bediening.

Pluspunten

• Schone was
  • Zuinig

Minpunten

• Miele verkoopt geen verlengde garantie meer

wdb 28-04-2018

mooie uitstraling

duidelijke programmering, je hoeft niet meer om te zien naar het hoeveelheid wasmiddel om toe te voegen. grote trommelopening.

Pluspunten

• ruime trommel
  • gerluidloos
  • automatische dosering

Ingrid apetz 31-03-2018

Goeie wasmachine

Ik wilde er al jaren een maar mijn vader zei altijd, die dingen zijn loodzwaar neem maar een ander merk, jammer genoeg is mijn vader overleden en om hem een klein beetje te pesten, hebben we toch een Miele wasmachine genomen. En daar heb ik geen spijt van, mijn was is snel schoon, hij is snel en maakt weinig lawaai. Ik ben heel, tevreden.

Pluspunten

• Heel snel
  • Grote trommel

Fatos 18-03-2018

Bijzonder stil

overzichtelijke bediening en supermakkelijk in gebruik. Je gooit de was erin, maakt een keuze uit de selectie van programma’s en draaien maar. Geen gedoe met wasmiddel meer.

Pluspunten

• Bediening
  • Stoomfunctie

Minpunten

• Prijs

Anne 08-02-2018

Perfecte Miele wasmachine

Na 19 jaar een Miele, opnieuw gekozen voor dit degelijke merk. Een perfecte wasmachine 9 kg vulgewicht, heel gebruiksvriendelijk, automatisch doseersysteem werkt ideaal voor een fris en schoon resultaat. Pluspunt is de Quick Power Wash, snel en grondig schoon. Kortom een topproduct.

Tevredenklantje 24-01-2018

Duurzame wasmachine gemakkelijk in gebruik.

We hebben deze machine gekozen omdat ik een duurzame wasmachine zocht die makkelijk in gebruik is. 22 jaar geleden heb ik ook een Miele wasmachine gekocht nooit problemen mee gehad. Deze machine wast nu al 3 jaar zonder problemen de was bij mijn dochter en haar man. Wat wil je nog meer?

Pluspunten

• Zuinig
  • Zelf geen waspoeder toe voegen
  • Heel stil
  • Duurzaam

Ria 14-01-2018

Twin-Dos is super

Super wasmachine met vele mogelijkheden. De wasmachine is erg stil. Het Twin-Dos systeem is nieuw voor mij en reuze handig. Ook kan je je eigen wasmiddelen op de normale wijze nog gebruiken, dus in het zeepbakje of caps. Aparte lege Twin-Dos flessen zijn ook te koop om deze te vullen met bijv. Omo, echter dan komt er eerst een monteur om je machine anders in te stellen, dit vind ik teveel gedoe. De wasmachine werkt eenvoudig en alles wijst voor zich. Vele programma zijn flexibel instelbaar. Belangrijkste is dat de was er schoon en goed gecentrifugeerd uitkomt en dat is perfect, maar dat mag je verwachten voor deze prijs.

Pluspunten

• Twin-Dos
  • eenvoudige bediening
  • Miele wasmiddel is prima
  • Weinig geluid
  • Kan 9 kg was in

Minpunten

• lampje ontbreekt
  • sommige instellingen te wijzigen door monteur

MARGA 22-07-2018

ik denk erover om deze machine ook te kopen maar wil mijn eigen wasmiddel blijven gebruiken i.v.m. allergieen, nu schrijft u dat er eerst een monteur moet komen om de machine anders in te stellen met de apart te kopen twindos flessen, heb ik nog nergens anders gehoord of gelezen. Ben daardoor nu aan het twijfelen of ik nog wel dit model zal aanschaffen.

Wim 01-01-2018

PRIMA WASMACHINE

zeer degelijke wasmachine; eenvoudig te bedienen.
wasresultaat is prima. maakt weinig geluid.
het twindose systeem is ideaal

Pluspunten

• gemakkelijk te bedienen
  • weinig geluid

Petroninge 28-12-2017

Top wasmachine

Fijne wasmachine met een grote trommel. TwinDos systeem werkt prima en is heel handig. Ik was en droog al jaren met een Miele. Voor mij geen ander merk wasmachine!!

Pluspunten

• grote trommel
  • Twin Dos systeem is handig
  • Veel wasprogramma's
  • Duidelijk Touchscreen
  • Direct gebruiksklaar

Minpunten

• TwinDos systeem is duur.
  • Bij mijn weten is het systeem niet navulbaar.

Yvonne 28-12-2017

Vandaag deze machine gekocht, met 2 losse reservoirs voor zelf met eigen wasmiddel te vullen. Rond de €27,50 per stuk.

Engbers 20-12-2017

Twin dos wasmachine

Super machine, mooi en makkelijk in gebruik, wast perfect. Komt mooi kreukvrij uit de machine. En heeel makkelijk met het twin dos systeem

GP 25-11-2017

Geweldige wasmachine

Na 15 jaar mijn Miele wasmachine moeten vervangen. Heb toch weer voor Miele gekozen vanwege super machines en goede Miele service.
De WKM132WPS is een mooie machine met erg veel mogelijkheden, heeft een grote vulopening en is gemakkelijk te bedienen. Het wasgoed komt er super schoon uit en het blijft mooi. Het Twindos systeem is erg handig en toch ook de mogelijkheid om de reservoirs met een eigen wasmiddel te vullen. De machine is super stil. Ben erg erg blij mee.

Pluspunten

• Erg stil
  • Wast goed schoon
  • Twindos systeem
  • Gemakkelijke bediening
  • Veel programma mogelijkheden

Brokkie 16-11-2017

Mooi digitaal scherm geen gedoe met wasmiddel.

Super makkelijk met wasmiddel ingebouwd. Duidelijke bediening. Veel programma s. En een snel programma van 1 uurtje voor een vol wasmachine p

Albert 14-11-2017

Goede aankoop

Na 18 jaar trouwe dienst van onze oude Miele wasmachine, nu weer een Miele gekocht uiteraard. Het twindos systeem en het pogramma van een uur is na een week zonder wasmachine een uitkomst. De resultaten zijn uitstekend.

pronk 06-11-2017

Geweldige wasmachine

Na 18 jaar trouwe dienst en nog niet kapot, mijn oude Miele ingeruild voor een nieuwe !
Reden : had de centjes bij elkaar gespaard en dacht nu nog 1x een nieuwe Miele en hadden een mooie aanbieding!
Voordeel : super stil, grote trommel van 9 kg, mijn oude had nog 5 kg en wast super schoon !
Powerwash zit erop, voor de vlugge kleine wasjes, wat ben ik blij met deze aankoop,
De Twindos , dus de flessen onderin die moet ik nog uit proberen, maak eerst mijn oude wasmiddel op . Kan deze machine iedereen aanraden !
Het is even wennen omdat alles digitaal is, ook Miele advies gevraagd en zo kom je toch een hoop te weten .

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Grote trommel
  • super schoon
  • is zuinig maar spuit t water er ook nog boven op

Minpunten

• geen !

Roundle1979 02-10-2017

A great upgrade from my old 7KG

We are a young family of five so our machines run around the clock. After considering the less-expensive top-brands (Bosch, AEG, Siemens), I decided to make the 'investment' in the big Miele. I am really impressed with the TWIN-DOS system; Miele's detergent is very good (and cost effective) and I especially like that you can use the self-dosing system without having to use Miele's own chemicals. Regular powder can be used as well. And 'caps' can be used for speciality items (e.g. wool. proofing, etc). In terms of programs, 'automatic extra' is a great one-hour program as is the new 'power wash program' (under 1 hour). For large loads (dozen towels), the cottons setting is best and will require 2,5 hrs. The spin speed is impressive, 1600RPM, which helps reduce drying time. This machine does not have a formal steam program; however, there is an effective 'pre-iron' setting which can be added to a cycle (which gently heats the drum towards the end of the spin cycle, effectively 'steaming' the clothes) which I find quite good for dress shirts. The machine is extremely quiet. Lastly, while this machine has more features than most machines, it is still extremely easy to use. The machine's worth the money.

Pluspunten

• Capacity
  • Program features
  • Quality material

Minpunten

• Price

Henk de Winter 01-10-2017

Miele wkm 132 wps

Met miele weet je wat je in huis haalt . Deze wasmachine doet wat die moet doen: lekker wassen op een duurzame energiezuinige wijze. Met een doseersysteem waardoor wij geen overbodige wasmiddelen toevoegen. De prijs-kwaliteitverhouding is goed en stevig. Ik verwacht dan ook weer 20 jaar wasplezier, net als bij onze vorige Miele . Wij kozen voor een lokale leverancier, die service aan huis verleent. (Als dat al nodig is)

Pluspunten

• Duurzaam
  • Zuinig
  • Geruisloos
  • Tijdloos wassen, wanneer jij het wilt.

monique 29-09-2017

duidelijk

Ik heb m nog maar een paar dagen maar ben er helemaal blij mee.
Door de zeepcontainers gebruik ik niet meer zeep dan nodig.
de gebruiksaanwijzing is duidelijk door de benoeming op het frontje.
en er zitten geen koolborstels meer in dus die kunnen niet meer kapot.

John 24-09-2017

Miele wasmachine twidos

Heb een Miele gekocht omdat het een goed merk is mijn oude Miele is na 30 jaar er me gestopt
Dus naar het internet naar de beste gezocht kwam uit op Miele 132 twidos.

Pluspunten

• Geruisloos wast schoon
  • Energie gebruik laag

Minpunten

• Wit was niet helemaal schoon wel bij 90 graaden

Renate 17-09-2017

Echte kwaliteit en degelijkheid

Zaterdag de Miele wasmachine gebracht, nadat onze Siemens Wasmaschine na 12 jaar heeft begeven.

Het eerste wat ons opviel was het geluid, wat rustig. Daarnaast de degelijkheid van het apparaat, de Siemens was nog wel te verplaatsen, maar deze amper. De deur / trommel alles voelt degelijker.
Wat ook handig is, is de twin-dos. Nu heeft miele ook een goede actie met een jaar lang gratis wasmiddel.

Al met al tot nu toe een top apparaat en totaal geen spijt van.

Pluspunten

• Twin-Dos
  • Quickpowerwash

Minpunten

• Nog niet tegen gekomen

anita 06-09-2017

mooie machine om te zien en bijna geruisloos .

sinds 2 september hebben wij de miele wasmachine WKM132Wps powerwash2.0 twindos met een 9kilo trommel en energieklasse A+++. Het is een super machine bijna geruisloos, wast super schoon en met het gebruik van twindos gebruik je nooit te veel wasmiddel want dat doseert hij zelf.
Erg tevreden over.