Samsung WD80K5400OW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WD80K5400OW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Paulyn 28-11-2022

Dit sprookje begon heel mooi maar is nu een nachtmerrie!!!

Geschreven voor: Samsung WD80K5400OW

Na de telefoons, televisies, blue-rayspeler, buds en nog meer gewaagd dit apparaat te kopen.
Helaas net na 3 naar, dus na de garantie, maakt het ding enorm veel kabaal met centrifugeren.
Het zijn niet de lagers, het apparaat werkt goed. Kost wel € 75 !?!?!?!
Tot ik vorig jaar, intussen heb ik het ding dan ruim 4 jaar, bladdert de scharnier van de AddWash af.
Nu lekt de deur water....... Ik moet alles zelf betalen als ik een monteur laat komen.
Een paar maanden geleden ook al over geklaagd maar ik mag een nieuwe kopen met korting.
Joeppie scheelt € 45.
Wat een waardeloze service.

Pluspunten

• Wast prima
  • Centrifugeert droog genoeg
  • Hij staat als een huis bij centrifugeren

Minpunten

• Na 3 jaar maakt centrifugeren hels lawaai!!!
  • Na 5 jaar gaat ook de deur lekken
  • Ik hoor het eindsignaal niet

Frank 08-05-2020

Bling bling

Geschreven voor: Samsung WD80K5400OW

Er zitten veel mogelijkheden op deze wasmachine, en hij is stil.
Ondanks het regelmatig reinigen van pluizenfilter en het wekelijks draaien van de trommelreiniging, komt je was er ALTIJD uit bedekt met pluis. Ja, ook de broekzakken worden gecontroleerd op aanwezigheid van tissues. Altijd ook extra spoelen, maar hij wast dus niet goed. Pluis moet er bij donker goed met de Hema-roller afgehaald worden.

Pluspunten

• Stil

Minpunten

• Wast slecht.

Josofee 30-07-2019

mooi design, oogt sjiek , trekt aandacht.

Geschreven voor: Samsung WD80K5400OW

dit is geweldig , het is een goede wasmachine + tevens een droger, dus zeer praktisch omdat er maar één apparaat nodig is, zeker zo fijn als je weinig gebruik maakt van de droger, en deze machine centrifugeert geweldig, waardoor de was niet lang nodig heeft om na te drogen.
een geweldige oplossing als je gezin minder personen telt.
Zeer duidelijke gebruiksaanwijzing, heel prettig in gebruik en het heeft een uitstekende "look " , heel modern. in een woord : Perfekt.

Pluspunten

• bij plaatsgebrek prima oplossing
  • zeer zuinig in gebruik

Minpunten

• de droger heeft een kleine capaciteit

Frank Godijn 15-12-2016

inovatieve wasmachine

Geschreven voor: Samsung WD80K5400OW

Nu de machine een aantal weken in gebruik over het algemeen een goede machine. Hij is stil nu ik die melodietjes uitgezet heb. Wassen doet hij goed alleen het droeg is erg wennen als je een aparte droger gewend bent. Ook is het bij sommige soorten was verstandig om de was er even uit te halen en opnieuw erin te doen dan komt het er minder gekreukt uit. over het algemeen tevreden. En het nog even achteraf toevoegen van was gebruiken we vaak super optie,

Pluspunten

• navulbaar
  • programma's
  • ruimte besparend wassen en drogen

Minpunten

• drogen

Jody 20-11-2016

Fantastische was/droog combinate

Geschreven voor: Samsung WD80K5400OW

Deze wasmachine is een erg stille en zuinige machine. De programma's zijn zeer divers en voor de meest gevoelige kleding geschikt. Er zit een timer op waardoor je het wassen tot 24 uur kunt uitstellen . De droogfunctie is erg goed en je kunt zelfs synthetische kleding drogen wat met een normale droger niet is aan te raden. De 8kg trommel is perfect want zo past de inhoud van mijn hele wasmand erin. De machine is erg mooi en een plaatje voor je bijkeuken. De adwashfuntie is erg handig. Je zet simpelweg het wasprogramma op pauze en je kunt vervolgens nog kleding toevoegen. Tevens kun je de machine zichzelf laten reinigen met een speciaal programma. MIjn was is altijd heerlijk fris. Ook de wasverzachter en wasmiddel is goed te doseren. Het geeft aan hoeveel wasverzachter je er maximaal mag instoppen. Verder is de machine heel gebruiksvriendelijk en alle mogelijkheden die je maar kunt bedenken zijn hierop aanwezig. Een nadeel van deze was/droogcombinatie is dat de machine wel wat pluizen achter in de trommel. Dit is niet prettig als je erna witte overhemden ingooit. Verder kan ik deze Samsung adwash iedereen aanraden die op zoek is naar een was en droogcombinatie met grote trommel.

Pluspunten

• Was/droog combinatie
  • Zuinig
  • Heel stil
  • Vele programma's

Minpunten

• Pluisjes na het drogen in trommel

Margot _z 12-11-2016

fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WD80K5400OW

Na een voor mijn gevoel eeuwen oude Zanussi wasmachine nog uit mijn studententijd is de Samsung Add Wash/droog combinatie op het oog al een verademing. Hij ziet er mooi uit en de deur is anders dan anders. Maar maakt hij ook de verwachtingen waar?
Omdat hij nieuw is ruikt de was al vele malen beter dan mijn oude wasmachine die toch wat muffig was. Ook de duur van de programma's is aanzienlijk korter. Het dagelijkse wasprogramma duurt 1.15 en dat is met een morsige peuter in huis ideaal. Je kan er heel wat doorheen wassen op een dag. Wat ook op valt is dat de was al vrij droog is als hij klaar is, waardoor sommige kledingstukken bijna meteen weer gedragen kunnen worden.
Het concept add wash is natuurlijk nieuw en nu reist dan ook de vraag heb je het echt nodig? Ik persoonlijk ben echt de beste persoon voor een wasmachine als deze en ook echt nu al fan van de add wash functie. Mijn wasmachine staat op zolder en ik sleep vaak zonder wasmand het eea naar boven... waardoor er nog wel eens een verdwaalde sok op de trap achterblijft. Deze kun je nu zonder moeite nog aan de was toevoegen. Ook voor een gezin met kinderen is het een aanrader. Je bent al vaak aan het wassen en heb je net alles erin gestopt wordt er weer een truitje of romper net vies. Je kunt deze nu zonder probleem er nog bij gooien. Waar je wel op moet letten is dat het niet raadzaam is om dit bijna aan het eind van het programma te doen en kleding met hele vieze vlekken wil niet altijd dan nog schoon worden.
Over de droogfunctie van de wasmachine ben ik wat minder tevreden. Het is mooi dat de machine zelf nadenkt over het gewicht van de was en daarop de tijdsduur van het drogen aanpast, alleen heb ik al een paar keer ervaren dat de was na het programma nog niet echt droog is. Mijn losse droger doet het beter. Droog je zelden wat in een droger maar vind je het wel fijn om er gebruik van te kunnen maken is een deze was/droog combinatie wel een optie, maar voor mensen die veel de was in een wasdroger drogen zou ik hem niet aanraden en gewoon voor een 'gewone' add wash gaan.
De samsung add wash/droogcombinatie is makkelijk in gebruik en alle programma's die erop zitten laten zich wel raden. Ze zijn niet te ingewikkeld en er zitten ook geen 'onnodige' features op. Je kunt bij bijna elk programma zelf bepalen op welke temperatuur je wil wassen en op welk toerental je wil centrifugeren. Er zit ook een energiezuinige ecobubble stand op, je wast dan met koud water. Persoonlijk vind ik dit programma wat lang duren en heb ik er niet veel gebruik van gemaakt. Maar beter voor het milieu en je portemonnee zou het wel zijn.
Ik ben persoonlijk erg tevreden over de samsung Add Wash en zou hem ook zeker aanraden, de droogcombinatie erbij is in mijn ogen niet per se nodig. Voor een gezin met kinderen is het kunnen toevoegen van de was echt een meerwaarde en ook het speciale babyprogramma waarin de was heter gewassen wordt en vaker gespoeld om de zeepresten er optimaal uit te halen is heel fijn. Ook kun je nieuwe kleertjes even opfrissen met het airwash programma zodat je ze niet allemaal gelijk hoeft te wassen, ook fijn voor je eigen kleding als het een beetje muf ruikt!

Pluspunten

• de Add Wash functie
  • korte wasprogramma's

Minpunten

• de droogfunctie

Frank V. 12-11-2016

Heerlijke was-droog-combinatie

Geschreven voor: Samsung WD80K5400OW

Dit is de nieuwe generatie wasmachine. Het lijkt wel een computer en de functies zijn uitgebreid, er bestaan een hoop verschillende wasprogramma's en een aantal droogprogramma's die zich aanpassen aan het gewicht vd was die je in de machine doet. Ideaal om deze programma's achter elkaar te draaien. Samsung laat zien dat het op het gebied van witgoed absolute kwaliteit levert. Het wasresultaat is gewoon goed te noemen zoals je verwacht van een nieuwe wasmachine. Het leuke aan de Add-wash functie is dat eigenlijk altijd wel een verloren sok in huis ligt die je net tegenkomt als je de was al aan hebt staan. Zo ook met t-shirts of die sporttas die nog vuil staat te wachten. Een simpele druk op de pauze knop en je voegt al deze spullen met gemak toe en het programma hervat zich weer. De droogfunctie levert een kastdroog resultaat in meestal 2 a 3 uur. De machine is ook zelf-reinigend om de 40 wasjes, hier heb ik nog geen gebruik van gemaakt omdat ik de machine pas kort hebt, maar het lijkt me een goede functie om de levensduur van het apparaat te verlengen.
Nadeel vind ik dat het apparaat zich uitschakelt na elk programma zodat je niet kunt zien of de machine aan heeft gestaan (vergeet ik nog wel eens).

Pluspunten

• Futuristisch design
  • Wasmachine en droger in 1
  • Kastdroog resultaat
  • Wasfunctie is prima
  • Veel programma's voor iedere soort was

Minpunten

• Irritant deuntje na elk programma
  • Machine schakelt volledig uit na elk programma