Miele WKH272WPS PWASH2.0&TDOS XL - Reviews

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

Lucy 08-05-2017

Stille wasmachine

Mijn vorige miele wasmachine heeft 26 jaar lang minimaal 5 wassen per week weggewerkt zonder enig probleem. Daarom nu toch maar weer een Miele gekozen ondanks dat de concurrerende merken toch echt goedkoper zijn. Ik heb intussen 4 wassen gedraaid met deze nieuwe machine en heb nog lang niet alle functies gebruikt maar ik ben tot nu toe heel bij met deze wasmachine. Duurzaamheid heb ik eerst maar voldoende gegeven, ik hoop natuurlijk dat dit uiteindelijk uitstekend zal zijn. De 4 wassen die ik heb gedaan waren prima, schoon en lekker fris. Ik heb alleen geen uitstekend als score gegeven omdat ik dan eerst meer verschillende soorten was zou willen beoordelen.

Pluspunten

• Erg stil
  • Grote trommel met verlichting
  • Twin dos is erg handig, geen geknoei meer me
  • Twin dos wast schoon en ruikt fris
  • Wast zuinig

Minpunten

• Programma's duren soms wel erg lang

Polat zeki 08-02-2018

Zeer goed programmering

Deze Miele WKH272WPS PWASH2.0&TDOS XL
Is de beste wasmachine die ik ooit hebt gebruikt is een wonder die ik kan adviseren aan iedereen

Pluspunten

• Zuinig wasmidel
  • Geuisloos
  • Perfecte programering

Ina Biersteker 31-08-2017

Schoner dan ooit!

Het TwinDos systeem van Miele geeft een schoon en fris resultaat. Het automatisch doseringssysteem werkt en is super eenvoudig in het gebruik. Vuile witte was komt er, anders als met een traditioneel wasmiddel, door en door wit, schoner dan schoon uit. De bonte was is veilig voor de kleurrijke kleding. Het apparaat is wat duurder in de aanschaf, maar het resultaat mag er dan ook zijn.

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Schoon en fris wasresultaat
  • Veilig voor de kleurrijke was

Minpunten

• De prijs

Greenman 28-03-2018

Hele mooie machine

Zoals te verwachten is van Miele een hele mooie en geluidsarme machine. Ruime keuze uit
programma's en ook de service (bestellen wasmiddel) is top.

Minpunten

• prijs

A.J. Kuipers 09-01-2018

Prima wasmachine met enorm veel mogelijkheden.

Onze oude Miele wasmachine heeft het na 18 jaar trouwe dienst, en zonder reparaties, begeven. Door de lange levensduur van onze oude machine hebben we, ondanks de iets hogere aanschafprijs, opnieuw voor een Miele wasmachine gekozen. Na uitgebreide vergelijking van de diverse mogelijkheden, energiebesparing etc., hebben wij voor dit model gekozen. De wasmachine, is ondanks de vele keuzes voor diverse programma's en dosering relatief eenvoudig te bedienen. Ook is hij een stuk stiller t.o.v. onze oude Miele wasmachine. Daarnaast hebben we i.v.m. een actie ook nog een half jaar gratis Miele wasmiddel (geschikt voor dosering met het Twin Dos systeem) ontvangen. Kortom onze ervaringen zijn tot dusver prima!

Pluspunten

• vrij stil
  • keuze dosering (eigen dosering, Twin Dos en caps)
  • veel mogelijkheden
  • korte wasprogramma's

Minpunten

• aanschafprijs

Plante 19-12-2017

Met deze machine krijg je zin om de was te doen

Wat een prachtige machine. Wassen wordt gewoon een plezier. Geen geklieder meer met wasmiddel, maar de machine denkt zelf met je mee. Doseren gaat automatisch. En met het speciale overhemden programma is strijken niet meer nodig. Ik word hier gewoon heel erg blij van. En dan het feit dat ik de komende 10 tot 20 jaar geen nieuwe machine meer nodig heb. Miele laat je werkelijk niet in de steek. De aanschafprijs lijkt hoog. Maar daar krijg je een betrouwbare machine voor terug, die je jarenlang wasplezier geeft. Ik wil nooit meer anders dan Miele.

Pluspunten

• doseringssysteem
  • zuinig wasprogramma
  • overhemden programma

J 29-10-2017

Zeer gebruiksvriendelijk

Miele maakt naam waar. Afwerking/details zijn van hoge kwaliteit. Geluidsapparatuur, vele programma's. Stoomfunctie is ideaal

Pluspunten

• Vele wasprogramma's
  • Twindos

Madeleine 17-09-2017

Praktische wasmachine

Perfecte wasmachine, zit een programma op die je was schoon wast binnen een uur!
Handig als je je bedenkt dat je een kledingstuk nog snel nodig hebt.
Tevens hoef je geen wasmiddel meer toe te voegen omdat de machine zelf de juiste hoeveelheid in de juiste fase van het wassen toevoegd. Zeer energiezuinige en stille machine iets wat ook belangrijk is.
Kan nu makkelijk mn machine aanzetten terwijl de kinderen slapen.

Pluspunten

• Twindos en wash 2.0 wasprogramma van 59 min
  • Zeer stil
  • Energiezuinig

Minpunten

• Haast niet te verschuiven oftewel loodzwaar

ELLEN 14-09-2017

grote trommel, stil, goede wasresultaat

Het is hele goede wasmachine, kwam goed uit de bus. Daarom gekocht. Heel veel wasmogelijkheden.
Kan met twindos gewassen worden (automatisch) en je kunt je eigen wasmiddel gebruiken.
Ik ben zeer blij ermee. Ik ben benieuwd hoelang deze machine mee gaat.

Pluspunten

• stil
  • veel was mogelijkheden
  • was wordt goed schoon en zacht
  • grote trommel
  • keuze in twindos automatisch wassen

Minpunten

• Moeilijke beschrijving
  • zware wasmachine (gewicht)

Malieske 16-08-2017

Het is een Miele, er is geen betere!!

In de 37 jaar dat ik getrouwd ben is dit de derde Miele! Deze is natuurlijk wel super luxe! Met de vorige (die we uiteindelijk bijna 22 jaar hebben gehad) hadden we in de eerste 5 jaar heel veel problemen. De printplaat was kapot en daarna nog een aantal dingen. We konden toen 10 jaar garantie bijkopen, wat we gelukkig hebben gedaan, anders hadden we wel heel veel onkosten gehad. Maar toch weer een Miele gekocht. Toen we deze kochten was de 10 jaar garantie net uit het pakket! Ik hoop dat heel veel jaren plezier hebben van deze wasmachine. Hij hoeft niet dagelijks meer te draaien, want de kinderen zijn uit huis, dus met die 8 kilo trommel wordt hij maar 3 keer in de week gebruikt. Heel handig dat we gaan wasmiddel er meer in hoeven te doen! Daar hebben we de TwinDos containers voor, die er automatisch voor zorgen en precies de juiste hoeveelheid wasmiddel door het wasgoed doet.

Pluspunten

• 8 kilo trommel
  • automatisch wasmiddel
  • erg stil

Sija 03-08-2017

Het allerbeste merk wat er bestaat

Ik heb na 15 jaar een nieuwe wasmachine gekocht, en natuurlijk weer een MIele. Was de oude dan stuk, nee, ik had gelezen dat dit model zuiniger was met energie vandaar

Pluspunten

• doet het altijd
  • roest niet

Loes 24-06-2017

bijzonder gemakkelijk te bedienen

We hebben voor deze machine gekozen omdat het wasmiddel er ook bij zit, voor deze wasmachine en wij hebben er goede ervaring mee gekregen . En is zeer zuinig in gebruik zo wel stroom als water ,maar ook voor de wasmiddel is die zuinig in gebruik en de was komt er super mooi en schoon uit aan rade voor iedereen