AEG L7FE84ES

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 109 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L7FE84ES op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

David 19-09-2019

Prima machine

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Na een paar maanden in gebruik nog geen minpunt kunnen ontdekken. Vele programma's en makkelijk te bedienen. Wij gebruiken eigenlijk altijd de tijd bespaar functie en alles komt er nog steeds schoon uit. Bakje voor de wasmiddelen sluit wat stroef maar wij gebruiken capsules in de trommel.

Pluspunten

• vele opties
  • redelijk stil

Minpunten

• bakje sluit wat stroef

Mirjam 12-08-2019

Wasmachine met heel veel keuzemogelijkheden.

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Deze wasmachine heb ik gekozen omdat mijn oude (maar nieuwe) zanussi het begaf enkel en alleen omdat ik er een groot kussen in had gedaan met wat extra wasgoed. Het plastic van de machine liet los en lag in de trommel. Bij deze zal dat niet snel gebeuren, denk ik. Deze heeft een grote trommel, fijn als ik wat beddengoed wil wassen. Daarnaast enkele opties voor kleinere wasjes, wat ik heel fijn vind omdat ik alleen ben. Je kunt een was draaien van 20 minuten tot 3 kilo. Ook kan je tijd besparen als je was licht vervuild is met de optie 'tijd besparen. Er zit een stoomprogramma op voor als je kleding een keer gedragen is. De was komt superschoon uit de machine na een standaard katoenprogramma. Er zit een machineclean op, een goed idee.
Aan te raden is wat tijd te nemen voor het aandachtig lezen van de handleiding.
Helaas kan ik deze aeg wasmachine nog niet goed beoordelen wat betreft kreuken/strijkvrij wassen. De kleding wordt wel goed gecentrifugeerd.

Pluspunten

• eco functie
  • wast goed schoon
  • uitgebreide keuzemogelijkheden
  • plus steam
  • voor kleine en grote wasjes

Minpunten

• handleiding goed inlezen

Jane 23-07-2019

Wast geweldig schoon

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Geweldig schone was. Vrij geruisloos. Zeer tevreden met deze wasmachine. Heerlijk grote trommel en de was komt er zeer droog uit. Kortom geweldig

Pluspunten

• Geruisloos
  • Grote trommel

Erik 23-07-2019

Wasmachine met grote capaciteit

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

De keuze voor deze wasmachine is vooral gemaakt doordat je in deze machine een grote was (8kg) kunt wassen maar ook de mogelijkheid hebt voor een kort was programma (3kg/20min). Dat laatste programma is handig voor je sportkleding.
Ook heeft deze machine een stoomfunctie. Kleding komt met iets minder kreukels uit de machine. Ook haal je met deze functie (niet hardnekkige) geurtjes uit je kleding.

Wasmachine is gemakkelijk te bedienen. Druktoetsen (aan uit) / tiptoetsen (eco / subjunctief) en een draaiknop om de voor - geprogrammeerde programma’s te kiezen.
Wasmachine heeft een te selecteren ecofunctie.
Wasmachine heeft een reinigingsfunctie.

Pluspunten

• Grote was 8kg
  • Ook kort programma (20min)
  • Stoomfunctie
  • Apart reinigingsprogramma

Minpunten

• Tiptoets werkt iets minder goed met natte vingers
  • Afhankelijk keuze soms lang wasprogramma

Joop 22-07-2019

Prima wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Een goede wasmachine die geluidsarm is en duidelijk in gebruik met vele mogelijkheden bv apart programma bijvoorbeeld voor waterdicht maken van jassen en het wassen van dekbedden.
Weegt de was die erin zit en past water en elektra aan.

Pluspunten

• De ruimte 10 kilo.
  • De vele mogelijkheden.

Minpunten

• Nog niet ervaren.

Jettie 22-07-2019

AEG wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Ik heb van AEG meerdere apparaten die prima bevallen. De vorige wasmachine heeft ook naar volle tevredenheid en maar weinig kosten 12 jaar gedraaid met een huishouding van 6 personen. Daarom heb ik opnieuw voor AEG gekozen. Mooie grote trommel en weinig lawaai. Kortom weer een topmachien

Pluspunten

• Mooie grote trommel

Minpunten

• Wasprogramma duurt soms lang

Moh 22-07-2019

Goed werkende wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Wij hebben een Aeg wasmachine aangeschaft die 10kg vuile was in een mum van tijd schoonmaakt. Voor een gezin met vijf kinderen is dit ideaal en zeker aan te raden! De machine is makkelijk in gebruikt met haar overzichtelijke touchscreen display en vele wassettings. Ook maakt het weinig geluid maar het zou handig zijn als je zelf de kilo’s zou kunnen instellen. Top product!

Pluspunten

• 10 kg kleding
  • Snelfunctie
  • Geen hard geluid

Minpunten

• Kilo’s niet handmatig in te stellen

Mark Vestjens 22-07-2019

Grote machine, voldoende opties en energie zuinig.

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

De machine is groot en heeft veel opties die je naar gelieve kunt instellen. Vooral de eco stand vind ik prettig. Toch fijn om zowel de natuur als portemonne tevreden te houden. Gekocht combi van wasmachine en droger. Beide AEG.
Enige nadeel is het geluid dat de machine maakt. Staat op de bovenste verdieping van het huis dus 's nachts katen draaien is geen optie, want dan verstoord het je slaap.
Tip: waspoeder gebruiken.

Pluspunten

• Grote machine
  • Veel opties
  • Eco stand

Minpunten

• Geluid

Mvamerongen 21-07-2019

Makkelijke bediening

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Mooie wasmachine makkelijk in de bediening. Ook voor kleine en korte wasjes geschikt. En ook voor de grote was 1okg past erin.

Pluspunten

• makkelijk in de bediening
  • geschikt voor kleine wasjes
  • Geschikt voor grote gezinnen

Minpunten

• 1400 toeren

Afra Klap 21-07-2019

Wasprogramma's duidelijk aangegeven Geluidsarm

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Heb 20 jaar met de vorige Lavamat 20 jaar probleemloos gewassen.Verwacht van deze hetzelfde.Prijs/kwaliteitverhouding uitstekend.

Pluspunten

• Uitgebreid keuzemenu 9

Klop 21-07-2019

fantastisch

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

We hebben deze wasmachine gekozen, omdat het een grote trommel heeft, een speciaal programma om dekbedden te wassen en we hadden al eerder een AEG naar voel tevredenheid. Hij bevalt erg goed.

Pluspunten

• grote trommel
  • dekbedden-programma
  • goed kort programma

Peter 20-07-2019

Grote wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Zeer grote aeg lavamat 10kg wasmachine gekocht vanwege het feit dat je veel was in een keer kunt draaien,hij voldoet aan al onze wensen makkelijk in gebruik en bediending!.

Zeer tevreden met dit product

Pluspunten

• grote trommel
  • makkelijke bedining

A.G. Erkelens 20-07-2019

Uitstekende energiezuinige machine met veel opties.

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Zoals gezegd een machine waar een grote hoeveelheid te wassen kleding in kan en je een breed scala aan mogelijkheden heb tot programmering van de te wassen kleding. Voorts is de machine gebruiksvriendelijk met een duidelijk display en wat niet onbelangrijk is een mooie vormgeving afgestemd op hedendaagse normen voor natte ruimten.

B.R. Drenth 19-07-2019

Uiterst fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

De vorige AEG wasmachine ging zonder problemen 20 jaar mee. Nu een nieuwe, wat een gemak en eenvoud om de wasmachine te bedienen. De wasmachine ziet er mooi uit, is eenvoudig in te stellen met verschillende programma’s en is stil.

• Gemak
  • Keuzeprogramma’s

Hermien 19-07-2019

Aeg wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Hele fijne wasmachine, heeft een grote trommel, duidelijk programma display, en een zacht geluid bij cetrifugeren.

Pluspunten

• Zacht geluid

Minpunten

• Bij het eerste gebruik is de deur stroef.
  • Wasmiddelen bakje gaat eerste paar keer stroef

Lisan 19-07-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Ik ben blij met mijn 10 kg Aeg. We hadden zelf voor een 8 of 9 kg gekozen maar deze had een 100€ retour actie en werd dus goedkoper dan de 8 kg.
Piepje wat afgaat als machine klaar is kan je uitzetten. Ging wat lastig maar hoeft maar 1 keer. Programma’s instellen is heel duidelijk en makkelijk.
Machine kort zelf de tijd in als er minder was in zit.
Het enige wat ik graag anders had gezien is het omzetten van het klepje in het wasmiddelbakje als je wil switchen tussen poeder en vloeibaar wasmiddel. Het is niet moeilijk, maar het zit wat verder in het bakje dus ik ben bang dat ik het vergeet.
Overall: Ik ben blij met mijn nieuwe wasmachine!

Pluspunten

• 10 kg
  • Niet veel lawaai
  • Piepje einde wastijd uit te zetten
  • Kort wastijd in indien nodig

Minpunten

• Klepje omzetten bij switchen vloeibaar/poeder

D.C. Witmer 19-07-2019

Super goede wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Echt een heel fijne wasmachine. Heel stil, wast erg goed schoon. Ziet er ook nog eens heel mooi uit. Ik had mijn oude wasmachine veel eerder de deur uit moet doen. Geniet er nu dagelijks van. Meer dan een 10 waard.

Pluspunten

• wast heel goed schoon
  • display duidelijk afleesbaar
  • display makkelijk te bedienen
  • zuinig
  • stil, weinig geluid

Minpunten

• geen
  • geen
  • geen
  • geen
  • geen

Pieter 19-07-2019

Wasmachine met veel wasopties

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Met name het gebruiksgemak van deze wasmachine wordt door ons als prettig ervaren. Voorheen hadden wij een wasmachine die een uitsteltijd had van 3, 6 of 9 uur. Deze wasmachine heeft uitstelmogelijkheden van een 0,5 uur tot 20 uur met alle tussenliggende uren. Qua wasopties zijn er veel mogelijkheden te kiezen. Wij hebben de wasmachine nu een maand of twee en zijn nog zoekende naar onze ideale wasprogramma's. We hebben hierbij ook wel wat mindere ervaringen. Zo heeft er verkleuring plaatsgevonden bij het allergieprogramma (grijze handdoeken hebben een groene kleur gekregen door het groene dekbedovertrek dat in dezelfde was zat) en kwamen er bij het katoenenprogramma pluisjes op de kleding. Voor nu is het wasresultaat voor ons nog "mwah", maar wij denken dat dit ook hoort bij de zoektocht naar het juiste gebruik van de machine.

Overigens geldt dat voor de standaardwasprogramma's de laadcapaciteit 8 kilogram betreft, terwijl dit voor specifieke programma's soms 2 of 3 kilogram betreft. Dit is wel goed om rekening mee te houden.

Verder een mooie machine, die goed geprijsd is in vergelijking met wasmachines van dezelfde capaciteit. Wij hebben de wasmachine gekocht bij Coolblue en waren blij met de service, in 10 minuten de nieuwe wasmachine op zolder aangesloten en de oude weggebracht.

Pluspunten

• Diverse wasopties
  • Ruime uitsteltijden
  • Stille machine

Minpunten

• Allergieprogramma i.r.t. wasresultaat
  • Kleine lading mogelijk bij aantal programma's

Riek 19-07-2019

wasmachine die teveel nadenkt

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Deze machine gekocht, omdat in de winkel een klant voor mij erg lovende recensies had gelezen. Ook kreeg ik € 100,00 retour.
Het grote nadeel van deze machine vind ik het "nadenken". Nooit komt de van tevoren aangeven tijdsduur uit. Meestal veel langer. Vandaag was de machine maar half vol, dus minder wasmiddel, maar het programma wat met een volle machine er 2:48 over moet doen, deed er nu wel 3:30 over. Dit vind ik absurd. Niet erg economisch.

Pluspunten

• geluidsarm
  • makkelijke bediening

Minpunten

• het "nadenken" van de machine

Jos 19-07-2019

Grote trommel

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Het is een erg stille wasmachine. Grote trommel inhoud van 10kg. Waar ik eerder 3 keer moest wassen past er nu in een keer in. Werkelijk fantastisch!

Pluspunten

• Grote trommel
  • Stil

Jeannette 19-07-2019

Grote trommel

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Een fantastisch apparaat, ik ben er erg blij mee. Hij is makkelijk qua bediening, heeft een grote trommel waar zelfs een dekbed in past, is erg stil in gebruik en de prijs-kwaliteit verhouding is prima zeker met de cashback-actie

Pluspunten

• Grote trommel
  • Stil
  • Makkelijke bediening
  • Goed prijskwaliteitverhouding

Daniëlle van Bremen-van Rees 18-07-2019

Top AEG wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Echt een top machine. Een trommel van 10 kg, een programma voor het reinigen van de machine en natuurlijk de start uitstel. Tot op heden net zo te vreden als mijn vorige AEG machine 👍🏻👍🏻

Pluspunten

• 10 kg trommel
  • Korte was
  • Trommel reiniger
  • Start uitstel

Patricia De Veth 18-07-2019

Groot scherm

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Ik was in de winkel van BCC, ik heb een rondje gelopen maar qua uiterlijk en prijs viel mijn oog steeds op deze wasmachine. Ik heb de verkoopster erbij gehaald en super uitleg gekregen. Deze wasmachine was ook voor 10 kilo ook ideaal. Voor mij zaten er alleen maar voordelen aan. Nu heb ik ongeveer maand of 2 en ben super tevreden over alles aan dit geweldige apparaat😀

Pluspunten

• Scherm is geweldig
  • Alles duidelijk
  • Zelfs mijn dekbed kan ik nu zelf wassen

Klop 18-07-2019

fantastisch

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Pluspunten

• grote trommel
  • dekbedden-programma
  • goed kort programma

Connie 18-07-2019

Fijne wasmachine.

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

AEG 6000 Lavamat is een prima wasmachine, gebruiksvriendelijk, keuze uit meerder programma’s, o.a eco, kleine wasjes en een grote trommel 10 kilo, als er minder was in de trommel zit regelt de machine dit zelf

Pluspunten

• Grote trommel
  • Bedieningsgemak