AEG L7FE84ES - Reviews

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 109 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L7FE84ES op Kieskeurig.nl.

William 20-01-2017

Mooie grote wasmachine, vele top functies

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Laatst deze wasmachine gekocht en hij bevalt echt heel erg goed ! De functie die de wasmachine zich rijk heeft, zijn zeker functies die je vaker kan/gaat gebruiken. Gewone was, maar ook jassen, regenkleding, e.d. worden snel en makkelijk schoon. Verder is de steam functie ideaal om je nette pakken te reinigen. Zo kan je makkelijk en snel je kleding schoonstomen en scheelt je een hoop kosten voor een stomerij.
Normaal gesproken ben ik niet zo fan van een touchscreen. Tot nu toe moet ik zeggen dat die bij deze wasmachine goed bevalt. Je moet alleen wel goed de "knoppen" indrukken.
Voor een gezin van vier is de wasmachine groot genoeg. De 8 liter is echt heerlijk, en de was wordt ook echt schoon !
En de wastijden kan je zelfs inkorten, waardoor je ook snel een was kan draaien. In de handleiding staat dat dan de garantie niet gegeven wordt dat de was echt schoon wordt, maar heb dit zelf nog niet gemerkt. Zelfs met de korte wastijden, wordt de kleding ook echt schoon.

Pluspunten

• grote inhoudshoeveelheid
  • instelbare wastijden
  • steamfunctie !

Minpunten

• touchscreen

losttourist 20-01-2017

veel inhoud,duidelijk display

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

nadat onze oude AEG na 13 jaar problemen kreeg een nieuwe aangeschaft draait hier nu 2 maanden en ben er goed tevreden over, er kan meer in 8kg. en veel verschillende programma's waar ik eigenlijk niks van weet want mijn vrouw doet de was. dus.......

Pluspunten

• display
  • de inhoud 8kg

Minpunten

• had iets stiller gemogen.

Stille Kracht 07-10-2017

Stille Kracht

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Ruim 4 maanden in gebruik en we zijn er zeer tevreden over. Overzichtelijk display met in rode led verlichting duidelijk leesbare tekens en symbolen, grote 8 kilo inhoud trommel, heel stil wasprogramma en doet betrouwbaar zijn werk. Maar liefst 10 jaar garantie op de motor! Kortom een prima aanwinst.

Pluspunten

• stil, degelijke uitstraling, grote inhoud (8 l.)
  • 10 jaar garantie op de motor

Sven 10-06-2017

Wast goed, maar vervelend touchscreen

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Op zich tevreden over de machine, wast goed schoon, heerlijk grote trommel en echt stil! Ook tijdens het zwieren op 1400 toeren. Maar het touchscreen is echt drama. Je krijgt hem haast niet in kinderslot gezet, en hem uit kinderslot halen is ook een hele opgave. Elke keer weer zit ik te klooien met de bediening. Op gebruiksgemak krijgt hij echt een dikke onvoldoende.

Pluspunten

• grote trommel
  • stil

Minpunten

• bediening via touchscreen is drama

R. v. d. Aakster 16-04-2019

Spoelen kleine handwas is een probleem.

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Mijn vorige machines waren ook van het zelfde merk, ik betaal liever iets meer voor kwaliteit dan twee keer voor minder.

Pluspunten

• Mooie machine, stil en zuinig

Minpunten

• Het weegsysteem in het progamma spoelen e

Dahouti 14-04-2019

Goede acu duur

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Aeg wasmachine is gewoon 1 van de beste die er kan zijn uit mijn ervaring, je hoort hem niet eens gewoon perfect

Machella groenen 13-04-2019

Gemakkelijk te bedienen.

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Prima wasmachine, die stilletjes zijn werk doet. Heel fijn, dat je de wasbeurt korter kunt laten duren als deze niet al te vuil is. Er zit een mooie stoomfunctie op de wasmachine, die ik regelmatig gebruik om iets op te frissen, zonder een hele wasbeurt te gebruiken.
De prijs, kwaliteitverhouding van de wasmachine is prima in evenwicht.

Kaat 13-04-2019

Goede wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Mooie machine, draait rustig, was is goed droog, heel veel extra opties, uitstel mogelijkheid is fantastisch, hij weegt en past tijd aan. Al met al heel tevreden.

Pluspunten

• Rustig
  • Droog

Astrid 12-04-2019

Zeer fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Iets meer als 4 maanden geleden deze wasmachine gekocht en hij bevalt echt heel erg goed ! De functies die de wasmachine zich rijk heeft, is ongelofelijk. Gewone was, maar ook jassen, regenkleding, e.d. worden snel en makkelijk schoon. Verder is de steam functie ideaal. Zo kan je makkelijk en snel je kleding schoonstomen en scheelt je een hoop kosten voor een stomerij.
De 8 liter is echt heerlijk, en de was wordt ook echt schoon !
En de wastijden kan je zelfs inkorten, waardoor je ook snel een was kan draaien. Kortom ik ben er zeer happy mee.

Pluspunten

• instelbare wastijden
  • steamfunctie
  • 8 kg inhoud
  • mooie uitstraling

Minpunten

• Iets luider als verwacht

Marianne 12-04-2019

Super machine

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Top machine had ik veel eerder moeten aanschaffen. Uitgebreide programma's makkelijk in gebruik duidelijk display

Antoon 12-04-2019

Minder stil dan verwacht

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Onze vorige wasmachine was een Bosch en bleek, zelfs na jaren dienst te hebben gedaan, toch stiller dan deze AEG machine. Verder is het ons niet gelukt om een natte jas even te centrifugeren. We hebben de handleiding hiervoor moeten raadplegen, maar hij leek wel te pompen maar centrifugeren deed ie echt niet.

Minpunten

• Ingewikkelde handleiding

Ietje 12-04-2019

Gebruik al jaren altijd AEG wasmachines

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Er zijn de laatste jaren veel nieuwe ontwikkelingen en deze worden door AEG zeker
gebruikt.
Daarom blijf ik trouw aan AEG

Pluspunten

• Eco programma
  • Wast super
  • Ben tevreden klant

Ann 12-04-2019

Wasmachine met stoomfunctie

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Deze wasmachine heeft voor en na delen. De voordelen zijn dat hij weinig lawaai maakt en een stoomfunctie heeft. De inhoud is voldoende voor ons huishouden. Nadelen zijn dat het lang duurt voordat hij gaat beginnen. ongeveer 2 minuten, hij zoekt eerst hoeveel kilo er in de wasmachine zit en gaat dat berekenen en dan pas wassen. Een groter nadeel vind ik dat je geen trommel vol op 20 minuten kan wassen. Dit kan alleen tot 3 kilo en dan nat berekend. Dat vind ik jammer,dan had ik misschien toch voor een andere wasmachine gekozen waar dat wel mee kan.

Channa 12-04-2019

Wasmachine Type: AEG L7FE84ES

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Super fijne wasmachine, met veel mogelijkheden wast super snel en goed schoon. Heel tevreden ook over de service van AEG.

M. Charpentier 12-04-2019

Heerlijk een wasmachine dat kan stomen

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Het is een super wasmachine vooral de optie stomen is ideaal. Tevens kan je de tijdsduur invoeren en zelfs met de korte tijdsduur is het schoon en fris.

Remco 12-04-2019

Prima wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Prima wasmachine. Eenvoudig qua bediening. Redelijk stil. Stoomfunctie is een handige extra functie.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Startuitstel eenvoudig in te stellen
  • Keuzes qua lengte programma's
  • Redelijk stil

Thea 44 09-05-2018

Erg Tevreden!

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

We kochten de wasmachine een half jaar geleden en ik kan alleen maar zeggen dat het een zeer goede koop was. Het was in het begin even wennen, maar na een paar weken had ik de bediening door maar dat wil nog niet zeggen dat ik alle mogelijkheden van de machine heb gebruikt.
De timer-functie werkt geweldig en de machine maakt erg weinig geluid. Zelfs op lage temperaturen wast hij goed schoon. Kortom ik ben erg tevreden.

Pluspunten

• timer functie
  • bijna geruisloos
  • wast goed schoon
  • eenvoudige bediening

J Havinga 05-03-2018

AEG L7FE84ES super machine!

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Onze oude machine liet ons na jaren van trouwe dienst in de steek. Een nieuwe gekocht. de AEG L7FE84ES. Het is een zeer zuinige machine A+++, Hij is zeer stil en heeft een groot laadvermogen (8kg) en een grote vulopening. We zijn zeer tevreden over de programma's waarmee onze wasmachine is uitgerust. Vooral het stoom programma is een uitkomst. De wasmachine ziet en voelt degelijk. We verwachten daarom ook dat we lang van onze wasmachine kunnen genieten.
Als dit alles og niet overtuigt van de kwaliteit vakdeze wasmachine, de was komt er ook nog schoon en lekker fris uit. Wat wil je nog meer?

Pluspunten

• degelijk
  • wast prima
  • veel handige programma's
  • stil

Minpunten

• nog niet gevonden

ptje 20-03-2017

Mooi Degelijk en Makkelijk

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

-Sjiek, degelijk en uitgebreide maar toch makkelijke functies en programma's.
-Vooral het in 3 stappen verkorten van de programma's en dan nog de keuze hebben om dit energiezuinig te doen!
-Stoomprogramma super voor sportkleding
-30 graden 20 minuten programma
-reinigingsprogramma apparaat zelf

Pluspunten

• stoomprogramma
  • Vulopening
  • Korte programma's in 3 stappen en energiezuinig
  • Sjieke uitstraling

Minpunten

• Nog niet ondekt

Redld 12-03-2017

Super stil, makelijk in gebruik

Geschreven voor: AEG L7FE84ES

Dankzij de koolborstelloze motor met 10 jaar garantie is ie ook nog lekker zuinig in gebruik.
De was wordt gewogen waardoor de tijd van het wasprogramma wordt aangepast.
handig is het stoom programma waardoor je haast niet meer hoeft te strijken en het korte opfrisprogramma

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • was wordt gewogen