Siemens WM16W4G2NL - Reviews

9 kg
A+++
Energiekosten per jaar
0 euro

Beoordeling op basis van 52 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

Ditje 26-05-2017 Product paar weken in bezit

zeer stil en eenvoudig te bedienen, goede wasresultaten

De wasmachine is zeer stil, prijs kwaliteit verhouding is prima, door de verschillende voorgeprogrammeerde programma's eenvoudig in gebruik

Pluspunten

• stil
  • bediening
  • wasresultaat

Minpunten

• draairichting deur niet wisselbaar

monique 24-05-2017 Product paar dagen in bezit

mooie zuinige stille wasmachine

Van deze wasmachine wordt ik blij. Het is een mooie machine om te zien en daarbij is hij uiterst stil en zeer zuinig.
De vele extra programma's zijn super. Een keertje iets extra toevoegen of een supersnel programma draaien voor deze machine geen probleem

Brands 17-05-2017 Product paar dagen in bezit

Moderne gebruikersvriendelijke wasmachine

Bediening is volgens de laatste trends, eco en highspeed keuze toevoegen.
Zeer makkelijk in bediening. Alle programma's en meer zitten er op, een kind(man) kan dus inderdaad de was doen.
Fluisterstil bij nachtprogramma, dus ook handig als de machine op badkamer staat.
Top aankoop. Was komt er kreuk vrij en heerlijk fris uit.
Echte aanrader dus.

Pluspunten

• Compleet
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• nog niet ontdekt.

Fieke 17-05-2017 Product paar weken in bezit

mooie grote stille wasmachine

wij hebben voor de siemens wasmachine gekozen omdat een grote wasmachine is. er kan 9Kg in !!!!
daarbij is hij erg stil. je hoort hem nauwelijks.

Pluspunten

• 9KG
  • veel diverse programma's
  • stil
  • mooi en makkelijk bedienbaar

RamonB 16-05-2017 Product paar dagen in bezit

Stille wasmachine en lekker zachte was

Naar wikke nen wegen toch voor de Siemens wasmachine gekozen en niet voor een Miele. Deze wasmachine heeft een Miele vervangen welke ongeveer 10 jaar oud was en de keuze hebben we bewust gemaakt. We hebben de automatische dosering laten varen en meer als 300 EURO bespaart door deze Siemens te kopen in tegenstelling tot de Miele. Het idee er achter is dat de kans dat we deze wasmachine langer als 15 jaar hebben toch minimaal is en we op deze manier de kosten beperken.
We hadden wat twijfels over de trommel, die zag er van Miele "beter" uit maar dit blijkt geen enkel probleem te zijn, de was komt er erg zacht uit.
Voor 1600 toeren is de machine erg stil, zelfs als je naast de machine staat hoor je zeer weinig lawaai bij centrifugeren.

Qua prijs is de machine niet de goedkoopste, maar voor ons was de prijs te verantwoorden met de wensen die we hadden.

Pluspunten

• Beter geprijst als de concurent (onze concurent)
  • Niet te duur voor wat je krijgt

Minpunten

• niet de allergoedkoopste

Fransje 15-05-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne, stille en ruime wasmachine

Deze wasmachine is een schot in de roos. Lekker ruime vulopening, centrifugeert bijna geruisloos en is makkelijk te bedienen.
Er zitten genoeg programma's op, je kan tussendoor was toevoegen en je kan instellen wanneer hij moet beginnen. Wat ik vooral heel fijn vind is dat je kan zien hoe lang de was nog duurt. Ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• erg stil
  • ruime vulopening
  • tijd wordt aangegeven
  • tussendoor was toevoegen

Ron 13-05-2017

wasmachine

Superstil, wast goed en hij is perfect goede handleiding. Zou hem iedereen aanraden. Makkelijke bediening

Pluspunten

• Wast goed
  • erg stil
  • nederlandse handleiding
  • makkelijke bediening

Minpunten

• niet kunnen vinden

Rien 12-05-2017 Product paar weken in bezit

Geweldige mooie Wasmachine en zo heerlijk stil !

Heb deze wasmachine nu net een week in gebruik en het verbaasd ons hoe stil de wasmachine werkt en centrifugeert!
dit dankzij de koolborstel loze motor waar je ook nog eens 10 Jaar garantie op krijgt.
Daarbij komt ook nog eens zijn moderne uitstraling ; is helemaal van deze tijd!
Zeer tevreden dus tot nu toe en hoop dat wij van deze machine heeeel lang plezier mogen beleven.

Pluspunten

• stil
  • laag energie verbruik
  • makkelijk te bedienen
  • mooie vorm geving
  • verlichting in was trommel

Marjo Schilstra 10-05-2017 Product paar dagen in bezit

wasmachine!

Gisteren wasmachine bezorgd en netjes op zolder geplaatst en de oude weer meegenomen. Na spoeling gelijk achterstallige was gedraaid en verrast hoe stil de machine is. Alleen het water hoor je. Was komt er super droog uit !ik ben er erg blij mee.

• Mooie uiterlijk
  • Was komt er super schoon uit.
  • Door hoog toerental, 1600, was erg droog.
  • Makkelijk te bedienen.

Minpunten

• Geen!

Roxana 08-05-2017

Hele fijne wasmachine

Zeer te spreken over de Siemens wasmachines. Voor deze wasmachine ook een Siemens gehad. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Er zitten voldoende functies op, apparaat is voldoende stil voor ons (hij staat bij ons in de bijkeuken en in de woonkamer horen wij hem niet, wel als het piepje gaat dat hij klaar is maar die wil je ook horen!). De handleiding is ook duidelijk.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

Antoinette 04-05-2017 Product paar weken in bezit

Stille wasmachine

Deze machine gekozen door zijn hoge centrifuge snelheid van 1600 toeren en zijn bijna stille werking

Pluspunten

• 1600 toeren centrifuge
  • tijdens draaien weinig geluid

Minpunten

• niet kunnen vinden

jmlk 03-05-2017

Moderne en degelijke uitvoering

Ter vervanging van een 15 jaar oude wasmachine: het is duidelijk dat er in de tussentijd veel verbeteringen in wasmachineland hebben plaatsgevonden. Aantrekkelijk is dat ondanks de programma voorkeuze er toch aanpassingen mogelijk zijn voor o.a. temperatuur, centrifugeer toerental etc. De gebruiksaanwijzing kan verwarring geven in de beschrijving Programma-overzicht. Hier wordt melding gemaakt van Gordijnen, Night Wash, Dekens en Dons en zou je denken dat dit model deze programma's heeft. Er staan wel sterretjes bij en de vermelding: "Programma afhankelijk van het model" maar omdat het model WM16W4G2NL vermeld staat op de voorzijde van de gebruiksaanwijzing verwacht je dat deze programma's gekozen kunnen worden. Onze keuze voor dit model was hierop bepaald, echter deze programma's kunnen niet gekozen worden. Ook worden verschillende omschrijvingen gegeven (web, boekje) over (Sensoren) Beladingsautomaat en Beladingssensor alsmede Aquasensor en Spoelsensor waarbij onduidelijk is of dit voor dit model van toepassing is. Over de was- en centrifugeer resultaten is nog weinig te zeggen, wij hebben 'm juist geïnstalleerd. Gelet op Siemens imago verwacht ik dat dit uitstekend zal zijn. De machine is stil en programmering is gemakkelijk. Na registratie 10 jaar garantie op de motor is geruststellen en zegt iets over de kwaliteit.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

Er!k 29-04-2017 Product paar dagen in bezit

Zuinig, stil en grote capaciteit!

Vorige wasmachine van een ander merk ging kapot. Tijd om te gaan voor betere kwaliteit, zuiniger en met grote capaciteit. Door de vorige wasmachine die veel geluid maakt heb ik ook gezocht naar een stille wasmachine. En dat is die, zelfs het centrifugeren hoor ik bijna niet! De 9kg trommel zorgt er ook voor dat we minder wassen hoeven te draaien. Binnenverlichting is ook erg handig!

Pluspunten

• binnenverlichting
  • zuinig in energieverbruik
  • grote trommel
  • stapelbaar met tussenkader voor droger bovenop

Minpunten

• geen!

Sjoerd 24-04-2017 Product paar weken in bezit

Duitse kwaliteit

Goede prijs/kwaliteit (1 maand in bezit).
Hiervoor een Samsung gehad en nooit meer (2 reparaties in 4 jaar tijd).
Deze wasmachine is zeer stil ook tijdens het centrifugeren, en is simpel in gebruik

Jeanne van den Borne 05-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

instellingsdisplay met verlichting zelfs in de trommel top

Mooie machine,
wast perfect, je kunt hem openen als de machine al is gestart.
Was perfect.
Mooie grote trommel.
Heel eco wassen

Vorige review van 28-12-2016:
"Een machine die heel stil goed zijn werk doet met weinig energie en water.
Al mijn was is zuiver. Top!"

Pluspunten

• energie zuinig
  • geluidsarm
  • opgelicht display
  • wastschoon

Minpunten

• 60⁰ is hoogste temperateur

Yannick Mertens 02-04-2017 Product paar weken in bezit

Zeer gebruiksvriendelijk menu

Zeer gebruiksvriendelijk, mooi design en weinig lawaai.
Heel veel keuzemogelijkheden in het menu qua wasprogrammas ook voor beginners (zoals ik) ;).

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Amper lawaai

saskia 31-03-2017 Product paar maanden in bezit

top machine

Fijne, begrijpelijke machine die goed wast, ruime programmakeuze heeft, gewoon enorm goede kwaliteit. eenvoudig te bedienen, goede vlekkenprogramma;s, timer etc. Ongeacht wat ik er in doe, het wordt schoon, en dat was met mn vorige machine wel eens anders.....

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • stil

Astrid 15-01-2017 Product paar weken in bezit

Siemens wasmachine

Lekkere grote inhoudt en mogelijkheid om tussentijds de deur te openen en ..... de wasmachine is erg stil. Mag ook wel eens gezegd worden.

Pluspunten

• grote inhoudt
  • stil
  • mogelijkheid om deur tussentijds te openen

Minpunten

• programma's voorgeprogrammeerd

Youssef 06-01-2017 Product paar weken in bezit

Stille wasmachine

Mooi stille apparaat, ik ben er erg blij mee wast goed en ik hoor hem nauwelijks zelfs bij het centrifugeren hoor ik hem amper.

Pluspunten

• Erg stil
  • Was super goed

Minpunten

• Geen.

Steef 01-01-2017 Product paar weken in bezit

1600 toeren, zeer zuinig en 9 kilo

Mooie degelijke kwaliteit en mooi afgewerkt,

Hij kan 9 kilo aan en hij weegt eerst de was dus ideaal voor mijn gezin
als er even een spuugwasje gedraaid moet worden kan dat ook zonder hem geheel te moeten vullen en daarom ook zeer energie zuinig, de overhemd functie is ook top de overhemden hoeven we nog nauwelijks te strijken

Pluspunten

• 9 kilo
  • Weegfunctie
  • 1600 toeren
  • Overhemd programma

Minpunten

• Geen IDOS
  • Geen Wifi