Siemens WM16W4G2NL - Reviews

Energiekosten per jaar
0 euro

Rob 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stoer uiterlijk

Wij hebben de Wasmachine pas 2 dagen maar vind hem nu al helemaal geweldig,zeer stil en een super verlichting (ook in de trommel).

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • mooie uitstraling
  • binnenverlichting

Monique 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stil

Het is een makkelijk te bedienen, redelijk geruisloze machine. Veel handige programma's, duidelijk display. Prettige wasmachine.
Heb hem nog niet zo lang, dus op de lange duur nog geen ervaring.

• Veel keuze programma's
  • Verlichting in trommel

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

nam 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijn wasmachine

Ons vorige wasmachine was kapot en hebben we deze uitgekozen vanwege de instellingen en omdat we al een siemens droger hadden. Hij wast perfect. Het snelle programma is ook zeer fijn.

Pluspunten

• Wast goed
  • Was komt er bijna droog uit
  • Makkelijk in te stellen

Minpunten

• tot nu toe geen

RobertvdM 29-11-2016 Product paar weken in bezit

Is zeer stil en wast geweldig. Zeer zeker een aanrader.

Vorige machine was vrij luidruchtig en heb dit keer gekozen voor uiterst stille machine. Was programma's zijn makkelijk te kiezen en was komt er zeer schoon uit. zeer zuinige machine. Ook op lage temperaturen. Verbruik van wasmiddel is zeer gunstig. Vorige AEG ging maar een jaar of 5 mee. Doe ik dus niet weer. Ik zeg, gewoon doen.

Pluspunten

• zeer stil
  • mooi schoon

Tinkie1973 21-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer stil en zachter wasgoed!

We hadden jaren een Miele, maar die ging kapot. Nu gekozen voor een wasmachine van Siemens. Wat vooral opvalt is dat hij zo stil is. Onze dochter van elf kwam melden dat de wasmachine nog niet aanstond omdat hij geen geluid maakte 😉.
Verder komt het wasgoed er veel zachter uit en ruikt het ook veel frisser!
Ik mis alleen de knop 'mini-was', daardoor een 9 ipv een 20.

• Wasgoed zachter en frisser

Minpunten

• Geen 'mini-was' knop

Marielle Donders 01-11-2016 Product paar weken in bezit

duidelijk en overzichtelijk

Mooie machine met duidelijk bediening.
Duidelijke cijfers en mooie grote trommel met verlichting als u een programma begint.

Edwin 27-10-2016 Product paar dagen in bezit

Perfect

Super machine!
Wij draaien veel wasjes en het werkt perfect.
Wij hebben de machine besteld via coolblue. Ook dat is zeker aan te raden. Keurige mensen die de machine op z'n plaats zetten en als je wilt nemen ze de oude machine mee.

marlena 19-10-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige Machine die ons leven echt verbeterd

deze machine is super makkelijk in gebruik geluidloos mooi van design kurkdroog en heel gebruiksvriendelijk, wat je met deze machine niet meer heb is dat na gebruik de kamer warm hoef ook geen raam meer open te zetten, ik zou willen zeggen ik wou dat ze dit apparaat veel eerder hadden uitgevonden je kan zelfs je natte gympen drogen super machine

Yvonnekoene 18-10-2016 Product paar dagen in bezit

Verademing met de voorganger van LG.

Goed verlicht en automatisch gaat de verlichting ook weer uit. Kreukvrij uit de droger scheelt aanzienlijk strijkgoed. De LG maakte meer lawaai.

Pluspunten

• Veel minder strijkgoed
  • verlichting automatisch uit

HVM Son 18-10-2016 Product paar dagen in bezit

Puur Gemak

Wij hebben sinds 2012 al een Siemens wasmachine IQ700 en hadden een nieuwe droger nodig. Het gemak wat onze Siemens wasmachine biedt in combi met kwaliteit en design heeft ons ervan overtuigd om ook de wasdroger aan te schaffen.

Pluspunten

• Gemak
  • Programmakeuze
  • Wolkorf
  • Uiterlijk

Sonja F 18-10-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden over de Siemens WT47W590NL wasdroger

Deze droger is niet de goedkoopste maar er is momenteel een € 100 cash back actie van Siemens. Deze warmtepompdroger is ook zuinig in gebruik en wij zochten een droger die ook overhemden etc kan drogen. Er zit een speciaal rekje bij waarmee je zelfs schoenen en wol kan drogen. Ons ordernummer was CRQ563314. De bediening is enorm duidelijk dus makkelijk in gebruik. Een halve trommel met handdoeken en een matrashoes is in circa 1 uur droog wat mij prima lijkt.

Pluspunten

• gemakkelijke bediening
  • strakke moderne uitstraling met glazen deur
  • Prima droogtijd voor warmtepompdroger

Minpunten

• Niet de goedkoopste.

Ria 16-10-2016 Product paar dagen in bezit

Ruime trommel

Een inderdaad goed apparaat, goede kreukvrije programma's en daardoor minder strijk en dat is voor drukke huishoudens een must !

Hilde 13-10-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne, stille droger

Het is een mooie droger die makkelijk te bedienen is met veel functies. Hij is stil en hij is zeer snel klaar. Hij wordt ook helemaal niet warm en ook in de ruimte waar hij staat wordt het niet warm of vochtig!!

Pluspunten

• stil
  • niet warm
  • makkelijk te bedienen

Thomas 12-10-2016 Product paar dagen in bezit

droger met warmtepompe van Siemens

Wij hebben de nieuwe droger nu sinds een week. Hij werkt perfect.
wij hadden voorheen en afluchtdroger van 15 jaar dus wij waren aan vervanging toe.

Op dit Moment proberen wij de verschillende programma's , en daar zijn er een hoop van. Makkelijk te Kiezen via het programmawiel. Bij het erste keer hadden wij wat Problemen de drooggraad dit kann via en soft toets die je niet meteen als toets herkennt.

theo 12-10-2016 Product paar dagen in bezit

warmtepomp droger

Apparaat van de week in bezit gekregen ziet d'r mooi solide uit.
Tevens maakt weinig geluid, ook bij langer droogprogramma's.
zeer grote vulopening.

Jan 08-10-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat

Vandaag een wasmachine gekocht bij Expert in Veldhoven. Onze keuze viel dit keer toch weer op een Siemens, omdat onze eerste wasmachine een Siemens was en onze ervaring was positief. De keuze was snel gemaakt: een Siemens WM16W4G2NL. Ook nu weer zijn we erg te spreken over het apparaat. Hij was schoon en centrifugeert goed. Bovendien is het energie- en waterverbruik erg laag. Maakt toch nog wel wat geluid, maar veel minder als onze oude Siemens.

Pluspunten

• schone was
  • laag energieverbruik
  • laag waterverbruik
  • centrifugeert goed

Minpunten

• maakt een beetje geluid

Bertjan 07-10-2016 Product paar dagen in bezit

Grote trommel, eenvoudige bediening, lekker stil!

Vorig jaar ging onze wasmachine kapot. Door goede uitleg van onze plaatselijke dealer is de keuze op een wasmachine van Siemens gevallen. Een paar dagen geleden ging onze droger kapot (na 18 jaar trouwe dienst). En weer werden we goed geïnformeerd over de ontwikkelingen op het gebied van drogers. Onze keus is gevallen op deze warmtepomp droger van Siemens. Energiezuinig en stil. Omdat onze wasmachine een capaciteit heeft van 9 kilo wilden we ook graag een droger met vergelijkbare capaciteit en eenvoudig in gebruik. En dat is deze droger! Eenvoudig in bediening en onderhoud (enkel het stoffilter schoonmaken - afspoelen onder de kraan). De uitvoering is klasse!
Jammer dat na 1 jaar het uiterlijk van bedieningspaneel al weer is gewijzigd waardoor beide apparaten niet meer op elkaar lijken. Maar daar valt mee te leven:-).
Dezelfde dag nog geleverd en geïnstalleerd (oude machine namen ze netjes mee). Bij de eerste keer drogen was het resultaat niet helemaal wat we wilden. Maar dat kwam door de gekozen optie (strijkdroog, kastdroog, superkastdroog). Daarna waren we wel tevreden met het resultaat. Duurzaamheid van de machine is nu moeilijk aan te geven (slechts een paar dagen in gebruik) maar onze verwachtingen zijn hoog.

Pluspunten

• Grote capaciteit
  • Degelijke uitvoering
  • Energie zuinig
  • Ledverlichting in trommel (handig)

Minpunten

• Uiterlijk afwijkend aan onze wasmachine (1 jaar)