AEG L8FE96ES - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 72 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L8FE96ES op Kieskeurig.nl.

Peter 27-04-2021

Geluidsarm, vele handige functies

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Wat uitstekend. Grote trommel. Geluidsarm. degelijke materialen. Stoomfunctie werkt ook goed, voor opfrissen.

Martine 26-04-2021

Vertrouwd gevoel

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Na tussendoor een ander merk, nu weer fijn een wasmachine van AEG: mooi om te zien, gemakkelijk om te bedienen en een reële prijs. Sinds mijn vorige AEG zijn er een flink aantal mooie functies bijgekomen, zoals het stoomprogramma. De was doen wordt weer leuk zo! Ik ben er blij mee.

Thea 23-04-2021

Duidelijk en betrouwbaar

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Ik ben heel tevreden over zowel de site als het apparaat. De site is heel duiddelijk. Je wordt steeds naar de juiste pagina doorgelinkt. Het apparaat (in dit geval een AEG wachmachine) is heel gebruiksvriendelijk, dus snel in gebruik te nemen.

Kimmy 20-04-2021

Hele fijne wasmachine!

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Hele fijne wasmachine! Er gaat heel veel was in en deze komt er super schoon en fris uit! De verkorte programma's en dat je kan zien hoe lang de machine nog loopt is echt super fijn! Kortom we zijn heel tevreden!

daisy 13-04-2021

toppie

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

voor het eerst op mezelf en dan is een handige, stille en betrouwbare wasmachine een must have en dan is deze zeker =)

Walter 12-03-2021

Top prijs/ kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Ik heb lang gekeken naar een nieuwe wasmachine en heb voor het eerst een AEG gekocht, na aanbeveling van een goede vriendin. Echt super blij mee, ook met de verkorte programma's.

MZVO 23-02-2021

Fijne machine

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Dit is een zeer gebruiksvriendelijke wasmachine met veel praktische programma's, grote trommel en geluidsarm!

Anoniem 20-02-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Ik heb de wasmachine nu een week of 3. Tot nog toe heel blij er mee. Zeer ruime trommel, gemakkelijk in stellen, keus genoeg uit wasprogramma's. Maakt niet veel lawaai. Wast prima schoon.

rene 13-02-2021

Veelzijdig /snel/kwaliteit

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Wij zochten specifiek een wasmachine die snel maar goed een was kan draaien.
Dit is echt de perfecte machine, alle programma's kun je de tijdsduur van verkorten en nog komt het er superschoon uit.
Mijn favoriete stand is de oko power van 59 minuten.
9kg en 1600 toeren maken dit tot een geweldige machine.
Ook de 10 jaar motor garantie geeft vertrouwen.
Tot nu toe de fijnste wasmachine die we ooit hebben gehad.

bznzman 12-02-2021

Wereld van verschil

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Na de verhuizing dit apparaat aangeschaft. We zijn een gezin van 2 volwassenen en 2 jonge kinderen.

Dit is ons eerste 'moderne' wasmachine. Uitstraling en hoeveelheid opties waren op eerste indruk wat intimiderend. Echter na het gebruik merk je hoe gemakkelijk de machine werkt en hoe goed het de kleding wast.

De tijdbesparingsknop is mijn grote vriend geworden waardoor je een flinke bonte was in ~90 min gewassen kunt hebben. Wat ik heel mooi vond om te zien is dat de machine geen waspoeder overlaat in het bakje. Deze wordt er geleidelijk uitgezogen met flinke kracht (zo klinkt het). Dit scheelt op den duur in onderhoud en ben ik enorm tevreden mee.

Er zit geen wifi mogelijkheid oid aan dit apparaat, precies zoals ik het hebben wil. In die zin is dit een normaal ouderwets apparaat.

Zeker een aanrader voor gezinnen vanwege de grote trommel en fijne wasjes!

RonnieR 03-02-2021

Waar voor je geld

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Als vervanging van een AEG wasmachine en een AEG droger weer voor dit merk gekozen. De wasdroger is vervangen na 20 jaar. Niet omdat deze stuk was maar we wilden weer eens wat nieuws. Deze nieuwe set ziet er geweldig uit i.c.m. het AEG tussenstuk met uitschuifbare lade. Werkt zoals verwacht perfect met een uitstekend was- en droogresultaat.

Dj 27-01-2021

Goede wasmachine voor alle wasbehoeften

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Dit is mijn eerste AEG-wasmachine en ik sta versteld. Grote wascapaciteit en verschillende wasfuncties maken hem erg handig. Gebruiksvriendelijk en goede prijs-kwaliteitverhouding.

Lique 26-01-2021

Super goede wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Het is een super goede, makkelijk bedienbare wasmachine! Met zijn 9 kilo is het een aanwinst voor elk huishouden

popern 22-01-2021

Geweldige machine met mooie vormgeving

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Wij hebben al jaren een wasdroger van AEG en dit is de eerste wasmachine van dit geweldige merk. De ruimte in de trommel en de keuze met het aantal programma's is echt een verademing

WyDiFa 18-01-2021

Groot naar klein

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Wasmachine met duidelijk en simpel display, programma's van grote tot kleine wasjes.
Grote ruime trommel wat de was ruimte geeft en dat levert een schoon wasresultaat op.
Ideaal dat er de mogelijkheid is om  programma's  aan te passen in temperatuur, centrifugeren en tijd of iets extra's kunt toevoegen.
Was draaien naar mijn wens
Kleine opmerking; jammer dat er geen appart centrifugeer programma op zit en geen trommel verlichting.

MG 16-01-2021

AEG L8FEOKOMIX

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Top apparaat! Werkt volledig naar verwachting, design van de AEG is prachtig. Een genot om naar te kijken.

Renee-777 15-01-2021

Apparaat doet alles.

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Werkt perfect. Alle programma’s die je nodig kan hebben zitten erop! En als klap op de vuurpijl...hij is super stil en zuinig!

Ingrid 14-01-2021

Mooie degelijk wasmachine!

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Erg blij met de aankoop van deze wasmachine. We zijn van een Miele overgestapt op een AEG en geen spijt van gehad. Veel programma keuze, 1600 toeren en een mooie grote trommel. Doet wat een wasmachine moet doen.

Maris 13-01-2021

Zeer content

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Erg blij met deze machine. Korte was, lange was en vooral ook veel in 1 keer. Ik ben er super tevreden mee. Ook het 20 minuten programma is fijn. En naast dit wast hij alles super schoon. Top machine.

Miep 08-01-2021

Super degelijke machine

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Fijne wasmachine. Zitten precies de juiste programma's op en je kunt alles goed bijstellen. Wast goed schoon. De stoomfunctie is erg handig, ook na afloop van een was kun je deze aanzetten, zodat je het nauwelijks hoeft te strijken. En ook handig is de extra spoelbeurt die je aan iedere was kunt toevoegen. Handig als je net als ik af en toe teveel wasmiddel gebruikt.