Siemens WM14N292NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 43 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

huib 13-07-2016

goede machine

goede en stille machine met goede was eigenschappen, vormgeving is modern , energie zuinige wasmachine en goede gebruiksmogelijkheden

Tineke 08-07-2016

Wasmachine

Hele goede wasmachines was goed
En droogt heel goed alles handdoeken hoeven maar heel even in de droger zo droog komen ze uit de wasmachine. Is zeker een aanrader ook niets echt duur.

NN 29-06-2016

Mijn nieuwe hulpje bij de was

Net binnen en meteen aan het werk gezet. Super simpel in gebruik. Duidelijk display. Moet alleen het toontje als het programma klaar is nog afzetten.

Hans Klaas 29-06-2016

Het is een goede en degelijke machine die gemakkelijk in gebruik is.

Na bestudering van de beschrijving is het heel gemakkelijk om het programma in te stellen en de mogelijkheden daarna om de voor ingestelde programma te wijzigen naar persoonlijke behoefte is heel gemakkelijk.De machine ziet er stevig uit tewijl het geluid minimaal is.

Melissa 29-06-2016

Siemens wasmachine

Een wereld van verschil met mijn andere wasmachine. Super stil en wast schoon een mooie wasmachine

Rikie 29-11-2017

Makkelijk in gebruik

Heb hem nu een paar weken maar tot nu toe een super machine. Merk het verschil wel met mijn oude machine. Beter wassen en drogen

WS 16-11-2017

goede wasresultaten

mooi afgewerkte stille machine met goede wasresultaten. in vergelijking met mijn vorige wasmachine, een 19 jaar oude Siemens, vind ik dat de kreukherstellende was bij 800 toeren centrifugeren nog veel kreukels heeft. verder veel mogelijkheden die je naar eigen wens kunt instellen.

Pluspunten

• stille machine
  • programmamogelijkheden

Minpunten

• kreukelig bij "kreukherstellend"

Maria58 08-11-2017

Prima keuze

Vandaag mijn nieuwe Siemens gekregen, mijn vorige Siemens was 21 jaar oud en begon behoorlijk lawaai te maken. Meteen een paar wasjes gedraaid, wat een rust na het lawaai van de oude. Ik vertrouw er op dat deze ook weer zo lang mee gaat.

A.J. van Halem 08-11-2017

bediengemak

Ik was toe aan een ieuwe wasmachine. De oude was bijna 17 jaar oud en kreeg kuren. Ik ben gegaan voor een wasmavhine geschikt voor een 1 of 2 persoonshuishouden. Kwam uit bij deze wasmachine. HIJ is vrijdag gepllaatst. De monteur had wel enige moeite om de pootjes te stellen van de wasmachine te stellen, die op bleken aan de korte kant en de machine staat in de oude doucheruimte.
Ik heb nog niet vaak gewassen. Wat opvalt is dat er in het deurrubber veel water blijft staan als de machine klaar is. dat was bij mijn vorige wasmachien niet het geval. verder voldoet hij aan de beschrijving, Waarbij stil en makkelijk bedienbaar direct merkbaar zijn..

Pluspunten

• makkelijk bediensbaar
  • stil
  • goede prijs/kwaliteit

Minpunten

• water blijft staan in deurrubber
  • korte stelpootjes

AG 26-10-2017

Mooie wasmachine ziet er goed uit.

Fijn dat deze machine geen koolborstels meer hebben. Hoeven deze ook niet meer woerden vervangen wat dus kosten bespaard. Ook de garantie op de motor van 10 jaar is mooi meegenomen wat vertrouwen wekt.

Teun 09-10-2017

Goede duidelijke wasmachiene

wasmaschiene die alles goed aangeeft,stil wast en heel zuinig is zonder poespas,dus een wasmaschien die doet wat hij opgedragen krijgt schone witte was,en dus ook energiezuinig is,en dit alles voor een zeer acceptabele prijs.

Pluspunten

• schone was
  • zuinig

Minpunten

• geluid centrifugeren

Mevr. Houdijk 27-09-2017

makkelijk, stil

het is een stil apparaat en makkelijk in gebruik. De vulopening vindt ik wat minder is kleiner als wat ik had maar verder een prima apparaat.

Pluspunten

• stil
  • bediening makkelijk

Minpunten

• vulopening klein

dootje 09-09-2017

het was even wennen, maar .... top!

na 18 jaar dienst ging mijn Miele-machine stuk. Ik heb nu deze Siemens, ben erg tevreden. Vooral de optie "timer" (dus het vooraf instellen wanneer een was klaar moet zijn, dat kan ook de volgende dag om x uur zijn) vind ik erg handig.

Sandra Eijs 05-09-2017

Makkelijke bediening

De bediening is eenvoudig, makkelijk te lezen en er zijn genoeg mogelijkheden en wast ook nog uitstekend.

dick verbeeck 25-08-2017

Mooie machine

Wast prachtig schoon, zuinig en stil, alles is instelbaar, installatie was eenvoudig, handleiding duidelijk

Pluspunten

• stil
  • zuinig

Minpunten

• centrifuge kan niet zeer snel

Willemijn 13-08-2017

Rustige, gemakkelijke bediening en een ideale wasmachine

Deze wasmachine is ideaal voor een gezin, draai elke dag zeker wel een wasje. Vind hem gemakkelijk te bedienen en wat je krijgt voor dit geld is het ruimschoots waard. Was bij de oude wasmachine gewend om te voorwassen en dat zit hier niet op. Dus dat is even jezelf aanwennen, maar de was word er niet minder schoon van. Je hoort de wasmachine wel, maar niet hard. Was anders gewend. Vind de service van de leverancier ontzettend fijn en zou het ook niet zo snel meer bij een grotere winkel kopen. Met de jaren ervaring gehad dat je goed moet kijken naar service. Ik zou deze wasmachine aanraden.

Pluspunten

• bedieningspaneel
  • gehoor

RPNijhof 09-08-2017

Geweldige wasmachine met veel mogelijkheden

Twee weken geleden gekocht ter vervanging van een 14,5 jaar oude Siemens wasmachine. De oude was nog niet kapot, maar ging door speling en niet meer helemaal jofele manchet meer lawaai produceren. Deze wasmachine gekocht in combinatie met een nieuwe Siemens wasdroger (de oude was wel defect!) en beide nieuwe apparaten zijn energiezuiniger, fluisterstil en hebben veel meer mogelijkheden dan de oude! Ik kan hiermee hopelijk weer jaren vooruit.

ada v 18-06-2017

zeer tevreden!

Nu na 2 weken wassen ben ik zeer tevreden met deze wasmachine! Vele keuze mogelijkheden. Ben er blij mee!

Benno 17-04-2017

Prima aankoop: zijn geld waard!

Vorige maand aangeschaft met een Siemens droger. Eenvoudige bediening, goede wasresultaten en zuinig in gebruik. Wat wil je nog meer?

Gerwin 09-04-2017

stil, vorige wasmachine 11 jaar oud, deze stuk stiller

stille machine, was komt er stuk frisser uit dan we gewend waren (vorige ook siemens), klokprogramma elektronisch, wel even wennen maar welkom in 2017 ;-)

Pluspunten

• stil
  • doet wat ie moet doen

Minpunten

• klokprogramma volledig elektronisch, wennen