Siemens WM14N292NL - Reviews

Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
Vulgewicht
7 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 38 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

huib 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

goede machine

goede en stille machine met goede was eigenschappen, vormgeving is modern , energie zuinige wasmachine en goede gebruiksmogelijkheden

Tineke 08-07-2016 Product paar dagen in bezit

Wasmachine

Hele goede wasmachines was goed
En droogt heel goed alles handdoeken hoeven maar heel even in de droger zo droog komen ze uit de wasmachine. Is zeker een aanrader ook niets echt duur.

NN 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn nieuwe hulpje bij de was

Net binnen en meteen aan het werk gezet. Super simpel in gebruik. Duidelijk display. Moet alleen het toontje als het programma klaar is nog afzetten.

Hans Klaas 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Het is een goede en degelijke machine die gemakkelijk in gebruik is.

Na bestudering van de beschrijving is het heel gemakkelijk om het programma in te stellen en de mogelijkheden daarna om de voor ingestelde programma te wijzigen naar persoonlijke behoefte is heel gemakkelijk.De machine ziet er stevig uit tewijl het geluid minimaal is.

Melissa 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens wasmachine

Een wereld van verschil met mijn andere wasmachine. Super stil en wast schoon een mooie wasmachine

Teun 09-10-2017 Product paar maanden in bezit

Goede duidelijke wasmachiene

wasmaschiene die alles goed aangeeft,stil wast en heel zuinig is zonder poespas,dus een wasmaschien die doet wat hij opgedragen krijgt schone witte was,en dus ook energiezuinig is,en dit alles voor een zeer acceptabele prijs.

Pluspunten

• schone was
  • zuinig

Minpunten

• geluid centrifugeren

Mevr. Houdijk 27-09-2017 Product paar weken in bezit

makkelijk, stil

het is een stil apparaat en makkelijk in gebruik. De vulopening vindt ik wat minder is kleiner als wat ik had maar verder een prima apparaat.

Pluspunten

• stil
  • bediening makkelijk

Minpunten

• vulopening klein

dootje 09-09-2017

het was even wennen, maar .... top!

na 18 jaar dienst ging mijn Miele-machine stuk. Ik heb nu deze Siemens, ben erg tevreden. Vooral de optie "timer" (dus het vooraf instellen wanneer een was klaar moet zijn, dat kan ook de volgende dag om x uur zijn) vind ik erg handig.

Sandra Eijs 05-09-2017

Makkelijke bediening

De bediening is eenvoudig, makkelijk te lezen en er zijn genoeg mogelijkheden en wast ook nog uitstekend.

dick verbeeck 25-08-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie machine

Wast prachtig schoon, zuinig en stil, alles is instelbaar, installatie was eenvoudig, handleiding duidelijk

Pluspunten

• stil
  • zuinig

Minpunten

• centrifuge kan niet zeer snel

Willemijn 13-08-2017 Product paar maanden in bezit

Rustige, gemakkelijke bediening en een ideale wasmachine

Deze wasmachine is ideaal voor een gezin, draai elke dag zeker wel een wasje. Vind hem gemakkelijk te bedienen en wat je krijgt voor dit geld is het ruimschoots waard. Was bij de oude wasmachine gewend om te voorwassen en dat zit hier niet op. Dus dat is even jezelf aanwennen, maar de was word er niet minder schoon van. Je hoort de wasmachine wel, maar niet hard. Was anders gewend. Vind de service van de leverancier ontzettend fijn en zou het ook niet zo snel meer bij een grotere winkel kopen. Met de jaren ervaring gehad dat je goed moet kijken naar service. Ik zou deze wasmachine aanraden.

Pluspunten

• bedieningspaneel
  • gehoor

RPNijhof 09-08-2017

Geweldige wasmachine met veel mogelijkheden

Twee weken geleden gekocht ter vervanging van een 14,5 jaar oude Siemens wasmachine. De oude was nog niet kapot, maar ging door speling en niet meer helemaal jofele manchet meer lawaai produceren. Deze wasmachine gekocht in combinatie met een nieuwe Siemens wasdroger (de oude was wel defect!) en beide nieuwe apparaten zijn energiezuiniger, fluisterstil en hebben veel meer mogelijkheden dan de oude! Ik kan hiermee hopelijk weer jaren vooruit.

ada v 18-06-2017

zeer tevreden!

Nu na 2 weken wassen ben ik zeer tevreden met deze wasmachine! Vele keuze mogelijkheden. Ben er blij mee!

Benno 17-04-2017

Prima aankoop: zijn geld waard!

Vorige maand aangeschaft met een Siemens droger. Eenvoudige bediening, goede wasresultaten en zuinig in gebruik. Wat wil je nog meer?

Gerwin 09-04-2017 Product paar dagen in bezit

stil, vorige wasmachine 11 jaar oud, deze stuk stiller

stille machine, was komt er stuk frisser uit dan we gewend waren (vorige ook siemens), klokprogramma elektronisch, wel even wennen maar welkom in 2017 ;-)

Pluspunten

• stil
  • doet wat ie moet doen

Minpunten

• klokprogramma volledig elektronisch, wennen

Kees Snel 03-03-2017 Product paar dagen in bezit

Wat is deze stil en stabiel

Deze IQ300 is ontzettend stil. Tijdens het centrifugeren staat de wachmachine helemaal stil. Wat een verschil met onze vorige machine.

• Stabiel

Westervier 18-01-2017 Product paar dagen in bezit

prima prijs-kwaliteit verhouding

Voor mij is de 7 kilo capaciteit echt voldoende. Bruikbare programma's, van eco tot een kort en snel wasje. Niet te veel herrie, is ook erg belangrijk, en niet te vergeten de aquastop!

Pluspunten

• 7 kilo
  • aquastop

Minpunten

• centrifugegeluid

Wassink 14-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi design!

Ik heb dit produkt gekozen op aanraden van de verkoper. Siemens levert goede wasmachines voor een betaalbare prijs. Goede prijs/kwaliteit verhouding dus.
Het apparaat is heerlijk stil. Ook tijdens het centrifugeren. Er zitten veel wasprogramma's op. Onder andere een programma van 15 minuten. Dus voordat je 's ochtends naar je werk gaat even een kort wasje en deze gelijk ophangen. 's Avonds weer droog!
Dik tevreden.

Pluspunten

• 15 minuten programma
  • stil
  • prijs/kwaliteit

Ria 19-12-2016 Product paar dagen in bezit

wasmachine

wasmachine is erg stil en omdat hij bij mij gelijkvloers staat is dat erg belangrijk, ook het bedieningspaneel is heel makkelijk

Peter 11-12-2016 Product paar weken in bezit

grote deuropening

ik wilde een wasmachine met niet al te veel mogelijkheden. Deze machine biedt alles wat ik gebruik. Centrifugeren max 1400 toeren, 1200, 800 instelbaar maar geen 1000. Dan maar 1200, is eigenlijk ook prima.

Pluspunten

• grote deur
  • wast goed schoon

Minpunten

• toerengetal niet variabel eigen keuze