Siemens WM14N292NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 66 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14N292NL op Kieskeurig.nl.

Hans Klaas 29-06-2016

Het is een goede en degelijke machine die gemakkelijk in gebruik is.

Geschreven voor: Siemens WM14N292NL

Na bestudering van de beschrijving is het heel gemakkelijk om het programma in te stellen en de mogelijkheden daarna om de voor ingestelde programma te wijzigen naar persoonlijke behoefte is heel gemakkelijk.De machine ziet er stevig uit tewijl het geluid minimaal is.

huib 13-07-2016

goede machine

Geschreven voor: Siemens WM14N292NL

goede en stille machine met goede was eigenschappen, vormgeving is modern , energie zuinige wasmachine en goede gebruiksmogelijkheden

Tineke 08-07-2016

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N292NL

Hele goede wasmachines was goed
En droogt heel goed alles handdoeken hoeven maar heel even in de droger zo droog komen ze uit de wasmachine. Is zeker een aanrader ook niets echt duur.

NN 29-06-2016

Mijn nieuwe hulpje bij de was

Geschreven voor: Siemens WM14N292NL

Net binnen en meteen aan het werk gezet. Super simpel in gebruik. Duidelijk display. Moet alleen het toontje als het programma klaar is nog afzetten.

Melissa 29-06-2016

Siemens wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N292NL

Een wereld van verschil met mijn andere wasmachine. Super stil en wast schoon een mooie wasmachine

Ellen 08-08-2020

Maandagochtend machine

Geschreven voor: Siemens WM14N292NL

Heb hem nu een half jaar, wassen doet hij prima maar bij het begin van het centrifugeren begint de ellende. Soms bonkt de trommel er bijna uit, de machine slaat dan niet af. Helaas weet de siemens hier geen oplossing voor. Ik ga maar bij de machine zitten als hij zover is dan kan ik hem zelf onderbreken. Ga maar sparen voor een nieuwe maar dan uiteraard GEEN siemens meer.

Minpunten

• bonkende trommel

Jan en Odile 30-05-2020

Boven verwachting.

Geschreven voor: Siemens WM14N292NL

Een uitstekende was automaat met ruim voldoende mogelijkheden. Dit apparaat is zeer aan te bevelen.
Wij zijn zeer tevreden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wolfgang 15-05-2020

goede keuze

Geschreven voor: Siemens WM14N292NL

Mijn vrouw is uitert tevreden. Ze waardeert m.n. dat de temperatuur nauwkeurig is in te stellen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Cindy 23-03-2020

Siemens wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N292NL

Een wasmachine die fijn in het gebruik is ik heb hem in de keuken staan en hij maakt haast geen lawaai prima apparaat [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 27-02-2020

Mijn nieuwe Siemens wasmachine WM14N292 NL

Geschreven voor: Siemens WM14N292NL

Mijn vorige Siemens wasmachine was bijna 20 jaar oud, en oewel nog steeds draaiende, vond ik het tijd voor een wasmachine met de moderne anno 2020 snufjes. Uiteraard heb ik weer gekozen voor Siemens, gezien mijn ervaringen met Siemens. Ik heb mijn nieuwe wasmachine nu ca. 2 weken en heb er al enkele wassen meegedraaid.
De machine functioneert bijna volautomatisch, alles gaat vanzelf, als je aan de grote knop draait. Bovendien is de machine een stuk stiller en levert perfect schone was af.
Ik ben blij, dat ik weer voor Siemens heb gekozen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ruben 20-12-2019

Kwalitatief zeer goed

Geschreven voor: Siemens WM14N292NL

Echt een heerlijke wasmachine, zeer veel mogelijkheden voor wassen & eenvoudig in gebruik. Ik heb deze als set aangeschaft met de bijbehorende droger. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Heko 10-12-2019

zeer tevreden

Geschreven voor: Siemens WM14N292NL

Geweldige Machine voldoet aan al onze wensen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Suus 06-12-2019

Onze eerste Siemens wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N292NL

We hebben de wasmachine 2 weken in gebruik en bevalt ons uitstekend. Gemakkelijke bediening. is stil en heeft veel mogelijkheden. Wast schoon en zuinig in watergebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

WM14N292NL 28-11-2019

Prima

Werkt goed
Afgeleverd en geinstaleerd zonder kosten [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

fijne wasmachine 25-10-2019

uitstekend

Geschreven voor: Siemens WM14N292NL

Na 14 jaar eenzelfde machine van Siemens, die zijn werk zo goed gedaan heeft en heel veel uren gedraaid heeft, weer een Siemens gekocht, werkt weer fantastisch. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ans laan 02-10-2019

Zuinige Machine en Duidelijk Scherm

Geschreven voor: Siemens WM14N292NL

De wasmachine is gebruiksvriendelijk met veel mogelijkheden. De was is ook schoon met een kort programma.

Pluspunten

• De was is heel schoon en machine is geluidsarm.
  • Duidelijke instruktie boekje.

Minpunten

• Ik heb geen minpunten kunnen ontdekken.
  • een goede machine

T Gebbinck 08-08-2019

wasmachine van Siemens

Geschreven voor: Siemens WM14N292NL

Dit is onze tweede Siemens wasmachine omdat de vorige ons ook prima is bevallen was de keuze voor ons niet moeilijk. Deze machine heeft een aantal nieuwe mogelijkheden waar wij zeer tevreden over zijn, ook is de bediening makkelijk zodat zelfs ik als niet huisman ermee overweg kan. De machine doet wat hij moet doen en is ook zeer stil tijdens het wassen en centrifugeren. dus wat ons betreft een prima aankoop

Pluspunten

• geluidsarm
  • makkelijk te bedienen en prima was resultaat

Jos 25-07-2019

wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N292NL

Prima wasmachine die opvallend weinig geluid maakt tijdens het centrifugeren . De was is schoon ook die erg vervuild is. De wasmachine heeft veel instel mogelijkheden. In zowel tijdsduur, temperatuur en soorten was.

Pluspunten

• instel mogelijkheden
  • weinig geluid

stef 12-07-2019

Prima en eenvoudig in bediening

Geschreven voor: Siemens WM14N292NL

Ik heb de wasmachine aantal weken gekocht. Een prima apparaat, stil en eenvoudig in bediening! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

janneke 1956 15-05-2019

lekker rustig veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens WM14N292NL

Staat nu een maand te draaien tot volle tevredenheid, enige aanmerking is dat door de vele mogelijkheden wel eens te moeilijk is om de goeie programma te kiezen.