Samsung WW80K6605SW/EN Wasmachine - Reviews

Rosemary van Reems 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

goede beoordeling samsung Add-Wash

mijn ervaring na ongeveer 3 weken gebruik is: de was is schoner, met veel minder wasmiddelgebruik en voelt droger aan op de 1600 toeren (i.v.m. mijn vorige wasmachine op 1600 toeren).... alleen duren de programma's wel wat langer dan gewend

Friso 17-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat

Net binnen. Was resultaat geweldig. Bediening gemakkelijk en opties in overvloed.
Machtig mooi apparaat.

sidney 31-05-2016 Product paar dagen in bezit

sidney fornerino

alles is prima alleen het gebruik van Wi-Fi geeft bij mij storing, ik moet het nog uitzoeken ik heb de wasmachine pas halve dag.

Ruud 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Addwash WW80k6605sw

Mooi apparaat,
Wast goed en ook al hebben we hem pas een paar dagen.
Dat addwash is nu al geweldig.

alhoewel de wasmachine erg stil is gaat hij best nog wel rammelen bij centrifugeren. Dat vind ik jammer en hoop dat ik dat nog beter krijg.

Sjors 18-05-2016 Product paar weken in bezit

Centrifugeren = AddNoise

Heb de machine nu zo'n 2 weken en ben tevreden met het wasresultaat. Heel handig is dat het me een seintje op mijn mobiel geeft als de was klaar is, dat scheelt me weer een loopje naar de zolder waar de wasmachine staat. Het AddWash deurtje heb ik nog niet gebruikt, misschien komt het ooit nog eens van pas.
Het enige wat me tegenstaat is dat het centrifugeren op 1600 toeren een gigantisch kabaal geeft, ik heb het gemeten en kwam op gemiddeld 88 decibel. Dat geluid is beneden in de woonkamer heel nadrukkelijk te horen, kan dan ook 's avonds geen was draaien vanwege het lawaai.

corinne 15-05-2016 Product paar dagen in bezit

simpel en veelzijdig

het aansluiten van de wasmachine was zeer snel geregeld. De talloze programma's zijn ook nog eens aanpasbaar en als de was klaar is, klinkt er een gezellig deuntje. De machine is ook nog eens heerlijk stil!