Bosch Serie 4 WAN28292NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 53 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

J. Stam 13-01-2017

Super wasmachine van Bosch

De machine is energiezuinig en haast geluidloos bij centrifugeren.
Watergebruik is eveneens zuinig door dat de machine automatisch het waterverbruik aanpast aan de hoeveelheid was.
Draaiknop duidelijk de display even aanwennen maar makkelijk te bedienen.
Groter formaat aan aanduiding letters is een aanbeveling op de display.Automatisch aanduiding om machine te reinigen is een uitkomst !
Machine oogt goed en we zijn er heel blij mee en het wasresultaat is fantastisch.
Bosch voor altijd blijven draaien kleine wasjes grote wasjes!

jo koonings 02-01-2017

duidelijk scherm en makkelijk te bedienen

Het is een zeer fijn wasmachine
Fijn in gebruik en makkelijk te bedienen
Makkelijk schoon te maken
Een goed wasmachine voor weinig geld
Je krijgt waar voor je geld

Pleunie 29-11-2016

Wat een genot.

Wat een genot deze Bosch wasmachine te hebben, zo stil met alles, ook nog economisch dus zuinig in gebruik en erg makkelijk om diverse programma's te kiezen.
Wat een aanwinst.

• Gemakkelijk te bedienen
  • economisch

Wasmachine Bosch WAN28292NL 14-11-2017

Wasmachine Bosch WAN28292

Ik heb na vele jaren van een Miele wasmachine genoten te hebben nu toch voor een Bosch wasmachine gekozen. Ik ben erg blij met de machine. Hij voldoet aan mijn wensen.

Pluspunten

• erg stil
  • veel programma's

Minpunten

• geen inzetbakjes vor vloeibaar wasmiddel

Jeroen Mol 22-10-2017

Mooie stille wasmachine duidelijk display

De lange motorgarantie en degelijkheid. Ik was op zoek naar een betrouwbaar apparaat. Daarbij heeft hij een luxe uiterlijk, breed scala aan wadprogramma's, klaar in-functie, duidelijk display, ruime trommel, hoog toerental (1400 rpm), is erg stil en zuinig. Kortom een premium-wasmachine.

Pluspunten

• Duidelijk display
  • 10 jaar motorgarantie
  • Geen koolstofborstels
  • Breed scala wasprogramma's

a.kalkman 18-10-2017

geruisloze wasmachine

weer veelverbeteringen t.o.v. vorige bosch wasmachine , vooral zeer zacht geluid en duidelijk pragramma

Lies de Wit 23-08-2017

geruisloos makkelijk te bedienen veel mogelijkheden

ik zweerde bij een Miele, maar na aanbeveling ben ik helemaal om. Deze Bosch is zeker niet minder terwijl de prijs de moeite waard is om over te stappen. Tot nu toe meer dan lof over deze machine.

Cees van Dongen 10-08-2017

superstil

Na 19 jaar hebben wij onze oude Bosch wasautomaat vervangen door een nieuwe Bosch . Er is erg veel verbeterd, vooral het geluid !

Noes 29-07-2017

Wasmachine

Prima wasmachine! Erg makkelijk in gebruik. Verschillende wasprogramma's. Fijne grote trommel om de was in te doen. Maakt niet bijzonder veel geluid. Ook fijn in te stellen dat de was op een bepaald uur klaar is. Ideaal! Ben er heel tevreden over en heb er geen spijt van dat ik voor deze wasmachine ben gegaan! Aanrader!!!

Marcees1951 09-04-2017

Het is een rustige machine

Het is een makkelijk te bedienen machine en hij wast héél rustig, je hoort hem bijna niet. heerlijk!!!

Jan Prins 06-04-2017

Goede wasmachine de Bosch WAN 28292 NL voorlader mooi strak

Dit is onze derde Bosch wasmachine en na alle tevredenheid.En daarom weer voor een Bosch wasmachine gekozen.

Wasvrouw 16-03-2017

Fijne machine, zuinig in gebruik

Weer een Bosch wasmachine gekocht. Uitstekende kwaliteit voor een mooie prijs. Makkelijk in gebruik. Zuinig in verbruik. Hoop dat deze ook als de vorige Bosch weer 15 jaar meegaat!

Jo1959 19-01-2017

Stille machine

Ik heb de wasmachine nu een paar maanden. Het is een stil apparaat, zelfs tijdens het centrifugeren. Een nadeel is dat het witwas programma erg lang duurt, ik ben er nog niet achter hoe ik dit korter kan zetten. Verder blijft er altijd een restje water staan tussen de rubbers, dus moet ik na elke wasbeurt de rubbers drogen.

Windra140508 26-12-2016

Super machine

Super machine, helemaal blij mee. Veel verschillende was programma's, makkelijk te bedienen. En stil qua geluid.

Johanna 09-12-2016

Prima wasmachine voor een prima prijs!

Prijs kwaliteit is in overeenstemming. Wast goed schoon en is zeer geluidsarm en gebruiksvriendelijk. Ik hoop dat ik er net zolang plezier van zal hebben als van mijn eerder Bosch wasmachine..Daar deed ik 15 jaar mee, zonder mankementen!

Caroline 22-11-2016

goede vul- grootte deur

Energie zuinig, geluiddempend en juist goed te gebruiken voor grote wassen en kleine wasjes. Programmering voor eco en snelle was. Makkelijk in te stellen. Wat wil je nog meer, de man kan nu ook de was doen!

JH24 20-11-2016

Stille en veelzijdige machine

Ik heb deze machine nu een week en ik ben er erg tevreden mee. Stil, veel programmaoptie's, mooie vormgeving en een makkelijke, prettige bediening.

Pluspunten:

- Erg stil tijdens wassen. Je hoort de motor niet, alleen het gedempte geluid van water en wasgoed.
- Veel programmakeuzes.
- Eenvoudige en prettige bediening. Duidelijk afleesbaar display.
- De extra water optie is voor mij ideaal voor het goed uitspoelen van de kleding. De 15'/30' minuten wasjes zijn erg handig. De aanvullende opties en programma's waren de redenen dat ik toch voor deze machine ben gegaan i.p.v. de WAN28290NL.
- Goed centrifugeer resultaat, machine let goed op onbalans. Alleen met kleinere ladingen heeft de machine wat moeite om balans te vinden maar dat geld ook voor andere wasmachines.
- De stabiliteit van de machine valt in het bijzonder op. Goede stabiliteit tijdens centrifugeren, weinig vibraties.

Dingen die opvielen, maar niet bedoeld als negatieve punten:

- Water afpompen en centrifugeren maakt (ietwat) meer geluid dan ik had verwacht. Afpompen gaat snel en goed maar het geluid overheerst een beetje.

Carmelita 18-11-2016

Overzichtelijk display

Sowieso goede ervaringen met Bosch apparatuur. Wast goed. Is stil. Gemakkelijk te bedienen display. Duidelijke programma's.

Pluspunten

• duidelijke display
  • keuze programma's
  • wast goed
  • stil
  • stndrd katoenen programma tijdsduur te verkorten

Minpunten

• stndrd katoenen programma is best wel lang

Wendy 15-11-2016

Bosch wasmachine

Minpunten vind ik dat het instellen van de tijd niet precies kan. Je kunt alleen maar instellen dat hij over zoveel uren klaar is. En dat klopt niet altijd. Verder vind ik het jammer dat ik steeds opnieuw moet intoetsen op hoeveel graden ik de was wil draaien en dat ik een speedprogramma wil. Omdat het vaak hetzelfde is zou het fijn zijn als het laatst ingevoerde onthouden zou worden als je de wasmachine weer aanzet. Verder wast de machine prima en is vrij stil, alleen bij het centrifugeren hoor je 'm wat meer maar dat valt dan nog reuze mee. En het is handig dat er een paar keer een piep te horen is als de was klaar is.

Gert 15-11-2016

Bijna geruisloos

Dit product overtreft al mijn verwachtingen. Het is bijna geruisloos. Daarnaast bevat de wasmachine een grote trommel van 7 kg.

Pluspunten

• weinig geluid