Bosch Serie | 4 WAN28090NL - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
74 dB

jacqueline 16-10-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne machine 6 kilo wassen

Fijne machine. snel program prettig voor kleinere wasjes. Goede centrifuge. 10 jaar motor garantie na registratie schept veel vertrouwen.

Pluspunten

• 10 jaar motor garantie
  • goed droog na wassen
  • stil
  • snelprogramma

M. 03-10-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne stille wasmachine

Fijne stille wasmachine met handige eco-functie voor een schone was op lagere temperatuur. Ook spoelen doet hij naar behoren. Nog geen grijze "wolken" gezien op zwarte shirts.

Pluspunten

• stil
  • schoon

anne 25-09-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig!

De mogelijkheid om een programma te verkorte en de timer is erg fijn! Hij is stil, overzichtelijke programma's alleen nog uitzoeken of het piepje bij het programma einde uit kan.Is niet zo handig met licht slapende kinders.

Pluspunten

• programma verkorting
  • stil

Minpunten

• alarm piepjes

Henriëtte 24-09-2016 Product paar weken in bezit

Stil, handige programma's, schone was

Je hoort de wasmachine nauwelijks wanneer deze wast en centrifugeert. Goede selectie van programma's om uit te kiezen voor een breed scala aan soorten wasgoed. Handig op starttijd in te stellen. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• stil
  • hoeveelheid programma's

Minpunten

marijke 21-09-2016 Product paar dagen in bezit

makkelik in gebruik

makkelijk in gebruik wast prima en is zuning in gebruik en zeer stil. het producht ziet er degelijk uit. plus prijs kwaliteit is ook prima in orde. gewoon goed.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • wast prima

MJ Duivenvoorde 02-09-2016 Product paar dagen in bezit

TOP apparaat

Ik heb pas 2 wassen gedraaid. Het apparaat is erg stil en makkelijk te bedienen. Zelfs kleine wasjes is geen probleem.

Pluspunten

• stil
  • makkelijk te bedienen
  • goede programmakeuze

jaap 01-09-2016 Product paar dagen in bezit

stil en 10 jaar garantie op motor

goede machine voor een goede prijs ,niet te ingewikkeld en zeer stil. Wast goed en daar gaat het om !!!

Teunb 11-08-2016 Product maand in bezit

goed werkende wasmaschine.

Machine is mooi stil en stabiel doet z`n werk naar behoren
Gebruiksaanwijzing kan beter is ons niet duidelijk wat het doel is van het hulp stukje voor de wasvezachter.

PETER 06-08-2016 Product paar dagen in bezit

BOSCH WASMACHINE

ZEER GOED WASRESULTAAT EN LEKKER STIL MOOIE VORMGEVING EN NIET MOEILIJK IN GEBRUIK.
OVER DE DUURZAAMHEID KAN IK NOG NIETS ZEGGEN OMDAT HET APPARAAT NOG MAAR EEN PAAR DAGEN IN MIJN BEZIT IS.

SCHONE WASSING 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Schone wassing

Goede wasmachine en eenvoudige bediening goed wasresultaat. Een hele stille machine . ook kan men de programmas fijn afstellen

Kuipers 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

Wasmachine Bosch WAN28090NL

Fijne wasmachine, stil, Luxe uitstraling, makkelijk in gebruik ondanks de vele keuze mogelijkheden. Erg prettig apparaat. Eco stand is mogelijk, duurt wel gelijk 3 uur gemiddeld om te wassen. Door de functie snelle was aan de zetten wordt de wastijd flink verkort maar is waarschijnlijk ook minder duurzaam.

anoniem 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima wasmachine

Wasmachine is geluidsarm en makkelijk in gebruik. Minder mooi vind ik de grote letters Exklusive op de deuropening. (in de winkel dacht ik dat het reclame was..)

Hilde 08-07-2016 Product maand in bezit

Super Wasmachine

Ons vorige Bosch wasmachine ging na 11 jaar stuk. Dus was er voor ons geen twijfel mogelijk over voor welk merk wij zouden gaan.
Dit machine bevalt uitstekend. Zorgt dat de was erg schoon is! Wat erg fijn is dat je tussendoor nog was toe kunt voegen. Je hebt een ruime keus aan programma's. We zijn erg tevreden over dit product. Zou het zeker aanraden bij andere mensen.

anton 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

exclusive was

Gezocht naar een degelijke eenvoudige Duitse machine zonder capsones. Wij denken dat dit die machine is. Gemakkelijk, mooi, zuinig. En meer wil je toch eigenlijk niet. Meer motivering heb ik niet, maar om aan de honderd tekens te komen moet ik nog even doorgaan. Dat doe ik dan ook maar bij deze.

Gijzen 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

lange levensduur

Na 12 jaar moest het er een keer van komen. En ja hoor terug van vakantie hebben de lagers het begeven, was geen gehoor wat een lawaai, dus een nieuw wasmachine uitgezocht (Mijn vrouw dus) en een paar dagen later staat de nieuwe alweer stilletjes te draaien. Na een paar wassen (van de vakantie uiteraard) was het resultaat geweldig, prima gedaan jongetje, ga zo door de komende 12 jaren.

Roberto 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Betrouwbare naam

Te kort in bezit om echt te oordelen. Mooie, stille machine zonder teveel fratsen. Makkelijk te bedienen. Gekozen omdat Bosch voor ons betrouwbaarheid uitstraalt. Viel precies in onze prijsklasse en tevens omdat de dealer alhier hem aanbeval. 10 jaar garantie op de motor zegt toch ook wel wat.

Jankoo 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch wasmachine wan28090

Prima apparaat, geen herrie, schone was en zuinig in gebruik. Aan te bevelen voor elke dag te gebruiken! Altijd al een Bosch gehad. Nooit meer een andere machine!

huishoudgemak 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

wasmachine Bosc

Fijne wasmachine die vele mogelijkheden heeft. Goed voor kleine en grotere wasjes.
SUPER STIL! zeker vergeleken met oudere wasmachines.
Een aanrader!!