Miele WKB 130 WPS BE Wasmachine

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Miele WKB 130 WPS BE Wasmachine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

switfchon 01-09-2016

Zonder koolstofborstels, nieuwe generatie

Ter vervanging van onze 20 jaar oude Miele gekozen voor deze nieuwe generatie zonder koolstofborstels. Voor de leek: dit wil gewoon zeggen dat er geen fysische wrijving meer is om de motor te doen draaien waardoor de machines nog langer moeten meegaan. Zwiert ook aan 1600 t/m dus de droogkast heeft ook minder werk. Machine is ook degelijk gebouwd in wit geëmailleerd staal wat er voor zorgt dat ze niet verkleuren door ouderdom zoals bij kunststofmachines.
Montagebeugeltjes om de machine te verankeren aan de vloer zitten er helaas niet standaard bij (40€ optie achteraf te bestellen). Draadloze technologie is ook nog afwezig in deze generatie (verwittiging wanneer was klaar is via een App enz...)

Pluspunten

• Heel zuinig
  • Zonder koolstofborstels
  • Hoge zwiersnelheid

Minpunten

• Montagebeugeltjes afwezig
  • Geen Wifi/bluetooth/IOT