Samsung WW80K7605OW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 38 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80K7605OW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Jh 25-01-2022

Kapot na 3,5 jaar

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Slechtste wasmachine ooit! Na 3,5 jaar doet hij niets meer, gaat niet aan en er komt een brandgeur uit. Aangemeld voor reparatie en helaas is de reparatie duurder dan een nieuwe aankopen. Uit coulance wordt er wat gedaan vanuit Samsung wat niet echt helpt bij het enorme bedrag wat in de prijsopgave stond. Kortom, een defecte wasmachine van net 3,5 jaar oud en max 2 wasjes per week... en je bent 400 euro kwijt voor reparatie. Nooit meer een samsung wasmachine voor ons.

Minpunten

• Snel defect
  • Dure reparatie
  • Dure onderdelen
  • Weinig coulance vanuit samsung

Jan 03-07-2018

Erg slecht apparaat

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Als je kleding kapot wilt hebben moet je deze machine kopen. Al na drie maanden ging er kleding stuk. Voordat je in de gaten hebt dat dat aan de machine ligt heb je al behoorlijk wat schade. Erg weinig begrip bij call center medewerker en reparatie service. Die proberen je nog bang te maken met garantievoorwaarden ipv te helpen. Uiteindelijk bleek de trommel los in de machine te liggen.
Nog geen jaar na die reparatie ging er weer kleding stuk door opnieuw een losgekomen trommel. Contact met de call center medewerker opnieuw niet plezierig erg onverschillig.
Een apparaat uit deze prijsklasse moet betrouwbaar zijn en als dat niet is moet Samsung zijn verantwoordelijkheid nemen.

Minpunten

• Onbetrouwbaar
  • Robuustheid
  • Niet duurzaam

MDK 31-03-2018

Goede was resultaten eenvoudige bediening

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Gekocht omdat mijn vorige machine van een ander merk er na 3 jaar al mee ophield. Nu hekozen voor een betere kwaliteit. Eenvoudig te bedienen en erg hadig dat die achter gebleven sok alsnog kan worden toegevoegd

Pluspunten

• Bediening
  • add wash
  • 15/30 min snelprogramma

Minpunten

• nog niet gevonden

Rik 20-03-2018

Samsung WW80K7605OW AddWash

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Na eerst een Panasonic te hebben gehad toch maar weer teruggekeerd naar de Samsung. Waarom , heel eenvoudig mocht dit apperaat ooit iets krijgen dan is deze gemakkelijk te repareren. Samsung heeft hiervoor zijn eigen monteurs . Maar het allerbelangrijste is natuurlijk wel dat hij wast als een tierelier. de was komt schoon en fris uit de machine. ook het extra bijvulklepje is handiger dan dat ik had verwacht. wat ook nog een extra gemak is, is de ledverlichting in de trommel omdat mijn machine in een vrij donkere hoek staat. daarnaast ziet ie er ook prachtig uit.

Pluspunten

• grote trommel
  • add wash klep
  • ledverlichting
  • 1600 toeren

Andre Mugie 16-03-2018

fluisterstil en gemakkelijk in gebruik (ook voor mannen)

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Mooie wasmachine met grote deur lekker stabiel en duidelijk display oude machine was ook een Samsung ruim 13 jaar meegedaan alles werkte nog enkel liet de trommelophanging los jammer.

Pluspunten

• grote deur
  • zuinig

Minpunten

• aantal druktoetsen niet verlicht

Marco 12-03-2018

mooie wasmachine! makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Vrijdag besteld, zaterdag geinstalleerd en eerste wasje gedraaid!

Eenvoudig in gebruik, kies programma met de grote draaiknop, druk op start zal meestal voldoende zijn.
Was komt er droger uit dan uit mijn oude wasmachine.
Grote deur wat in en uithalen was makkelijk maakt.
Alles voelt degelijk aan, 5 jaar garantie (3 jaar extra als promotie actie)
Doet zijn werk op een uiterst stille manier
Ziet er mooi uit

Je kan het wassen remote volgen via een app op m'n smartphone, ik heb dat nog niet uitgeprobeerd

Pluspunten

• Grote deur
  • Makkelijk in gebruik
  • Stil
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• App weinig toegevoegde waarde

Henny 09-03-2018

Wasmachine gekocht bij Wehkamp

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Snelle levering ,aangesloten op de plaats , zeer goede uitleg , zelfs gecontroleerd of hij goed werkt, zeer goede service van Wehkamp.
Mooie machine zeer degelijk en mooi design.
Mijn vrouw is ook zeer te spreken over het add wash systeem .

Pluspunten

• add wash
  • aantal kilo's
  • digitaal op de smartphone

Dirk Jan 06-03-2018

Ruime wasmachine met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

De machine gekozen vanwege de mogelijkheid om was later toe te voegen. Erg handig.
Daarnaast is het een zuinige wasmachine met ruime keuze uit wasprogramma's.
De programma's met name de ECO-programma's, duren lang.

Pluspunten

• Zuinig
  • Mogelijkheid om later was toe te voegen

Minpunten

• Lange programma's

Samsung 01-03-2018

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Ik vind dit een zeer fijn product. Met 5 man in huis voldoet de 8kg meer dan prima. Daarnaast maken de 1600 toeren het zo dat de was er goed, netjes en redelijk droog uitkomt.

Pluspunten

• Zelfreinigende lade
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen stoomoptie

R Hudales 23-01-2018

Perfecte wasmachine met een mooie uitstraling

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Het is een wasmachine met veel programma's en veel opties, waarvan de addwash-optie het meest fijne is. De wasmachine geeft op het display aan wanneer er was tussentijds toegevoegd kan worden. Daarnaast ziet de wasmachine er ook gewoon heel mooi uit.

Pluspunten

• Veel programma's
  • Veel opties
  • Mooie uitstraling
  • Superspeed programma voor dagelijkse was (1 uur)

Minpunten

• Katoenwasprogramma erg lang (max. 3:20 min)

Bianca 24-09-2017

Mooi designe, grote trommel opening, handig ingebruik

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Product gekozen n.a.v. andere reviews , paar wassen gedraaid, wasmachine is erg stil , makkelijke bediending

miel Couvee 14-09-2017

sjieke uitstraling en geeft cachet.

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Ik kies altijd voor Samsung omdat ik hier heel goede ervaring van heb en een vlekkeloze service. Ik ben zo langzamerhand mijn hele inboedel aan het vernieuwen. Samsung heeft zeer moderne opvattingen en gevoel voor design. Maar hier achter zit een hele techniek die niet alleen het gebruik gemakkelijk maken ,maar ook duidelijk aan het milieu is gedacht. Hoed af voor dit merk.

Bassie 14-09-2017

Mooie wasmachine met grote trommel en handige mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Mooi uitziende wasmachine met veel wasprogramma`s. Handig is de WiFi verbinding zodat je niet alleen de machine kunt bedienen of bekijken, maar bij evt mankementen kan men de fout op afstand uitlezen en zo actie ondernemen voor een snel herstel. (Daarom deze machine uitgezocht; op z`n looks en vele mogelijkheden en specificaties). Bij de eerste start(na het plaatsen van de machine), moet je 2 knoppen indrukken om de trommel te kalibreren voor een goede uitgebalanceerde werking. Display is goed leesbaar en programma`s zijn duidelijk ingesteld op de kleding. Volgens het instructieboekje, word een beetje laat de de verbinding via een app met mobiel/tablet aangehaald, alleen is via inloggen via de Samsung account, met daarna bijbehorende app, de wasmachine te bedienen en te bekijken en ging bij mij niet feilloos, vind dit nogal omslachtig. Verder een prachtige machine, nog maar net in bezit

Pluspunten

• AddWash
  • WiFi
  • Lichte trommel met EcoBubble
  • Eerste callibratie bij start

Minpunten

• Zwaar om te plaatsen(goede rubbers)
  • Omslachtige account aanmelding en app

Kirsten 13-09-2017

super stille wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

wat een heerlijk stille wasmachine! daarnaast past er veel in wat met een gezin van 5 personen heel goed van pas komt. ook de programma's zijn toereikend en makkelijk te bedienen. grappig vinden wij vooral het liedje dat de machine afspeelt als het klaar is.
ik heb de wasmachine nog maar net, dus nog niet alle mogelijkheden gecheckt maar de ADDwash heb ik bij de 2de wasbeurt al nodig gehad, dus dat is toch echt wel heel handig.

Pluspunten

• stil
  • add wash functie

carla 13-09-2017

wasmachine addwash

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

wast heel goed schoon maakt heel weinig geluid en ideaal als je iets vergeten bent kun je het er nog bij gooien

Pluspunten

• weinig geluid
  • wast goed schoon
  • ideaal dat je er nog was bij kan doen

Minpunten

• korte waterslang

TEP Rooth 06-09-2017

Grote vulopening, stil en superhandige addwash

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Een gezin met 3 kids heeft de nodige was te verstouwen. Met deze Samsung is die was zo weggewerkt. De grote vulopening en licht in de trommel maakt dat het allemaal snel en zonder moeite gaat. Omdat de motor zeer geruisloos is, is het 's nachts wassen geen enkel probleem. En heb regelmatig toch nog een verdwaalde sok kunnen toevoegen de afgelopen maand, da's echt heel fijn!

Pluspunten

• grote vulopening
  • addwash pauzestand om iets toe te voegen
  • licht in de trommel
  • heldere display
  • hoog toerental centrifugeren

Minpunten

• toerental niet altijd hoog in te stellen
  • lange wasprogramma's

Bertus 22-08-2017

Wast prima.

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Super wasmachine, wast verschrikkelijk schoon en is ook nog eens energie zuinig. Het is een zeer mooi model en zeer gebruiksvriendelijk. En met de samsung APP werkt het helemaal samen met mijn smartphone.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Snel
  • Schoon

Minpunten

• Geen minpunten!

Leo 16-08-2017

Samsung AddWash

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Prachtige stille machine. Ruime keuze uit wasprogramma's. Handige app en snelle installatie. Mooie vormgeving. Echt waar voor je geld.

Pluspunten

• Wasprogramma keuze
  • Zuinig
  • Handig een achtergebleven sok nog even erbij doen

Marlies 14-08-2017

Te veel opties

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Deze wasmachine heeft heel veel opties, maar lastig om een handmatig in te stellen.
bijvoorbeeld 20 minuten draaien met 1600 toeren. Verder doet ie gewoon wat ie moet doen. Wassen. Bij bijna alle standaard wasprogramma's komt de was nat uit de wasmachine: je kan m dan niet handmatig bijstellen op hoger centrifugeren.

Alena 27-07-2017

Erg mooi!

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

De wasmachine ziet er allereerst erg mooi uit. Het heeft een grote vulopening, waardoor het wassen erg makkelijk gaat! Zeer veel keuze uit de meest gebruikte wasprogramma's, wat ik erg prettig vind. De display is ook heel duidelijk een groot, waar je de alles op kan zien. Een super goede wasmachine die ik nog lang zal gebruiken!

Pluspunten

• grote vulopening
  • zuinig
  • goede wasprogramma's
  • de was volgen via app

Minpunten

• geen zelfreinigende wasmiddellade

DD 19-07-2017

Lekker stil

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Geld terug Actie, energie zuinig, stil tijdens het gebruik. mooie vormgeving en gemakkelijk in het gebruik

Willy 17-07-2017

Stille en goede machine die doet wat hij moet doen.

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Nu minder dan een week in gebruik maar voldoet zeker aan de verwachtingen! Zeer stil. Je hoort heel soms een beetje het centrifugeren maar dan moet het wel heel stil zijn in huis. Ook de bubble soak optie is erg handig. Vooral met jonge kinderen in huis. De wasbare luiers komen er ook schoon weer uit. Heb je de tijd dan zit er een eco programma op. Duurt wat langer maar kost minder stroom. Veel mogelijkheden. En er past veel in. Dus hoef ik minder vaak de machine aan. En mag/kan het daarom ook wat langer duren. Zeer tevreden. De grote opening is ook erg handig. En het luikje (add wash) in de deur toch al gebruikt terwijl ik dat eigenlijk wat overbodig vond. Tja niet elk programma kan op 1600 toeren centrifugeren. Maar dat wil je ook niet met elk programma. Zoals wol of handwas. En je kan altijd na de was een keer extra centrifugeren.

Pluspunten

• stil
  • Veel opties
  • add wash
  • eco stand
  • 1600 toeren

Helen 09-07-2017

Wat een verschil!

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Zoveel meer opties welke onze oude machine niet had: uitgestelde start, tijdsduur, optie voor een app, betere trommel, stiller, betere toerental opties, millieuvriendelijker/betere klasse, mooi groot laadklep en als kers op de taart de 'add wash' optie!

Pluspunten

• Stil
  • Uitgestelde start
  • Tijdsduur
  • Goede wasprogramma's
  • Extra opties/aanpassingen bestaande wasprogramma's

Jeroen 05-07-2017

Mooie machine

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Mooie machine, fijne bediening en lekker stil. Doet er wel langer over dan onze oude machine. Trommelverlichting en Wifi zijn leuke gadgets maar voegen niet veel toe

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Stil

Minpunten

• Doet er langer over

Fkardol 02-07-2017

Doet het prima!

Geschreven voor: Samsung WW80K7605OW

Gister ontvangen, prima wasmachine. Veel opties, ruime trommel, veel wasprogramma's. Wel vreemd dat de 1600 toeren slechts bij een beperkt aantal programma's in te schakelen is. Verbinding via de app duurt meestal even maar werkt verder goed. Krijg nu notificaties als de was klaar is [via IFTT zelf in te stellen dat bijvoorbeeld de lampen knipperen als de was klaar is].

Pluspunten

• Smart home
  • wast goed
  • kort programma

Minpunten

• 1600 toeren niet bij elk programma