Samsung WW12K8402OW AddWash - Reviews

12 kg
A+++-50%
Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Daphne 16-04-2016 Product paar weken in bezit

Een functionele designer!

Deze wasmachine gaat echt met de tijd mee, daar heeft Samsung goed over nagedacht. Het is toch ideaal om gebruik te maken van de AddWash functie als je wat vergeten bent en dat op het laatste moment kunt toevoegen. Ook vind ik het erg fijn dat ik heel wat beddengoed in een keer kan wassen. Ik ben ook super tevreden met de Bubble Soak functie, die hardnekkig vuil verwijderd.Mijn vorige machine was goed, maar deze is toch beter met meer mogelijkheden en niet te vergeten de app, waarmee je de wasmachine op afstand kan bedienen, ideaal voor grote en drukke gezinnen.

Christel 12-04-2016 Product paar weken in bezit

Dat ik ooit zonder heb gekund!

9,4
De Add-wash functionaliteit is fantastisch. Je kunt heel simpel (vergeten) kledingstukken of extra wasmiddel toevoegen. Van volledige dekbedden tot delicate bloesjes tot sportkleding, alles wordt schoon en fris! Het design is mooi en strak en past heel goed bij de Samsung droger! Via je mobiel is het makkelijk om hem te bedienen of gewoon om te kijken hoe lang het programma nog duurt zodat je niet voor niets naar je wasmachine loopt. Hij wast super goed schoon en is heel makkelijk in gebruik. Aan het begin van een wasprogramma weegt hij de inhoud van de machine zodat het programma wordt aangepast. Een kind kan de was doen 😉

rms90 13-04-2016

Is deze met centrifugeren ook stil? Heb er zelf ook een, althans de 8kg variant van deze, maar daarbij lijkt het net of de motor de zijwand raakt met centrifugeren. Zo'n geluid als vroeger toen je een knijper tussen de spaken van de fiets deed.

Christel 14-04-2016

Nee dat heb ik niet. Wel maakt hij meer geluid als er minder was in zit. Bv een wolwas, Dan lijkt het alsof hij minder stabiel is. Maar misschien staat hij bij u niet waterpas?

Natascha 28-12-2016

U heeft de wasmachine nu al een tijd. Zou ik mogen vragen of u er nog tevreden mee bent ik ben aan twijfelen tussen deze en een bosch Serie 6 WAT28490NL. Alvast bedankt

Ajay 04-02-2017 Product paar weken in bezit

Great Washing Machine

A great futuristic washing machine. Beautiful design and loads of features. Great for family with kids given the sheer size. Also eases to wash bed sheets and quilt covers.

Pluspunten

• Size & Style
  • Features

T&T 23-01-2017 Product paar weken in bezit

Samsung AddWash 12kg

Mooie en vooral stille wasmachine met alle opties/programma's die je nodig hebt. Het ecobubble programma werkt ook erg goed, zodat je op een lage temperatuur fris en schoon kunt wassen. Makkelijk te programmeren en zelfs te bedienen via een app. De 12kg trommel is erg fijn met een gezin van 5 personen (scheelt de helft aan wasbeurten t.o.v. onze vorige 8kg wasmachine) .

Pluspunten

• 12kg trommel
  • ecobubble programma
  • laag geluidsniveau
  • grote keuze aan wasprogramma's

Minpunten

• nog niet gevonden

H. van Engelen 23-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving wasmachinefront

Pas 4 dagen in gebruik, maar merk al direct de stilte waarin de machine werkt. Bedieningspaneel is overzichtelijk en gemakkelijk in te stellen.

• Makkelijk bedieningspaneel
  • ook als speedwas in te stellen

marc en marion 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

trommelinhoud is 12 kilo, dezelfde was in minder wasbeurten!

de inhoud van 12 kilo, samen met de vele mogelijkheden en de gimmick dat je hem vanaf je mobiel kunt aansturen hebben over de streep getrokken. Natuurlijk waren ook de actie van verlenging van de garantie en de cashback actie erg aantrekkelijk!

Pluspunten

• wasinhoud
  • uitgebreid wasprogramma

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

P & A 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Fantastic device!

Big drum - you can fit a lot of clothes!
Silent operation, great result, economy in water, energy and detergent.

Pluspunten

• Big drum
  • Silent operation
  • Money saving

Minpunten

• Price
  • A bit difficult to connect it with WIFI
  • Account requires access to private data photos etc

jv^dp 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goed maar langzaam

Mooie grote machine die goed wast maar de programma's duren wel erg lang. Een volle machine katoen duurt 4 uren en de programma tijd is niet of nauwelijks instelbaar. Ik begrijp dat het allemaal energiezuinigheid en waterverbruik heeft te maken maar 4u is lang. Verder geen klagen maar ik bezit ze nog niet zo lang

Pluspunten

• grote inhoud
  • stil

Minpunten

• duur van wasbeurt
  • programma's maar zeer beperkt aan te passen

Maartje 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie grote wasmachine

Ontzettend mooie wasmachine. Erg stijlvol ontworpen. Handig de Addwash functie en een duidelijk overzicht met welk programma geselecteerd is etc.

• AddWash