Zanussi ZWF8167NW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zanussi ZWF8167NW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Lieuwes 31-08-2020

Korte levensduur

Geschreven voor: Zanussi ZWF8167NW

Echt de miskoop vd eeuw.
Net buiten de garantie gaf hij een storing bleek snoertje geknapt toch monteur laten komen kosten €169
Binnen 3 maanden zelfde storing dit keer garantie van reparatie snoertje bleek weer geknapt...
Ondertussen kwam er ook steeds water onder wasmachine vandaan dat kan monteur wel verhelpen maar dat gaat ons weer €169 kosten.
Dus nu opzoek naar andere wasmachine maar zeker niet weer een zanussi.
Wasmachine is nu net iets meer dan 3 jaar oud.

Minpunten

• Geen pluizenzeef
  • Snel kapot

Julia 03-04-2020

3E ZANUSSI

Geschreven voor: Zanussi ZWF8167NW

Altijd een Zanussi gehad omdat die nooit kapot gingen, behalve de normale slijtage.
Deze keer een Zanussi gekocht die wat meer toeren maakt "1600" en die bevalt prima wanneer je in de winter je handdoeken graag bijna droog uit de wasmachine wilt halen. Bovendien is deze heel zuinig met stroom en water en spoelt zeer goed. Nooit zeepresten te zien na het wassen.

Pluspunten

• Wast goed
  • Spoelt goed
  • Komt droog uit
  • Centrifugeerd goed
  • Rustige motor

Minpunten

• geen
  • geen minpunten

mw Van Hout 24-05-2019

Een echte miskoop.

Geschreven voor: Zanussi ZWF8167NW

Mijn vorige Zanussi ging 20 jaar mee, dus vol goede moed weer een Zanussi gekocht. De eerste 2,5 jaar zeer tevreden over deze machine. Goed en snel wasresultaat, grote trommel, 1600 touren dus de was komt bijna droog uit de machine. Helaas geen filter die je zelf kunt reinigen. Na 2,5 jaar begon de ellende: machine centrifugeerde niet meer. Er bleek een contact los geraakt te zijn. Vervolgens lekte er water door de bodemplaat, maakte centrifugeren steeds meer lawaai en uiteindelijk kon ik weer niet centrifugeren. Dit alles binnen een paar maanden tijd. Achteraf lees ik dat dit allemaal bekende problemen zijn met de lindo 500. Had ik voor aanschaf reviews over deze machine gelezen, dan had ik hem niet gekocht.

Pluspunten

• Grote trommel
  • 1600 touren
  • Goed wasresultaat
  • Snelle programma's
  • Zuinig

Minpunten

• Geen filter
  • Na 2,5jr veel mankementen

Rozenberg 13-03-2019

grote vulopening, 20 min. programma, stil, goede centrifuge

Geschreven voor: Zanussi ZWF8167NW

8kg met grote vulopening, kort programma van 20 minuten, goede centrifuge komt er bijna droog uit, en heel erg stil!

Pluspunten

• stil
  • grote vulopening
  • 8 kg
  • goede centrifuge
  • kort programma

Minpunten

• nog niet gevonden en al maand in gebruik