Bosch Serie 8 WAW32890NL - Reviews

9 kg
A+++-30%
Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 93 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

J. Clevers 20-07-2017 Product paar weken in bezit

Fijne gebruiksvriendelijke wasmachine

Het is een fijne gebruiksvriendelijke wasmachine met als prettige bijkomstigheden licht in de trommel en een grote vulopening. Ook kun je zien of je veel stroom en water verbruikt.

marianne 12-07-2017 Product paar dagen in bezit

Luxe uitstraling, duidelijke display en grote vul opening.

Deze wasmachine doet heel luxe aan, met de display die heel makkelijk te bedienen is.
De grote vul opening en grote trommel zijn ook super, zeker met de verlichting erin.
Hij maakt ook weinig geluid als hij aan het draaien is.
Zeker een goede koop geweest, wat altijd weer lastig is.
Als de machine kapot is dan komt vanzelf de vraag, welke machine moeten we nemen?
Wij zijn blij dat dat deze is geworden,
Met zeker een goede diversiteit aan programma's!
Gewoon een fijne, goedwerkende machine.

Hans D. 11-07-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer stil, prachtig apparaat

Ik heb weer eens plezier in het wassen. Deze wasmachine overtreft mijn verwachtingen. Gebruiksvriendelijk en uiterst stil. Ook vind ik het fijn dat het mogelijk is om tussendoor de machine te stoppen om nog iets toe te kunnen voegen. Ik hoop dat de levensduur net zo lang is als ik van eerdere Bosch apparaten gewend ben.

Pluspunten

• mooi vormgegeven
  • uieterst stil

Minpunten

Tiny Pleiter 08-07-2017 Product paar dagen in bezit

veel mogelijke heden zoals verschillende wasprogramma,s

Tot nu ervaar ik de wasmachine als zeer prettig in gebruik duidelijk bedieningspaneel ,nog niet alles uitgeprobeerd , maar een weldaad dat de machine zo stil is.

Marlien 05-07-2017 Product paar dagen in bezit

Lekker stil

Heb de Bosch wasmachine nog maar even in gebruik. Maar ik kan er vol lof over schrijven. Het active oxygen refresh programma werkt geweldig! De mogelijkheid om de was 's nachts te laten draaien en het dan ook nog op een eco-stand te kunnen zetten vind ik ook erg fijn.
Technisch gezien kan ik er niets over zeggen... ik ben álles behalve technisch. En toch spreekt het bedieningspaneel voor zich. Ben echt blij met mijn aankoop!

Jessica 03-07-2017 Product paar dagen in bezit

Super prettige wasmachine

Grote trommel, groot en duidelijk display, zuinige programma's. wast goed en de was komt er relatief droog uit, waardoor het minder lang in de droger hoeft.

Frank 27-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie efficiente aanwinst voor het huishouden

Vandaag deze Bosch geleverd gekregen en meteen geprobeerd. Machine ziet er gelikt uit, bediening is eenvoudig en duidelijk, centrifugeren op 1400 toeren is nagenoeg geruisloos en de was is verdraaide droog.

Mar 21-06-2017 Product paar dagen in bezit

handig bedieningssysteem, grote trommel en deuropening.

Nadat we een slechte ervaring hebben gehad met een ander merk wasmachine zijn we hartstikke blij met onze nieuwe Bosch. Handig bedieningssysteem, grote trommel en grote deuropening. Tot heden zeer tevreden met onze nieuwe aankoop!

Pluspunten

• trommel
  • functies, zoals Oxygen

CJ 14-06-2017 Product paar dagen in bezit

Twee knappe Bosch apparaten in mijn bijkeuken

Wat ben ik blij dat ik me eindelijk ben gaan verdiepen in de aanschaf van een nieuwe wasmachine en -droger!
Mijn oude wasmachine moest ik per wasbeurt minimaal 1x extra aanslingeren en de droger die deed 3x zo lang over de laatste 27 minuten! Wat een energieslurpers en wat een frustratie.
Met hulp van de dealer heb ik weloverwogen voor deze combinatie (WAW32890NL en WTW87590NL) gekozen.
En nu ik ze beide een paar keer heb gebruikt, merk ik wat een luxe dit is: de was is weer lekker fris en heel snel droog! De machines zijn stil en zien er ook nog eens mooi uit, zo naast elkaar!
Ik ben benieuwd naar de opties die ik nog ga ontdekken!

Pluspunten

• Active Oxygen
  • Start uitstel
  • Bedieningspaneel
  • Uiterlijk

Idg 11-06-2017 Product paar dagen in bezit

makkelijke bediening, geruisloos

Bosch is voor mij betrouwbaarheid en ook deze wasmachine voldoet hieraan. Handig in gebruik, makkelijke bediening en nauwelijks hoorbaar als hij het gekozen programma afwerkt.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • geruisloos

maikel75 10-06-2017

Geweldige machine

Na bijna 11 jaar afscheid moeten nemen van mijn oude Bosch Proventura. In de winkel toch weer gekozen voor deze Bosch. wat een stille machine met legio mogelijkheden. Een groot verschil met mijn vorige machine. Top!!
Oorspronkelijk gepost op www.bosch-home.nl

Chantal 09-06-2017

Prima machine met active oxygen als extraatje

Er zijn voldoende programma's en aanvullende optionele instellingen op de machine aanwezig. Het display is helder en duidelijk; je ziet waar je in het programma bent (spoelen, wassen, centrifugeren) en hoeveel energie- en waterverbruik je mag verwachten. Als de trommel een keer minder vol is, wordt het programma automatisch verkort. We kozen deze machine niet speciaal vanwege de active oxygen, maar inmiddels passen we die wel op iedere sportwas toe, want het werkt echt. De machine is fluisterstil en de trommel zorgt voor zacht gewassen wasgoed.
Oorspronkelijk gepost op www.bosch-home.nl

Jan 08-06-2017 Product paar weken in bezit

zeer goede prestatie ActiveOxygen !

Active Oxygen gekozen voor het tegen gaan van nare luchtjes aan voetbalkleding en werkt perfect! , was is goed schoon, is muisstil en energie zuinig.

Pluspunten

• display zeer goed uit te lezen
  • geruisloos en energie zuinig
  • prijs kwaliteit

DHR: M Heuvelman 07-06-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch Wasmachine WAW32890NL Active Oxygen

fijn product, heel erg stil in gebruik. en veel extra mogelijkheden zoals: Active Oxygen, speciale knop voor reinigen van Blazers en Pantalons. en grote Trommel inhoud van 9 Kilo

Pluspunten

• grote vul Trommel
  • vele standen mogelijkheden
  • zeer stil apparaat
  • vele mogelijkheden qua energie en water gebruik
  • reinegings mogelijkheden

Angela 06-06-2017 Product paar dagen in bezit

Schone en stille wasmachine

Na jaren een AEG wasmachine te hebben gehad die regelmatig kuren had, ben ik sinds 31 mei 2017 de trotse eigenaar van de Bosch wasmachine WAW32890NL. Nu zijn alle elektrische apparaten in mijn huis van Bosch. De machine is stil, eenvoudig te bedienen en het allerbelangrijkste, de was komt er superschoon uit. Deze zeer hoge kwaliteit is ook nog eens in een mooi jasje gestoken en voorzien van alle gemakken. Een echte aanrader.

Pluspunten

• schone was
  • stille machine

Saskia 06-06-2017 Product paar weken in bezit

Happy met Bosch

Geweldige wasmachine, hij is super stil en staat op zolder op een houten vloer. Uitgekozen omdat we 's-avonds de wasmachine aanzetten en graag een stille wasmachine wilden en dat hij niet gaat trillen op de houten vloer en daarnaast ook veilig i.v.m. waterlekkage. Dat is gelukt. De oxygen functie is erg fijn: je kunt je jurk, overhemd of colbertje in de wasmachine doen, hij draait een soort frisse lucht (oxygen) programma. En je kleding ruikt weer fris . Het komt er ongekreukt uit. Heel handig als de kleding niet gewassen hoeft te worden maar wel even opgefrist moet worden. We zijn ontzettend blij met deze wasmachine.

• Geschikt voor houten vloer
  • Oxygen lucht - opfris programma
  • Bediening is makkelijk

Wasmachine Bosch WAW32890 NL 04-06-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch WAW32890NL

Ik zocht een vergelijkbare wasmachine dan die ik 19 jaar geleden heb aangeschaft. Een wasmachine zonder problemen en die veelvuldig is gebruikt in die jaren voor een gezin van 5 personen.
Eenvoudige programmering, gebruiksvriendelijk, verschillende wasprogramma's en geschikt voor kleine en grote hoeveelheden was.
Bij Expert Berkhof in Vroomshoop kregen we daarover goede uitleg en werd ons deze machine geadviseerd met heel veel mogelijkheden. Daar hebben we alle vertrouwen in.
Voor zover ik nu kan zeggen is het een 'goede' keuze.

* 31-05-2017 Product paar weken in bezit

Zeer stil!

Hele fijne, stille machine met functies die je ook echt gebruikt zoals een tijd instellen en een energiezuinig programma. Wij ervaren al heel veel voordelen aan deze wasmachine, een echte aanrader!

Pluspunten

• Grote trommel
  • Zelfreinigende lade
  • Energiezuinig

Katelijne 31-05-2017 Product paar weken in bezit

grote laaddeur

Mooie gebruiksvriendelijke machine. Veel mogelijkheden en energiezuinig. Grote laadruimte met verlichting. Een aanrader.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • energiezuinig

Minpunten

• opvallende deur
  • laaddeur kan maar een kant op draaien

A Nederstigt 27-05-2017 Product paar weken in bezit

geweldige wasmachine

wij hebben voor de derde x een Bosch wasmachine gekozen. Omdat het alles schoon wast.Wij hebben de kinderen 25 jaar geleden , katoenen luiers gebruikt en het waste alles schoon . nu later zit mijn oudste zoon in de staal , en nu zijn zijn werkkleding weer erg schoon. Het bevalt ons prima. Nu heb je ook meer keuze's op de machines.Dus weer een bos in 36 jaar.