Bosch Serie | 8 WAW32890NL - Reviews

A+++-30%
Geluidsniveau centrifugeren
73 dB

Carin 09-12-2016 Product paar dagen in bezit

Top wasmachine met een makkelijke bediening

Na net 8 jaar ging de oude machine kapot. Omdat er een nieuwe printplaat in moest hebben we besloten dat er een nieuwe moest komen. Maar welke? In de winkel prezen ze deze wasmachine aan. Hoewel ik eerst twijfels had en dacht aan een ander merk in dezelfde prijsklasse ben ik toch voor deze gegaan. Dit naar aanleiding van het weinige water en stroom verbruik. En ik heb er nog geen minuut spijt van gehad. Hij wast schoon en centrifugeren doe hij als de beste. Hij is gemakkelijk te bedienen en fluister stil. Gewoon goed!

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Weinig water verbuik
  • Prima centrifugeren

peevandee 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Nieuwe Bosch Wasmachine

Waren toe aan een nieuwe wasmachine, daar de AEG Lavamat van 20 jaar oud ouderdomsverschijnselen begon te vertonen. Nooit een reparateur voor nodig gehad averigens.

Gekozen voor deze Bosch omdat deze degelijk oogt, veel kan en vooral praktisch is. De active oxygen optie speelde mee in de keus. Reeds mee gewassen en de active oxygen maakt de was heerlijk neutraal ruikend. Dus echt geen stinkende vaatwasdoekjes meer! wast prima, verbruikt weinig, ook veel minder wasmiddel nodig.
Service door van rooij witgoed uit breda prima: snelle levering, goede uitleg, plaatsing op eerste verdieping zonder morren en uitleg en goede tips ter plekke. oude machine meegenomen zonder te knoeien.

Pluspunten

• stil
  • active oxygen
  • centrifugeert op hoog rpm
  • degelijk
  • kinderslot schermbeveiliging

Jolanda van den Aardwegh 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie en handige wasmachine!

Mijn vrouw en ik waren al snel enthousiast over de aankoop van deze machine. Veel mogelijkheden/ programna's maar toch overzichtelijk en handig instelbaar omdat een aantal instellingen vanzelf gaan . Er past ook nog eens 9 kg was in, scheelt ons een hoop tijd.

Pluspunten

• Programna's
  • Verlichting
  • Kg wasgoed
  • Aanduiding resterende programmatijd

Henny 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

levering uitstekend.

Geweldig mooi en uitstekende bosch wasmachine.
De machine wast geruisloos met de variabele toeren tot 1600 komt de was er bijna droog uit, de bediening van de display is zeer goed en duidelijk.
Ik beveel deze bosch wasmachine aan.

Petra 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Stil en schoon

Deze wasmachine is heel stil en draait de was goed schoon.
Handleiding is heel overzichtelijk en gebruikersvriendelijk.
Het apparaat heeft enorm veel functies . Ik heb ze allemaal geprobeerd.
Voor elke was is er een programma. En hoe leuk.... als je een programma start verlicht de trommel.

De trommel is groot en er kan 9 kilo was in. Ook prima voor kleinere wassen.

Pluspunten

• Wast stil en schoon
  • Makkelijke bediening
  • Centrifugeert goed
  • Energiezuinig
  • Trommelreiniging programma

Minpunten

• Duur in aanschaf
  • Door veel snufjes ook kwetsbaarder voor defecten.

Beekhuis 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Beekhuis

Top wasmachine! Lekker rustig, maakt weinig geluid. Zeer gebruik vriendelijk door duidelijke display. En de oxygen is fijn! Meteen onze hoofdkussens gedaan! Heerlijk fris weer! Ook fijn te zien hoe lang een was programma duurt.

Pluspunten

• Oxygen program
  • Maakt weinig geluid

Minpunten

• Niet bij elk programma kan wasverzachter

Lemmers 28-11-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk in bediening, ruime trommel en opening en muisstil

Door de ruime opening kan je makkelijk je grote dekens erin kwijt. En met de functie activeoxygen heb je je eigen stomerij in huis. Kleding wordt hygiënisch schoon met deze optie. Ideaal als je last heb van allergieën. Mooie prijs - kwaliteit verhouding en is nog eens erg zuinig ook.

Pluspunten

• Zuinig
  • stil
  • grote deuropening
  • duidelijk afleesbaar venster
  • makkelijke bediening

Carla 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Veel keuzeprogr,9 kg ,1600 tpm,energiezuinig,gebruikersgemak

Vorige wasmachine van Bosch is 10 jaar meegegaan dus de keuze was snel gemaakt. De Bosch WAW 32890 NL voorlader heeft een goede prijs-/kwaliteitsverhouding, is gebruikersvriendelijk en energiezuinig

Pluspunten

• Veel keuzeprogramma's
  • 9 kilo wastrommel
  • Gebruikersvriendelijk
  • Nagenoeg geluidloos
  • Energiezuinig

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Eveline P. 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige nieuwe droger en wasmachine. Stil/energie zuinig!

Wasmachine van 13 jaar oud en droger van 16 jaar oud aan vervanging toe, natuurlijk weer een Bosch! Het keuzeprogramma is geweldig, het energie verbruik laag wat een heel verschil is vergeleken met onze oude apparaten.

Pluspunten

• Energie zuinig

Erik 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

ActiveOxygen is een super programma!

We hebben de model met ActiveOxygen innovatie gekocht en het is een echte aanrader! Je krijgt je kleren net zo fris en gestoomd als uit een stomerij en heb je de extra kosten snel terugverdiend. Verder heeft het apparaat veel meer programma's dan onze oude wasmachine en het centrifugeert bijna geruisloos.

MP 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Superfijne wasmachine!

Deze wasmachine vind ik echt dé uitvinding van dit decennium! Heel makkelijk te bedienen, waarbij je bovendien allerlei zaken naar eigen wens kunt bijstellen, zoals de temperatuur en het toerental van het centrifugeren. Maar het absolute summum vind ik dat je bacteriedodend kunt wassen op lagere temperaturen. En dat je kwetsbare kleding zoals jasjes heel simpel en veilig weer fris kunt maken. Bovendien is de machine nog erg stil en zuinig ook. Echt een aanrader!

Pluspunten

• stil en zuinig
  • bacteriedodend wassen op lage temperaturen
  • kwetsbare kleding opfrissen met 'nevel'
  • heldere en flexibele bediening

vermeer 21-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stille energiezuinige wasmachine

Het is een heerlijk stille wasmachine die ik zeker 's nachts ook aan durf te zetten zonder onze nachtrust te verstoren. De was komt er schoon en fris uit. Ook door de hoge centrifuge mogelijkheden is de was in korte tijd droog. En met de speciale wasprogramma's kan ik het heel goed aanpassen op mijn was. Kortom wat wil een moeder van twee kleine kinderen nog meer. Een ideale gezinswasmachine.

L & M 20-11-2016 Product paar weken in bezit

L & M

Wederom gekozen voor een Bosch wasmachine. Daar we de mogelijkheid hadden om onder deze machine een bak met lade te plaatsen zodat hij op hoogte bruikbaar is zijn we van een bovenlader naar een voorlader gegaan.
Grotere trommel, de machine is ongelooflijk stil, meer programma's (m.n. het programma Oxygen Refresh is fijn). Al met al een geweldige wasmachine.

Pluspunten

• stil
  • droog wasgoed

WilS 20-11-2016 Product paar dagen in bezit

Active oxygen frist de was echt op

Wij waarderen de veelzijdigheid van deze machine. Hij is erg rustig. We zijn nog wel op zoek naar de optimale centrifugeer stand om de was zo kreukvrij mogelijk er uit te krijgen. De active oxygen bevalt ons zeer.

Pluspunten

• active oxygen
  • wast zeer schoon
  • stil

Kitty 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

groot duidelijk info scherm

Grote trommel, duidelijke en makkelijke bediening.
Duurt per wasbeurt iets langer maar heeft met de eco standen te maken.
Active oxygen refresh werkt perfect, zeker met sport kleren

Pluspunten

• grote trommel
  • geluids arm

Martin olde Hanhof 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geen lawaai en nooit meer natte voeten met nieuwe wasmachine

Een heerlijk stille wasmachine en voorzien van een aqua stop waardoor wij nooit meer een natte voeten krijgen in ons washok.
Super Stilllllllll en lekker Drooooog op 1600 toeeeeeren!!!

mark 09-09-2016 Product paar dagen in bezit

Super stil

Super stille wasmachine.verlichting in de trommel.overzichtelijke display Kost wel wat maar dan heb je ook wat.

Pluspunten

• verlichting in trommel

Minpunten

• prijs

mwegha 21-08-2016 Product paar dagen in bezit

prachtige machine

erg stil, nog weer droger dan mijn vorige Bosch wasmachine, gelukkig koolborstelloos scheelt weer reparatiekosten; blij met machinereinigingsprogramm, speedknop én active zuurstof mogelijkheid!

Pluspunten

• stil
  • centrifugeert 1600!
  • 9 kilo
  • speedknop
  • active zuurstof

Astrid 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

zeer fijne wasmachine

Makkelijk en duidelijk in gebruik, veel korte wasprogramma's (handig met een groot gezin) Ook is de wasmachine zeer stil.

Brukelummer 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch-wasmachine

Het apparaat is gemakkelijk in gebruik en geeft een prima resultaat. Snelle levering en gemakkelijke installatie. Veel gebruiksmogelijkheden en voor elk type wasgoed is er wel een speciaal programma.