Siemens WMH6Y841NL - Reviews

9 kg
A+++
Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Fam. van den Broek 21-06-2017 Product paar dagen in bezit

Top wasmachine!

We hadden een Miele maar deze wasmachine wast beter, is erg gebruikersvriendelijk en ook nog eens stiller!

Pluspunten

• Wast erg goed
  • Gebruikersvriendelijk
  • Erg stil, ook tijdens 1600 toeren centrifugeren

Jeroen 20-05-2017 Product paar weken in bezit

Erg tevreden

Erg tevreden mooi stil apparaat af wachten hoe lang hij meegaat maar beste apparaat toe nu toe mooi dat idos en app

MiDS 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn stil, verder naar verwachting

in de eerste plaatst gezocht naar een stille wasmachine met een trommelinhoud van 9 kg en de mogelijkheid om tot 1600 toeren te centrifugeren. Dan zijn er naast Miele niet heel veel alternatieven meer over. Inmiddels de eerste wasjes gedaan en het geluidsniveau is naar verwachting: een stukje rustiger dan onze vorige wasmachine.

Na twee wasjes is het moeilijk al een een oordeel te geven. Het werkt immers tot dusver naar verwachting. Wel was beide de tweede was de was vochtiger dan ik verwacht had. En dat leidt misschien ook wel tot de nadelen die ik tot dusver heb gezien:
- bij de optie automatisch is niet duidelijk hoe hard gecentrifugeerd kan worden. Dit is ook niet instelbaar. Dat is jammer, maar het past natuurlijk wel bij een automatisch programma.
- de verschillende programma's zijn geschikt voor verschillende -maximale- hoeveelheden wasgoed. Het zou fijn zijn geweest als dit niet alleen in de handleiding staat maar ook op het scherm wordt weergegeven.
- ook is niet voor ieder programma direct duidelijk wat het verschil is met andere programma's. Extra informatie op het scherm zou hier helpen. Dit zou natuurlijk ook een begin probleem zijn. Maar ik denk dat juist de speciale programma's nu minder gebruikt worden omdat t.z.t. onbekend is wat ze precies doen
- aardig detail is dat het wasmiddel doseringssysteem kan werken met twee middelen. Normaal één wasmiddel en één wasverzachter. Maar er kan ook gekozen worden om het doseringssyteem voor wasverzachter in te zetten voor een ander wasmiddel. Dit maakt het mogelijk om zowel een gekleurd als witwasmiddel automatisch te laten doseren. Natuurlijk gaat dit wel ten koste van de mogelijkheid om wasverzachter te gebruiken - maar die gebruiken wij al jaren niet meer.

Pluspunten

• stil
  • kan bont- en witwasmiddel automatisch dosereren

Minpunten

• inhoud programma alleen in handleiding
  • max kg alleen in handleiding

huisvrouwtje 18-11-2016 Product paar weken in bezit

Grote trommel en doseerbakje zijn ideaal

geweldige wasmachine. De grote trommel zorgt ervoor dat we minstens één was per week minder hebben. Door het doseren en afmeten van gewicht (en water) is het zuinig in gebruik. de was komt er goed droog uit.

Pluspunten

• grote trommel
  • doseerbakje
  • waterverbruikt
  • 1600 toeren waardoor de was goed droog wordt.
  • WIFI

Minpunten

• Nog niet tegengekomen

Siebe 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Wasmachine wast erg goed, alleen duren de programma's langer.
De App werkt wel goed maar is zeer gering in informatie.
We zijn erg tevreden over dit apparaat en zouden hem aanraden aan anderen.

Pluspunten

• Grote deuropenening
  • Er kan veel was is
  • Geen gedoe met afmeten wasmiddelen

Minpunten

• App minimaal
  • Lange wasprogramma's

Ronnie Selie 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

Simpele en eenvoudig bedienbare wasmachine

Duidelijk en veel keuze qua wasprogramma's, energiezuinig en op afstand bedienbaar. Een aanrader van de eerste orde!

Pluspunten

• Zeer stil
  • Snel en energiezuinig

Krafla 10-10-2016

Mooie grote trommel en overzichtelijke bediening

Prima wasmachine mede gekocht om de WiFi mogelijkheden en de app voor de iPhone. App laat wat te wensen over als het gaat om het terugmelden van de voortgang van de was. iDos is een fantastische mogelijkheid. Wel moet je uitvogelen wat voor jou de beste basisdosering is. Al met al een wasmachine die je moet leren gebruiken.

Stitch63 08-05-2016

Geweldig merk

Heb de wasmachine pas twee weken ben zeer tevreden over Siemens de vorige was ook een Siemens die ging na 15 jaar kapot .

familieli 15-04-2016

Mooie wasmachine met veel functies

Wasmachine ziet er erg mooi uit en biedt veel functies. Het wast schoon en stil, en de automatische doseringssysteem is geweldig!