Siemens iQ800 WMH6Y791NL - Reviews

Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
Vulgewicht
9 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 25 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Mevr. Patrijs 28-08-2017 Product paar dagen in bezit

Stille wasmachine die veel was tegelijk kan verwerken

Omdat het apparaat dat ik in eerste instantie gekozen had niet meer leverbaar bleek, kreeg ik voor de oorspronkelijke prijs een nieuwer, beter een duurder type aangeboden. De machine is opvallend stil, werkt super (het is nu weer leuk om de was te moeten doen!) en er kan veel meer wasgoed in dan in mijn oude machine. Zo kan ik besparen op het aantal wasbeurten per week en bovendien is deze machine zuiniger dan mijn oude.

Pluspunten

• Ruime trommel
  • Weinig lawaai
  • Transportbeveiliging eenvoudig te (de)monteren

Minpunten

• Geen optie "Memory" voor favoriete programma's

Winthorst 17-08-2017 Product paar weken in bezit

Fraaie stille wasmachine met wasmiddelindicator.

De weegsensor zorgt voor maximale belading wat het aantal wasbeurten reduceert. In combinatie met het programma en weegsensor besparen we ook op wasmiddel via de wasmiddelindicator. Goed voor het milieu en de portemonnee. Verder is er een schat aan voorkeuze programma's die ook nog eens individueel zijn te in te stellen zoals, temperatuur, centrifuge snelheid, soort vlekken en nog veel meer. De machine is stiller dan onze 15 jaar oude Bosch die weigerde het water weg te pompen. Met het A+++/-30% energielabel van deze machine en de prijs van € 799,00 bij Bemmel & Kroon is de keuze snel gemaakt. Daar koop je elders veel minder luxere wasmachines voor.

Pluspunten

• Stiller dan 15 jaar geleden
  • A+++/-30%
  • Voorkeuzeprogramma's nog individueel te wijzigen

Minpunten

• Nog net geen A+++-50%
  • Met WIFI schakelt apparaat logischerwijs niet uit

Smitswe 27-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi uitzicht, heel stil, gebruiksvriendelijk

Ik heb de wasmachine nog maar 1 dag en ben al zéér tevreden.
Even de handleiding doorgenomen, wat uitgetest op de display, en onmiddellijk door hoe hij werkt.
Wast heel stil en dat is wel fijn.
Ook de home connect is super handig, zo kan je ten allen tijde zien hoe ver je programma gevorderd is.
Ik beveel deze machine iedereen aan.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Home connect
  • Grote trommel
  • Veel keuze programma's

Christina 10-07-2017 Product paar dagen in bezit

Prima wasmachine - Goede prijs voor machine met vele opties

Wasmachine werd netjes geleverd met alle benodigdheden en papieren. Hij is makkelijk in gebruik. De machine wast schoon. Makkelijk op waterpas te zetten en goed te krijgen. Geluidsniveau is laag. Wij zijn erg tevreden.

Pluspunten

• Mooie trommel
  • Veel functies
  • Kort opfris programma
  • WiFi
  • Laag geluidsniveau

Minpunten

• Nog niet tegengekomen

J.M. Rapmund 01-07-2017 Product paar dagen in bezit

Toch weer een Siemens

Ik heb dit product gekozen omdat ook de vorige een Siemens was waar we ruim 18 mee hebben gedaan. Met deze moderne technieken en speciale motor wel een heel ander apparaat. We hebben gekozen voor een wasmachine met Wifi omdat handig lijkt. Zeer eenvoudige bediening binnen een paar minuten onder knie met duidelijke weergaves op het display. Bij het reinigen van de trommel blijkt dat de machine wel heel geruisloos is, ook bij het centrifugeren. Als veel apparatuur 50-75 dB(A) leveren dan moet dit maar een paar dB(A) zijn. Veel keuze uit verschillende wasprogramma's terwijl we vroeger bijna alles op 1 stand wasten. Nu hebben we meer keuze en gaan we zeker alles uitproberen.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk met duidelijke display
  • Bijna geruisloos
  • Wifi bedienbaar met Home Connect App
  • Eerste machine waar we een waterslot bij krijgen

Minpunten

• Nog niet tegengekomen

Monique 24-04-2017 Product paar weken in bezit

zeer stille machine

zeer stille machine met heel veel mogelijkheden. Misschien wel een beetje te veel. Ik ben nog steeds aan het uitzoeken van hoe en wat. Zeer gebruikersvriendelijk te bedienen. De extra vlekkenprogramma vind ik super handig. Met 2 jonge kinderen is het een extra hulpmiddel. Zeer tevreden.

Pluspunten

• 9 kg was
  • verschillende mogelijkheden qua programma's
  • verlichting in de trommel
  • wegen van het gewicht hoeveelheid was

Minpunten

• nog niet gevonden

E. Brinkman 22-04-2017 Product paar weken in bezit

Zuinig en verantwoord wassen

Fantastische wasmachine.
Beetje duur, maar erg duidelijk in gebruik en zeer milieuvriendelijk.
Extra pluspunt is dat de machine geruisloos kan wassen.

M. Jobse - Verweij 27-01-2017 Product paar dagen in bezit

Moderne, stille wasmachine van de toekomst.

Een machine die makkelijk te bedienen is. Ook met een handige app. Stil, snel, zeer praktisch, energie zuinig en ziet er qua ontwerp ook nog eens mooi uit. Slechts enkele dagen in mijn bezit. Maar zeer tevreden tot nu toe.

JLV te Soest 12-01-2017 Product paar weken in bezit

Een verademing

Wat een heerlijke machine is dit. Hoewel we een beetje bang waren voor de programma duur van een A+++ apparaat en het "zoeken" naar de juiste instellingen via een hightech schermpje en draai en druk knoppen zijn we nu overtuigd! Het steekt allemaal goed in elkaar. Je kunt op een heldere manier de instellingen logisch aanpassen en de tijd is ook in te korten. De machine wast schoon, doet dat stil, en doet wat ie moet doen. Centrufigeert bijna fluisterstil.... en is inderdaad nog geaffenceerder als zijn oudere broer (onze vorige machine was van zelfde merk en klasse en heeft ons ruim 10 jaar bediend. Daarin was een kleine storing ("pomp verstopt" terwijl het meestal niet zo was) geslopen maar we gaan ervanuit dat dit niet weer ook in de nieuwe machine terug komt.
Ik moet de WiFi functie nog gaan proberen maar wellicht dat ik met die ervaring weer terug keer.

Pluspunten

• Uitgebreid Vlekken programma
  • Helder menu
  • Licht in de trommel
  • Wast superschoon

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken
  • Prijzig

L. Nicolaas 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

grote inhoud.

super droger! Grote inhoud, super snel droog. Makkelijk in gebruik. Heel fijn dat we geen la meer hoeven te legen, zelf reinigend! In 1 woord SUPER!

Pluspunten

• grote trommel
  • snel

Esther Scharphof 13-12-2016 Product paar weken in bezit

Stille wasmachine

Ik gebruik de wasmachine nu een week en ben er erg tevreden over. Makkelijk bedienbaar, wast goed schoon en is geluidsarm.
Kortom een aanrader!

Diane 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig, zelfs met telefoon te bedienen

Heb uitgebreid nagedacht voordat ik een wasmachine uitkoos. Uiteindelijk bij deze uitgekomen. Wat een prachtig apparaat. Stil en zuinig en erg mooi om te zien. Het bedienen met de app is even wennen, maar blijkt in praktijk soepel te gaan. Vooral het zien hoe lang het programma nog duurt is erg handig. Als ik dan toch een minpuntje mag aangeven, ik zou het scherm wel minder fel willen laten zijn maar dat kan ik geloof ik niet aanpassen... ik moet dat nog eens nakijken. Apparaat wast schoon, eco programma uitgeprobeerd en ook zelfs witte voetbalsokken weer keurig schoon. Ik ben tevreden!

Dorien Bosman 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

meedenkende wasmachine

prachtige machine, voldoet volledig aan onze verwachtingen. Fijn dat ie meedenkt. Gebruik was even puzzelen maar daarna kan een kind (lees: de echtgenoot) de was doen.

Tielke 31-10-2016 Product paar dagen in bezit

Hypermoderne, met mooie looks een innovatieve wasmachine

Mooie wastrommel en mooie grote deur om te vullen. Tezamen gekocht met de wasdroger en samen zien ze er superstrak uit.
Er kan veel was in en dat scheelt toch weer een aantal wasbeurten per week.
De was wordt goed schoon en hij is heel erg stil, ook tijdens het centrifugeren.
Op afstand bedienbaar en je krijgt een melding als hij klaar is. Ook kan de voortgang op de app bekijken, ideaal!

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Op afstand bedienbaar
  • Veel wasopties
  • Kinderslot

Minpunten

• Bediening app kan beter

Hinke ypma 20-10-2016 Product paar weken in bezit

stille wasmachine duidelijk

deze wasmachine beveel ik aan goed geholpen in de winkel bij expert in bolsward ,keurig bezorgt en een zuinige en stille en duidelijke wasmachine

Pluspunten

• stil
  • duidelijk

Boot 20-10-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat

Een heel gebruikersvriendelijk apparaat. Het display geeft duidelijk alle opties weer, tezamen met de gebruiksaanwijzing is het apparaat eenvoudig te bedienen. Wij zijn gevallen voor zowel het I-Dos systeem, alsmede het EcoPerfect programma. Voor een gezin met twee kinderen, is de vulcapaciteit van 8 kg ook zeer prettig te noemen. Doordat de machine ook vrij stil is, kan deze ook 's avonds gebruikt worden.
Kortom een top apparaat!

Pluspunten

• Gebruikersvriendelijk
  • I-Dos
  • EcoPerfect

Eric de Graauw 20-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie duidelijke en fijne wasmachine.

Deze machine is zeer stil en heeft een mooi duidelijk display. Tevens is hij zeer stil. Ik ben verbaasd over de vele functies en mogelijkheden van deze machine. Hierbij is het letterlijk: een kind kan de was doen.

Pluspunten

• Duidelijk display
  • Zeer stil in gebruik

Michiel Duffhues 19-10-2016 Product paar weken in bezit

Een formidabele wasmachine, super tevreden!

Supertevreden met deze Siemens wasautomaat.
Grote vulopening, geluidsarm en modern.
Zeer gebruiksvriendelijk, makkelijk met touchbediening en vele mogelijkheden om milieuvriendelijk te wassen.
Prijs en kwaliteitverhouding zeer aantrekkelijk!
We zijn er erg blij mee!

Pluspunten

• touchbediening
  • grote vulopening
  • wasmiddel toegevoeging
  • geluidsarm
  • groot aantal kg mogelijk

Andy 15-10-2016 Product paar dagen in bezit

WM14T690NL

Mooie stille wasmachine! Wat een verademing is deze machine!!! Het iDos systeem geeft veel gemak en alles wordt heerlijk schoon gewassen.
Deze machine is een serieuze aanrader

• Snelle wasjes
  • A+++
  • automatische wasmiddel dosering
  • verlichting in de trommel

Minpunten

• nog geen

Marcel66 15-07-2016

Dé wasmachine van nu!

Gisteren gekocht en meteen is het verschil merkbaar met onze oude AEG (was ook een goede machine). Zo stil, zo veel mogelijkheden. Ook is HomeConnect een mooie toevoeging.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl