Siemens iQ800 WMH6Y791NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ800 WMH6Y791NL op Kieskeurig.nl.

Christina 10-07-2017

Prima wasmachine - Goede prijs voor machine met vele opties

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y791NL

Wasmachine werd netjes geleverd met alle benodigdheden en papieren. Hij is makkelijk in gebruik. De machine wast schoon. Makkelijk op waterpas te zetten en goed te krijgen. Geluidsniveau is laag. Wij zijn erg tevreden.

Pluspunten

• Mooie trommel
  • Veel functies
  • Kort opfris programma
  • WiFi
  • Laag geluidsniveau

Minpunten

• Nog niet tegengekomen

B&B Klein Arkelsteijn 13-12-2018

Super service vervangen wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y791NL

Via Van Bruggen te Holten hebben wij deze wasmachine gekocht. Onze oude wasmachine begaf de geest tijdens onze vakantie in Spanje. Via app met de dealer in de avond binnen 30 minuten deze nieuwe wasmachine gekocht.
Prima machine, voor een goede prijs! Omdat wij ook een B&B runnen past deze machine uitstekend in onze bedrijfsvoering.
Wij zijn erg tevreden over service en de wasmachine.

Pluspunten

• 9 kg en vele keuzemogelijkheden
  • eenvoudige bedieining
  • eco-stand, past goed bij onze zonnepanelen

Lekkerwassen10 04-10-2018

Technisch hoogstandje!

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y791NL

We hebben deze machine onlangs aangeschaft. Wat een enorme mogelijkheden heeft de machine. Een grote keuze uit standaard programna’s. Binnen die programma’s kun je diverse instellingen weer aanpassen, zoals temperatuur, toerental centrifuge. Daarnaast is he wasprogramma geheel zelf samen te stellen! Ook het via internet starten op afstand is handig. En O, ja. De was wordt mooi schoon! En daar gaat het om!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Patrick 18-06-2018

GROTE INHOUD

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y791NL

Mooie machine grote opening en inhoud duurd iets langer voor hij klaar is erg stabiel en geruisloos staat in een kast op zolder en slaap er erg dicht bij en word er niet wakker van

• Grote vul opening
  • Licht in de trommel

Minpunten

• Programma duurt iets langer

Dolores 12-06-2018

Duidelijke display, grote trommel (9 kg) en ontzettend stil.

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y791NL

Deze wasmachine heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb hem nu bijna 2 weken in mijn bezit en ben er ontzettend blij mee. Stil, grote trommel en zuinig. Veel verschillende programma's. Heb me nog niet verdiept in het Home Connect systeem maar dat komt nog wel. Hij doet wat hij moet doet en daar ben erg tevreden over!!!

Pluspunten

• stil
  • grote trommel
  • duidelijk display
  • veel wasprogramma's

Carine 22-05-2018

siemensWMH6Y791NL

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y791NL

super machine, weinig geluid ,veel opties , makkelijk in het gebruik. met een gezin van 7 personen draait deze machine veel uren maar dat is werkelijk geen probleem. ben er super blij mee, hele goede prijs voor deze wasmachine, echt een aanrader

Pluspunten

• goede prijs
  • veel wasprogramma's
  • weinig geluid

Max van de Louw 18-04-2018

Mooie Machine top Design

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y791NL

Zeer modern apparaat met veel opties. Daar wordt je blij van als je de schone was uit de ruime trommel haalt!

Pluspunten

• mooi design
  • muisstil
  • makkelijk te bedienen
  • zuinig met energie
  • zuinig met water

martijn 13-12-2017

Prima wasmachine en werkt plezier

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y791NL

De wasmachine werkt prima, behalve bij 1 trui, deze komt er niet goed gecentrifugeerd uit. Je hebt de keuzes uit vele handige korte, lange en eco programma's. Daarnaast werkt WiFi aanzetten en start uitstel prima. Verder is de was mooi schoon en ruikt deze heerlijk.
Wij zijn zeer tevreden

Pluspunten

• Start uitstel
  • WiFi

Mevr. Patrijs 28-08-2017

Stille wasmachine die veel was tegelijk kan verwerken

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y791NL

Omdat het apparaat dat ik in eerste instantie gekozen had niet meer leverbaar bleek, kreeg ik voor de oorspronkelijke prijs een nieuwer, beter een duurder type aangeboden. De machine is opvallend stil, werkt super (het is nu weer leuk om de was te moeten doen!) en er kan veel meer wasgoed in dan in mijn oude machine. Zo kan ik besparen op het aantal wasbeurten per week en bovendien is deze machine zuiniger dan mijn oude.

Pluspunten

• Ruime trommel
  • Weinig lawaai
  • Transportbeveiliging eenvoudig te (de)monteren

Minpunten

• Geen optie "Memory" voor favoriete programma's

Winthorst 17-08-2017

Fraaie stille wasmachine met wasmiddelindicator.

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y791NL

De weegsensor zorgt voor maximale belading wat het aantal wasbeurten reduceert. In combinatie met het programma en weegsensor besparen we ook op wasmiddel via de wasmiddelindicator. Goed voor het milieu en de portemonnee. Verder is er een schat aan voorkeuze programma's die ook nog eens individueel zijn te in te stellen zoals, temperatuur, centrifuge snelheid, soort vlekken en nog veel meer. De machine is stiller dan onze 15 jaar oude Bosch die weigerde het water weg te pompen. Met het A+++/-30% energielabel van deze machine en de prijs van € 799,00 bij Bemmel & Kroon is de keuze snel gemaakt. Daar koop je elders veel minder luxere wasmachines voor.

Pluspunten

• Stiller dan 15 jaar geleden
  • A+++/-30%
  • Voorkeuzeprogramma's nog individueel te wijzigen

Minpunten

• Nog net geen A+++-50%
  • Met WIFI schakelt apparaat logischerwijs niet uit

Annet van Houwelingen 19-11-2017

Beste,

kunt u mij uitleggen hoe de wasmiddelindicator werkt? Ik kan dit niet terug vinden op het display. alvast bedankt.

Smitswe 27-07-2017

Mooi uitzicht, heel stil, gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y791NL

Ik heb de wasmachine nog maar 1 dag en ben al zéér tevreden.
Even de handleiding doorgenomen, wat uitgetest op de display, en onmiddellijk door hoe hij werkt.
Wast heel stil en dat is wel fijn.
Ook de home connect is super handig, zo kan je ten allen tijde zien hoe ver je programma gevorderd is.
Ik beveel deze machine iedereen aan.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Home connect
  • Grote trommel
  • Veel keuze programma's

J.M. Rapmund 01-07-2017

Toch weer een Siemens

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y791NL

Ik heb dit product gekozen omdat ook de vorige een Siemens was waar we ruim 18 mee hebben gedaan. Met deze moderne technieken en speciale motor wel een heel ander apparaat. We hebben gekozen voor een wasmachine met Wifi omdat handig lijkt. Zeer eenvoudige bediening binnen een paar minuten onder knie met duidelijke weergaves op het display. Bij het reinigen van de trommel blijkt dat de machine wel heel geruisloos is, ook bij het centrifugeren. Als veel apparatuur 50-75 dB(A) leveren dan moet dit maar een paar dB(A) zijn. Veel keuze uit verschillende wasprogramma's terwijl we vroeger bijna alles op 1 stand wasten. Nu hebben we meer keuze en gaan we zeker alles uitproberen.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk met duidelijke display
  • Bijna geruisloos
  • Wifi bedienbaar met Home Connect App
  • Eerste machine waar we een waterslot bij krijgen

Minpunten

• Nog niet tegengekomen

Monique 24-04-2017

zeer stille machine

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y791NL

zeer stille machine met heel veel mogelijkheden. Misschien wel een beetje te veel. Ik ben nog steeds aan het uitzoeken van hoe en wat. Zeer gebruikersvriendelijk te bedienen. De extra vlekkenprogramma vind ik super handig. Met 2 jonge kinderen is het een extra hulpmiddel. Zeer tevreden.

Pluspunten

• 9 kg was
  • verschillende mogelijkheden qua programma's
  • verlichting in de trommel
  • wegen van het gewicht hoeveelheid was

Minpunten

• nog niet gevonden

E. Brinkman 22-04-2017

Zuinig en verantwoord wassen

Fantastische wasmachine.
Beetje duur, maar erg duidelijk in gebruik en zeer milieuvriendelijk.
Extra pluspunt is dat de machine geruisloos kan wassen.

M. Jobse - Verweij 27-01-2017

Moderne, stille wasmachine van de toekomst.

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y791NL

Een machine die makkelijk te bedienen is. Ook met een handige app. Stil, snel, zeer praktisch, energie zuinig en ziet er qua ontwerp ook nog eens mooi uit. Slechts enkele dagen in mijn bezit. Maar zeer tevreden tot nu toe.

JLV te Soest 12-01-2017

Een verademing

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y791NL

Wat een heerlijke machine is dit. Hoewel we een beetje bang waren voor de programma duur van een A+++ apparaat en het "zoeken" naar de juiste instellingen via een hightech schermpje en draai en druk knoppen zijn we nu overtuigd! Het steekt allemaal goed in elkaar. Je kunt op een heldere manier de instellingen logisch aanpassen en de tijd is ook in te korten. De machine wast schoon, doet dat stil, en doet wat ie moet doen. Centrufigeert bijna fluisterstil.... en is inderdaad nog geaffenceerder als zijn oudere broer (onze vorige machine was van zelfde merk en klasse en heeft ons ruim 10 jaar bediend. Daarin was een kleine storing ("pomp verstopt" terwijl het meestal niet zo was) geslopen maar we gaan ervanuit dat dit niet weer ook in de nieuwe machine terug komt.
Ik moet de WiFi functie nog gaan proberen maar wellicht dat ik met die ervaring weer terug keer.

Pluspunten

• Uitgebreid Vlekken programma
  • Helder menu
  • Licht in de trommel
  • Wast superschoon

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken
  • Prijzig

L. Nicolaas 29-12-2016

grote inhoud.

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y791NL

super droger! Grote inhoud, super snel droog. Makkelijk in gebruik. Heel fijn dat we geen la meer hoeven te legen, zelf reinigend! In 1 woord SUPER!

Pluspunten

• grote trommel
  • snel

Esther Scharphof 13-12-2016

Stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y791NL

Ik gebruik de wasmachine nu een week en ben er erg tevreden over. Makkelijk bedienbaar, wast goed schoon en is geluidsarm.
Kortom een aanrader!

Diane 14-11-2016

Geweldig, zelfs met telefoon te bedienen

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y791NL

Heb uitgebreid nagedacht voordat ik een wasmachine uitkoos. Uiteindelijk bij deze uitgekomen. Wat een prachtig apparaat. Stil en zuinig en erg mooi om te zien. Het bedienen met de app is even wennen, maar blijkt in praktijk soepel te gaan. Vooral het zien hoe lang het programma nog duurt is erg handig. Als ik dan toch een minpuntje mag aangeven, ik zou het scherm wel minder fel willen laten zijn maar dat kan ik geloof ik niet aanpassen... ik moet dat nog eens nakijken. Apparaat wast schoon, eco programma uitgeprobeerd en ook zelfs witte voetbalsokken weer keurig schoon. Ik ben tevreden!

Dorien Bosman 09-11-2016

meedenkende wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y791NL

prachtige machine, voldoet volledig aan onze verwachtingen. Fijn dat ie meedenkt. Gebruik was even puzzelen maar daarna kan een kind (lees: de echtgenoot) de was doen.