Siemens iQ800 WMH6Y791NL - Reviews

9 kg
A+++-30%
Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 19 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Monique 24-04-2017 Product paar weken in bezit

zeer stille machine

zeer stille machine met heel veel mogelijkheden. Misschien wel een beetje te veel. Ik ben nog steeds aan het uitzoeken van hoe en wat. Zeer gebruikersvriendelijk te bedienen. De extra vlekkenprogramma vind ik super handig. Met 2 jonge kinderen is het een extra hulpmiddel. Zeer tevreden.

Pluspunten

• 9 kg was
  • verschillende mogelijkheden qua programma's
  • verlichting in de trommel
  • wegen van het gewicht hoeveelheid was

Minpunten

• nog niet gevonden

E. Brinkman 22-04-2017 Product paar weken in bezit

Zuinig en verantwoord wassen

Fantastische wasmachine.
Beetje duur, maar erg duidelijk in gebruik en zeer milieuvriendelijk.
Extra pluspunt is dat de machine geruisloos kan wassen.

M. Jobse - Verweij 27-01-2017 Product paar dagen in bezit

Moderne, stille wasmachine van de toekomst.

Een machine die makkelijk te bedienen is. Ook met een handige app. Stil, snel, zeer praktisch, energie zuinig en ziet er qua ontwerp ook nog eens mooi uit. Slechts enkele dagen in mijn bezit. Maar zeer tevreden tot nu toe.

JLV te Soest 12-01-2017 Product paar weken in bezit

Een verademing

Wat een heerlijke machine is dit. Hoewel we een beetje bang waren voor de programma duur van een A+++ apparaat en het "zoeken" naar de juiste instellingen via een hightech schermpje en draai en druk knoppen zijn we nu overtuigd! Het steekt allemaal goed in elkaar. Je kunt op een heldere manier de instellingen logisch aanpassen en de tijd is ook in te korten. De machine wast schoon, doet dat stil, en doet wat ie moet doen. Centrufigeert bijna fluisterstil.... en is inderdaad nog geaffenceerder als zijn oudere broer (onze vorige machine was van zelfde merk en klasse en heeft ons ruim 10 jaar bediend. Daarin was een kleine storing ("pomp verstopt" terwijl het meestal niet zo was) geslopen maar we gaan ervanuit dat dit niet weer ook in de nieuwe machine terug komt.
Ik moet de WiFi functie nog gaan proberen maar wellicht dat ik met die ervaring weer terug keer.

Pluspunten

• Uitgebreid Vlekken programma
  • Helder menu
  • Licht in de trommel
  • Wast superschoon

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken
  • Prijzig

L. Nicolaas 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

grote inhoud.

super droger! Grote inhoud, super snel droog. Makkelijk in gebruik. Heel fijn dat we geen la meer hoeven te legen, zelf reinigend! In 1 woord SUPER!

Pluspunten

• grote trommel
  • snel

Esther Scharphof 13-12-2016 Product paar weken in bezit

Stille wasmachine

Ik gebruik de wasmachine nu een week en ben er erg tevreden over. Makkelijk bedienbaar, wast goed schoon en is geluidsarm.
Kortom een aanrader!

Diane 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig, zelfs met telefoon te bedienen

Heb uitgebreid nagedacht voordat ik een wasmachine uitkoos. Uiteindelijk bij deze uitgekomen. Wat een prachtig apparaat. Stil en zuinig en erg mooi om te zien. Het bedienen met de app is even wennen, maar blijkt in praktijk soepel te gaan. Vooral het zien hoe lang het programma nog duurt is erg handig. Als ik dan toch een minpuntje mag aangeven, ik zou het scherm wel minder fel willen laten zijn maar dat kan ik geloof ik niet aanpassen... ik moet dat nog eens nakijken. Apparaat wast schoon, eco programma uitgeprobeerd en ook zelfs witte voetbalsokken weer keurig schoon. Ik ben tevreden!

Dorien Bosman 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

meedenkende wasmachine

prachtige machine, voldoet volledig aan onze verwachtingen. Fijn dat ie meedenkt. Gebruik was even puzzelen maar daarna kan een kind (lees: de echtgenoot) de was doen.

Tielke 31-10-2016 Product paar dagen in bezit

Hypermoderne, met mooie looks een innovatieve wasmachine

Mooie wastrommel en mooie grote deur om te vullen. Tezamen gekocht met de wasdroger en samen zien ze er superstrak uit.
Er kan veel was in en dat scheelt toch weer een aantal wasbeurten per week.
De was wordt goed schoon en hij is heel erg stil, ook tijdens het centrifugeren.
Op afstand bedienbaar en je krijgt een melding als hij klaar is. Ook kan de voortgang op de app bekijken, ideaal!

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Op afstand bedienbaar
  • Veel wasopties
  • Kinderslot

Minpunten

• Bediening app kan beter

Hinke ypma 20-10-2016 Product paar weken in bezit

stille wasmachine duidelijk

deze wasmachine beveel ik aan goed geholpen in de winkel bij expert in bolsward ,keurig bezorgt en een zuinige en stille en duidelijke wasmachine

Pluspunten

• stil
  • duidelijk

Boot 20-10-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat

Een heel gebruikersvriendelijk apparaat. Het display geeft duidelijk alle opties weer, tezamen met de gebruiksaanwijzing is het apparaat eenvoudig te bedienen. Wij zijn gevallen voor zowel het I-Dos systeem, alsmede het EcoPerfect programma. Voor een gezin met twee kinderen, is de vulcapaciteit van 8 kg ook zeer prettig te noemen. Doordat de machine ook vrij stil is, kan deze ook 's avonds gebruikt worden.
Kortom een top apparaat!

Pluspunten

• Gebruikersvriendelijk
  • I-Dos
  • EcoPerfect

Eric de Graauw 20-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie duidelijke en fijne wasmachine.

Deze machine is zeer stil en heeft een mooi duidelijk display. Tevens is hij zeer stil. Ik ben verbaasd over de vele functies en mogelijkheden van deze machine. Hierbij is het letterlijk: een kind kan de was doen.

Pluspunten

• Duidelijk display
  • Zeer stil in gebruik

Michiel Duffhues 19-10-2016 Product paar weken in bezit

Een formidabele wasmachine, super tevreden!

Supertevreden met deze Siemens wasautomaat.
Grote vulopening, geluidsarm en modern.
Zeer gebruiksvriendelijk, makkelijk met touchbediening en vele mogelijkheden om milieuvriendelijk te wassen.
Prijs en kwaliteitverhouding zeer aantrekkelijk!
We zijn er erg blij mee!

Pluspunten

• touchbediening
  • grote vulopening
  • wasmiddel toegevoeging
  • geluidsarm
  • groot aantal kg mogelijk

Andy 15-10-2016 Product paar dagen in bezit

WM14T690NL

Mooie stille wasmachine! Wat een verademing is deze machine!!! Het iDos systeem geeft veel gemak en alles wordt heerlijk schoon gewassen.
Deze machine is een serieuze aanrader

• Snelle wasjes
  • A+++
  • automatische wasmiddel dosering
  • verlichting in de trommel

Minpunten

• nog geen

Ron 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede Wasmachine

Eerste wasjes waren prima schoon en de speciale Idos functie is ideaal en bespaart honderden euros aan schoonmaakmiddelen per jaar.

DJF3 13-10-2016

De WMH6Y791NL heeft geen iDos. Is deze review wel voor dit model?

Siemens 24-04-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens i.p.v. Miele

Na ruim 20 jaar, heb ik afscheid genomen van mijn Miele wasmachine. Stuk was hij nog niet, maar wel aan vervanging toe. Ik koos nu voor een Siemens, omdat er dezelfde mogelijkheden op zaten als bij de Miele, alleen stukken voordeliger. Woensdag 20 april werd de Siemens wasmachine geleverd. Direct een wasje gedraaid. Super stil en gebruiksvriendelijk. Over de duurzaamheid, daar kan ik nog niets over zeggen. Ik heb hem net een paar dagen in huis. Maar ik ben nu al super tevreden over de mogelijkheden die de wasmachine heeft.

Angelique de Groot 07-04-2016 Product paar dagen in bezit

Wassen met plezier!

9,4
Wij zijn heel tevreden met onze nieuwe wasmachine. De Siemens WMH6Y791NL heeft zeer veel mogelijkheden, kan via een app aangezet worden, ziet er goed uit, heeft een grote trommel en zorgt ervoor dat de was helemaal schoon en fris is. (We hebben de wasmachine nog maar een paar dagen maar de berg was lag al klaar dus we hebben al veel wassen gedraaid!) De wasmachine maakt weinig geluid.

Wasmachine 14-03-2016 Product paar weken in bezit

Siemens is de beste

Deze prachtige wasmachine wast heerlijk!
Al mijn was op mijn eigen tempo en graden wassen zonder dat ik lang hoef te wachten, en o wat is hij prachtig!!

Familie Frenken 23-02-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat met veel mogelijkheden. Wasresultaat is uitstekend. Volume van knoppen en eindsignaal is in te stellen van hard tot zacht tot uit. Het is even wennen om de wasmachine al aan te zetten voordat het wasgoed erin gaat; dan geeft het apparaat het gewicht van de was aan. Knoppen zijn intuïtief te bedienen. De deur is erg groot. Verlichting van knoppen zou wat mij betreft uit mogen; als de wasmachine ingesteld wordt om later te starten, blijft het lampje van de aanknop knipperen.