Whirlpool Сaremotion 1407 SM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool Сaremotion 1407 SM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Natasja 06-02-2017

Fijne machine met duidelijke bediening

Fijne wasmachine die zonder te kijken in de handleiding makkelijk gebruikt kan worden.hij is stil energie zuinig en voor een snelle was ook fijn te gebruiken.

Pluspunten

• Stil
  • Makkelijk in bediening
  • Veel programma's

Lotte 13-09-2016

Stille wasmachine met overzichtelijke programma's

Deze wasmachine is zeker niet de duurste of meest uitgebreide, maar ik was zo tevreden over mijn vorige Whirlpool wasmachine die 9j (!) trouw diens heeft gedaan, dat ik voor het zelfde merk heb gekozen. Wat ik het meest opvallend vind aan deze machine is het beperkte geluid tijdens centrifugeren. We hebben wel de schokdempers onder de pootjes bijgekocht.
De trommel is ruim en de kleuren komen er prima uit op elke temperatuur. Het automatisch berekenen van de tijd die nodig is o.b.v. het ingestoken gewicht en gekozen programma, is zeer handig als je niet altijd een volle machine hebt.

Pluspunten

• Geruisloos
  • aanpassing tijd
  • Overzichtelijke display

mwr 01-04-2016

fantastisch

een mooie wasmachine met veel mogelijkheden,je kunt de centrifuge apart gebruiken, en op verschillende toeren.Mijn eerste was ging erg goed en schoon, ik heb alleen het korte wasje gedaan, verder heb ik hem nog te kort, maar voorlopig ben ik er blij mee.

mart.schol 13-06-2015

Het is een goede en simpele wasmachine. Wast goed schoon, maakt weinig herrie, en is ook nog één van de zuinigste machines (zowel in stroom als in waterverbruik) in zijn prijsklasse. Enige kleine punt van kritiek is dat er standaard geen aquastop bij zit en dat er soms kleine was, zoals sokken tussen de rubbers komt tijdens het wassen. Maar al met al een hele goede aankoop en een tevreden klant!

Marga de Wee 02-02-2015

Een rode trui die afgeeft was je met het korte programma van 15 min, dit lijkt handig. Alleen kan deze machine dan niet centrifugeren.
"Wanneer u een trui wilt centrifugeren zal dit door onbalans niet mogelijk zijn. Wij adviseren om diverse kledingstukken zoals bijvoorbeeld oude doeken of dergelijke toe te voegen zodat er meer balans is in de wasmachine.

Whirlpool Nederland
Customer Care Team "

Voor mij een reden om deze machine niet te kopen. Handwasjes kun je dus niet centrifugeren. ZEER ONHANDIG Ik heb spijt dat ik deze machine heb gekocht en baal ervan. Had nog wel van tevoren naar de reviews gekeken. Als ik dit geweten had, had ik hem niet gekocht. Dit probleem heb ik nog nooit gehad met een wasmachine.

King ed1961 10-11-2013

Was blijft erg nat na wasbeurt, extra centrifugeren noodzakelijk. Maakt ook raar geluid bij aanvang van elke wasbeurt. De was is wel schoon en bediening is eenvoudig.

patings 06-09-2013

Pas kort in bezit en in gebruik maar zeer tevreden. Kleiner dan de 5kg Bauknecht die hij vervangt. Duidelijk display en bediening met de mogelijkheden de we willen en gebruiken. Opvallend stil.

Alleen het filter zit wat lastig laag. Om het water op te vangen moet je wel een heel plat schaaltje gebruiken. Maar gelukkig is dat maar zelden nodig. Houdt weer wel in dat er geen extra klepje te zien is.