Siemens WM14N030NL - Reviews

tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht
Kleur(en)
wit

Beoordeling op basis van 31 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

tevreden consument 1 24-02-2017

Lekker snel, heel schoon, stil

De wasmachine wast snel (dmv het korte porgramma te selecteren), wast schoon en is bovendien ook nog eens stil.

Pluspunten

• snel
  • schoon
  • stil

DannyB 03-12-2017

TOP Apparaat

Wij hebben deze wasmachine nu twee weken in ons bezit en zijn uitermate tevreden over deze wasmachine. Bediening is zeer eenvoudig, kan kiezen voor een korte was.
Kortom een gelukkige eigenaar van deze wasmachine

Theo Savenije 02-12-2017

Een aanrader.

We hebben deze Siemens wasmachine gekocht omdat onze Whirlpool van 15 jaar oud aan vervangen toe was.
Black Friday gaf de doorslag. We hadden een budget van 400 Euro en konden kiezen uit een Bosch, een Whirlpool en een Siemens.

Pluspunten

• stille machine
  • gunstige prijs

j.van den berg van muijen 09-10-2017

pas anderhalve maand in bezit bevalt zeer goed.

Deze machine is stiller dan de oude siemens,moet wel wenen aan de lange was tijden.de tijd moet uitwijzenof deze machine ook 12 jaar mee gaat??.

Pluspunten

• stil
  • wast shoon

Minpunten

• nog niets

Cplace 25-09-2017

Zo schoon....zo stil

Na het lezen van allerlei recencies bewust voor deze wasmachine gekozen. Het resultaat is boven verwachting! Stil, schoon....strakke vormgeving...vele opties.

Essink 24-09-2017

wasmachine

Goede wasmachine voor een geweldige prijs. Zeer stil. Mooie actie van Media Markt. Zeer tevreden. Goede service met brengen en montage. Zeer behulpzaam.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Veel wasprogrammas

Roos1987 24-09-2017

Super apparaat

Heb deze fijne wasmachine op 4 september 2017 gekocht. Inmiddels al heel wat wasjes mee gedraaid. Hij is super stil. Moest in het begin luisteren of hij echt wel aan stond. Bediening is gemakkelijk en vooral het programma met korte wasje is heel gemakkelijk. Komt er allemaal heerlijk schoon uit. Ik raad dit product zonder aan.

Jan 18-09-2017

Geruisloze wasmachine

Zeer geruisloze wasmachine die doet wat hij moet doen: schoonwassen en goed centrifugeren.
De machine is makkelijk te bedienen en er zitten geen programma's op die je eigenlijk toch nooit gebruikt

Pluspunten

• Zeer stil
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Katoenprogramma duurt wat langer

Jadi 13-09-2017

Zeer zuinig, en super stil

Ben er echt super tevreden. Onze oude Siemens was echt een oudje (16jaar). Hoop dat deze ook zolang meegaat.

joep wanders 11-09-2017

Ik heb ook hiervoor al een Siemens droger en een Siemens wasmachine gehad en deze zijn mij zo goed bevallen , dat ik zonder aarzelen toen mijn oude wasmachine het liet afweten , naar een nieuwe Siemens ben gaan zoeken , overigens wel een zonder koolborstels , dit uit overwegingen van minder slijtage en dus betrouwbaarheid .

r berden 14-08-2017

fijne stille wasmachine

ik heb deze siemens gekozen omdat mijn vorige siemens het na 15 jaar had begeven dus was de keuze makkelijk gemaakt weer een siemens wasmachine

thea 2 03-07-2017

Zeer stille machine

Ik heb hem nu een week,Hij is zeer stil maar de was is nog wel nat als hij klaar is.
Voor de rest een prima machine.

Coby123 12-06-2017

Prima wasmaschine.

Drie weken geleden Siemens wasmachine gekocht,en ben er erg blij mee.uitstekend wasresultaat ,,moderne bediening ,mooie display met tijdsweergave,en kg wasgoed wordt vermeld.

markwierdeman 11-06-2017

Mooi, stil, goed, maar niet heel accuraat

Wasmachine is nu een maand in gebruik en ik ben ronduit tevreden over de stilte en snelheid van het draaien van wassen. De was komt er ook redelijk droog uit, dus het centrifugeren gaat boven verwachting goed. Enige nadeel so far is dat de aftellende timer niet zo accuraat is. Op het moment dat ie aangaf nog 9 minuten nodig te hebben, deed hij er in werkelijkheid nog 25 minuten over, waardoor ik de laatste bus naar mijn vriendin miste.

ykoorevaar 04-06-2017

Solide

Het ronddraaien van de trommel alleen al, zo degelijk voelt dat aan in vergelijking met mijn vorige wasmachine

Ixchell 02-06-2017

Geweldige kenmerken

Heb 2,5 week terug een Siemens wasmachine gekocht en ben hier super tevreden mee.
Doet mijn was in minder tijd en heeft toch een super schoon resultaat.

Jeannet46 28-05-2017

Siemens for ever

Enkele weken geleden deze wasmachine gekocht ter vervanging van de Siemens wasmachine, die het 18 jaar heeft volgehouden. Mijn vrouw is er zeer tevreden mee. Het wast als altijd en er zijn weer nieuwe opties bij, die eenvoudig te begrijpen zijn. Soms zeggen ze er zijn wel betere, maar dan is het vast geen Siemens!

Smeets 28-05-2017

eigenschappen niet zo super!

Vorige week gekocht. Wasprogramma's duren langer dan mijn vorige machine, hij maakt ook meer geluid bij het water pakken.

Astrid 23-01-2017

Top wasmachine 7 kg wassen van Siemens!!!

Geweldige wasmachine van Siemens voor het wassen van 7 kg wasgoed, oude wasmachine was stuk ook een Siemens 6 kg 9 jaar meegedaan. Deze is erg stil zelfs met centrifugeren. Prijs/kwaliteit vind ik oke. Ik zou hem graag aan willen raden om deze te kopen!!!

• zelfs bij centrifugeren
  • makkelijke bediening.
  • Instructieboekje duidelijk omschreven.

Minpunten

• Boekje kost veel tijd om door te lezen
  • Zware wassen duren wel lang!

Owen 07-01-2017

tevreden

Fijne wasmachine weer voor Siemens gekozen,met een goede prijs, grote vulopening,maakt weinig lawaai en veel keuze in programma's.

Pluspunten

• stil
  • grote trommel