Bosch Serie 4 WAN28062NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 58 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 WAN28062NL op Kieskeurig.nl.

8,9

Kees 20-03-2016

Garantie of toch niet

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Deze machine is zeer geluidsarm en heeft een prima wasresultaat zit kennelijk een goede motor in want Bosch geeft 10 jaar garantie het addertje onder het bekende gras is dat je het type plaatje nodig heb om voor deze service in aanmerking te komen. Als je machine al is geinstalleerd is het mij veel te veel werk om alles nogmaals van de muur te trekken dus maak eerst even een foto van het beruchte plaatje dan kun je jezelf bij Bosch aanmelden voor deze service ik geloof het wel.De prijs prestatie van de machine vind ik prima de display en de bedieningsknop zijn duidelijk genoeg wel moet je het boekje gebruiken om alle mogelijkheden van dit apparaat te benutten

Luuk 20-02-2017

Erg fijne geruisloze zuinige en makkelijke wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Heb samen met een Bosch condens droger (wte84105NL) deze wasmachine gekocht. Mooie aanbieding bij de Makro. Ik kwam voor een andere aanbieding maar de 10 jaar garantie en de goede recensies maakten dat ik deze nam. Moet zeggen geen woord teveel. Heb hem nu een maand en hij bevat erg goed. Geruisloos zoals beloofd, zuinig en makkelijk te bedienen. Aansluiten was ook een fluitje van een cent. Gewoon een makkelijk te bedienen met voldoende wasprogramma's om alle type was te kunnen doen.
Zeer tevreden mee.

Pluspunten

• weinig geluid
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• geen tot nu toe

bep odijk 24-03-2016
  • Product maand in bezit

Bosch WAN28062 wasmachine

5,8
Het displaypaneel voor instellingen en informatie is erg onduidelijk, omdat het bijna niet leesbaar is. Bovendien is het aanzetten en laten draaien van de wasmachine erg moeilijk

anja 03-11-2018

Anja's wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

De wasmachine is een prettig in gebruik zijnde wasmachine. Je hoort hem hoegenaamd niet en waarschuwt je als-ie klaar is. (je moet wel zelf de was er uithalen, haha).
Fijne tiptoets bediening met duidelijke tekens op het display. Ik ben er héél erg blij mee.

Pluspunten

• Correct afgeleverd en aangesloten.

Minpunten

• geen minpunten

Jeannette81 10-10-2018

Mooie Bosch die aan te raden is..!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Bosch is altijd goed en zeker voor deze prijs! wat ik zocht in een wasmachine was koolborstelloze motor, 7 kg kunnen laden, tijdsuitstel verschillende programma's en zuinig in water en energie en dat bleek de wan28062nl allemaal te hebben!

Mrn 13-09-2018

Mooi en maakt je verwachtingen waar

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Ik ben heel blij met deze wasmachine. Hij maakt zeer weinig geluid, staat stil en ziet er mooi, strak uit. De was wordt goed schoon en komt al goed droog de wasmachine uit. Het bedieningspaneel vind ik overzichtelijk en het is makkelijk in gebruik. De wasmachine geeft een signaal wanneer het klaar is. Erg prettig dat je kan zien hoe lang het nog duurt voordat de was klaar is. Ik ben zeer tevreden en raad deze wasmachine aan! Ik wist niet dat ik zo blij kon zijn met een wasmachine.

Pluspunten

• maakt weinig geluid
  • makkelijk in het gebruik
  • overzichtelijk bedieningspaneel
  • geeft aan hoe lang de was nog duurt

J 23-05-2017

Grote trommel

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Erg handig in gebruik. Voldoende laadruimte. Zeer zuinig A+++. De ActiveWater sensor ook erg handig.

Bianca73 22-04-2016

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Deze Bosch wasmachine is in vergelijking met mijn vorige machine super stil. Met het wasprogramma Katoen 40 graden kan je 7 kilo wasgoed laden, maar dan duurt het programma wel 3:17. Ik druk dan op de knop Speed, dan mag je 4 kilo laden, maar is je was wel met een uurtje klaar. Wat ik ook vaak gebruik is het programma Mix; ideaal voor sportkleding, ook 4 kilo en dan duurt het 1:03.
Voor ons gezin, 3 vrouwen (veel was) en 1 man is het een prima machine.

GW van Leeuwen 11-12-2019

Bosch serie 4 wasautomaat WAN28062nl

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

bediening is eenvoudig, info display erg handig, is erg stil, en zeer energie zuinig, was resultaten zijn prima. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Michel 07-04-2019

Mooie gebruikersvriendelijke , geruisloze machine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

De machine is eenvoudig in gebruik . Heeft ook handige korte wasprogramma's. Hij is erg stil en zuinig.
Prima apparaat !

• Eenvoudige bediening

Frieda 04-07-2020

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

voldoet prima, wast mooi alles schoon en heeft veel keuze progamma,s . Alleen bij het schoonmaken van de trommel bij 90 graden heb ik schuimvorming uit de wasmachine. Wat kan ik hier tegen doen als tip ? [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dede 16-06-2020

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Ik heb mijn wasmachine nu een week en het bevalt mij prima. Mijn vorige wasmachine was ook een Bosch. Niets op aan te merken en in vergelijking met mijn vorige Bosch een stuk stiller. Ik ben super blij met mijn aankoop. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Damian 30-05-2020

Maat toch wel lawaai

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Ik vindt deze wasmachine niet erg stil.
Maakt best wel veel lawaai.
Ik kan mij niet vinden in de recensies dat deze wasmachine erg stil is.
Ik heb een bosch wasmachine met grijze letters gekregen op een website stond het Bosch logo in het rood geschreven en met een rode lijn op de deur van vul opening bij mij was dat niet het geval.
Kan iemand mij uitleggen wat nou het verschil is tussen die rode en grijze bosch logo? [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 18-05-2020

Top wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Ik ben heel blij met de keuze om naar bosch over te stappen een heel gebruiks vriendelijke wasmachine doe zijn werk echt heel goed ik raad ook mensen aan om zo soort bosch wasmachine te overwegen als je een nieuwe moet aanschaffen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jaqelien 14-05-2020

Gebruiksvriendelijk en super stil

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Wat een fijn machine. Heel makkelijk te bedienen en alles heel duidelijk. Hij is erg stil en de was komt er schoon en hij is heel droog. Soms zet ik het toerental wat minder voor de kreukels. Enige wat ik mis is een katoenprogramma op 30 graden. Verder topproduct. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Yvonne 09-04-2020

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Net in gebruik dus nog even alle programma's verkennen maar fijne machine, de was komt er schoon uit en maakt weinig geluid.
Fijn dat je voor speed of eco stand kan kiezen.
Helemaal blij mee en hopelijk lang plezier van! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marleen 14-12-2019

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

De wasmachine is makkelijk te bedienen maar bij geen geluid. Ons bevalt de bosch apparaten heel goed [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

T. Kleijn 05-11-2019

Goede wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Een zeer mooie en degelijke machine. Altijd een budget machine gehad en nu een keer gekozen voor een top machine. Het verschil merk je wel, het is allemaal veel degelijker. Een echte aanrader van prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Geluid erg stil
  • Solide machine

Minpunten

• Geen verlichting in de trommel.

Jos Cremers 03-11-2019

Prima prijs/kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

De prijs/kwaliteitverhouding is dik in orde. Gebruiksvriendelijk. Geruisloos. We komen vanaf een ander gereputeerd merk met een eerste wasmachine met een levensduur van 25 jaar en een 2e wasmachine met een levensduur van 7 jaar waarbij toch een stevige prijs is betaald voor deze merknaam. Goed geluisterd naar de aanbevelingen van de electrozaak die ons deze Bosch wasmachine heeft aanbevolen.

Pluspunten

• geluidsarm

Minpunten

• onduidelijk verlengde garantiemogelijkheden

Vera 27-10-2019

helemaal happy

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

goede wasmachine,makkelijke bediening,en geluidsarm.
zeker een aanrader !! Goede prijs en kwaliteit.
Zelfs onze hond wordt er niet wakker van.

Pluspunten

• geluidsarm
  • makkelijke bediening

Minpunten

• nog geen gevonden