Bosch Serie 4 WAN28062NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 43 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 WAN28062NL op Kieskeurig.nl.

Kees 20-03-2016

Garantie of toch niet

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Deze machine is zeer geluidsarm en heeft een prima wasresultaat zit kennelijk een goede motor in want Bosch geeft 10 jaar garantie het addertje onder het bekende gras is dat je het type plaatje nodig heb om voor deze service in aanmerking te komen. Als je machine al is geinstalleerd is het mij veel te veel werk om alles nogmaals van de muur te trekken dus maak eerst even een foto van het beruchte plaatje dan kun je jezelf bij Bosch aanmelden voor deze service ik geloof het wel.De prijs prestatie van de machine vind ik prima de display en de bedieningsknop zijn duidelijk genoeg wel moet je het boekje gebruiken om alle mogelijkheden van dit apparaat te benutten

bep odijk 24-03-2016
  • Product maand in bezit

Bosch WAN28062 wasmachine

5,8
Het displaypaneel voor instellingen en informatie is erg onduidelijk, omdat het bijna niet leesbaar is. Bovendien is het aanzetten en laten draaien van de wasmachine erg moeilijk

Luuk 20-02-2017

Erg fijne geruisloze zuinige en makkelijke wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Heb samen met een Bosch condens droger (wte84105NL) deze wasmachine gekocht. Mooie aanbieding bij de Makro. Ik kwam voor een andere aanbieding maar de 10 jaar garantie en de goede recensies maakten dat ik deze nam. Moet zeggen geen woord teveel. Heb hem nu een maand en hij bevat erg goed. Geruisloos zoals beloofd, zuinig en makkelijk te bedienen. Aansluiten was ook een fluitje van een cent. Gewoon een makkelijk te bedienen met voldoende wasprogramma's om alle type was te kunnen doen.
Zeer tevreden mee.

Pluspunten

• weinig geluid
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• geen tot nu toe

J 23-05-2017

Grote trommel

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Erg handig in gebruik. Voldoende laadruimte. Zeer zuinig A+++. De ActiveWater sensor ook erg handig.

anja 03-11-2018

Anja's wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

De wasmachine is een prettig in gebruik zijnde wasmachine. Je hoort hem hoegenaamd niet en waarschuwt je als-ie klaar is. (je moet wel zelf de was er uithalen, haha).
Fijne tiptoets bediening met duidelijke tekens op het display. Ik ben er héél erg blij mee.

Pluspunten

• Correct afgeleverd en aangesloten.

Minpunten

• geen minpunten

Bart 03-12-2018

Super stil en snel

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Wasmachine heeft veel verschillende programma’s en per programma kan de keuze gemaakt worden om deze extra snel of extra zuinig te laten draaien. Machine is ontzettend stil en ook centrifugeren maakt weinig geluid.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Veldmuis1 15-11-2018

Waschmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Zoals het er nu uitziet na de eerste wasbeurt een prachtig apparaat. We hadden een 17 jaar oude Miele maar dit ziet er gelikt uit zeg. En nagenoeg geruisloos in vergelijk met de Miele. Nou hopen dat we er ook zo lang plezier van hebben.

Pluspunten

• Zeer stil

Minpunten

• FF wennen aan het display.

Jeannette81 10-10-2018

Mooie Bosch die aan te raden is..!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Bosch is altijd goed en zeker voor deze prijs! wat ik zocht in een wasmachine was koolborstelloze motor, 7 kg kunnen laden, tijdsuitstel verschillende programma's en zuinig in water en energie en dat bleek de wan28062nl allemaal te hebben!

Jeroen 08-10-2018

Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Product gekocht via Mediamarkt. De volgende dag werd het meteen geleverd en aangesloten. Ik had er geen omkijken naar. De wasmachine werkt perfect, is stil en zuinig. Ook de bediening is gemakkelijk. Je kunt van tevoren instellen wanneer het wasprogramma start. Ideaal om voor je naar bed gaat alles voor te bereiden en de volgende ochtend meteen alles op te hangen zonder dat het urenlang vochtig in de trommel heeft gelegen.

• Zuinig

Frits 26-09-2018

Wasmachine Bosch serie 4 type 28062NL

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Machine nu ruim een week in gebruik, maar welke elke dag. Wast perfect en met de programma’s kun je alle wassen aan. Mooi geruisloos en resultaat na centrifugeren op 1400 toeren is veel beter dan het vorige apparaat (Samsung).

Pluspunten

• Wasresultaat
  • Bediening
  • Programmakeuze, incl. Speed en Eco knop

Minpunten

• Nog niet gevonden.

Elly 25-09-2018

Heel duidelijk scherm hele makkelijke zoek knop

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Ben heel blij met deze wasmachine is een prima product de prijs kwaliteit is ook goed ,wast heel goed schoon ,en is ook echt wel stil in gebruik.Display is ook heel goed af te lezen.

20-09-2018 23-09-2018

Grote scherm

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Machine is goed maar dacht dat het stil was maar blijkt dat het niet zo stil is voor de rest is het prima.

Pluspunten

• Is goed te gebruiken

Minpunten

• Is niet stil

martin 21-09-2018

bosch serie 4

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Machine is zeer stil, werking en menu eenvoudig, ik zou deze machine aanbevelen voor gezinnen of mensen die veel te wassen hebben past veel in zoals beddengoed.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • snel

Minpunten

• kort 220 snoer
  • korte afvoerslang

Mrn 13-09-2018

Mooi en maakt je verwachtingen waar

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Ik ben heel blij met deze wasmachine. Hij maakt zeer weinig geluid, staat stil en ziet er mooi, strak uit. De was wordt goed schoon en komt al goed droog de wasmachine uit. Het bedieningspaneel vind ik overzichtelijk en het is makkelijk in gebruik. De wasmachine geeft een signaal wanneer het klaar is. Erg prettig dat je kan zien hoe lang het nog duurt voordat de was klaar is. Ik ben zeer tevreden en raad deze wasmachine aan! Ik wist niet dat ik zo blij kon zijn met een wasmachine.

Pluspunten

• maakt weinig geluid
  • makkelijk in het gebruik
  • overzichtelijk bedieningspaneel
  • geeft aan hoe lang de was nog duurt

Ad 23-08-2018

wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

mooi wasmachine duidelijk in gebruik zonder al teveel overdreven knoppen en lekker stil in gebruik en er kan veel in

Pluspunten

• geruisloos
  • duidelijk
  • flinke inhoud

Rene 19-08-2018

Wan28062NL

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Prima wasmachine voor een nette prijs.nu een aantal weken in ons bezit en bevalt uitstekend.
Maakt weinig geluid.
Prima wasresultaat.
Tevreden!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Peter 08-08-2018

Strak, overzichtelijk en mooi Design

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Wat als eerste opviel is dat de machine erg stil is en behoorlijk goed gedempt op zijn pootjes staat.
De was is heel mooi schoon en de tijd kan je makkelijk kiezen door te kijken hoelang je de was wil wassen. 3.15u bij normaal was. maar ruim 2,5 u als je een ander programma kiest of een MIX was van 1 uur... bij allemaal mooi schoon.
Machine past het water aan naar de inhoud en is zeer zuinig met de energie en dus ook waterbesparend. En dat willen we tegenwoordig graag zien.
zeer tevreden dus!

Pluspunten

• Stille motor
  • 10 jaar garantie na online aanmelding, zeker doen.
  • zuinig met energie en water
  • Gebruikersvriendelijke bediening.
  • mooi design

Minpunten

• ik vind de basis was van 3,15u te lang.

ingrid 17-07-2018

erg stil.ssssssssssstttt

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Ben verbaasd over de stilte van dit apparaat bij het centrifugeren. Bij mij staat de wasmachine beneden , dus belangrijk dat deze weinig geluid maakt. Tevens ben ik erg blij met het korte programma wat er ook is, mijn favoriete handdoek programma in 30 miinuten! :)

Pluspunten

• erg stil
  • handige xtra programma's

Rianne 13-07-2018

Super stil

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Deze wasmachine maakt echt weinig geluid.
Hij wast goed schoon, centrifugeert prima , en is gemakkelijk te bedienen, al met al zeer tevreden !

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Wast goed schoon

Pauw 13-07-2018

Stille, Duurzame Top wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28062NL

Super schone was, compacte en stille wasmachine. Ideaal dat er ook korte wasprogramma’s opzitten (had mijn vorige wasmachine niet)
Ook nog eens energiezuinig met A+++, kortom ik beveel deze wasmachine zeker aan en ik ben super blij met deze koop!

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Stille wasmachine
  • Schone was
  • Korte wasprogramma’s
  • Tot 7 kg