Bosch Serie | 4 WAN28062NL - Reviews

75 dB

7,9

fiekeopstal 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch wasmachine

Een mooie, stille wasmachine met veel verschillende programma's. Ook de mogelijkheid om was toe te voegen wanneer een programma al draait. Ideaal!

• Was toevoegen mogelijk

Minpunten

• Nog niet gevonden
  • Nog niet gevonden

Nynkevdploeg 22-09-2016 Product paar maanden in bezit

Super stil

Dit is een fijne wasmachine, wat meteen opvalt is dat hij zo stil is! Het fijne aan de machine is dat je zoveel kunt aanpassen, bijvoorbeeld het toerental, snel en uitgestelde begintijd. Wat ik jammer vind is dat er voor wassen op 30 graden niet veel opties zijn. Nu was ik alles weer op 40 graden en is mijn was in een uur super schoon. Met snel is het zelfs in 45 minuten al klaar.

• Toerental aanpasbaar
  • uitgestelde starttijd

Minpunten

• opties 30 graden

Ruud 25-08-2016 Product paar dagen in bezit

Een fijne machine met veel mogelijkheden.

Een gebruiksvriendelijke wasmachine met veel mogelijkheden. De machine is energiezuinig en geluidsarm. Een prima apparaat.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Energiezuinig
  • Goede wasresultaten

Tom 24-08-2016 Product paar dagen in bezit

Schitterende machine,zijn er heel blij mee.

Nogmaals een mooie machine voor een mooie prijs.Gelijk proefgedraaid en het werkt goed.Wil het zeker aanbevelen zeker in deze tijd van bezuinigingen kan je zeker besparen.

bep odijk 24-03-2016 Product maand in bezit

Bosch WAN28062 wasmachine

5,8
Het displaypaneel voor instellingen en informatie is erg onduidelijk, omdat het bijna niet leesbaar is. Bovendien is het aanzetten en laten draaien van de wasmachine erg moeilijk

Kees 20-03-2016 Product paar dagen in bezit

Garantie of toch niet

Deze machine is zeer geluidsarm en heeft een prima wasresultaat zit kennelijk een goede motor in want Bosch geeft 10 jaar garantie het addertje onder het bekende gras is dat je het type plaatje nodig heb om voor deze service in aanmerking te komen. Als je machine al is geinstalleerd is het mij veel te veel werk om alles nogmaals van de muur te trekken dus maak eerst even een foto van het beruchte plaatje dan kun je jezelf bij Bosch aanmelden voor deze service ik geloof het wel.De prijs prestatie van de machine vind ik prima de display en de bedieningsknop zijn duidelijk genoeg wel moet je het boekje gebruiken om alle mogelijkheden van dit apparaat te benutten