Bosch Serie | 6 WAT28442NL - Reviews

8 kg
A+++-30%
Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 82 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

irene 01-09-2016 Product paar dagen in bezit

wasmachine

Na mijn vorige whirlpool is deze bosch een verademing. Hij is zo stil! Makkelijk te bedienen, zuinig en veel programma,s.
Duurzaamheid kan ik nog weinig over zeggen want daar heb ik m nog te kort voor. Heb wel alle vertrouwen in deze wasmachine.

Pluspunten

• stil
  • makkelijke bediening
  • zuinig

Dirk 30-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie wasmachine en droger gekocht van bosch

Zowel een wasmachine en warmtepomp droger van bosch aangeschaft. Mooie apparaten met vrijwel alles er op en er aan. Stil, zuinig en nog mooi om te zien ook en niet onbelangrijk, schoon was.

Pluspunten

• Stil, zuinig, mooi
  • En schone was.

Minpunten

• Voor mij geen

petra bleijenberg 12-08-2016 Product paar dagen in bezit

duidelijk programma in te voeren, nagenoeg geluidloos

DE wasmachine wast goed schoon, maakt nauwelijks geluid en is goed te bedienen. De bijgesloten korte handleiding hoef je eigenlijk niet te gebruiken.

Martin 23-06-2017 Product paar weken in bezit

Weinig lawaai

Goede bediening, grote trommel opening en is bijzonder still tijdens het centrifugeren. Is vast ook nog energie zuiniger dan mijn oude exemplaar van 17 jaar oud.

Pluspunten

• Weinig lawaai bij centrifugeren
  • Digitaal instellen zoals, temp en tijdsduur
  • Grote trommel opening

fam Lucius 23-06-2017 Product paar maanden in bezit

wasmachine

een hele fijn wasmachine, mooie grote trommel, wast prefect. ook fijn zo'n sportprogramma erop ik ben er erg blij mee

Elly 17-06-2017 Product paar dagen in bezit

Stil en schoon

Zeer stille machine, zowel tijdens wassen als tijden centrifugeren. Handige "speed"instelling waarmee je de wastijd kunt halveren. Zelfs een 15 minuten programma voor bijna niet vuile was.

Pluspunten

• stil
  • "speed"instelling

Patrick 17-06-2017 Product paar weken in bezit

Schoon, stil, zuinig

De vorige wasmachine was alweer 10 jaar oud dus het verschil met deze Bosch is duidelijk. Deze wast schoner is veel stiller en zuiniger. Opmerkelijk is wel dat de wasprogramma's langer duren. Daar staat tegenover dat de trommel met 8kg veel groter is.

Pluspunten

• ruime trommel
  • zuinig
  • veel wasprogramma's
  • geruisloos
  • wast schoner dan een ouder type >10j

Minpunten

• standaard wasprogramma langer >2 uur
  • geen licht in trommel

Geert 16-06-2017 Product paar maanden in bezit

Wast de was

Goede wasmachine, geluid is heel stil en het is een goede prijs voor dit product, we zijn er blij mee.

Pluspunten

• Weinig geluid

Theo 16-06-2017 Product paar dagen in bezit

goede gebruiksvriendelijke wasmachine

Zeer goede wasmachine met grote inhoud,8 kg. Centrifugeert zeer goed,1400 toeren. Veel wasprogramma`s en mogelijkheid om die zelf nog aan te passen. Zeer stil.
Ik heb op de eerste dag dat ik hem kreeg 8 wassen gedraaid en dus alle mogelijkheden meteen kunnen uitproberen.
Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met de behaalde resultaten en kan iedereen deze machine aanraden.
zowel de prestaties als de prijs zijn mij zeer goed bevallen.

Pluspunten

• grote inhoud
  • goede centrifuge
  • zuinig met water en energie

Minpunten

• geen gevonden

Buurman 16-06-2017 Product paar dagen in bezit

Rustige machine met duidelijke wasprogramma's

8 kilo trommel en toch heel compact. Geen geluidsoverlast en duidelijke wasprogramma's. Dit keer voor een degelijk merk gekozen omdat andere machine na 6 jaar al stuk was. Hopelijk gaat deze wat langer mee.

Pluspunten

• Wasprogramma's zijn aan te passen

Minpunten

• Blijft op stand-by gaat niet zelf uit

Moko 15-06-2017 Product paar weken in bezit

Fijne machine

Fijne wasmachine. Werkt goed schoon en programma's zijn flexibel in te stellen ook op energieverbruik.

Pluspunten

• Wast goed schoon
  • Maakt weinig geluid
  • Makkelijk in gebruik
  • Programma's makkelijk en vrij te kiezen

Debbie Groenendijk 13-06-2017 Product paar maanden in bezit

Geweldlige droger en wasmachine

De droger en wasmachine van Bosch zijn zeer geruisloos maar vooral ook milieuvriendelijker dan alle voorgaande modellen. Deze a++ modellen horen in ons huis dat ook zeer duurzaam is gebouwd. We hebben daarom de keuze laten vallen op deze types. Gelukkig ben ik werkzaam in de Energiebranche dus ws lang nadenken niet nodig. Wij hebben in huis alles van Bosch, Siemens en Neff. Ik ben happy met mijn apparaten.

Pluspunten

• wasmachine bijna geruisloos
  • grote trommel bij de droger en wasmachine
  • mooi design
  • zuinig

Minpunten

• deur van de droger kan niet worden omgedraaid

SUE 09-06-2017 Product paar weken in bezit

goede product

rustig en handig apparaat, Kosteneffectieve, goede uit. Energie zuinig en duurzaam. Ik zal zeker aanraden aan andere mensen.

Pluspunten

• rustig
  • energie zuinig

Roosma 06-06-2017 Product paar weken in bezit

Kleine, zuinige en stille wasmachine met grote trommel

Ik was verbaasd over het feit dat deze machine veel kleiner is dan mijn vorige wasmachine terwijl er meer wasgoed in kan. Ook hoor je hem bijna niet ben al een paar keer gaan kijken of hij het wel deed, zo stil is de machine.
Hij is super eenvoudig in gebruik met veel programma's en instellingen. Hij geeft ook de resterende tijd aan, dat vind ik heel prettig. Hij wast ook nog geweldig schoon met een lager gebruik van water en zeep. Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • tijdsweergave
  • klein met grote laad capaciteit
  • Makkelijk in gebruik

D.B. 05-06-2017 Product paar weken in bezit

Stil, zuinig, veel keuzes, mooie vormgeving

De machine wast perfect, heeft een mooi design, soepele deurgrendeling, veel keuzes, grote trommelinhoud om kleedjes, dekens en dekbedden te kunnen wassen. Wasgoed komt bij 1400 toeren haast droog uit.
Wast bijna geruisloos, kan probleemloos 's nachts aanstaan in gehorig huis; ook al gebruik je niet de nacht-wastoets.
Enige nadeel is de schuimherkenning. Zodra de machine vindt dat er teveel zeepresten aanwezig zijn, spoelt hij extra, maar als de zeep niet goed verwijderd wordt, stopt hij ermee en blijft de was in het water liggen. Het blijkt dat de aanbevolen hoeveelheid zeep al teveel kan zijn voor de sensor van de machine. Ook is de machine gevoelig voor wasgoed dat niet in balans ligt, hij probeert het wasgoed dan door heen- en weerdraaien goed te leggen, maar als dit niet lukt, stopt hij ermee zonder het programma af te maken. Zo kan het moeilijk zijn kussens bij het gewone wasgoed te wassen, de zwaarteverdeling kan dan ongelijk zijn. Hoe dit verder uitpakt moet ik nog zien, daar ik de machine pas een paar weken heb.
Voor de rest vind ik het een ontzettend fijne machine.

Rensen 01-06-2017 Product paar dagen in bezit

Super blij!!

Veelzijdige 8 kg machine met vele programma's zoals fijn/zijde, sport, dons kussens/dekbedden, allergie+ en trommelreiniging ed!Erg stil en erg snel met zijn speed programma maar zeker ook zuinig A+++ - 30%.
Kortom wij zijn er erg blij mee!!

• 8 kg
  • Vele mogelijkheden

H.Spoor 20-05-2017 Product paar dagen in bezit

Wasmachine

Wasmachines werkt zo als hij is uit gelegd bij MEDIA MARKT zeer goede uitleg gehad en de Wasmachine doet geruisloos zen werk

d zwiesereijn 15-05-2017 Product paar weken in bezit

bedieningspaneel

Programma`s zijn duidelijk aangegeven op het bedieningspaneel. Geen overbodige functies.
De was komt ook op het korte programma schoon uit de wasmachine. Het is fijn dat er een functie reinigen op de wasmachine
zit. Op deze manier word je er aan herinnerd om de wasmachine af en toe te reinigen. Op mijn oude wasmachine was deze functie niet aanwezig waardoor er veel wasmiddelresten achter bleven en de was op den duur niet meer schoon werd.
Ik vind de prijs kwaliteit prima!

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • kort wasprogramma
  • energie zuinig
  • reinigingsprogramma

Rianne 13-05-2017 Product paar dagen in bezit

gemakkelijk hanteerbaar scherm

het was even wennen maar eenmaal in gebruik is het scherm effient!
Was ons opviel dat het geluidsniveau stil is
Diverse wasmogelijkheden

Pluspunten

• stil in gebruik
  • mooie moderne uitvoering

piet Maastricht 13-05-2017 Product paar weken in bezit

statig stel was- en droogmachines van Bosch.

verrast gebruiken door zijn lijn en gebruikersgemak. Een goede prijs-/prestatieverhouding van een vertrouwd merk

Pluspunten

• ruim aantal programma's, toch aanpasbaar
  • ecosysteem