AEG L62482NFL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L62482NFL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jan 12-05-2016

wacsmachinebeoordeling

Geschreven voor: AEG L62482NFL

Deze machine is gezien de prijs-kwaliteitverhouding een goede machine. Wij zijn een echtpaar van 58 jaar die niet zit te wachten op allerlei extra digitale mogelijkheden zoals uitlezen van storingen via een app. Basisfuncties voldoen uitstekend. Geen overmatig geluidsniveau.

F. Andela 26-06-2015
Geschreven voor: AEG L62482NFL

De ruime vulopening en grote trommel zijn heel praktisch voor
ons.
De machine is eenvoudig in het gebruik, geeft goede resultaten
en draait mooi stil.

j-brouwers 26-06-2015
Geschreven voor: AEG L62482NFL

Ik heb deze machine sinds een paar weken. De duurzaamheid kan ik nog niet weten zo kort als ik hem gebruik.Ik had wat stard moeilijk heden.Vond de wasprogramaas heel lang duren.Bij mijn vorige AEG duurde de bonte was op 40 graden een uur.In de nieuwe meer dan twee en een half uur. Dan heb je nog de eco knop dan mag je er helemaal een halve dag voor uittrekken. Maar ook hier aldoende leerd men.De tijdbesparen knop gevonden en nu lukt het al stukken beter. Je moet ook een beetje op elkaar ingespeelt raken.Maar de eco knop kan volgens mij niet eco zijn als je de halvedag moet draaien voordat je de was eruit kan halen.Nog een klein dingetje bij het centrifugeren is het net een straaljager die overkomt.Verder hoop ik dat hij net zo lang meegaat als mijn vorige AEG.Die was zo,n jaar of 15.

francie50 26-06-2015
Geschreven voor: AEG L62482NFL

Een prima machine voor deze prijs, ik moest wel even wennen aan de langere programma's, maar inmiddels weet ik ook hoe je ze korter kunt laten duren en ik maak graag gebruik van startuitstel ! Zo wast ie toch zuinig en schoon en kan ik meer wassen op een dag doen.

acs1980 25-06-2015
Geschreven voor: AEG L62482NFL

Fijne wasmachine, hoef nu minder wasjes te draaien aangezien ik nu flink wat was in 1x kan wassen. Was komt er goed schoon en behoorlijk droog uit.
Enige minpuntje zijn de langere wasprogramma`s.
Ik heb hem nu een paar weken in gebruik en tot nu toe bevalt hij super.
Al met al een mooie en goede wasmachine voor een mooie prijs!

ena1 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L62482NFL

Grote opening erg makkelijk, programma's makkelijk in te stellen en een mooie vormgeving en de mogelijkheid om meerdere programma's in een kortere tijd af te draaien. Tot nu toe een uitstekende wasmachine.

fpboonman 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L62482NFL

`Het is een fijne machine, die mij meer dan genoeg mogelijkheden om het wasgoed schoon te krijgen. De machine is gebruik vriendelijk, trommel heeft voldoende ruimte, en is mooi vorm gegeven.

Fam. Snoek 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L62482NFL

Het is een complete machine die mooi van vormgeving is en goed schoon wast. Verder is het laadvermogen erg prettig.
Een fijne wasmachine voor een goede prijs!
Een aanrader!
Hartelijke groet!

raemakers 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L62482NFL

nooit eerder een AEG gekocht maar deze bevalt mij prima heel fijn dat je ook op 20 gr. kunt wassen en toch schoon spaart stroom en tijd en evengoed fris als ik nog een keer ,n ander apparaat nodig heb dan wordt het weer AEG want dit merk bevalt mij goed voor 100%

RijsRobert 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L62482NFL

Een veelzijdige wasmachine voor zijn geld.
voldoende wasopties, geruisloos en de 1400 toeren doet in mijn ogen niet onder voor 1600 toeren.
8 kilo is ook prettig, al stel ik voor om de trommel niet helemaal vol te proppen.
Hiervoor had ik ook een AEG 8 kilo en die heeft het "maar" 6 jaar volgehouden, de lagers waren kapot ...wellicht door het té vol stoppen van de trommel.

naam917 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L62482NFL

Minder vaak wassen door de 8kg trommel. Heel goed dat de lengte van het wasprogramma zich aanpast aan de inhoud. Het 20 minuten wasje is reuze handig.
Centrifugeert geweldig en redelijk stil.

mike_willems 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L62482NFL

Het is een prima wasmachine, veel opties, zuinig in het gebruik. Gekocht bij Expert in Breukelen, prima advies in de winkel (veel keuze) en service bij het plaatsen van deze nieuwe wasmachine en verwijderen oude wasmachine.

yvonmeijer58 12-06-2015
Geschreven voor: AEG L62482NFL

De wasmachine heeft een mooi uiterlijk.
Heeft veel programma,s en de knop tijdsbesparing is super!!! verkort de draaitijd enorm en wast dan toch nog schoon.
En de grote trommel van 8 kilo is echt fijn voor de grotere wassen.

zuijderwijk 02-06-2015
Geschreven voor: AEG L62482NFL

Prima wasmachine voor z'n geld. Geen klachten maar inderdaad wel lange programma,s!! Ben tevreden met mijn aankoop!

Pijnenborg 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L62482NFL

deze wasmachine bevalt mij uitstekend vooral de grote trommel ik ben net van vakantie terug
en kan met deze trommel veel was tegelijk draaien
Verder wast hij erg schoon en is erg zuinig
Het duurt wel erg lang voor .n was klaar is maar ik zit de was s,avonds in en stel de startuitstel in
Hij is dan klaar als ik opsta !!!!!
Kortom ik ben heel tevreden
L Kremers

monika spruit 02-06-2015

Ben prima tevreden over de machine. Helaas heb ik nog steeds geen wasmiddel en Lenor gekregen dat gratis erbij zou zijn. heb al ettelijke telefoontjes+emails gestuurd!. Voel me wel en beetje genept! Jammer was een leuke aanbieding!?