AEG LVOGUE - Reviews

8 kg
A+++-10%
Geluidsniveau
77 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jet 15-07-2017 Product paar dagen in bezit

Wast schoon en handig in het gebruik

Voor de aanschaf eerst de handleiding van internet gedownload. Ik heb deze machine vooral gekozen omdat je ondanks de programma's veel instellingen heel makkelijk kunt aanpassen. Zo heb je bij de meest gebruikelijke standaardprogramma's twee extra instellingen voor inkorten wasduur. Ook temperatuur en toerental makkelijk aanpasbaar. Extra spoelgang ook, en die kun je zelfs standaard inprogrammeren, heel fijn vanwege zacht water (7) en man met allergieën.
Motor zonder koolborstels, die hoor je dus niet, alleen klotsend water. Centrifugeren hoor je natuurlijk wel.
Stoomfunctie handig voor ontkreuken van mijn linnen broeken.
Hij wast vgs Consumentenbond heel schoon en inderdaad, tot mijn behoorlijke verbazing is met hetzelfde wasmiddel een oude vlek ineens een stuk vervaagd.
Centrifugeren met zware stukken: hij blijft zoeken naar een goede verdeling en centrifugeert dan gewoon op het gewenste toerental, in plaats van lager, wat sommige andere merken doen. Wel belangrijk als je een droger hebt.
Kortom fijne machine en ik hoop dat hij een poosje meegaat (mijn ouwetje was 18 jaar...) Daarom gemiddeld voor duurzaam, dat weet ik nog niet.

Pluspunten

• Wast schoon
  • Uitgebreid en makkelijk instelbaar
  • Centrifugeert met beloofde toerental

martijnf4 24-07-2016 Product kwartaal in bezit

hele fijne gebruiksvriendelijke wasmachine met ideale strijkfunctie

hele fijne wasmachine, stil, bruikbaar duidelijk!
ideaal stoomprogramma dat je kleding strijkt en opfrist in de wasmachine! zelfs 4 overhemden tegelijk in de machine, kwartiertje later ophangen en ze zijn als gestreken! zelfs tshirts kan hij strijken!

Tijdsbesparende wasmachine die ik iedereen die ook niet van strijken houd meteen aanbeveel!