Miele WKF131 WPS PWash 2.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WKF131 WPS PWash 2.0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

de Vos 21-08-2019

Miele, er WAS geen betere

Geschreven voor: Miele WKF131 WPS PWash 2.0

Ruim 2 jaar geleden deze Miele wasmachine samen met een Miele warmtepomp droger gekocht in de hoop hier vele jaren zorgeloos plezier van te hebben. Nu de wasmachine net uit de garantie is maakt deze bij het begin van het centrifugeren en wanneer je de lege trommel horizontaal van voor naar achter beweegt een boink boink boink geluid. Het klinkt net alsof de kuip tegen een holle metalen stang aan bonkt. De machine staat goed waterpas, de transportstangen zitten goed in de klemmen achterop de machine en er zit niets tussen de trommel en de kuip. Het geluid komt echt van binnen uit de machine.
Voor een wasmachine die slechts 2 wassen per week draait vindt ik dit zwaar beneden de maat. Van een merk als Miele had ik niet verwacht dat ik na zo'n korte gebruiksperiode al hoge reparatiekosten zou hebben. Wat mij betreft zijn dit onze laatste Miele machines.

Pluspunten

• Wasresultaat

Minpunten

• Duurzaamheid / kwaliteit
  • Garantie

Gerard4659 24-11-2017

dhr

Geschreven voor: Miele WKF131 WPS PWash 2.0

Voor de 4 keer weer voor Miele gekozen, de vorige is 19 jaar meegegaan.
Blijf Miele trouw voor zoveel mogelijk apparaten, de aanschafprijs is hoog maar verdient zich terug.

Pluspunten

• schoon
  • bijna geluidloos

Minpunten

• n.v.t.

Fan van Miele 25-08-2017

Kwaliteitsproduct

Geschreven voor: Miele WKF131 WPS PWash 2.0

Perfect apparaat, wast uitstekend en makkelijk in gebruik. Vorige Miele heeft 20 jaar lang zijn werk goed gedaan, er is wat mij betreft idd geen betere!

Pluspunten

• Betrouwbaarheid
  • Kwaliteit
  • Duurzaamheid
  • Energieverbruik
  • Bedieningsgemak

Jacqueline 06-05-2017

Gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Miele WKF131 WPS PWash 2.0

na 15 jaar een Miele wasmachine te hebben gehad besloten om nogmaals voor een Miele wasmachine te gaan
Deze wasmachine is vriendelijk in gebruik heeft veel verschillende wasprogramma's
Vind het fijn dat de functie powerwash erop zit deze programma was in een uur alles schoon

Pluspunten

• Veel verschillende wasprogramma's
  • De mogelijkheid om wascaps te gebruiken

Minpunten

• Geeft niet aan wanneer de trommel vol is

Elly 23-03-2017

Zeer stille goede wasmachine

Geschreven voor: Miele WKF131 WPS PWash 2.0

Keus uit vele wasprogramma's, dus de juiste zit er altijd bij! Je kan zelf ook nog instellingen van het wasprogramma bijstellen. De uitstelklok is tot op 15 minuten nauwkeurig in te stellen. De wasmachine staat op zolder, naast onze slaapkamer, horen geen storende geluiden. De was wordt zeer goed schoon.

Pluspunten

• Vele wasprogramma's
  • Zeer stil
  • Met eco- knop voor nog meer energiezuinig

gvs 13-03-2017

wasmachine

Geschreven voor: Miele WKF131 WPS PWash 2.0

Wast schoon, weinig geluid. Alleen jammer dat net na de garantie het verwarmingselement stuk ging. Gebruik alleen waspoeder en een beetje soda en azijn kalk, toch zat er een dikke klont op het element. Ben nieuwsgierig wat Miele gaat doen, betalen of toch garantie.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • tijdindicatie

Minpunten

• verwarming snel stuk

Officiele reactie van Miele 16-03-2017

Graag willen wij kijken of wij iets voor u kunnen betekenen. wilt u zo vriendelijk zijn om uw adres gegevens en telefoonnummer te sturen aan webcare@miele.nl, dan nemen wij snel contact met u op.