AEG LSPECIAL8 - Reviews

8 kg
A+++
Geluidsniveau
77 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 45 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

JO 29-11-2016 Product paar maanden in bezit

Eenvoudig te bedienen, voldoende verschillende programma's

Voorheen een Miele, maar nu vanwege het prijsverschil overgestapt naar een AEG. Het grote verschil is dat een AEG beter en anders spoelt. Ik merk dit aan een zachtere was zonder pluisjes. De was is goed schoon. Het spijkerbroekenprogramma werkt perfect en de fijne was functie is ook een aanrader. Dat je de programma's zelf 2 x kunt verkorten is erg prettig, evenals de toets extra spoelen.

Pluspunten

• spijkerbroekenprogramma
  • fijne was
  • 20 minuten wasje
  • dekbed-winterjas-programma

Minpunten

• Wolwasprogramma (maakt te weinig bewegingen )

mevr.Jansen 10-11-2016 Product paar maanden in bezit

Toppertje

Ook na enkele maanden gebruik ( 2 wasbeurten per dag) erg tevreden over het eenvoudige gebruik en de diverse mogelijkheden. De 1400 toeren centrifuge is ook een genot, de was hoeft niet meer zo lang in de droger.
Had voorheen een Miele, maar deze doet er niet voor onder ( tot nu toe natuurlijk).

Smits 22-07-2016 Product kwartaal in bezit

keuze voor aeg stond al vast

De nieuwe machine wast natuurlijk weer prima schoon. (daarom heb ik ooit voor aeg gekozen). Alleen dat dekbedovertrekken de hele was weer in zich opnemen, is minder. Dat had de vorige AEG niet. Dat zal voor de trommelophanging niet goed zijn. Voorlopig klem ik een elastiek rond de opening van de hoes. Dat doe ik ook bij grote hoeslakens. Want ook die rollen zich om de was. Zo'n bol in de trommel lijkt mij niet goed. IK blijf ondertussen op zoek naar een betere oplossing. De nieuwe machine is wennen. M.n. de display. Onze vorige had dit niet (logisch, die was al weer heel wat jaartjes oud en dat deze ook worden) De mogelijkheden van programma's zijn weer prima! Dus op dat euvel van de dekbedhoezen na ben ik weer dik tevreden met mijn AEG!!

A.S. 22-07-2016 Product kwartaal in bezit

Review AEG LSpecial8

Sinds 4 maanden ben ik in het bezit van de AEG Lspecial 8 wasmachine. Dit is de eerste keer dat ik een AEG wasmachine heb maar hij bevalt heel goed. Heel gemakkelijk qua bediening met heel veel mogelijkheden waaronder stomen!. De machine is ontzettend stil met wassen en centrifugeren! Een echte aanrader!

Dirk 22-07-2016 Product half jaar in bezit

AEG er is geen betere

Zowel de Droger als de wasmachine is makkelijk in de programmering. altijd een perfecte schone was met weinig wasmiddel. Dus dubbel zuinig in gebruik . De wasmachine en de droger zijn heel geruisloos. Zelfs een man kan de was doen

HJansen 26-07-2016 Product maand in bezit

Super machine, voor korte wasjes en grote wasjes

Deze was machine bied genoeg keuze. Ik heb vaak grote wassen, maar voor mijn werkkleding gebruik ik altijd de stand 20 min, 30 graden. Deze stand is naar mijn mening een super handige uitvinding!
Verder kan ik ook zelf bepalen hoelang de machine aan het wassen is, de tijd kan wel 3x verkort worden.

Diane 23-07-2016 Product half jaar in bezit

geweldige aankoop

wij hebben al vele wasmachines versleten maar nu we deze AEG machine hebben zijn super blij. De was is zo schoon zelfs op de korte programma's, makkelijk in gebruik en zeer overzichtelijk met alle programma's.

sandra 22-07-2016 Product half jaar in bezit

MIJN Super wasmachine

Ik ben zeer tevreden met het wasresultaat, dat is voor mij het belangrijkste, daarnaast de verschillende mogelijkheden, b.v. opfrissen te gek, de tijd zelf instellen, maar koop hem zelf dan ontdek je dit ook.
Nog een ding het geluid, je hoort hem bijna niet.

AANRADER 28-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Half jaar na gebruik

Ook na enkele maanden gebruik niets dan lof, alles werkt prima. Het zeeppoeder (we gebruiken alleen Ariel poeder) bakje is eenvoudig te reinigen. De grote vulopening is een genot en de zeer goede centrifuge werkt prima.
Het was reinigings resultaat is goed.
Kortom tot nu toe geen spijt van deze aankoop.

Lieve 16-08-2016 Product paar maanden in bezit

De nieuwe generatie

Wat een verschil met onze oude wasmachine van 15 jaar! Fijn en eenvoudig in gebruik en maakt ook zoveel minder lawaai dan onze vorige machine.

Erik-Jan 29-07-2016 Product kwartaal in bezit

Uitstekende machine

Tot nu toe bevalt deze wasmachine ons uitstekend. Het gebruiksgemak is eenvoudig. Er bestaat de mogelijkheid om een korter wasbeurt te geven. Ook het stoom programma is ideaal, even lekker een blouse opfrissen. Hij is ook nog eens laag geluids niveau.
Op en top een fijne machine

Jerre 28-07-2016 Product kwartaal in bezit

prima wasmachine

Veel programmamogelijkheden, met name de 20 minuten voor kleine hoeveelheden. Stille machine. en een piepje als hij klaar is.
ik ben dik tevreden!

o.w. van roon 27-07-2016 Product maand in bezit

AEG LSPECIAL8

De aeg wasmachine bevalt buitengewoon goed.De was wordt goed schoon en de machine is gemakkelijk te te bedienen.
Als hij draait maakt hij bijna geen lawaai. Is de machine klaar met het programma dan hoor je een signaal.
Al met al is het een hele goede aankoop!!!!

Moniek 24-07-2016 Product maand in bezit

AEG LSPECIAL8

Goede wasmachine, Vooral het startuitstel is ideaal,
na het werken de was gedraaid. Het geluid is erg stil van de machine.

AGCM 24-07-2016 Product kwartaal in bezit

Zeer prettige wasmachine

9,6
Er zitten zoveel mogelijkheden op je grijpt niet mis voor een bepaald wasprogramma. Machine is super stil. Hij wast zoals ik gewend ben van AEG. Voor mij geen betere ;)

José 23-07-2016 Product kwartaal in bezit

prima wasmachine

Een fijne wasmachine met volop mogelijkheden en duidelijke bediening. Vooral het dekbed programma is ideaal.

Laura 22-07-2016 Product kwartaal in bezit

Fijne machine!

Een fijne en gemakkelijke wasmachine. Genoeg was mogelijkheden en duidelijk aangegeven. Iets minder vindt ik het geluid wat de machine maakt bij het centrifugeren, ik had het iets minder luid verwacht. Verder een top machine!

TINEKE 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

fijne machine

WAS GOED SCHOON EN IS ERG STIL ECHT FIJNE MACHINE EN GROTE TROMMEL VAN 8 KILO HEB HEM ONGEVEER 6 WEKEN

Janneke 22-07-2016 Product kwartaal in bezit

Blij met deze wasmmachine

'k Ben echt blij met deze wasmachine! De was is gewoon schoon zoals je het hebben wil. Vooral het startuitstel en kunnen kiezen van een programma voor kleine wasjes vind ik super.

berg 22-07-2016 Product kwartaal in bezit

perfecte wasmachine

Zeer tevreden over deze wasmachine. Fluisterstil, prima wasresultaten en eenvoudig in gebruik. Fijn zijn de tijdbesparingsmogelijkheden !