AEG LSPECIAL8

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LSPECIAL8 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Gerben 25-08-2019

Waardeloze kwaliteit

Geschreven voor: AEG LSPECIAL8

Wij hebben de AEG wasmachine LSspecial8 gekocht in januari 2016, zeg maar goed 3,5 jaar oud.
Sinds deze week maken de lagers een kabaal, zijn dis versleten, reparatie komt op meer dan €350,- neer.
Dit kan en mag niet met een machine van een gerenomeerd merk als AEG.
Machine kost nieuw €550,- dus is niet echt goedkoop.
Schoonzusje had dezelfde machine gekocht 2 weken eerder....... wat denk je in dezelfde week ook bij haar de lagers kapot.
Dan heb je het over toeval maar een productiefout.
Ik raad niemand aan om dit type machine te kopen.

Pluspunten

• Wast goed

Minpunten

• Lagers kapot na 3,5 jaar

AEG 17-07-2019

AEG is het niet

Geschreven voor: AEG LSPECIAL8

We hebben nu ruim twee jaar de AEG LSSPECIAL8 en gaat steeds meer herrie maken,.Dat is ongeveer vier weken gelden begonnen.Er worden per week twee tot drie wassen mee gedraaid en dan mag dit dus niet gebeuren.
Valt natuurlijk buiten de garantie, want je hebt maar twee jaar.Toch maar weer een goedkope wasmachine nemen.

Minpunten

• duurzaamheid
  • tot aan de garantietermijn gaat het goed.

N. May 16-10-2017

AEGLspecial8

Geschreven voor: AEG LSPECIAL8

De wasmachine wast goed schoon en is gebruiksvriendelijk, alleen vind ik dat mijn zwarte T-shirts en ondergoed er pluizig uitkomen.

Minpunten

• pluizige was

Marijke 02-04-2017

Wat een lawaai

Geschreven voor: AEG LSPECIAL8

Wassen doet hij als de beste en centrifugeren van kleine stukken gaat goed. Maar met centrifugeren Is 1200 toeren het maximum. Daarboven maakt hij enorm veel lawaai en 2 broeken tegelijk wassen is vragen om problemen. Dus max 1 broek met kleinere stukken op 1200 toeren is het advies.

Pluspunten

• Wast mooi schoon
  • Past zelf de tijdsduur aan

Minpunten

• Veel lawaai bij centrifugeren

AANRADER 28-02-2017

Half jaar na gebruik

Geschreven voor: AEG LSPECIAL8

Ook na enkele maanden gebruik niets dan lof, alles werkt prima. Het zeeppoeder (we gebruiken alleen Ariel poeder) bakje is eenvoudig te reinigen. De grote vulopening is een genot en de zeer goede centrifuge werkt prima.
Het was reinigings resultaat is goed.
Kortom tot nu toe geen spijt van deze aankoop.

JO 29-11-2016

Eenvoudig te bedienen, voldoende verschillende programma's

Geschreven voor: AEG LSPECIAL8

Voorheen een Miele, maar nu vanwege het prijsverschil overgestapt naar een AEG. Het grote verschil is dat een AEG beter en anders spoelt. Ik merk dit aan een zachtere was zonder pluisjes. De was is goed schoon. Het spijkerbroekenprogramma werkt perfect en de fijne was functie is ook een aanrader. Dat je de programma's zelf 2 x kunt verkorten is erg prettig, evenals de toets extra spoelen.

Pluspunten

• spijkerbroekenprogramma
  • fijne was
  • 20 minuten wasje
  • dekbed-winterjas-programma

Minpunten

• Wolwasprogramma (maakt te weinig bewegingen )

JO 29-06-2020

Hierbij reageer ik op mijn eigen review. Het is een fijne wasmachine die ik met plezier gebruik, en het wasresultaat is perfect, ongeacht of het om blousjes of jeans gaat. Het is echter gebleken dat de kwaliteit van deze machine niet echt in verhouding staat met het aankoopbedrag. Ik heb deze machine gekocht in september 2016 en in februari 2019 moesten de dempers worden vervangen en het contragewicht moest worden vastgezet? Vorige week gingen de lagers kapot. Deze machine is nog geen 4 jaar oud. Durf te zeggen dat ik altijd netjes ben op alle huishoudapparatuur, dus ook op deze machine. Gemiddeld twee wasbeurten per dag, en soms drie (beddengoed).

mevr.Jansen 10-11-2016

Toppertje

Geschreven voor: AEG LSPECIAL8

Ook na enkele maanden gebruik ( 2 wasbeurten per dag) erg tevreden over het eenvoudige gebruik en de diverse mogelijkheden. De 1400 toeren centrifuge is ook een genot, de was hoeft niet meer zo lang in de droger.
Had voorheen een Miele, maar deze doet er niet voor onder ( tot nu toe natuurlijk).

Lieve 16-08-2016

De nieuwe generatie

Geschreven voor: AEG LSPECIAL8

Wat een verschil met onze oude wasmachine van 15 jaar! Fijn en eenvoudig in gebruik en maakt ook zoveel minder lawaai dan onze vorige machine.

Erik-Jan 29-07-2016

Uitstekende machine

Geschreven voor: AEG LSPECIAL8

Tot nu toe bevalt deze wasmachine ons uitstekend. Het gebruiksgemak is eenvoudig. Er bestaat de mogelijkheid om een korter wasbeurt te geven. Ook het stoom programma is ideaal, even lekker een blouse opfrissen. Hij is ook nog eens laag geluids niveau.
Op en top een fijne machine

Jerre 28-07-2016

prima wasmachine

Geschreven voor: AEG LSPECIAL8

Veel programmamogelijkheden, met name de 20 minuten voor kleine hoeveelheden. Stille machine. en een piepje als hij klaar is.
ik ben dik tevreden!

o.w. van roon 27-07-2016

Geschreven voor: AEG LSPECIAL8

De aeg wasmachine bevalt buitengewoon goed.De was wordt goed schoon en de machine is gemakkelijk te te bedienen.
Als hij draait maakt hij bijna geen lawaai. Is de machine klaar met het programma dan hoor je een signaal.
Al met al is het een hele goede aankoop!!!!

HJansen 26-07-2016

Super machine, voor korte wasjes en grote wasjes

Geschreven voor: AEG LSPECIAL8

Deze was machine bied genoeg keuze. Ik heb vaak grote wassen, maar voor mijn werkkleding gebruik ik altijd de stand 20 min, 30 graden. Deze stand is naar mijn mening een super handige uitvinding!
Verder kan ik ook zelf bepalen hoelang de machine aan het wassen is, de tijd kan wel 3x verkort worden.

Moniek 24-07-2016

Geschreven voor: AEG LSPECIAL8

Goede wasmachine, Vooral het startuitstel is ideaal,
na het werken de was gedraaid. Het geluid is erg stil van de machine.

AGCM 24-07-2016

Zeer prettige wasmachine

Geschreven voor: AEG LSPECIAL8

Er zitten zoveel mogelijkheden op je grijpt niet mis voor een bepaald wasprogramma. Machine is super stil. Hij wast zoals ik gewend ben van AEG. Voor mij geen betere ;)

José 23-07-2016

prima wasmachine

Geschreven voor: AEG LSPECIAL8

Een fijne wasmachine met volop mogelijkheden en duidelijke bediening. Vooral het dekbed programma is ideaal.

Diane 23-07-2016

geweldige aankoop

Geschreven voor: AEG LSPECIAL8

wij hebben al vele wasmachines versleten maar nu we deze AEG machine hebben zijn super blij. De was is zo schoon zelfs op de korte programma's, makkelijk in gebruik en zeer overzichtelijk met alle programma's.

sandra 22-07-2016

MIJN Super wasmachine

Geschreven voor: AEG LSPECIAL8

Ik ben zeer tevreden met het wasresultaat, dat is voor mij het belangrijkste, daarnaast de verschillende mogelijkheden, b.v. opfrissen te gek, de tijd zelf instellen, maar koop hem zelf dan ontdek je dit ook.
Nog een ding het geluid, je hoort hem bijna niet.

Smits 22-07-2016

keuze voor aeg stond al vast

Geschreven voor: AEG LSPECIAL8

De nieuwe machine wast natuurlijk weer prima schoon. (daarom heb ik ooit voor aeg gekozen). Alleen dat dekbedovertrekken de hele was weer in zich opnemen, is minder. Dat had de vorige AEG niet. Dat zal voor de trommelophanging niet goed zijn. Voorlopig klem ik een elastiek rond de opening van de hoes. Dat doe ik ook bij grote hoeslakens. Want ook die rollen zich om de was. Zo'n bol in de trommel lijkt mij niet goed. IK blijf ondertussen op zoek naar een betere oplossing. De nieuwe machine is wennen. M.n. de display. Onze vorige had dit niet (logisch, die was al weer heel wat jaartjes oud en dat deze ook worden) De mogelijkheden van programma's zijn weer prima! Dus op dat euvel van de dekbedhoezen na ben ik weer dik tevreden met mijn AEG!!

Laura 22-07-2016

Fijne machine!

Geschreven voor: AEG LSPECIAL8

Een fijne en gemakkelijke wasmachine. Genoeg was mogelijkheden en duidelijk aangegeven. Iets minder vindt ik het geluid wat de machine maakt bij het centrifugeren, ik had het iets minder luid verwacht. Verder een top machine!

TINEKE 22-07-2016

fijne machine

Geschreven voor: AEG LSPECIAL8

WAS GOED SCHOON EN IS ERG STIL ECHT FIJNE MACHINE EN GROTE TROMMEL VAN 8 KILO HEB HEM ONGEVEER 6 WEKEN

Janneke 22-07-2016

Blij met deze wasmmachine

Geschreven voor: AEG LSPECIAL8

'k Ben echt blij met deze wasmachine! De was is gewoon schoon zoals je het hebben wil. Vooral het startuitstel en kunnen kiezen van een programma voor kleine wasjes vind ik super.

berg 22-07-2016

perfecte wasmachine

Geschreven voor: AEG LSPECIAL8

Zeer tevreden over deze wasmachine. Fluisterstil, prima wasresultaten en eenvoudig in gebruik. Fijn zijn de tijdbesparingsmogelijkheden !

Ton 22-07-2016

Simpel en goed

Geschreven voor: AEG LSPECIAL8

Voor het eerst een AEG. Mooie machine, met vele mogelijkheden. Grote voordeel is de tijdsbesparing die je heel simpel in kunt stellen. Ook de programma's die in te stellen zijn, zijn heel overzichtelijk. Kortom een goede aankoop.

RM 22-07-2016

Fijne machine!

Geschreven voor: AEG LSPECIAL8

Een erg fijne machine welke makkelijk te bedienen is. Daarbij heeft het apparaat een mooi design en is deze bijna geluidloos.

A.S. 22-07-2016

Review AEG LSpecial8

Geschreven voor: AEG LSPECIAL8

Sinds 4 maanden ben ik in het bezit van de AEG Lspecial 8 wasmachine. Dit is de eerste keer dat ik een AEG wasmachine heb maar hij bevalt heel goed. Heel gemakkelijk qua bediening met heel veel mogelijkheden waaronder stomen!. De machine is ontzettend stil met wassen en centrifugeren! Een echte aanrader!