Miele WMH121 WPS PWash 2.0 & TDos

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WMH121 WPS PWash 2.0 & TDos op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Linda 13-04-2018

Geweldige wasmachine van Miele

Deze wasmachine is een echte aanwinst in een gezin met 2 kleine kinderen. Door de powerwash vliegen de vlekken uit de was! Werken met de twindos is heel fijn, geen geknoei meer met wasmiddelen en het wasmiddel van Miele ruikt lekker neutraal. Wat ik ook fijn vind is dat deze bijna geluidloos de was doet.

Pluspunten

• Geluidloos
  • Vlekken vliegen eruit
  • Twindos systeem

Jacqueline 14-11-2017

fijne wasmachine

andere wasmachines maken lawaai en gaan snel kapot of hebben veel onderhoud nodig. Daar hadden we genoeg van en een tijd geleden een mooie Miele gekocht. Wast brandschoon en is geruisloos en tegelijk heel erg handig in gebruik door de automatische wasmiddel dispenser. We zijn er ontzettend blij mee, hadden we eerder moeten doen!

Pluspunten

• stil
  • heel schoon
  • handig in gebruik
  • wasmiddel wordt automatisch toegevoegd
  • mooi apparaat

Marlin 10-09-2017

Perfecte dosering wasmiddel en superschoon

Geweldige wasmachine zoals je verwacht van een miele.
Deze machine gekozen vanwege het twindos systeem wat perfect doseert en de was is superschoon en fris.
Erg makkelijk ook om niet telkens wasmiddel erbij te hoeven doen en de machine geeft aan dat de dispenser vervangen moet.
Kreeg voor een jaar wasmiddel erbij en dat is precies een jaar verder ook op en heb nieuwe besteld op de miele website wat supersnel geleverd word.
Miele er is geen betere en gewoon de beste.

Pluspunten

• Reinigd perfect
  • Reservoirs twindos systeem gaan lang mee
  • 1 jaar gratis wasmiddel
  • Reservoirs kun je vervangen met je eigen wasmiddel
  • Stille machine

Minpunten

• Niks te melden