Bosch Serie 6 WAT28690NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 457 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 WAT28690NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tevreden klant 15-05-2016

Bosch I-Dos

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28690NL

Zeer mooie en gebruiks vriendelijke wasmachine. Nog maar een paar dagen in mijn bezit maar ik ben er erg tevreden over de was komt schoon en fris uit de maschine. Het I-Dos systeem lijkt goed te werken

velze602 14-05-2016

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28690NL

Dossering van het wasmiddel en de wasverzachter werkt volautomatisch op basis van hoeveelheid was en hoe vuil deze is. Verbruikt van het water is laag. De machine is stil. Het belangrijkste is dat de was goed schoon is.

Liam 09-05-2016

Ideale wasmogelijkheden

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28690NL

Veel pluspunten, oa weinig geluid bij centrifugeren, i-dos is ideaal en bespaart veel water en wasmiddel. Ook is het erg energie zuinig. Mooi ledlampje in de trommel, serie 6 exclusiv is een mooi model voor ons gezin met 5 personen in totaal.

Ramon 08-05-2016

uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28690NL

mijn siemens wasmachine hield er na 15 jaar ineens mee op. Op zoek naar een andere dus. Dit werd de Bosch WAT28690NL. Een zeer stille machine en zeer gebruiksvriendelijk. Een kind kan de was doen, het automatisch doseersysteem werkt uitstekend. Verbruik van overbodig veel wasmiddel is verleden tijd.

rmr 05-05-2016

wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28690NL

vind het een geweldig product om mee te werken
het gebruik is ook best handig zeker met het idos systeem zit je niet zo te klooien met die flessen vullen en hoppa een paar wasjes doen verder is het natuurlijk op de lange termijn afwachten

geweldig 03-05-2016

wat een vernuft

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28690NL

De wasautomaat is zeer eenvoudig in het gebruik en het systeem van het wasmiddel toevoegen per fles ook zeer gemakkelijk duurzaamheid rekenen we op wat we van Bosch gewend zijn.

JW 29-04-2016

Fijne machine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28690NL

Deze fijne machine hebben we aan moeten schaffen omdat onze oude Bosch-machine gesneuveld net na een verhuizing. Gelukkig had Hamer deze mooie machine met een leuke aanbieding voor ons. Snel geleverd, snel weer wassen. En dat iDOS, dat kan toch wel uit? Natuurlijk, maar dat of dat wel nodig is vraag ik me af. De machine doseert zo nauwkeurig dat de was heerlijk ruikt en goed schoon is.
Verder is hij zo stil dat je het piepje echt aan moet zetten omdat je anders niet merkt dat ie klaar is.

Licher 25-04-2016

Wassen is weer leuk

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28690NL

Mooi vormgegeven. Stil en zuinig. Super handig systeem. Handig in gebruik door het touch-display. Door het I-DOS systeem altijd de juiste hoeveelheid wasmiddel zonder erbij stil te staan. Door de 8 kg trommel past alles erin. En niet geheel onbelangrijk: zeer milieuvriendelijk.

Rudi 22-04-2016

Super handig apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28690NL

Het is een ideale machine. Het scheelt mij een hoop werk en moeite. Het scheelt veel wasmiddel en een hoop geknoei. Ik ben zelf niet handig met wassen, deze machine denkt voor mij.

Richard L 19-04-2016

Bosch merknaam staat voor duurzaam

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28690NL

Zeer fraai uitziende wasmachine met een zeer goede verhouding tussen prestaties en duurzaamheid. Door de uitgebreide informatie voorziening m.b.t. duurzaamheid in het display ga je bewuster wassen en bespaar je water en stroom. Door I-dos behoort het vergeten van wasmiddel tot het verleden!! Samenvattend: Gebruiksvriendelijk, duurzaam en een fraai uiterlijk --> Grandioos.

Amgy 16-02-2016

Instellingsmogelijkheden te over.
Was bij eco katoenprogramma erg gekreukt,hiervoor heb je wel weer de mogelijkheid van kreukherstelprogramma.
Voorprogrammeren met timer erg handig!
Wennen aan vulvak voor wasmiddel en wasverzachter.Opletten dat je de juiste neemt, voor ander wasmiddel moet je toch weer per keer vullen.
Machine heerlijk rustig/stil. Het is een plezier om een was aan te zetten.

Wendy 01-02-2016
Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28690NL

Ik gebruik hem pas een maand maar eerlijk is eerlijk super apparaat.. Zo goed als geluidloos, doet wat die moet doen en dat is schone was.. Het kados systeem is super handig en eens zo makkelijk te gebruiken.. Ik ben er blij mee

Miranda 30-01-2016
Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28690NL

Deze zgn "stille" wasmachine valt mij qua geluid erg tegen. Tijdens het wassen gaat het nog wel, maar bij het centrifugeren voelt het alsof een helikopter opstijgt. Het ding schud dan behoorlijk (staat op de 1e verdieping op tegels met daaronder een houten vloer). Ik heb de machine gekocht nav de reviews, puur ivm het geluid en niet voor alle mogelijkheden. In vergelijking tot mijn vorige, een 10 jaar oude Zanussi, merk ik weinig verschil. Had ik misschien toch beter een simpele, goedkopere machine kunnen kopen.

ahlam 28-01-2016
Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28690NL

Eeen maand geleden had ik op bosh merk wasmashine gekozen
Het is heel goed wasmashine
sterk,stil,veel optie en bezuinig
ik ben heel blij mee.

Bosch Exclusive 25-01-2016
Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28690NL

De resultaten van het wasprogramma zijn zeer goed, het display is overzichtelijk en wijst zichzelf de weg er door heen, de machine geeft waar voor zijn geld.

jw 23-01-2016
Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28690NL

prima en mooi vormgegeven wasmachine. het wasresultaat is prima, zoals we van een Bosch gewend zijn!

vanWijk 17-01-2016
Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28690NL

Het is een erg fijne wasmachine. Ook makkelijk in gebruik. Leuk om mee te beginnen! Fijn dat je zoveel voorgeprogrammeerde programma's kunt gebruiken.

Goff en Metha Spoelstra 16-01-2016
Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28690NL

Waarom kozen wij voor onze Bosch wasautomaat? Niet omdat er een lampje in de trommel zit (maar we vonden dat wel heel makkelijk), maar uiteindelijk om de betrouwbaarheid. Wie durft er gratis 8 jaar garantie te geven. dan moet je wel zeker zijn van je zaak. We hadden een goedkopere automaat kunnen kopen, maar dat is slechts de aanschaf. Je moet, vinden wij, kijken naar de langere termijn. Hoe lang gaat zo'n machine mee. Daarnaast is ook milieu een factor. Deze machine is over tien jaar 1000 euro goedkoper dan onze oude als het gaat om stroom, water en wasmiddel.
We hebben de wasautomaat gekocht bij een speciaalzaak. De verkoper liet ons zien hoe gemakkelijk de Bosch is te bedienen. Alles wijst zich vanzelf op de display en als je je hem instelt op de zuinigste stand, regelt hij dat voor je. Maar als je anders wilt, sneller, hogere temperatuur, dan kun je dat ook eenvoudig instellen.
Bevalt onze Bosch? Ja, toen hij thuis stond, klopte het met wat de verkoper ons voordeed. Maar we ontdekten meer: hij is zo veel stiller dan onze oude machine (en ook mooier door de strakke vormgeving).
Maar wast hij ook goed? 'Natuurlijk' (maar we hadden niet anders verwacht) én de centrifuge is ook prima. Bijna droog.
Dus tevreden.

Mieke 16-01-2016
Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28690NL

Hele mooie machine. Gemakkelijk te bedienen. Veel praktische programma's en heel stil, zeker in vergelijking met de oude machine

ellie 13-01-2016
Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28690NL

Ik ben zo blij met het i-dos wat op mijn wasmachine zit. Zo gebruikt hij minder zeep en ik heb een handeling minder(zeepbakje vullen).

Roos 10-01-2016
Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28690NL

Bijzonder stille machine met een goed wasresultaat en , na even wennen, eenvoudig te bedienen.
Automatisch doseer systeem van wasmiddel en water bevalt zeer goed.

Peter uit Waalre 09-01-2016
Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28690NL

Wederom heb ik met mijn partner gekozen voor een Bosch wasmachine. Waarom dat we na 20 jaar toe waren aan een nieuwe wasmachine was dat de dosering van wasmiddel en wasverzachter door de jaren heen niet juist door ons was toegepast. Door het i-dos systeem van Bosch hopen we dit te ondervangen. Tevens zijn we te spreken over het gebruikers gemak van de machine.

Peter vd Sluis

DAEL 02-01-2016

Vergeleken met onze vorige (zeer goede Bosch) wasmachine,
is deze boven verwachting toch nog beter en gebruiksvriendelijker!
Kortom; BEDANKT!

mark 02-01-2016
Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28690NL

we hebben net een bosch wasmachine gekocht met intelligent doseersysteem, wat voor ons erg handig is want we deden altijd veel te veel wasmiddel in de wasmachine ook de extra garantie die we kregen van bosch is een extra voordeel maar ook geeft het ons een veilig gevoel, we weten nu dat bosch achter z'n producten staat anders geef je die garantie niet. Nu nog maar paar dagen in bezit maar tot nu toe erg tevreden

Frank 02-01-2016
Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28690NL

Complete wasmachine met veel mogelijkheden en toch simpele bediening. ook de gratis extra 6 jaar garantie is een oluspunt