Samsung WW11BB534AABS2 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW11BB534AABS2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Stijn 30-05-2023

Wasmachine is stil en milieuvriendelijk

Geschreven voor: Samsung WW11BB534AABS2

Wij zijn erg tevreden over deze samsung wasmachine. We hebben een groot gezin en de capciteit van 11KG was voor ons dan ook van groot belang. We kunnen hier met gemak veel kinderkleding in kwijt, dat scheelt weer wassen. De ecobubble daar merken we niet zoveel van. De wasmachine is stil, wat fijn is omdat onze dochter slaapt op de verdieping waarop de wasmachine staat. Hierdoor kunnen we ook tijdens haar slaapjes gewoon wassen. De autodosering vinden we erg fijn! We gebruiken nu al minder wasmiddel.

Pluspunten

• Autodosering goed voor je wasmiddel gebruik
  • Stil

Minpunten

• Ecobubble merk ik weinig van

d************@h********** 15-03-2023

Samsung autodose 5000-serie

Geschreven voor: Samsung WW11BB534AABS2

Ik heb via review.nl dit pruduct mogen testen voor ongeveer 2maanden. Deze wasmachine heeft 11KG capaciteit (bespaar in wasbeurten). Deze wasmachine heeft Autodose functie (doseert de juiste hoeveelheid wasmiddel en wasverzachter).
Ook heeft deze wasmachine EcoBubble functie, dat houd in dat hij (grondigt wast, omdat het wasmiddel in bubbels wordt omgezet). En tot slot is het design (uiterlijk en glazen deur) en gebruiksgemak (connectiviteit met de app en het bedienen via het display). Het is de ideale wasmachine, ik raad hem iedereen aan.

Jdbibi 26-02-2023

Grote capaciteit, minder wasbeurten

Geschreven voor: Samsung WW11BB534AABS2

Deze wasmachine heb ik een aantal weken mogen testen.
Een wasmachine met een mooie design, de zwarte kleur past goed in mijn interieur, en de grote glazen deur betekent dat je makkelijk in/uit kan laden en goed mee kan kijken als de machine draait.
Voorheen was ik op mijn wasdag vanwege de aantal keren wassen de hele dag kwijt, beddengoed deed ik altijd op een andere dag omdat niet alles van een twee persoons bed in een keer in de wasmachine kan.
Dat is nu verleden tijd! Er kan maar liefst 11 kg wasgoed in de wasmachine, dat betekent dat er zowel de dekbedovertrekken, hoeslakens, kussenslopen en nog wat handdoeken in 1 lading kan. Zeer efficiënt en voordeliger omdat ik minder hoef te wassen. De was komt er fris en schoon uit.

Voordelen: 11 kg wasgoed in één lading wassen dus minder wasbeurten, mooi design, stil, autodose die je aan of uit kan zetten, via app bedienbaar, leuk en duidelijk deuntje wanneer de was klaar is.
Nadelen: Het duurt even voordat je de machine leert kennen. Er zit geen makkelijke beschrijving bij, zoals een Quickstart of duidelijke uitleg waarvoor de programma’s dienen.

Pluspunten

• 11 kg wasgoed per wasbeurt
  • stil
  • mooi design
  • via app bedienbaar
  • grote laad deur

Minpunten

• handleiding niet duidelijk

a**************@h********** 20-02-2023

Grote, stille en zuinige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW11BB534AABS2

Ik mocht enkele weken geleden deze wasmachine testen. In deze weken heb ik zoveel mogelijk verschillende programma’s uitgeprobeerd. Deze wasmachine telt vele programma’s, waaronder eentje met stoomfunctie. Deze heb ik gebruikt voor jassen etc. Wat ook heel handig en zuinig is, is de automatische dosering van je wasmiddel en wasverzachter. Gelet op de grote trommel, stille, zuinige en prachtige design, zou ik deze wasmachine zeker aanraden!

Pluspunten

• Grote trommel 11kg
  • Stil
  • Automatische dosering
  • Veel programma’s

y*************@h********** 19-02-2023

zeker een aanrader

Geschreven voor: Samsung WW11BB534AABS2

Deze wasmachine is echt een aanrader en een eye catcher! De zwarte kleur en het strakke design is super mooi. Het is een zuinige wasmachine met een lage energieverbruik.

De wasmachine kan verbonden worden via de app en dus ook bediend worden via de app. Hij heeft veel programma's waar je uit kunt kiezen. De autodosering is superhandig! Eenmalig je wasmiddel en wasverzachter in de lade doen en klaar is kees. De was resultaten zijn perfect, zelfs bij zeer vuile was. Je kunt ook verschillende programma's instellen die aangepast zijn aan je wasgoed. Ik ben ontzettend tevreden over deze wasmachine.

Over het algemeen is de wasmachine stil, maar als ik een minpuntje moet noemen dan is dat het geluid wat deze maakt bij het centrifugeren. Het is een tikkende aanwezige geluid.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • autodosering
  • bediening via de app

Minpunten

• tikkend geluid bij het centrifugeren

c***********@k********* 19-02-2023

Echt een aanrader@

Geschreven voor: Samsung WW11BB534AABS2

Ik heb deze wasmachine 2 weken getest . Ik vind het design mooi . Zwart met een mooie glazen deur. Opstarten app kostte wat moeite maar is uiteindelijk wel gelukt toen ik de wasmachine voor de 1e keer gebruikte kon ik dit installeren met de qr code die links op de wasmachine zit Heel handig om mijn telefoon te gebruiken. Alleen maar aanzetten en de startknop indrukken.
De rest kon via de telefoon.
De 1e keer het wasmiddel gedaan in het verkeerde bakje (handmatig) . 2e keer kwam ik erachter dat je de deksel van de andere bakjes ( die links en rechts zitten)tegen de klok in moet draaien om te openen.( dit vond ik op internet)
Dan goed kijken tot waar je het moet vullen. Ook gelukt .
Dus weer wijzer geworden.
Nadeel: ik vond de gebruiksaanwijzing die erbij zat summier . Veel op internet gezocht omdat het toch een moderne wasmachine is en ik graag wil weten hoe het allemaal moet.
Ik vind het wel fijn dat je veel mogelijkheden hebt dus wel een aanrader .

• Verschillende programma's. Autodose

Minpunten

• Weinig geleverde gebruikers informatie