LG FH4B8TDA7

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG FH4B8TDA7 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Wilma 01-01-2017

Super machine

Geschreven voor: LG FH4B8TDA7

Zeer gebruiksvriendelijke machine. Weegt de was en berekend dan de tijd die hij nodig heeft. Daarom zeer zuinig, want je bij minder wasgoed minder tijd. Heel stil, ook tijdens het centrifugeren. Het melodietje aan het einde van het programma dat de was klaar is, zorgt voor een glimlach op je gezicht.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig

Minpunten

Anneke 26-11-2016

Zeer goede wasautomaat

Geschreven voor: LG FH4B8TDA7

De machine is prettig in gebruik, is geluidsarm. De 1400 toeren centrifuge is ook geweldig. (Ik was 1200 toeren gewend) Gebruiksvriendelijk, geen ingewikkelde toestanden. Waar om dan toch geen 10? Omdat er geen 30 graden was op zit, gaat van koud naar 20 naar 40 enz. Ben er erg blij mee!!

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Geen 30 graden programma

René 10-10-2016

Prima apparaat

Geschreven voor: LG FH4B8TDA7

Voor de prijs een prima apparaat.
Het maakt niet veel lawaai.
De was is schoon en voldoende droog.
IK kan de aankoop ervan zeker aan bevelen.
Gezien de gebruiksduur kan ik niets zeggen over duurzaamheid.

Pluspunten

• Stil
  • goedkoop

1952hans 28-09-2016

Wasmachine lg

Geschreven voor: LG FH4B8TDA7

Deze wasmachine wast prima schoon en de mogelijkheden zijn er voldoende, en hij ziet er ook nog een goed uit, hij werkt heel erg stil.

Leon 14-09-2016

Goed wasresultaat

Geschreven voor: LG FH4B8TDA7

Fijne wasmachine met grote trommel. Vooral het wasresultaat was een enorm verschil met onze vorige wasmachine. Veel schoner en zachter. Groot pluspunt dat de machine lekker stil is. Het apparaat weegt eerst hoeveel was er in het apparaat zit, zodat je bij een kleine was geen lang programma hoeft te draaien, scheelt weer energie. Erg tevreden!

Pluspunten

• Stil
  • Grote trommel
  • Energie zuinig
  • Goed wasresultaat

Rahiel 12-09-2016

Top wasmachine van LG

Geschreven voor: LG FH4B8TDA7

Een goede wasmachine met genoeg wasprogrammas om je kleding altijd schoon en fris te laten zijn, zeer stil in gebruik, het gebruik is ook zeer makkelijk, geeft een leuk muziekje bij het starten en stoppen van het was programma. En de prijs is helemaal top, zo kan je bijvoorbeeld wel elk 5 jaar een nieuwe wasmachine kopen. En boven alles krijgt het oog ook wat ze wilt. Echt een mooie keus!

Pluspunten

• Zeer stil in gebruik
  • Makkelijk in gebruik
  • Voldoende wasprogrammas
  • Prijs en kwaliteit
  • Uiterlijk

Marja 11-09-2016

Mooie machine

Geschreven voor: LG FH4B8TDA7

Het is een mooie machine om te zien. Prettig dat de machine zelf beoordeeld hoe lang de machine moet draaien verder is hij erg stil met centifugeren.

naomie 21-07-2016

prima wasmachine

Geschreven voor: LG FH4B8TDA7

heb deze machine gekocht ook de prijs is goed en is makkelijk te bedienen. Wast ook zeer goed. Werd ook netjes afgeleverd en kreeg op tijd een sms toen ze er waren weer een sms en meteen ging de bel ook alle transport spullen en oude machine mee terug genomen.

Nonja 06-06-2016

Prima wasmachine!

Geschreven voor: LG FH4B8TDA7

ik vind het een gebruiksvriendelijke wasmachine duidelijk programma's en genoeg keuze! snelle was of lange duurzame was alles zit erop. Maakt niet veel geluid

Harvangel 26-02-2016
Geschreven voor: LG FH4B8TDA7

Een wasmachine bedacht door een man die de was niet zelf hoeft te doen. Want hij heeft het gemak van alleen even centrifugeren over het hoofd gezien en dus onmogleijk gemaakt. Even kort laten centrifiguren de kreukbare stukken eruit halen en verder op hoge toeren, dat kan niet. Een handwasje even centrifugeren kan niet, ja als je eerst een 20 minuten durend spoelprogramma wil doorlopen, dan wel. Hadden we dit geweten dan zouden we dit machine niet gekozen hebben.mdat was met het vorige machien (miele) een stuk makkelijker.

John van D. 18-12-2017

Volgens mij kan het volgens de handleiding , net zo vaak op het eerste en tweede knopje drukken tot alleen centrifugeren over blijft.

Mieks 10-08-2016

Door jou opmerking over centrifugeren, heb ik me bedacht, en een gekocht die welzo een aparte centrifugeren functie heeft, dank je wel!
Dat was iets waar ik zelf niet zo bij stil stond maar toch wel belangrijk is om te hebben.
Top!