Bosch Serie 6 WAT28640NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 230 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 WAT28640NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Esther 29-04-2020

Miskoop, diverse keren pompfilter verstopt

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28640NL

In 2017 deze machine aangeschaft en in eerste instantie heel blij mee: groot vulvermogen (8kg), handig doseersysteem en eenvoudige bediening. Maar al snel problemen met (kleine) kledingstukken die tussen de trommel en rubberen afdichtring kwamen en het pompfilter verstopten. Het pompfilter is erg onhandig te openen (zeer zwak plastic waardoor een waterpomp-tang er niet goed opgezet kan worden). Ook, gelukkig net voor verstrijken van de garantie, al problemen met het automatische doseersysteem. Nu na 3 jaar heeft hij het echt begeven en geeft hij weer een foutmelding dat de pomp verstopt zit, maar er is niets te vinden in het pompfilter. Loopt water onderuit de machine. Ik ben er nu helemaal klaar mee; ik koop nooit meer een Bosch wasmachine.

Pluspunten

• doseersysteem
  • stille machine
  • 8 kg vulvermogen

Minpunten

• pompfilter moeilijk te openen
  • afdichting tussen trommel
  • sokken verdwijnen

plukie 15-12-2018

Vervelende storing

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28640NL

Nu na 2 jaar (ca 2x per weekgebruikt) kom ik een vervende storing tegen.
Na de was uit de machine te hebben gehaald blijken er op verschillende stukken kleding rare stippen en plekjes te zitten en ook na het slangetje van het vuile water onderin de machine te hebben geledigd en ook het filter te hebben gereinigd en 1 liter water te hebben afgepompt enz. enz. zoals beschreven in de handleiding is het euvel nog steeds niet verholpen.
Ook komt er uit de machine voortdurend een kwalijke lucht en ook daarvoor heb ik (zoals in de handleiding staat) de nodige handelingen daar omtrent toegepast maar ook dat zonder resultaat.
Al met al ben ik zeer ontvreden over de Boch WAT28640NL.

Pluspunten

• Mooi ontwerp en vormgeving
  • lekker stille motor enz.

Minpunten

• stinken
  • Er blijft een rest zitten.

Arjan 22-01-2019

Wij hebben exact dezelfde klacht bij deze machiene, spijt van aankoop.

Wielaert 23-09-2018

Stille wasmachine

Erg fijne wasmachine.
Veel keuze in programma's, de I-DOS werkt zeer gebruiksvriendelijk en tijdens het centrifugeren nauwelijks hoorbaar.
Een echte aanrader.

Pluspunten

• stil
  • makkelijk in gebruik

Beiso 06-08-2018

Degelijk apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28640NL

Heb deze wasmachine in november 2016 gekocht samen met de droger 6 serie van Bosch bij Mediamarkt. Hierbij zat een jaar lang gratis wasmiddel van Persil (6 grote flessen). Dit was geen succes, want de bonte was op 30 of 40 graden rook nadien vaak muffig naar oud zweet. Dit gebeurde zowel met als zonder I Dos. De witte was van 60 graden had hier minder last van, maar nog niet helemaal top. Na veel dingen geprobeerd te hebben gaven we het op. totdat de Persil na driekwart jaar op was. Toen kochten we wasmiddels van Neutral kleur (vloeibaar) en Witte Reus (poeder): nooit meer meurende was gehad! De I Dos werkt fantastisch, de machine is stil en het leven is weer een groot feest. De Droger is ook top!

h last emmalaan 7 genemuiden 12-05-2018

wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28640NL

ik ben heel goed voorgelicht en ben zeer tevreden van mijn aankoop kan er zuinig mee wassen en maakt heel weinig lawaai ik ben na de eerste was al zeer tevreden

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • weinig lawaai

Umit Arabul 02-04-2018

High Quality and Best Results

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28640NL

The quality of the product is outstanding. It is really quiet, you only hear the water sound. The centrifuge process is also very quiet.

Pluspunten

• Washing quality
  • Silence
  • iDoos

Jeroen 22-03-2018

Fijne machine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28640NL

Heb 't apparaat nu bijna een jaar in bezit. Erg fijne machine. Hij is erg stil (voor een wasmachine) en het idos systeem is geweldig. Ik heb de idos wel aardig naar beneden bij moeten stellen want standaard doet hij er wel erg veel wasmiddel bij.
Enig minpuntje is dat de looptijd wel eens door het apparaat wordt bijgesteld. Denk je dat hij er nog 45 minuten over doet. Ga je een half uur later kijken, dan is er nauwelijks tijd af.. Maar verder een prima machine.

Pluspunten

• Stil
  • Automatisch wasmiddel I-dos

Minpunten

• Tijd klopt niet altijd..

S. Urtecho 31-12-2017

Koop hem maar gewoon!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28640NL

Wat een geweldig ding! Bijna geen geluid, zeer efficiënt, mooi en handige besturing scherm.
De doseerlade is echt een geweldig toevoeging en heb hebt 10 jaar garantie op de motor, mijn vorige wasmachine was een Samsung met 5 jaar garantie en we zijn erg zuinig op geweest maar toch haalde het maar 6 jaar... daarom de overstap naar Bosch en wat zijn wij erg blij met deze apparaat.

Pluspunten

• Bijna geen geluid
  • Doseersysteem
  • Handig en makkelijk in gebruik
  • Mooi besturings panel

Minpunten

• Prijs maar het is het waard

Kessels 18-12-2017

Wasmachine Bosch 28640nl

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28640NL

Super fijn wasmachine. Eco, erg stil, was is niet klets nat, grote trommel 8 kg, dosseert zelf het wasmiddel aan de hand van het gewicht wat ie zelf weegt. Kan een hele fles wasmiddel bont in hij pakt zelf wat hij nodig heeft. Touch screen. 1 nadeel wat ik kan opnoemen is dat 1 programma 2.5 a 3 uur duurdt. Maar dat zal gewenning zijn.

Pluspunten

• Weegt was en voegt zelf hoeveelheid wasmiddel toe
  • Grote trommel.
  • Erg stil.

Minpunten

• Programma duurdt ca 2.5/3 uur

Jeffrey 17-12-2017

Mooie wasmachine, effectief en relatief weinig geluid.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28640NL

Zoals in de titel beschreven, mooie betaalbare wasmachine met weinig geluid, en het i-dos systeem werkt ook super!

Pluspunten

• Niet duur
  • Weinig geluid
  • Veel opties

Nelleke 14-12-2017

Fijne stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28640NL

Fijne wasmachine, met veel verschillende programma's. Makkelijk dat je zelf niet meer hoeft te klooien met de hoeveelheid wasmiddel! Maar of deze machine nou ook de hoeveelheid was weegt vraag ik me af. Zuinig is hij wel, de programma's duren daardoor wel wat langer soms. Maar er zitten ook hele korte programma's tussen.

Pluspunten

• stil
  • zuinig

Margriet 14-12-2017

I-dos dosering erg handig

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28640NL

Ik heb de wasmachine tijdens black friday gekocht en het was een erg goede aankoop. De wasmachine doet wat hij moet doen en met de I-DOS functie gaat de zeep en wasverzachter dosering automatisch. Erg fijne wasmachine!

Pluspunten

• I-DOS
  • makkelijk scherm

Minpunten

• Aan en uit knop kon handiger

ilhan 12-12-2017

Uitstekende was resultaat!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28640NL

Ik vind het een uitstekende wasmachine. Hij maakt vuile was goed schoon en droogt ze goed met centrifugeren. Ik heb zelf een koelkast van Bosch en over het algemeen vind ik producten van Bosch van zeer goede kwaliteit als je kijkt naar prijs kwaliteit verhouding dan scoort Bosch voor mij zeker een 10

Pluspunten

• Stil
  • Gebruiksgemak
  • Droog Centrifugeren
  • Prijs/kwaliteit verhouding

Waterman 09-12-2017

Lekker stil!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28640NL

Omdat ik altijd doordeweeks in de avond mijn was moet doen zocht ik een zeer stille wasmachine. En dat is deze na eerste malen gebruik zeker! Makkelijk in gebruik en iDos systeem is een fijne aanvulling aan de was experience. Voor dit geld krijg je veel waar! Aanrader!

Pluspunten

• zeer stil!!
  • overstroombeveiliging!
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• nog niet gevonden

Ilonka Boomgaart 04-12-2017

wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28640NL

De Bosch wasmaschine is een mooie maschine, door de tiptoets bediening makkelijk in gebruik . Omdat onze was niet echt vuil is maar meer geurtjes moet verwijderen was ik heel vaak op de speed functie ,echt ideaal, de helft van de tijd wordt gebruikt , de was is dan snel klaar. Het systeem voor de vloeibare juiste dosering is top! Het I Dos systeem.

mesman 29-11-2017

bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28640NL

mooie machine en erg stil in gebruik .
wast mooie schoon en centrifugeert goed .
ben zeer te vrede .

wasgraag 29-11-2017

Totale verbetering!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28640NL

Geweldig! Super schone was,makkelijk te bedienen, zuinig met wasmiddel en energie. Na jaren een Bosch te hebben gebruikt, is deze machine toch een echte vernieuwing. Een echte aanrader!

Haties 28-11-2017

Goede kwaliteit, erg stil

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28640NL

Superblij mee! Erg handig met een I-dos systeem, waarin je maar eens in de 3 maanden hoeft bij te vullen. Het is bijzonder stil, heeft een duidelijk instellings scherm. Goede kwaliteit van Bosch!!!

Pluspunten

• stil
  • i-dos
  • mooie uiterlijk

Minpunten

• geen minpunten voorlopig

PeterM 27-11-2017

Bosch kwaliteit voor een goede prijs.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28640NL

Hoewel het apparaat zich nog moet bewijzen qua levensduur is het gebruik intuitief, de opties uitgebreid (uitgestelde start, centrifugeren in te stellen op verschillende snelheden en de temperatuur afzonderlijk instelbaar). Ook een prettig idee: het waterslot ter voorkomen overstroming mocht er toch wat mis gaan.

Pluspunten

• Veel opties
  • instelbare snelheid centrifugeren
  • 8 tot 1 kg (aangepast programma bij kleinere was)

Minpunten

• (nog) geen gevonden

Janette Noordenbos 27-11-2017

Wasmachine bosch

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28640NL

Ik heb hem net gekocht dus kan nog niet veel zeggen maar mijn vorige wasmachine van bosch beviel super en hier zitten nog veel meer gemakken bij dus ga er vanuit dat het weer een super product is.de eerste wasjes zijn mooi schoon .en hij maakt niet veel lawaai.

Vincent 26-11-2017

Fijne wasmachine die zeer eenvoudig te bedienen is.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28640NL

Deze wasmachine was zo waterpas gesteld en klaar voor gebruik. Fijne grote trommel waar 8KG was in kan. Heldere gebruiksaanwijzing maar de bediening gaat eigenlijk vanzelf. Mooi design en zeer handige bediening waaronder het touch screen / display. Voor ons een top aanwinst ! Perfecte prijs / kwaliteitverhouding. We zijn heel blij met deze aankoop.

Pluspunten

• ruime trommel
  • weinig geluid / geen herrie
  • prijs
  • i-Dos systeem
  • gebruiksgemak

Minpunten

• geen

Kamminga 26-11-2017

stil en wast schoon

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28640NL

Stille wasmachine met een mooi en eenvoudig te bedienen touchsreen display. Wast goed, en maakt ook bij het centrifugeren nauwelijks geluid.

Pluspunten

• stil
  • eenvoudig te bedienen

Minpunten

• geen

lampie 25-11-2017

zuinig stil gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28640NL

Het apparaat is zeer stil en zuinig in gebruik. Veel opties zoals uitgestelde starttijd en openen gedurende het programma om 'vergeten' was toe te voegen.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • uitgestelde starttijd
  • openen tijdens programma

Minpunten

• nog niet ontdekt

Adem 23-11-2017

Het wordt steeds makkelijker

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28640NL

Ziet er top uit. Is gewoon een zeer intelligent wasmachine. Aardig wat vulgewicht en je hoort niet eens of die aanstaat 😂.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • I dos
  • Vulgewicht
  • Prijs

Minpunten

• Geen tot nu toe

Mimi 23-11-2017

Wat een heerlijk apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28640NL

Ik heb spijt dat ik het niet eerder heb gehaald! De vorige die ik had maakte de kleding niet goed schoon en kwam stinkend eruit. Deze Bosch wasmachine is lekker stil en maakt de kleding goed schoon. Vreet niet veel wasmiddel. Top!

Pluspunten

• Stil, zuinig en makkelijk in gebruik