Beko HTV 8733 XS0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko HTV 8733 XS0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

r**************@g******** 09-10-2021

Goedkoop is duurkoop

Geschreven voor: Beko HTV 8733 XS0

Wat een drama… bij het centrifugeren stuitert hij door de hele badkamer, de droger duurt een eeuwigheid (met de trommel slechts halfgevuld) en gedroogde was komt er na bijna 5 uur zo verkreukeld uit dat het onstrijkbaar is. Nu is na 3 jaar de droger kapot, dus ook kwalitatief is het een prul.

Minpunten

• Maakt heel veel herrie
  • Gaat niet lang mee
  • Droogt lang en verkreukeld

Fran 07-08-2021

Niet kopen!

Geschreven voor: Beko HTV 8733 XS0

Pluspunt: Wast prima. Maar dat was het dan ook.

Bij centrifugeren stuitert het apparaat door mijn badkamer en klinkt het alsof er een helikopter probeert op te stijgen vanaf mijn dak.
De droogfunctie heeft het na 4 jaar begeven en toen hij het nog wel deed werd ie zo heet tijdens het drogen dat mijn kleding 2 maten kleiner eruit kwam en bedrukkingen van shirts door de hitte samenkleefden. Dus ik heb de droogfunctie niet laten repareren en heb een losse droger gekocht.

Pluspunten

• Schone was

Minpunten

• Duurt lang
  • Droogt op veel te hoge temperatuur
  • Maakt veel lawaai
  • Droger snel stuk

Hoorn 22-12-2018

goed prijs, compacte machine

Geschreven voor: Beko HTV 8733 XS0

Op zoek naar een nwe wasmachine zag ik de combi. Dit leek mij nog mooier. Oude AEG droger verkocht op mp. Nu blijkt dit toch even wennen. Normaal deed ik mijn was kort in de droger, zodat de kreuk eruit was en alles zacht en soepel was en dan hing ik het te drogen. Ik had op mijn vorige machine ook een programma 'luchten'. Nu gaat het na het wasprogramma vanzelf door in een droogprogramma of je kiest het los van elkaar maar dan kan je volgens mij niet heel eenvoudig het droogprogramma onderbreken. Er wordt ook water toegevoegd tijdens het droogprogramma waardoor de was bij kort drogen (middels de pauzeknop) misschien zelfs vochtiger is dan na het wasprogramma. Omdat de droger veel stroom verbruikt wil ik dit programma inkorten maar of het goed voor de machine is om de pauzeknop daarvoor te benutten weet ik niet en kan ik nergens vinden.

Pluspunten

• goedkoop
  • compact

Minpunten

• droger verbruikt veel energie
  • droogprogramma niet in te korten

Wendy 31-03-2018

Erg tevreden

Geschreven voor: Beko HTV 8733 XS0

Ik zocht een was-droog combinatie die niet mega duur was. Na lang twijfelen deze aangeschaft en geen spijt van. Het was-droog programma duurt in totaal net iets langer dan 4 uur, dat is dezelfde tijd als een los was programma op een wasmachine en los programma op een droger. En, nu hoef je het wasgoed niet over te laden in een andere machine.

Was komt droog uit de machine. Overzichtelijke programma's. Heel duidelijk. Mooie grote trommel. Enige minpuntje is dat de droger veel energie gebruikt, maar als je die niet vaak gebruikt is deze machine zeker een hele goede keuze.

Pluspunten

• Mooi
  • Overzichtelijk
  • Veel was programma's
  • Droogt goed

Minpunten

• Droger kost veel energie

NOVEMBERx92 06-02-2018

Stille makkelijke wasdroogcombi

Geschreven voor: Beko HTV 8733 XS0

Ik was op zoek naar een was/droogcombi.
Wasjes zijn goed schoon en was ruikt heerlijk.
De combi maakt weinig geluid wanneer hij aanstaat.
Kleding uit de droger stinkt wel erg helaas ook met extra doekjes speciaal voor de droger er in.

Pluspunten

• Stil in gebruik
  • Makkelijke programma's

Minpunten

• Weinig korte wasprogramma's
  • Kleding stinkt uit de droger

Joost 30-11-2017

Breed?!

Geschreven voor: Beko HTV 8733 XS0

Ik heb het net besteld. Ik ontdek pas laat dat deze breed 60 cm is? Is dat juist 60 cm of toch iets minder is? Ik weet het meeste altijd normaal 59,5 cm. Ik snap het niet.. :/ Hoe kan ik die dan tussen vaste muur erin doen?!

André 27-02-2017

Eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Beko HTV 8733 XS0

Mooi vormgegeven machine die erg eenvoudig te bedienen is. Machine is vrij stil en wast uitstekend. Drogen heb ik ook al een paar keer gedaan en dat was ook uitstekend. Fijn is de grote vulopening.

Pluspunten

• Grote deur
  • Eenvoudig
  • Stil

Mariska 18-08-2016

Fijne programmakeuze

Geschreven voor: Beko HTV 8733 XS0

Simpele, voor zich sprekende wasprogramma keuze. Geen ingewikkelde zoektochten door menuutjes en nog meer knopjes om in te stellen hoe je dat zelf wilt.

Belangrijk detail: de rubberen rand heeft een eigen afvoergaatje, wat niet bij alle wasmachines het geval is.

Pluspunten

• grote laadklep
  • makkelijke programmakeuze

Minpunten

• Geen timer

IPI 29-08-2017

welke timer bedoelt u bij de minpunten?