Panasonic NA-147VC6 - Reviews

tile-Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 65 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Andrea1976 12-04-2016 Product kwartaal in bezit

Panasonic kwaliteit

9,6
Na al vele jaren een Panasonic TV en camera te hebben nu ook deze wasmachine aangeschaft. De kwaliteit stelt me niet teleur. Was komt er blinkend uit, zelfs na een ongelukje met een fles rode wijn. Zitten niet zo heel veel programma's op maar wel de programma's die je eigenlijk alleen maar gebruikt. Content.

Tita 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

Heeft mijn kleding en dekbedden kapot gemaakt

2,8
De nieuwe kleren zien er oud na het eerste wassen.

Krijg ik gescheurde kleren even met handwas programma.

De kledingstukken blokker de afvoerfilter en krijg je E03 fout- geen waterafvoer=verstopping! Elke keer weer! Verschrikkelijk.

allotesting 14-05-2016 Product paar dagen in bezit

Kwaliteit waarop men kan vertrouwen

9,6
Ik heb voor een panasonic gekozen, omdat ik reeds een aantal apparaten van het merk heb gehad en daar kan ik alleen tevreden over wezen. Wat betref de wasmachine had ik voor heen een AEG echter was ik nooit tevreden over het wasresultaat en gebruiksgemak. De was kreeg ik nooit schoon zonder deze op hoge tempraturen te wassen. Gelukkig is dat anders bij deze panasonic na-147VC6 zelfs op 30-40 graden krijg de was helemaal schoon en zo goed als droog door de hoge toerental. Al met al gewoon super tevreden.

ton 07-05-2016 Product paar dagen in bezit

Zonder poespas

9,6
DE vorige wasmachine ging stuk en was toen aan vervanging en moest kiezen uit de panasonic en de samsung.
Laatste reviews waren nogal negatief van de samsung en heb de Panasonic besteld!
Ongelooflijk wat een machine! Alles voelt robuust wat alleen een Japanse edelsmid voor elkaar kan krijgen!
Hij doet wat hij moet doen en dat is wassen!
Zonder poespas en zonder teveel hightech!
Echt een Prius onder de Wasmachines!

bert 07-04-2016 Product paar dagen in bezit

piepgeluid tijdens centriguren

Ik heb de wasmachine een week in huis en 3 x gebruikt. bij de tweede en derde keer maakt de machine, zodra de trommel meer omwentelingen gaat maken, zoals bij centrifugeren, een hoog piepgeluid. Is dit bij andere gebruikers ook bekend? verder doet de machine zijn werk.

Railly 07-04-2016

Nee bij ons niet bekend. Nog steeds heel erg tevreden.

Karen 08-04-2016

Bij ons geen last van, kinderen slapen gewoon door en liggen naast het washok

Keith 23-03-2017 Product paar maanden in bezit

Maakt gaatjes in wasgoed

Gekocht nu een 4 maanden terug. In het begin geen problemen. Nu alweer een tijd grote problemen. Wasgoed komt er uit met gaatjes. Contact gehad maar slecht te woord gestaan. Machine maakt ook veel geluid nu. Voor ons geen Panasonic meer in huis.

Pluspunten

• GEEN

Minpunten

• Service
  • Wasgoed met gaatjes
  • Herrie
  • Nederlands stickervel

Mariel 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede aankoop

Ik heb de wasmachine pas een paar dagen, maar vond de handleiding heel duidelijk. Verder heb ik er een paar keer mee gewassen met een prima resultaat. Kortom een goede aanschaf.

ineke 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

fijne wasmachine

dit is een prima wasmachine, stil, gebruiksvriendelijk en centrifugeert prima.veel programma's. vooral het handwasprogramma vind ik fijn en het uitgesteld starten.

Spijkenisse 17-06-2016 Product kwartaal in bezit

Goede machine

9,4
Tevreden, heel erg tevreden met deze wasmachine. Mogelijkheden genoeg, programma's zijn makkelijk in te stellen, stil, centrifugeren op 1400 toeren en wasgoed is erg droog. Draait nu een half jaar en iedere keer goed, wassen soms wel 8x tot 10x in de week!

Els 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne machine

Overzichtelijke bediening met voldoende mogelijkheden. Het was resultaat is prima, centrifugeren ook prima. De startuitstel mogelijkheid is ook erg prettig

Tiny42 19-05-2016 Product kwartaal in bezit

lekkere wasmachine

Gekocht naar aanleiding van de scores op kieskeurig. Nu een kwartaal draaiende en we zijn zeer tevreden. Was is schoon, ruikt lekker en er zijn verschillende programma's die zeer handig zijn. Wolprogramma, allergieprogramma. We zetten hem vaak op nachtstroom en de startuitstel werkt dan prima. Maakt niet veel geluid want we liggen naast het washok en slapen lekker door.

Ahmet 17-05-2016 Product paar weken in bezit

tevreden klant

Goede kwaliteit prijs verhouding,stil,komt schoon eruit en gecentrifugeerd goed droog, makkelijk te bedienen

JoBeu 19-03-2016 Product maand in bezit

Verassende kwaliteit

We kopen vaak best reviewed artikelen. Altijd naar tevredenheid. Eerlijk gezegd hadden we nog nooit gehoord van een wasmachine van Panasonic. TV's en broodbakken kennen we wel van panasonic. Toch maar, na andere goede ervaringen van best reviewed producten, hiervoor gegaan. Nog geen seconde spijt gehad. Stil, was is schoon, bediening is uitermate simpel en was komt er lekker droog uit. Verrassende kwaliteit!

Railly 06-03-2016 Product maand in bezit

Geen minpunten kunnen vinden tot nu toe. Voor ons gevoel gaat een wasmachine een jaar of 6/7 mee en dan moet je een nieuwe kopen met allerlei technieken. We hadden een Siemens van 999 Euro en na 6 jaar deze aangeschaft. Zit totaal geen verschil in prestaties. Was is goed schoon, fris en komt er goed droog uit. Bediening is simpel. Wat zijn we blij met deze aankoop.

VandenHoeven 17-02-2016 Product paar weken in bezit

We zijn een gezin met 3 kinderen en we wassen veel. Budget voor een nieuwe wasmachine is niet bijzonder hoog en daarom viel ons oog op deze wasmachine. Voor ons moet een wasmachine makkelijk te bedienen zijn en schone was opleveren. Kortom hij moet het gewoon doen en aan de eisen die we hebben voldoet hij prima.

rogier0167 05-02-2016 Product paar dagen in bezit

Sluit me helemaal aan bij de vorige reviews. Prijs en kwaliteit is echt erg goed. Makkelijk te bedienen. Is stil. Was komt er droog en schoon uit. Voor een goede betaalbare wasmachine adviseer ik deze echt aan.

Fred88 30-01-2016 Product maand in bezit

Jarenlang hebben we een andere machine gebruikt en toen zijn we overgegaan naar deze Panasonic. Gekocht bij Aykens in Rotterdam die ons een goede voorlichting gaven.
In het begin is het even wennende is toch een andere bediening dan de oude machine die we hadden. Zodra je hem een paar keer hebt geprobeerd is de bediening vanzelfsprekend en erg makkelijk en overzichtelijk.
Een zeer goede machine en de was komt er ook nog eens bijna droog uit.
Klasse product, we zijn er erg blij mee.

Theodd123 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Hiervoor had ik een miele; die was naar 8 jaar aan zijn einde en is eerder ook al eens gerepareerd voor 272,=. Ik dacht nu koop ik ook geen dure meer. Vooralsnog bevalt deze hartstikke goed. Op advies van de verkoper is hij de stilste in zijn klasse. Was is ook lekker schoon en fris. Voldoende programma,s erop. Kortom tot nu toe heel tevreden. Hopelijk gaat hij minstens 5 jaar mee Dan heb ik hem dik terug verdient tov mijn vorige.

boertje 28-01-2016 Product paar dagen in bezit

9,6
Deze wasmachine heb ik nu 2 weken en kan ik wel zeggen dat hij beter is dan dat ik hoopte. Hij is stiller als mijn vorige en door die 1400 hoeft mijn droger korter te draaien, scheelt weer in energie. Zeer makkelijk in te stellen en genoeg programma's voor allerlei soorten wasjes.

Fam Ternouw 21-01-2016 Product maand in bezit

Fijne wasmachine. Wast schoon en is stil. Ik vind hem erg gemakkelijk in het gebruik. Kortom voor een mooie prijs kan ik weer lekker wassen.