Miele WDA211 WPM - Reviews

8,9

Marion 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

robuste wasmachine

Ordernr BKI571678

17 jaar een Miele Meteoor gehad en intensief gebruik van gemaakt super machine en nooit problemen. Tot gisternen toen was de de max eruit gehaald wat er in zat. Na wat rondgekeken te hebben bij Bemmel en Kroon in eerste instantie de wda110 besteld. echter was deze niet meer op voorraad en bood de verkoper aan deze te vervangen voor model wda 211 voor dezelfde prijs als de wda 210 . Zeer tevreden met dit aanbod en direct besteld . Deze machine is moderner en dus ook weer beter Direct aan de was gegaan en het gebruiksgemak is echt zo vreselijk makkelijk . gebruiksaanwijzing wel bekeken maar niet nodig gehad want alles wijst voor zich . Duidelijk display, heldere cijfers en alles word getoond in voortgang. Opmerkelijk stil in zowel wassen als centrifugeren
De was komt er echt schoon en ongekreukt uit en de 1400 toeren is ruim voldoende om de was er bijna droog uit te halen.
Kortom een geweldig nieuw stukje techniek van Miele mijn inziens de betere wasmachien Echt kwaliteit en vertrouwd .

Pluspunten

• mooie machine degelijk afgewerkt
  • echt schoon wasgoed

Minpunten

Sandra 10-10-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende wasmachine!!

Mijn oude (Miele) was 22 jaar oud, deed het nog goed maar begon toch wat (kleine) mankementen te vertonen. Vandaar mijn keuze om niet te wachten tot hij er echt mee zou ophouden en deze nieuwe Miele aangeschaft. Hij is makkelijk te bedienen en doet wat-ie moet doen. Ik vind hem vrijwel niet hoorbaar en ben zelfs een paar keer naar boven gegaan omdat ik beneden niets hoorde! De machine bevalt dus uitstekend, zeker het 20-minuten programma! Ik ben super tevreden over mijn aankoop en ook over alle adviezen die ik kreeg van Bemmel en Kroon, zowel via mail als telefonisch!

Pluspunten

• Weinig geluid.
  • Prima prijs.
  • Energiezuinig.

Minpunten

• Tot nu toe geen minpunten!

Anna 12-07-2016 Product kwartaal in bezit

Miele, er is geen slechtere?

6,3
Ik ben zeer ontevreden over deze machine. Het lijkt wel alsof we terug zijn in de jaren 60. De machine maakt heel veel lawaai, de was komt er beschadigd en verkleurd uit. Ik heb het apparaat nu 3 maanden in huis en ga hem zo snel mogelijk van de hand doen. Miele er is geen betere, dat lijkt echt verleden tijd!! Onze vorige Miele ging 13 jaar mee en deed t altijd geweldig. Bij deze nieuwe machine wordt de watertoevoer niet goed gedoseerd (het stroomt er met zeer harde straal in, dat hoor je ook in t zeepvakje, wat een geweld!) en wordt het wasgoed bij elke tumble heel hard op het wateroppervlak in de trommel geklapt. Geen wonder dat alle kleren snel slijten en verkleuren! Bij de vorige machine was dat juist helemaal niet t geval, daar werd het water rustigjes toegevoerd en zag je via t ruitje dat alles goed onder water stond en heel erg voorzichtig werd rondgedraaid. Wat is er met Miele aan de hand? Tijd om over te stappen naar een ander merk, zoveel is zeker!

malodo40 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super wasmachine zoals gewend van Miele

Mijn vorige Miele wasmachine was al 26 jaar oud en deed het nog, maar ik heb alvast deze mooie nieuwe MIELE WDA211 aangeschaft. Het is een degelijke wasmachine, maar van Miele kan je dat verwachte. Het korte programma (20 minuten) is heel handig. De machine is relatief stil en het resultaat van het centrifugeren goed. Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, maar hoop dat deze Miele zoals de vorige ook meer dan 26 jaar meegaat :-)

John van Eersel 19-11-2015 Product paar weken in bezit

Onze vorige Miele wasautomaat hebben we 18 jaar gebruikt zonder problemen. Wij zijn heel tevreden over Miele. Deze wasautomaat hebben wij nog niet zolang maar de wasresultaten zijn uitstekend. Het is echt waar Miele er is geen betere.
Wij hebben de wasautomaat gekocht via de site van VeiligKopen.nu (order vk499539) dat is ons goed bevallen een zeer betrouwbaar adres met een uitstekende service. Is echt aan te bevelen.