AEG L76680NWD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 44 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L76680NWD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Sylvia 16-04-2018

Goede was-droog combinatie

Geschreven voor: AEG L76680NWD

Het is een hele fijne, makkelijk bedienbare, stille machine. Fijne grote trommel (8 kg droog wasgoed). De machine droogt behoorlijke hoeveelheden wasgoed in een heel redelijke tijd.

Pluspunten

• eenvoudig te bedienen
  • goed was- en droogresultaat

Monique 05-04-2018

Was-droogcombinatie die perfect werkt

Geschreven voor: AEG L76680NWD

Prima apparaat. Maakt heel weinig geluid, droogt goed, ook korte wasprogramma’s. Ben er zeer tevreden over.

Albert 02-04-2018

Makkelijk in gebruik, was erg gekreukt na centrifugeren.

Geschreven voor: AEG L76680NWD

Ik heb deze AEG gekocht op basis van onderzoek van Consumentenbond en reviews gebruikers. En afgewogen tegen de aankoopprijs. Het is een heerlijk apparaat om mee te werken. Maar dat de was zo gekreukt is na centrifugeren. Dat valt mij tegen. Je moet veel strijken! Dat vind ik erg jammer.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • maak weinig geluid
  • prijs

Minpunten

• wassen + drogen duurt lang
  • was te gekreukt na centrifugeren

Altagracia 26-03-2018

AEG L76680NWD was/droog combinatie

Geschreven voor: AEG L76680NWD

Ik ben over het algemeen zeer tevreden over het product. Hij wast goed, wasprogramma's maken weinig tot geen geluid en omdat ik een klein gezin heb is de wascombinatie qua plaats heel ideaal. Alleen mis ik een indicatie voor gewicht, waardoor ik niet altijd zo goed kan peilen hoeveel kilo ik in de wasmachine heb geplaatst, omdat de droog en wasfuncties niet evenveel gewich kunnen dragen. Ookk kan een cyclus heel lang duren, zowel de was, de droog en de was/droog cyclus. Daarnaast maakt mijn machine bij een droogprogramma een heel vervelend piepend geluid, dus dan is het qua volume toch niet zo prettig. Verder zal ik de machine toch nog iets langer moeten gebruiken, om dieper op de beoordeling te kunnen gaan, omdat ik hem nu pas een paar maanden in bezit heb!

Pluspunten

• klein apparaat
  • wast goed
  • fijne programma's
  • makkelijk te gebruiken

Minpunten

• lange programma's
  • piepend geluid bij drogen

Hans 26-03-2018

Handige machine makkelijk bedienings gemak

Geschreven voor: AEG L76680NWD

Was en droger in 1 apparaat. Gezien kleinere ruimte besparend. Goed eindresultaat was en droog programma

Pluspunten

• Compacte machine
  • ruimte besparend
  • makkelijke bediening
  • goed was en droog resultaat

Minpunten

• lange programma tijden
  • niet geschikt voor gezinnen met kinderen

Mar 24-03-2018

veelzijdig

Geschreven voor: AEG L76680NWD

Door de beperkte ruimte is een combi machine ideaal. Het wast en droogt, maar het echt achter elkaar laten uitvoeren van de programma's werkt niet helemaal. Het beste is de programma's apart in te stellen en voor het drogen even het wasgoed los te maken van de trommel en dan het droogprogramma in te schakelen. Verder is de machine bijna geluidloos en wast het de kleding mooi schoon, zelfs op de spaarprogramma's.

Pluspunten

• combinatie was en droog
  • minder oppervlakte

Minpunten

• kastdroog programma duurt lang

Renee 23-03-2018

Gebruikersvriendelijk

Geschreven voor: AEG L76680NWD

Fijne en gebruikersvriendelijke was/droog combinatie. Inhoud is ook groot genoeg. Was ook goed schoon. Fijn dat diverse droogstanden op zitten.

Pluspunten

• gebruikersvriendelijk
  • diverse droogstanden

Minpunten

• Geen 75 graden (van 90 naar 60)

Mariël 23-03-2018

Zeer goed, ook kort programma

Geschreven voor: AEG L76680NWD

Hele fijne combinatie, eindelijk een machine die doet wat hij beloofd. Er zit een kort programma op en hij droogt heel goed en zonder al te veel kreukels. Ik had hiervoor een andere combinatie (geen AEG) daarvan gebruikte ik de droogfunctie niet omdat de was er zo gekreukt uitkwam dat de vouwen bijna niet weg te strijken waren. Wat een verademing, deze AEG, geen was meer op een droogrek in de woonkamer maar gewoon drogen in de machine.

Pluspunten

• Droogt goed
  • Kort programma
  • Droogt zonder kreukels

Minpunten

• Maakt vrij veel lawaai bij het centrifugeren

Ellen 23-03-2018

AEG droog/was combi

Geschreven voor: AEG L76680NWD

De eerste maand was de machine heerlijk stil, maar naarmate de tijd verstrijkt maakt deze meer geluid.
Plastic schakelaar voor aan/uit te zetten trilt bij centrifugeren.
Droogcapaciteit valt erg tegen en duurt erg lang vergeleken met oude droger

Pluspunten

• Ruimtebesparend

Minpunten

• Schakelaar trilt
  • Maakt steeds meer geluid
  • Droog capaciteit niet top en duurt erg lang

h.m. scheeffer 23-03-2018

zeer tevreden in alle opzichten

Geschreven voor: AEG L76680NWD

erg gebruiksvriendelijk makkelijk te programmeren, veel mogelijkheden zoals zelfs stomen,goed wasresutaat, stil, stampt niet

Pluspunten

• zie beschrijving

Minpunten

• geen

CB 23-03-2018

ideaal apparaat

Geschreven voor: AEG L76680NWD

Ideale machine, twee in een, scheelt ruimte, wast perfect, droogt goed. En zoveel instelbaar! droogtegraad, tijd, besparing, centrifugaalkracht, stomerij kwaliteit, enz, persoonlijk samenstellen van een programma als optie is iets wat ik heel fijn vindt, omdat niet een wasje het zelfde is, qua samenstelling/materiaal/viesheid.

GemEve 27-10-2017

Fijn apparaat, alleen binnen 1 jaar 2x defect

Geschreven voor: AEG L76680NWD

Zodra je weet hoe je de was er niet heel erg verkreukeld uit moet krijgen en hoe je dit zo energiezuinig mogelijk kunt doen dan is het een heel prettig apparaat.
Echter na ruim een half jaar stopte de droogfunctie ermee, het programma liep ineens binnen een paar minuten af zonder iets te drogen.
Bij AEG/Electrolux een monteur gevraagd, ruim een week moeten wachten en vervolgens bleek dat de bedrading los was gegaan. Volgens de monteur was het code E72 en kwam dit wel vaker voor.
Vervolgens na 11 maanden weer hetzelfde symptoom, nu 2x een monteur langs gehad, het bleek nu code E73 en helaas alweer bijna 3 weken zonder droger was de mededeling "het lukt mij niet". Nu wachten op een omruiling, hierin is AEG/Electrolux weinig klantgericht, als het goed is komt het nieuwe apparaat over een week.
Kortom: In het 1e jaar in totaal 6 weken geen droogfunctie gehad en meerdere keren een halve dag vrij moeten nemen voor monteursbezoek. Ik zou dit apparaat niet meer kiezen, helaas.

Pluspunten

• fijn apparaat als alles werkt

Minpunten

• duurzaamheid
  • Electrolux / AEG klantenservice processen

VLF 07-09-2017

Fijn wassen, drogen en stomen in 1 apparaat.

Geschreven voor: AEG L76680NWD

Het wast goed, maar de centrifuge laat elk was kreukelen. Ik gebruik daarom alleen 400, 600 of max 800 toeren, tocht kreukt de was meer dan bij mijn vorige wasmachine op 1200 toeren.
In de droger doe ik alleen de handdoeken: deze kreuken niet en worden lekker zacht, maar de andere was vindt ik te gekreukt uit komen, dus hang ik het aan de lijn.

Pluspunten

• 3 functies in 1 apparaat
  • wast goed
  • is zuinig

Minpunten

• gekreukte was ook bij gemiddelde centrifugetoeren
  • gekreukte was bij hoge drogerfuntie

Ali Kilic 26-05-2017

Goede was/droogcombinatie

Geschreven voor: AEG L76680NWD

Goede was/droogcombinatie. Makkelijk te bedienen met goede wasresultaten.
Voor zowel grote en kleine wasjes genoeg keuze mogelijkheden.

Pluspunten

• Makkelijke bediening

MP 24-05-2017

2-in-1, handig en werkt goed

Geschreven voor: AEG L76680NWD

Het apparaat neemt weinig ruimte in, ziet er netjes uit en heeft alle opties die ik wenste. Daarnaast werkt het apparaat goed. De programma's duren wel langer dan ik gewend was en het centrifugeren maakt meer geluid dan ik verwachtte. De pluspunten echter zijn dusdanig, dat het apparaat een echte aanrader is!

Pluspunten

• Was- en droogfunctie in 1 apparaat
  • Uitstraling
  • Functies
  • Gebruikersgemak

Minpunten

• Tijdsduur programma's

Barb 22-05-2017

Was/droger

Geschreven voor: AEG L76680NWD

Fijne wasmachine en droger ineen. Had vantevoren gehoord dat de was veel meer kreukels zou hebben. Dit klopt ook, als je de was niet meteen eruit haalt. Doe je dit wel, dan valt het reuze mee.
Handige tijdsbesparing knop en het is ook reuze handig dat je de droogtegraad kunt instellen

Joke van Dantzig 20-05-2017

De was-droogcombinatie is een superapparaat. Werkt prima.

Geschreven voor: AEG L76680NWD

Het product voldoet aan mijn eisen. Het is fijn,dat je het ook nog een beetje kan sturen omtrent was en droogprogramma 's.

R.J. Huijsing 20-05-2017

AEG was/droogcombinatie

Geschreven voor: AEG L76680NWD

Vanwege gebrek aan ruimte heb ik gekozen voor een was/droogcombi. Deze bevalt mij uitstekend en doet wat hij belooft. Prima machine en voor een klein gezin een aanrader.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • aanschaf van slechts 1 machine

V. F. 20-05-2017

Heel makkelijk in gebruik

Geschreven voor: AEG L76680NWD

Wassen, drogen, stomen is een handige combinatie, maar de gedroogde was komt heel verkreukeld uit de machine. Ik gebruik de droger functie alleen voor de handdoeken die zo heel zacht worden.
Het wasresultaat is goed, mits geen verkorte tijd wordt gebruikt. Voor centrifugeren gebruik ik maximaal 800 toeren voor katoen en 600-400 voor synthetisch , want anders gaat de was te veel kreuken.
Het bedieningspaneel is heel overzichtelijk, bevat veel opties en geen overbodige toetsen.

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • combinatie was/droog/stoom

Minpunten

• gekreukte was bij hoge toerental centrifuge
  • gekreukte was bij hoge drogerfuntie

Rob 19-05-2017

Super machine!

Geschreven voor: AEG L76680NWD

Fijne automaat. Wassen en drogen in 1 cyclus gaat prima. Handdoeken komen er gewoon droog en zacht uit. Veel keus in was programma's en een stoom programma. Voor deze prijs een mooi apparaat. Kan mijzelf voorstellen dat voor grotere gezinnen 2 in 1 niet handig is maar voor 1 of 2 personen is het een super oplossing.

Pluspunten

• Stomen
  • 1 cyclus wassen en drogen

Monique 19-05-2017

Very good machine

Geschreven voor: AEG L76680NWD

A wide variety of washing programmes, possible to adjust time and I like the quick was for 20 minutes option! Very silent, and good size (it is smaller than other models). Drying is OK too.

Pluspunten

• silent
  • time adjuster
  • quick wash

Elska 15-05-2017

Wassen en drogen in één machine: het werkt!

Geschreven voor: AEG L76680NWD

Ik ben allereerst erg blij met mijn nieuwe aanwinst. Omdat ik weinig ruimte heb en geen twee apparaten kwijt kan, heb ik gekozen voor de was/droog combinatie en dat is geweldig handig en het functioneert goed. Wat ik vooral erg fijn vind is de bijzonder eenvoudige bediening.
Verder zit er een programma op van 20 of 30 minuten voor kleine wasjes. Dat is ideaal voor een klein huishouden of alleen een opfrisbeurt en is al veel gebruikt.
Maar handdoeken kurkdroog krijgen doet hij ook prima.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Perfect voor als je weinig ruimte hebt
  • Lekkere korte wasprogramma's voor kleine wassen
  • Is vrij stil, op centrifugeren na

Minpunten

• centrifugeren is redelijk luid, maar niet té

John 27-02-2017

meest eenvoudige bediening so far

Geschreven voor: AEG L76680NWD

Toen onze Whirlpool wasmachine en droger op hun eind liepen na krap 3 jaar gebruik, moest er snel een andere komen. Met name de 10 jaar garantie op de motor was aansprekend. Vanuit mijn verleden als verkoper witgoed, weet ik dat vroeger 2-1 apparaten niet de slimste keuze was. Maar met de moderne techniek kan het prima. Wat vooral opvalt, is de extreem simpele bediening. Als iemand dit niet snapt, dan moet hij/zij maar met de hand gaan wassen. 8 kg wassen en daarna in 2x drogen neemt een kleine 6 uur in beslag (synthetische was) Effe gauw bv een spijkerbroek kan in het speciale 60 minuten programma. Ook wol en zijde kun je rustig drogen in deze kanjer. Minpuntje is de tijdklok. Blijft soms erg lang staan op 1 minuut.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • Stil
  • economisch

Minpunten

• tijdklok

Greet 28-12-2016

Fijne was droog machine

Geschreven voor: AEG L76680NWD

Makkelijke bediening, vrij stil, droogt goed. Wel wennen aan langere wasprogramma's, machine past tijd aan aan gewicht.

S 09-09-2016

Goede was/droog-combinatie

Geschreven voor: AEG L76680NWD

Het apparaat is makkelijk te bedienen en biedt vele mogelijkheden. Tijdens het wasprogramma is de machine zeer stil, het centrifugeren daarentegen hoor je duidelijk.

De machine heeft een grote trommel, waardoor je veel kleding of handdoeken tegelijk kunt wassen. Haal eruit wat hangend moet drogen en de rest blijft gemakkelijk in de trommel liggen; hiervoor kies je een droogprogramma uit.
Wat prettig is, is dat de machine zelf de tijd van het droogprogramma bijstelt aan de hand van de natheid van de lading. Dus vaak is de was eerder droog dan de tijd die je had ingesteld.

Het apparaat droogt perfect, maar kleding komt er met zeer veel kreukels uit (oplossing kan zijn om bij sommige kledingstukken een lager toerental in te stellen).

Afgezien daarvan ben ik erg tevreden met deze was/droog-combinatie van AEG.

Pluspunten

• Droogt perfect

Minpunten

• Veel kreukels na drogen
  • Lawaai bij centrifugeren