Siemens WK14D541EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WK14D541EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Gustaafa 01-02-2017

Stille Was/Droog Combinatie

Geschreven voor: Siemens WK14D541EU

Gekozen voor Siemens WK14D541EU vanwege het feit dat deze machine naast een wasprogramma ook een droogprogramma heeft. Machine centrifugeert stil en staat niet te bonken zoals onze vorige combinatie. Display is duidelijk en de functies zijn makkelijk te bedienen.
Product-prijs verhouding is uitstekend.

Pluspunten

• Gering aantal decibels bij centrifugeren
  • Eco functie

Minpunten

• NL Handleiding hier en daar slecht vertaald.

sado 04-01-2017

Heel mooi product

Geschreven voor: Siemens WK14D541EU

Ik ben heel tevreden wassen en drogen in een apparaat
neemt ook minder ruimte en heel duidelijke display

Susan 11-05-2017

Hallo Sado, in verband met kleine behuizing overwegen we voor onze zoon deze was/droogcombinatie aan te schaffen. We lezen echter wisselende ervaringen met was/droog combinaties. Aangezien u deze machine nu een aantal maanden in gebruik heeft hoop ik dat u een paar vragen over het gebruik zou willen beantwoorden. Graag zou ik willen weten hoe uw ervaring is met pluizen op (donkere) kleding nadat de droger gebruikt is. Droogt u ook dekbedhoezen in de machine? Bij de handleiding van een vergelijkbare machine van AEG lazen we namelijk dat dekbedhoezen niet in de droger mogen. Hier verbazen we ons over omdat dat nu juist zo prettig is om deze in de droger te kunnen doen. Hoe bevalt de droogfunctie in het algemeen....komt de was er droog uit?
Alvast bedankt. Susan

Gea 07-11-2016

Was droogt nier

Geschreven voor: Siemens WK14D541EU

In verband met ruimtegebrek gekozen voor een combi. Stelt erg teleur! M.n. De droogfunctie. Zelfs bij het meest intensieve droogprogramma blijft de was nog klam, terwijl de duur van het programma erg lang is! Een combinatie van het ecoprogramma en drogen duurt ruim meer dan vijf uur!

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Veel verschillende opties

Minpunten

• Droogt erg slecht
  • Duurt erg lang