AEG L77499NFL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 41 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L77499NFL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Loes 05-07-2017

Net buiten garantie kapot

Geschreven voor: AEG L77499NFL

Heeft het 2 jaar goed gedaan, daarna begonnen de problemen en als snel stopte hij er helemaal mee. Laten onderzoeken en de computerplaat is kapot en zo nog een paar dingen. Dag investering... ik adviseer niemand om deze aan te schaffen.

Ilona 27-08-2016

mooi apparaat

Geschreven voor: AEG L77499NFL

Mooi apparaat, wast mooi schoon, niet een al te hard geluid van de motor als hij centrifugeert, handig met tijdsinstelling en een heleboel programma mogelijkheden rd

Pluspunten

• mooi schone was
  • uitgestelde start

franka 15-08-2016

super fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L77499NFL

een super fijne wasmachine, met grote deur en trommel, makkelijk in gebruik met een duidelijk display.

Pluspunten

• grote deur
  • grote trommel
  • duidelijk display
  • makkelijk in gebruik

Wilmaa 04-08-2016

Prima machine

Geschreven voor: AEG L77499NFL

Een ideale machine voor jong en oud, makkelijk te bedienen, maakt ook de was op lagere temperatuur prima schoon. Tevreden.

Rianne 28-07-2016

AEG wasmachine

Geschreven voor: AEG L77499NFL

Onze wasmachine hebben we een paar maanden
Hij bevalt ons prima! Veel mogelijkheden en programma's.
Grote trommel is toch handig .

Rebekka 26-07-2016

Mooi en handig ding

Geschreven voor: AEG L77499NFL

Hij heeft een mooie uitstraling en hij is makkelijk om te gebruiken. De was wordt weer mooi schoon en ik hoop dat hij nog lang mee kan.

MvdVeen 25-07-2016

De juiste wasmachine

Geschreven voor: AEG L77499NFL

deze machine is de wasmachine. Mijn vorige was ook AEG heb ik 18 jaar gehad en nog wassen hoor!!!.
ik vond dat tijd werd voor nieuwe. Deze nieuwe is zuiniger en heeft een koolstofloze motor waardoor hij minder aan slijtage onderhevig is. Ook zitten er meer programma's op en hij is, niet geheel onbelangrijk, energiezuiniger.
groet MvdVeen

Danielle 22-07-2016

Fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L77499NFL

De wasmachine voldoet aan alle verwachtingen en maakt de beloften gedaan in de winkel meer dan waar. Hij is makkelijk in gebruik, heeft vele handige programma's waar ik veel gebruik van maak.
De was komt er schoon uit en vooral de tijdsaanduiding bevalt heel erg goed.
Al met al een prima machine waar ik de komende jaren een hoop plezier aan ga beleven.

J.M. 22-07-2016

succesmachine

Geschreven voor: AEG L77499NFL

Wij zijn nog met twee personen en ik wilde niet zo'n grote machine.9 kg.Om te lachen.Achteraf ben ik blij,maar moet mijn wasritme aanpassen,grappig vind ik dat zelfcorrigerende programma.En dan die keuze knoppen. Ideaal.Zelfs de bekleding van de parasol kon ik er makkelijk in kwijt.Alle vogelpoepjes weer er af.Goede keuze bij van de Weijer.

Marco 22-07-2016

Stille en gebruiksvriendelijke wasmachine

Geschreven voor: AEG L77499NFL

Wasmachine is makkelijk en stil in gebruik. Wast goed schoon en centrifugeert goed, daardoor is de droogtijd in de droger aanzienlijk korter dan ik gewend was van mijn oude Miele.

Erik 22-07-2016

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: AEG L77499NFL

We waren op zoek naar een wasmachine die groot genoeg was om onze slaapzakken en dekbedden in te kunnen wassen.
Gekozen voor de AEG L77499NFL. Een goede keuze! Niet alleen de slaapzakken, maar ook de 'gewone was' is mooi schoon. Daarnaast heeft hij ook een stoom en kreukherstellende functie. Een mooi apparaat, klaar voor de toekomst.

vonnie 22-07-2016

mijn wasmaschine

Geschreven voor: AEG L77499NFL

9kg om te wassen is ideaal nu kan ik mijn was opsparen zodat ik minder moet wassen, ook de knop 20 minuten is voor mij een uitkomst, was is goed schoon , het stoom programma is me niet goed duidelijk stoom is toch 100 graden dit programma durf ik niet te gebruiken onduidelijk . onlangs mijn glasgordijnen gewassen die zeer groot en teer zijn op wol/ zijde dit ging prima. door de grote vulopening kan ik 3 dekens tegelijk wassen .uitleg afvoerfilter schoonmaken is duidelijk maar er moet toch altijd weer 2 liter water in de machine terug dit staat er niet bij alleen bij een noodafvoersysteem . ik gebruik het katoen eco programma het meest omdat het zuinig is, wat ik ook goed vind is dat er met een stroomstoring de was verder gaat als er weer stroom is en dat je altijd een programma kan annuleren.

vonnie 01-05-2017

Ik heb deze machine nu een jaar maar heb nu al 2x de ( efo ) storing gehad wat me niet bevalt ,het wasprogramma loopt verder normaal door er staat dat ik een monteur moet laten komen maar als ik een nieuw programma start ( en een andere was doe ) werkt alles weer normaal dit vind ik zeer vreemd.vonnie

RICHARD 14-07-2016

Fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L77499NFL

Makkelijke fijne wasmachine .(schrijf dit als man zijnde)
Dit is onze 2de aeg inmiddels die na 10 jaar het opgaf met gezin met 2 kleine kinderen.
Goeie prijskwaliteit volgende machine zeker weer aeg!

Chris 10-06-2016

Zeer fijne machine

Geschreven voor: AEG L77499NFL

Zeer mooi vormgegeven wasmachine welke eenvoudig te bedienen is. Tevens is de wasmachine zeer stil, eveneens bij hoge toeren. Wasresultaat is perfect.

Raymond 02-06-2016

Stille wasmachine waar veel was in kan

Geschreven voor: AEG L77499NFL

De wasmachine bevalt prima, de grote trommel is ideaal en vergeleken met de oude wasmachine is deze veel stiller. Echt een verademing.

wil 29-05-2016

prima wasmachine

Geschreven voor: AEG L77499NFL

er blijft soms waspoeder achter in het zeepbakje. voor wassen met vloeibaar wasmiddel moet een klepje omgezet worden je moet dan het zeepbakje eerst helemaal uit de machine halen. Bij uitgestelde wastijd wordt geadviseerd om geen vloeibaar wasmiddel te gebruiken. Machine is stil en wolwasprogramma is prima.

VerOld 29-05-2016

AEG L77499NFL

Geschreven voor: AEG L77499NFL

Wat een verademing na een wasmachine miskoop! Na advies voor deze machine gekozen, zeer goed wasresultaat, meer dan genoeg mogelijkheden en bovenal heel erg stil! In het begin zelfs een paar keer moeten kijken of de machine wel draaide. Durf deze inmiddels 's nachts te laten draaien.

François 29-05-2016

Stil en prima was resultaat

Geschreven voor: AEG L77499NFL

Op hetzelfde moment zowel een droger als wasmachine gekocht.
Machine is erg stil, zere t.o.v. ons vorige model.
Gekozen voor dit type vanwege de goede prijs/kwaliteit verhouding. Ja voor 300 euro heb je ook een wax machine maar toch wel in een andere klasse.

Was resultaat is prima, niet teveel programmas en gewoon doen wat een wasmachine moet doen.

Jeda 28-05-2016

Prima wasmachine!

Geschreven voor: AEG L77499NFL

Wij hebben de wasmachine nu een halfjaar in gebruik en zijn zeer tevreden. De enigste twee minpunten die wij hebben ervaren zijn het piepen van het alarm wanneer een programma klaar is en de bedieningsknoppen voelen niet al te degelijk aan.

Het alarm gaat lang af en is duidelijk hoorbaar door heel het huis, ook wel weer handig want je weet altijd wanneer de was klaar is. De bedieningsknoppen voelen niet al te degelijk maar hier maak ik me geen zorgen over. Hiervoor hadden wij ook een zelfde machine waarbij de bedieningsknoppen hetzelfde voelde en die hebben het ook 15 jaar vol gehouden!

Conclusie: zou ik wederom deze wasmachine hebben aangeschaft? Ja, zeker!

Joyce 28-05-2016

Fijne wasmachine!

Geschreven voor: AEG L77499NFL

Wij zijn erg blij met de aanschaf van deze wasmachine. De wasmachine is fijn in gebruik, maakt niet veel geluid, heeft veel mogelijkheden met wasprogramma's, een grote inhoud en je kunt de programma's ook op een kortere wastijd zetten.
Het is een echte aanrader om deze wasmachine te kopen!

klaas 28-05-2016

AEG Wasmachine

Geschreven voor: AEG L77499NFL

Zeer goede wasmachine voor een redelijke prijs
Alleen het fluisterstil valt tegen onze vorige wasmachine was stiller.
Plus punt is wel de grote deur opening

spierings 27-05-2016

goede droger en wasmachine

Geschreven voor: AEG L77499NFL

we hebben zowel de wasmachine als de droger.
goede en rustige apparaten. alleen de droger doet er best ook nog lang over vinden wij, maar verder goede en zuinige apparaten

cirsten 27-05-2016

Mooie wasmachine en fijn in gebruik

Geschreven voor: AEG L77499NFL

We hebben deze wasmachine nu ongeveer een halfjaar, hij is erg fijn in gebruik en maakt weinig lawaai wat ik ook belangrijk vind omdat die in de doucheruimte staat. Ook erg veel keuze in programma's wat ik zeer fijn vind omdat ik erg zuinig ben op onze kleding.

Echt aan te raden

stimmer 27-05-2016

Prima wasmachine!

Geschreven voor: AEG L77499NFL

Met deze wasmachine hebben wij een prima keuze gemaakt! Hij heeft veel mogelijkheden en is makkelijk in gebruik. Maakt niet veel herrie en ziet er mooi uit. Hij staat mooi naast onze droger, welke ook van AEG is. Wij zijn zeer tevreden.

Ina 27-05-2016

Blij met mijn nieuwe AEG

Geschreven voor: AEG L77499NFL

Het was met deze machine is heel gebruiks vriendelijk. De 20 minuut wasjes heel erg handig. Zeer blij met deze machine.