AEG L77499NFL - Reviews

75 dB

8,9

Ilona 27-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

mooi apparaat

Mooi apparaat, wast mooi schoon, niet een al te hard geluid van de motor als hij centrifugeert, handig met tijdsinstelling en een heleboel programma mogelijkheden rd

Pluspunten

• mooi schone was
  • uitgestelde start

franka 15-08-2016 Product paar maanden in bezit

super fijne wasmachine

een super fijne wasmachine, met grote deur en trommel, makkelijk in gebruik met een duidelijk display.

Pluspunten

• grote deur
  • grote trommel
  • duidelijk display
  • makkelijk in gebruik

Wilmaa 04-08-2016 Product half jaar in bezit

Prima machine

7,4
Een ideale machine voor jong en oud, makkelijk te bedienen, maakt ook de was op lagere temperatuur prima schoon. Tevreden.

Rianne 28-07-2016 Product kwartaal in bezit

AEG wasmachine

Onze wasmachine hebben we een paar maanden
Hij bevalt ons prima! Veel mogelijkheden en programma's.
Grote trommel is toch handig .

Rebekka 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en handig ding

7,4
Hij heeft een mooie uitstraling en hij is makkelijk om te gebruiken. De was wordt weer mooi schoon en ik hoop dat hij nog lang mee kan.

MvdVeen 25-07-2016 Product half jaar in bezit

De juiste wasmachine

deze machine is de wasmachine. Mijn vorige was ook AEG heb ik 18 jaar gehad en nog wassen hoor!!!.
ik vond dat tijd werd voor nieuwe. Deze nieuwe is zuiniger en heeft een koolstofloze motor waardoor hij minder aan slijtage onderhevig is. Ook zitten er meer programma's op en hij is, niet geheel onbelangrijk, energiezuiniger.
groet MvdVeen

Danielle 22-07-2016 Product kwartaal in bezit

Fijne wasmachine

De wasmachine voldoet aan alle verwachtingen en maakt de beloften gedaan in de winkel meer dan waar. Hij is makkelijk in gebruik, heeft vele handige programma's waar ik veel gebruik van maak.
De was komt er schoon uit en vooral de tijdsaanduiding bevalt heel erg goed.
Al met al een prima machine waar ik de komende jaren een hoop plezier aan ga beleven.

J.M. 22-07-2016 Product kwartaal in bezit

succesmachine

Wij zijn nog met twee personen en ik wilde niet zo'n grote machine.9 kg.Om te lachen.Achteraf ben ik blij,maar moet mijn wasritme aanpassen,grappig vind ik dat zelfcorrigerende programma.En dan die keuze knoppen. Ideaal.Zelfs de bekleding van de parasol kon ik er makkelijk in kwijt.Alle vogelpoepjes weer er af.Goede keuze bij van de Weijer.

Marco 22-07-2016 Product kwartaal in bezit

Stille en gebruiksvriendelijke wasmachine

Wasmachine is makkelijk en stil in gebruik. Wast goed schoon en centrifugeert goed, daardoor is de droogtijd in de droger aanzienlijk korter dan ik gewend was van mijn oude Miele.

Erik 22-07-2016 Product kwartaal in bezit

Geweldige wasmachine

We waren op zoek naar een wasmachine die groot genoeg was om onze slaapzakken en dekbedden in te kunnen wassen.
Gekozen voor de AEG L77499NFL. Een goede keuze! Niet alleen de slaapzakken, maar ook de 'gewone was' is mooi schoon. Daarnaast heeft hij ook een stoom en kreukherstellende functie. Een mooi apparaat, klaar voor de toekomst.

vonnie 22-07-2016 Product kwartaal in bezit

mijn wasmaschine

9kg om te wassen is ideaal nu kan ik mijn was opsparen zodat ik minder moet wassen, ook de knop 20 minuten is voor mij een uitkomst, was is goed schoon , het stoom programma is me niet goed duidelijk stoom is toch 100 graden dit programma durf ik niet te gebruiken onduidelijk . onlangs mijn glasgordijnen gewassen die zeer groot en teer zijn op wol/ zijde dit ging prima. door de grote vulopening kan ik 3 dekens tegelijk wassen .uitleg afvoerfilter schoonmaken is duidelijk maar er moet toch altijd weer 2 liter water in de machine terug dit staat er niet bij alleen bij een noodafvoersysteem . ik gebruik het katoen eco programma het meest omdat het zuinig is, wat ik ook goed vind is dat er met een stroomstoring de was verder gaat als er weer stroom is en dat je altijd een programma kan annuleren.

RICHARD 14-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Fijne wasmachine

9,4
Makkelijke fijne wasmachine .(schrijf dit als man zijnde)
Dit is onze 2de aeg inmiddels die na 10 jaar het opgaf met gezin met 2 kleine kinderen.
Goeie prijskwaliteit volgende machine zeker weer aeg!

Chris 10-06-2016 Product half jaar in bezit

Zeer fijne machine

9,4
Zeer mooi vormgegeven wasmachine welke eenvoudig te bedienen is. Tevens is de wasmachine zeer stil, eveneens bij hoge toeren. Wasresultaat is perfect.

Raymond 02-06-2016 Product half jaar in bezit

Stille wasmachine waar veel was in kan

De wasmachine bevalt prima, de grote trommel is ideaal en vergeleken met de oude wasmachine is deze veel stiller. Echt een verademing.

wil 29-05-2016 Product half jaar in bezit

prima wasmachine

7,6
er blijft soms waspoeder achter in het zeepbakje. voor wassen met vloeibaar wasmiddel moet een klepje omgezet worden je moet dan het zeepbakje eerst helemaal uit de machine halen. Bij uitgestelde wastijd wordt geadviseerd om geen vloeibaar wasmiddel te gebruiken. Machine is stil en wolwasprogramma is prima.

VerOld 29-05-2016 Product half jaar in bezit

AEG L77499NFL

Wat een verademing na een wasmachine miskoop! Na advies voor deze machine gekozen, zeer goed wasresultaat, meer dan genoeg mogelijkheden en bovenal heel erg stil! In het begin zelfs een paar keer moeten kijken of de machine wel draaide. Durf deze inmiddels 's nachts te laten draaien.

François 29-05-2016 Product half jaar in bezit

Stil en prima was resultaat

Op hetzelfde moment zowel een droger als wasmachine gekocht.
Machine is erg stil, zere t.o.v. ons vorige model.
Gekozen voor dit type vanwege de goede prijs/kwaliteit verhouding. Ja voor 300 euro heb je ook een wax machine maar toch wel in een andere klasse.

Was resultaat is prima, niet teveel programmas en gewoon doen wat een wasmachine moet doen.

Jeda 28-05-2016 Product half jaar in bezit

Prima wasmachine!

Wij hebben de wasmachine nu een halfjaar in gebruik en zijn zeer tevreden. De enigste twee minpunten die wij hebben ervaren zijn het piepen van het alarm wanneer een programma klaar is en de bedieningsknoppen voelen niet al te degelijk aan.

Het alarm gaat lang af en is duidelijk hoorbaar door heel het huis, ook wel weer handig want je weet altijd wanneer de was klaar is. De bedieningsknoppen voelen niet al te degelijk maar hier maak ik me geen zorgen over. Hiervoor hadden wij ook een zelfde machine waarbij de bedieningsknoppen hetzelfde voelde en die hebben het ook 15 jaar vol gehouden!

Conclusie: zou ik wederom deze wasmachine hebben aangeschaft? Ja, zeker!

Joyce 28-05-2016 Product half jaar in bezit

Fijne wasmachine!

9,6
Wij zijn erg blij met de aanschaf van deze wasmachine. De wasmachine is fijn in gebruik, maakt niet veel geluid, heeft veel mogelijkheden met wasprogramma's, een grote inhoud en je kunt de programma's ook op een kortere wastijd zetten.
Het is een echte aanrader om deze wasmachine te kopen!

klaas 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

AEG Wasmachine

Zeer goede wasmachine voor een redelijke prijs
Alleen het fluisterstil valt tegen onze vorige wasmachine was stiller.
Plus punt is wel de grote deur opening