Samsung WW80J6600CW - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
76 dB

Johanna 21-05-2016 Product kwartaal in bezit

Nieuwe Samsung

Enkele maande geleden heb ik een Samsung gekocht en nu in gebruik; ben ik alleen nog maar meer enthusiast over deze machine.

Johanna 01-02-2016 Product paar dagen in bezit

Het is een groot verschil met mijn oude wasmachine.Een duidelijk display.Heel makkelijk de groote deuropening.Ik ben heel tevreden over deze machine.

Schuurman 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne wasmachine mooie vormgeving en voor al het speed was programma werkt erg makenlijk met een schoon resultaat

Anne 13-01-2016 Product paar dagen in bezit

Na 18 jaar Miele overgestapt op een energiezuinige wasmachine + Warmtepompdroger van Samsung. Op grond van ervaringen van vrienden en tot nu toe< wat ik ervaren heb, een zeer goede en energiezuinige machine. Door enkele ongelukjes veel gewassen en ik moet zeggen, "de was kwam er zeer schoon uit".

mandy 09-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een betere wasmachine kan je niet hebben, ik vind hem helemaal geweldig, eco bubble is top, je was is gewoon echt schoon, verschillende programma's staan erop die je zelfs kan aanpassen. Ben er super blij mee

diana holleman 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

deze wasmachine werkt goed. geruisloos, duidelijk kwa instellingen en makkelijk in gebruik. de was wordt mooi schoon. je hoort alleen dat ie af en toe water pakt meer niet. de was is schoon en je hebt veel instel opties die duidelijk zijn. ik ben erg blij met deze wasmachine. hij geeft alles weer in het display.

Frank van Doremalen 26-12-2015 Product paar dagen in bezit

De eerste ervaringen met deze nieuwe machine zijn positief. Zeker het gebruiksgemak. Programma's duidelijk en helder. Mooie vormgeving.

Trudy65 26-11-2015 Product paar dagen in bezit

Katoenwasprogramma's duren erg lang (+3 uur), Uitleg uitgestelde tijd in manual niet "logisch" en correct, Veel "licht" in standby of in wacht (niet dimbaar), nadat wassen klaar is springt machine uit en is niet meer te zien of deze gedraaid heeft.
Erg stille machine en wast goed schoon! Aanrader!!

Petra 01-10-2015 Product paar weken in bezit

Heerlijk een 8 kg wasmachine, super fijn alles past erin. Echter is het kiezen van het juiste wasprogramma even wennen, maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het heel super fijn. Uitgesteld einde is handig als je 's morgens nog even snel je was wilt ophangen voor je naar je werk gaat. Even een klein wasje van 15 minuten of 30 minuten is zo klaar tot nu toe super apparaat. Over duurzaamheid kan ik niet zo veel melden ik heb dit apparaat daarvoor te kort in mijn bezit.

Prima machine van Samsung 21-09-2015 Product paar dagen in bezit

Prima machine, stil, mooi design, grote vulopening. !600 toeren scheelt ook weer voor de wasdroger. Mis alleen een lampje binnenin. Enige nadeel verder is dat de opening in de rubberen rand net te groot is, zodat sokjes van de kinderen erin blijven zitten en dus niet echt schoon worden. Maar goed, dat is met een waszakje op te lossen, alleen niet echt handig.

Maarten 30-07-2015 Product paar dagen in bezit

Nog maar net in bezit maar eerste indruk is zeer goed, super eenvoudig te bedienen, ziet er - voor een wasmachine - modern uit en wast perfect!

En... Voor de toekomst stelt de 10 jaar garantie op de motor me sowieso gerust.

Sandra 30-07-2015 Product paar dagen in bezit

Makkelijke en stille machine met veel mogelijkheden. Tot op heden erg tevreden! Weer heerlijke frisse was!