Samsung WD80J6400AW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WD80J6400AW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sjaak Verhoog 30-04-2019

Zeer stil en weinig energie

Geschreven voor: Samsung WD80J6400AW

Grandioos apparaat. Maakt weinig herrie en is geen enorme energievreter. Ook in de bediening is hij erg makkelijk. Wat mij betreft een echte aanrader.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Energiezuinig

Minpunten

• Prijs

Farida 30-12-2017

Mooi machine!

Geschreven voor: Samsung WD80J6400AW

Weeg de was voor dat die wasprogamma start! Zodat dat die minimaal aan Water / waspoeder/ stroom gebruikt.
Paar keer in het begin wezen kijken bij wasmachine om te zien of die wel aan stond.
Je hoort hem gewoon niet!

Pluspunten

• Hij weegt de was voor het wassen
  • Droog prima de was
  • Mooie uitstalling
  • Grote opening

Minpunten

• Niks eigenlijk

Dutch8472 11-01-2017

Handig combi apparaat met prima functionaliteit

Geschreven voor: Samsung WD80J6400AW

Vanwege beperkte ruimte in mijn woning was ik op zoek naar een goede wasdroog combi (in plaats van een losse wasmachine + droger). Ik heb de machine nu een aantal dagen in gebruik en ben er behoorlijk tevreden mee. De machine heeft een digitaal display dat de resterende tijd toont. Voor mij erg handig, omdat dit niet op mijn oude wasmachine zat. Standaard maakt het apparaat geluidjes bij het gebruik van de bedieningsknoppen en wanneer een programma klaar is wordt er een uitgebreid melodietje afgespeeld. Ik vind dit zelf nogal irritant, maar je kunt het eenvoudig uitzetten door 2 knoppen gedurende 3 seconden in te drukken. Tot slot zit er een uitstelfunctie op de wasmachine, waardoor je kunt aangeven wanneer de was klaar moet zijn. De machine begint dan op de juiste tijd met wassen. Hierdoor zit de was niet urenlang onnodig in de machine. Enige nadeel is dat je tot maximaal 19.00 uur kan selecteren voor de eindtijd.

Er zitten standaard programma's op voor los wassen of drogen. Daarnaast is het mogelijk om wassen en drogen te combineren in 1 aaneengesloten sessie. Bij een gecombineerd programma kun je helaas echter alleen niet het toerental aanpassen. Verder zitten er nog extra programma's op om je trommel te reinigen en om je kleding even op te frissen met warme lucht. Het standaard droogprogramma is niet altijd voldoende om de was volledig te drogen. Dit heeft er mogelijk mee te maken dat de machine meet hoeveel was er aanwezig is en op basis hiervan het was- of droogprogramma aanpast/verkort. Bij losse wasdrogers is de was echter ook niet altijd 100% droog, dus gewoon even nadrogen met een kort programma.

De machine heeft een mooie grote vulopening en trommel met voldoende capaciteit (8kg wassen, 6kg drogen). Het apparaat ziet er verder mooi/modern uit en maakt (voor een wasmachine) relatief weinig geluid. Goed product voor mensen die een gecombineerde oplossing (wassen + drogen) zoeken. Mocht je uitgebreidere functies willen hebben of zeer intensief moeten wassen, dan is een losse wasser en droger mogelijk nog weer beter.

Pluspunten

• Duidelijke bediening
  • Stil in gebruik
  • Weinig ruimte nodig (wassen en drogen)
  • Veel capaciteit (8kg wassen, 6kg drogen)
  • Handige functies/programma's

Minpunten

• Irritante geluiden (kun je uitzetten)
  • Was net altijd in 1x droog
  • Toerental niet aan te passen bij combi programma

Kim 01-06-2016

Goeie wasdroog combi

Geschreven voor: Samsung WD80J6400AW

deze wasmaschine wast goed op verschillende temraturen en je hoeft niet heel veel wasmiddel in te gooien en drogen doet het niet altijdperfect maar meestal is het wel goed droog alleen als je een 2 persoons dekbed en lakens en alles erop en eraan ingooit dan is het niet helemaal droog voor de rest is het perfect