AEG L76495NFL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 59 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L76495NFL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Elberse 08-11-2016

Aanrader: AEG L76495NFL

Geschreven voor: AEG L76495NFL

Deze wasmachine kan maar liefst 9 kg wasgoed in de trommel, met ruime opening, kwijt. De machine heeft zeer veel programma instellingen en is erg stil tijdens gebruik. Was resultaat is ook goed. Fijne, degelijke machine.

Pluspunten

• Inhoud van 9 kg.
  • Stil in gebruik.
  • Ruime vulopening.
  • Veel programma instellingen

Gondje 11-10-2016

Een echte aanrader!

Geschreven voor: AEG L76495NFL

Een fijne en stille wasmachine met zeer goede wasresultaten. De machine is makkelijk te bedienen en heeft een zeer uitgebreid wasprogramma, voor elk wasje is er wel een geschikt programma te vinden. Als je het mij vraagt een echte aanrader, ik ben er super blij mee!

Pluspunten

• uitgebreid programma
  • makkelijke bediening
  • goede wasresultaten

Shirley 06-10-2016

Zeer fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L76495NFL

De wasmachine is veel stiller dan mijn vorige. Daarnaast grote trommel waardoor beddengoed makkelijk erin past met extra handdoeken. Veel mogelijkheden met wasprogramma's. Past de tijd van het wasprogramma automatisch aan als de wasmachine niet volledig gevuld is. Ik vind het een zeer fijne wasmachine.

Pluspunten

• automatisch aanpassen programmatijd
  • weinig geluid
  • keuzemogelijkheden op wasmachine
  • ideaal voor gezinnen

Minpunten

• grote trommel niet snel vol als alleenstaande

Jennie 04-08-2016

Goede aankoop

Geschreven voor: AEG L76495NFL

Wij hebben deze aeg nu 3 maanden staan en zijn zeer tevreden over de machine. De grote laadruimte is een erg groot voordeel. Bovendien is vergeleken met mijn vorige Bosch wasmachine de was schoner en het stroomverbruik is daarbij ook nog veel lager. Kortom een goede aankoop waar wij heel tevreden over zijn.

Danielle 01-08-2016

Top wasmachine

Geschreven voor: AEG L76495NFL

Heerlijk een 9 kilo trommel, 2 persoons-dekbed past er makkelijk in. Lekker stil tijdens het wasprogramma en fijn dat je energiezuinige wasprogramma's kan kiezen.
Ook heel fijn dat de machine na afloop vanzelf uitschakelt.
Ik ben er blij mee!

Maria 25-07-2016

Goede keus

Geschreven voor: AEG L76495NFL

Fijne en stille wasmachine. Makkelijk in gebruik. Vooral de verschillende progamma's die erop zitten. Ook een 2 persoons dekbed gaat er met gemak in en zelfs de overgordijnen. Spaart een stomerij uit.

carin 24-07-2016

zeer tevreden

Geschreven voor: AEG L76495NFL

heerlijk uitgestelde starttijd, machine is nu klaar als ik uit mijn werk kom zodat ik deze dan direct kan drogen. Ben ook tevreden met het wasresultaat en de machine is makkelijk bedienbaar en stlil

Marian 23-07-2016

Prima aanschaf

Geschreven voor: AEG L76495NFL

Prettige wasmachine,veel mogelijkheden ,Handig de 9 kg,want het scheelt weer een was draaien..
Ook het 20/30 minuten programma fijn voor kleine wasjes en de knop tijd besparen voor het energieverbruik.
De machine maakt ook minder lawaai,voor ons daarom weer een AEG

A. Beulen 22-07-2016

Geweldige energiezuinige wasmachine

Geschreven voor: AEG L76495NFL

Sinds een half jaar in het bezig van deze geweldige wasmachine. De wasmachine is met 9 kg vulgewicht ideaal voor een gezin met kinderen, maar ook voor kleinere huishoudens die 1 a 2 keer per week een wasje draaien geschikt. Bovendien is de wasmachine energiezuinig (A+++ -20%) en maakt hij amper geluid tijdens het wasprogramma. Ik hoor hem nog het meeste tijdens het toevoeren van water en bij het pompen/afvoeren van water, maar dit geluid is ook nog vrij rustig. De keuze aan wasprogramma's is groot (katoen, synthetisch, wol/zijde, handwas, jeans en stoom ontkreuk/opfris programma enz. ,dit laatste is fijn als je eenmalig een kledingstuk gedragen hebt (bijv. een zijden blouse) en deze daarna weer terug in je kledingkast wilt hangen. Tevens zorgt de stoom er ook voor dat je minder strijkwerk hebt. Kortom een fijne en degelijke wasmachine die hopelijk nog vele jaren meegaat.

Dave 22-07-2016

AEGL76495NFL een prima keuze

Geschreven voor: AEG L76495NFL

Voor het eerst gekozen voor een AEG en zeker geen spijt van. Wat opvalt zijn de vele keuzes in het menu en toch een eenvoudige bediening. Daarnaast is de wasmachine enorm stil, zelfs bij het centrifugeren.
We zijn zo tevreden dat we ook de droger hebben vervangen door een AEG warmtepomp droger, ook hier zijn we super tevreden over en ze ogen ook nog eens prima naast elkaar. Echte aanrader dus!

Cindy 20-07-2016

Wederom gekozen voor AEG

Geschreven voor: AEG L76495NFL

Vorige wasmachine was ook AEG, heeft het 18 jaar naar alle tevredenheid gedaan. Daarom ook nu weer gekozen voor AEG.
Zeer tevreden over deze wasmachine, gekozen voor 9 kg. terwijl droger maar 6 kg. aan kan. Maar erg blij, ik hoef veel minder vaak te wassen omdat er zoveel in kan! Dus tijdswinst.

J. de Wit 19-07-2016

Prima prijs kwaliteit

Geschreven voor: AEG L76495NFL

Wast goed, eenvoudige bediening en met grote hoeveelheden wasgoed maakt deze machine ook duurzaam.
De machine rekent zelf de wastijd uit dus als je een klein wasje hebt (beter opsparen) blijft hij toch zuinig in verbruik. Goede centrifuge.
Groot pluspunt is ook het geluid,een stille machine in vergelijking met onze vorige. (Miele)
Handig de piepjes als de was klaar is.

Els 18-07-2016

Prima stille wasmachine

Geschreven voor: AEG L76495NFL

Ik ben erg blij met deze wasmachine, erg veel programma's waarin nog meer mogelijkheden zitten. Katoen was bijv duurt ruim 3 uur maar met lagere temp. Instelling verkort je de tijd wat plus de knop verkort programma is ook ideaal scheelt veel tijd. En toch schone was! In ruim een uur! Tal van mogelijkheden en grote trommel.

Fam. Boomstra 18-07-2016

Prima wasmachine

Geschreven voor: AEG L76495NFL

Goede was resultaten. Trommel inhoud van 9 kg is ideaal. Een twee persoonsdekbed kon ook gemakkelijk in de trommel. Het 20 minuten programma gebruiken wij regelmatig.

Annette 18-07-2016

Wasmachine beoordeling.

Geschreven voor: AEG L76495NFL

Fijne stille wasmachine. Zowel de mogelijkheid een grote was te draaien op economische of tijdbesparende stand als een snelwasje tot 3 kg in 20-30 minuten.

ACA 18-07-2016

zeer tevreden

Geschreven voor: AEG L76495NFL

Goede wasresultaten, makkelijke te bedienen en zeer groot en uitgebreid wasprogramma.
Energie zuinig en mooie vormgeving.Ben er heel blij mee!

Tanja 18-07-2016

Top ben er blij nee

Geschreven voor: AEG L76495NFL

Blij mee, doet wat hij moet doen. Makkelijk in gebruik.verkort wasprogramma energiebesparing. Super blij mee

Dhr. J.Middelman 17-07-2016

Gebruiksvriendelijke wasmachine

Geschreven voor: AEG L76495NFL

Van alle gemakken voorziene wasmachine kan lange en korte wassen mee draaien,stille motor,kan dekbedden mee wassen,stomen

H. Elberse 17-07-2016

AEGL76495NFL

Geschreven voor: AEG L76495NFL

Deze wasmachine kan maar liefst 9 kg wassen, maar ook kleine wasjes doen. Machine is stil in gebruik evenals de hoeveelheid water die verbruikt wordt. Dus al met al een goede koop.

MK 16-07-2016

Prima wasmachine

Geschreven voor: AEG L76495NFL

Er kan veel was in. Simpel in bediening. Veel mogelijkheden, ook handig dat er een stand van 50 graden op zit.

B 16-07-2016

Prims wasmachine

Geschreven voor: AEG L76495NFL

Prima wasmachine en makkelijk in gebruik. Daarnaast is de grote trommel erg prettig en heeft de wasmachine veel opties

Liesbeth 15-07-2016

een hele fijne machine

Geschreven voor: AEG L76495NFL

De grote vulopening is prettig om de 9 kg! wasgoed in te stoppen. De mogelijkheid voor uitgesteld aanzetten, en zeker ook de mogelijkheid om een verkorte wasduur te kiezen zijn erg fijn. In iets meer dan een uur heb ik mijn was gedraaid en kan ik gaan ophangen!

Wendy 15-07-2016

wast zeer goed

Geschreven voor: AEG L76495NFL

wij hebben de 9 kg wasmachine en hij wast perfect schoon...de functies die er op zitten zijn simpel en gebruiksvriendelijk...katoen\jeans\delicate enz... de uitstelfunctie is ook heel fijn als je aan het werk bent en je kan hem uitstellen tot een paar uur dan is de was schoon voor je thuiskomt en dan kan de was meteen opgehangen worden en geen kreukels zoals je normaal gesproken zou hebben als je een wasmachine smorgens aan zou zetten en savonds eruit zou halen...al met al een topwasmachine ben er heeel blij mee

Parkash 15-07-2016

Eenvoudige wasmachine

Geschreven voor: AEG L76495NFL

Je hebt er veel mogelijkheden mee en het is zeer makkelijk te gebruiken. ook de tijd per waasbeurt kan je zelf instellen en het gaat zeker lang mee/.

Rijkaart 15-07-2016

hij doet wat hij moet doen

Geschreven voor: AEG L76495NFL

Al jaren een AEG gehad en nu weer hiervoor gekozen. Een mooi stil apparaat met heel wat mogelijkheden. Ook korte programma's in ruime mate te kiezen. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Tto op heden heel tevreden.