Whirlpool FSCR 70420

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 41 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool FSCR 70420 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Valentino 10-02-2017

Whirlpool Zen

Geschreven voor: Whirlpool FSCR 70420

Voor deze wasmachine gekozen omdat hij stil zou zijn. En inderdaad hij is zowel bij het wassen als bij het centrifugeren erg stil. Ik zou alleen de pieptoontjes bij het starten en aan het einde willen uitzetten. nog niet uit kunnen vinden hoe dit moet.

Pluspunten

• Erg stil
  • Wast prima
  • Zuinig met wasmiddel

Minpunten

• Pieptoontjes aan het einde van een was

Christopher 03-05-2016

Het is goed

Geschreven voor: Whirlpool FSCR 70420

Dit wasmachine is echt makkelijk te gebruiken. Het is stil, dus je kan altijd je kleren wassen zonder lawaai te maken.

Sweetpants 01-05-2016

Super wasmachine

Geschreven voor: Whirlpool FSCR 70420

Super wasmachine! Eenvoudig te bedienen. Na installatie draaide binnen een paar minuten de eerste was met precies de juiste instellingen. Super stille wasmachine. Je hoort hem bijna niet. Het is geen geintje: zelfs tijdens het centrifugeren kun je gewoon blijven slapen.

Majo 26-04-2016

Mooie, stille en zuinige machine

Geschreven voor: Whirlpool FSCR 70420

Het is een mooie zuinige machine die erg stil is, ook tijdens het centrifugeren.
Hopelijk gaat de machine lang mee, maar dat moeten we nog afwachten.

fijne wasmachine 25-04-2016

fijne wasmachine

Geschreven voor: Whirlpool FSCR 70420

Erg fijne wasmachine, omdat het makkelijk is in gebruik en veel verschillende programma's heeft. Zo kun je voor elke was het juiste programma kiezen. Heb ook dezelfde droger erbij, dus dat is helemaal prima. Ze functioneren allebei naar volle tevredenheid.

Top wasmachine 23-04-2016

Goede wasmachine

Geschreven voor: Whirlpool FSCR 70420

Ik ben erg blij met deze wasmachine! het ruikt schoon en fris en je hoort hem niet! zelfs snachts kan de was aan!

Chiel 28-03-2016

Mooi ding maar hij doet het niet

Geschreven voor: Whirlpool FSCR 70420

Volgens mij een prima wasmachine maar het showroom model dat we geleverd kregen werkt niet, vanwege de DEMO mode waarin die verkeert. Een slordige fout van de media markt.

Anoniem 29-03-2016

Hi Chiel,

Wat vervelend dat het apparaat nog in demo mode staat, dit is gemakkelijk uit te zetten. Kan ik contact met je opnemen?

MVG,
Lusiana

Assie 17-03-2016

Assie review

Geschreven voor: Whirlpool FSCR 70420

Lastig in te stellen maar zeer compleet. Zeer lange garantie op motor. Mooi design , echte aanrader. Prgramma van 6 uur wat aan de lange kant.

Raj 03-01-2016
Geschreven voor: Whirlpool FSCR 70420

So far satisfied with the performance. Easy to operate with interesting programs and features. Clothes are washed well and almost dry.

J. van de Wetering 25-11-2015
Geschreven voor: Whirlpool FSCR 70420

Wast erg goed schoon en is zeer stil als hij wast.Ook de bediening is simpel.Ik heb er goed schik van en hoop er nog heeel lang plezier van te hebben.

Bokhoven 16-11-2015
Geschreven voor: Whirlpool FSCR 70420

Prima wasmachine. Alle programma's zeer duidelijk aangegeven en niet moeilijk te bedienen. Wast zeer schoon en helder. Maakt weinig tot bijna geen geluid.

shann 12-11-2015
Geschreven voor: Whirlpool FSCR 70420

Nog geen beoordeling kunnen geven, heb de wasmachine nog niet in huis. ik heb veel goede verhalen gehoord, wat prima leek!

Andrea 11-11-2015
Geschreven voor: Whirlpool FSCR 70420

De wasmachine wast goed en is erg stil. De grote deur en opening is prettig, want zo kan je gemakkelijk de was er in stoppen en er uit halen. Bovendien ziet het er mooi uit. De bediening gaat gemakkelijk. Kortom, ik ben blij met de aankoop!

Matmar 07-11-2015
Geschreven voor: Whirlpool FSCR 70420

Het mooie is je hoor de wasmachine echt niet qua geluid. De ingebouw tijdschakelaar is fijn om een was in goedkoop stroom te draaien.

Sander 04-11-2015
Geschreven voor: Whirlpool FSCR 70420

Super wasmachine, wast goed schoon en is erg stil vooral met centrifugeren, en veel ruimte om voor de was

ana 04-11-2015
Geschreven voor: Whirlpool FSCR 70420

My laundry is coming out clean and with very little water left in the clothes which makes them easier to dry.

steven 30-10-2015
Geschreven voor: Whirlpool FSCR 70420

erg stille machine en past bij onze andere appaarten zoals de droogmachine van whirlpool die als wat jaren ouder is maar het nog steeds doet

Aynur 29-10-2015
Geschreven voor: Whirlpool FSCR 70420

Zeer tevreden over levering en aansluiten. Super stille wasmachine soms twijfel of het wel aan staat. Was komt goed schoon en droog uit wasmachine. Ik moet alleen wat wennen aan bediening programma's.

Peter 28-10-2015
Geschreven voor: Whirlpool FSCR 70420

Deze Whirlpool Zen wasmachine is echt perfect. Hij ziet er niet alleen fantastisch mooi uit, hij werkt ook fantastisch. Hij is erg energiezuinig met zijn programma's. Hij werkt heel stil, ook bij het centrifugeren op 1400 toeren. Dit komt door de borstelloze motor waar trouwens een levenslange garantie op staat !!! Hij heeft meer dan genoeg keuzeprogramma's. Verder bij het starten weegt hij de was die in de trommel zit en aan de hand daarvan bepaalt hij automatisch de (meestal kortere) duur van het wasprogramma, ook laat hij zien hoeveel (minder) waspoeder dat je dan kunt gebruiken. Het wasresultaat is perfect en na het centrifugeren komt de was er veel droger uit dan voorheen. Ik denk dat dit de beste koop van mijn leven is.

Arie 28-10-2015
Geschreven voor: Whirlpool FSCR 70420

Super snelle levering, goede service.
Was resultaten prima. Geluidsarm.
Moeten wennen aan bedieningspaneel.

Hanzie 27-10-2015
Geschreven voor: Whirlpool FSCR 70420

Ben erg tevreden over deze machine, de ZEN motor is echt heel stil! En Whirlpool geeft levenslang garantie op deze motor! de was komt er heel schoon uit en de machine ziet er modern uit, over de betrouwbaarheid kan ik natuurlijk nog niet veel zeggen maar heb er vertrouwen in dat dik in orde is.

van wezel 27-10-2015
Geschreven voor: Whirlpool FSCR 70420

wast snel en goed schoon . was komt er erg droog uit. makkelijk te bedienen en makkelijk maan te sluiten. kortom een fijne wasmachine

Erwin 27-10-2015
Geschreven voor: Whirlpool FSCR 70420

De wasmachine is mooi compact maar zeer fijn. Hij is stiller dan de vorige ( Samsung ) met centrifugeren en het was resultaat is ook goed. Het menu is wel iets lastiger in vergelijking met de Samsung , maar met de gebruiksaanwijzing was dit probleempje gauw verholpen. Fijne wasmachine ik zou het ieder aanraden. Wij hebben er geen spijt van !

van der Horst 27-10-2015
Geschreven voor: Whirlpool FSCR 70420

Deze machine opgehaald en aangesloten, er was enige twijfel of de machine aanstond omdat deze dusdanig stil is, niet eerder zo'n stille wasmachine gezien/gehoord. Programma's zijn makkelijk in te stellen en de was komt er goed droog uit na het centrifugeren.

Gina 27-10-2015
Geschreven voor: Whirlpool FSCR 70420

De wasmachine is op 14-10-2015 binnengekomen en helaas nu 27-10-2015 moet er al een monteur komen. Wasmachine maakt een enorm lawaai en centrufiseert vrijwel direct al bij het aanzetten. De was komt stug en hard uit de wasmachine doordat de wasverzachter direct word opgenomen.